Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Antonov« Terug naar discussie overzicht

developer of a unique 3-speed power shift transmission

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 januari 2011 17:09
    Het zit hem in het woordje unique. Nu nog commercieel maken.

    Kijk naar een persbericht van bijna elf jaar geleden:

    quote:

    Pb mei 2000 schreef:

    Press Releases PRESS RELEASE May 19, 2000 ANTONOV ANNOUNCES FINDINGS DAIHATSU Antonov plc, the developer of a unique and innovative automatic gearbox, the Antonov transmission or ATS, today announces findings from its customer, Daihatsu, after its initial evaluation of the design drawings and specification of the Antonov 4-speed ATS prototype. Daihatsu reported that it has stopped further desk review work on the 4-speed Antonov prototype transmission design. Daihatsu believes that Antonov's 6-speed design will be required to produce results superior to those that it achieves with its own in-house automatic transmission. No test-drive results or actual transmission running measurements contributed to this evaluation. Daihatsu will give Antonov feedback from its test drives expected in the second half of this year. Initial independent tests of the Daihatsu Mira equipped with a 4-speed Antonov ATS prototype show an improvement of 13% in fuel economy in urban driving in comparison with the standard automatic. The Antonov-equipped vehicle has shown a 0-100 km/h acceleration that is 5 seconds quicker than the same vehicle with its standard automatic transmission. - Ends - --------------------------------------------------------------------------------
    [/quote]

    www.debeurs.nl/forum/48429/Press-Rele...

    De afloop van de 4-speed weten we, maar wie weet.

    Gr. Q

    [quote=antomaat]
    een kleine update....

    www.torquenews.com/119/autonov-design...
  2. [verwijderd] 15 januari 2011 19:41
    Maar daarom niet minder waar.

    Dat kan je niet zeggen van de "propaganda" berichtgeving. Een jaar bezig met een 2-speed voor de jaguar Limo en dan nu naar een 3-speed. En dan nog de toevoeging:

    quote:

    Antonov gears up for China schreef:

    ..., and we will see efficiency improved by the use of multispeed transmissions.

    "We can easily add four more speeds to our EV transmission,” he asserted.
    [/quote]

    IMHO rekken, rekken en nog eens rekken van tijd.

    Gr. Q

    [quote=marblesthegame]
    [...]

    Én daar zijn de ouwe koeien weer..
  3. [verwijderd] 16 januari 2011 11:29
    The fortunes of Antonov appear to have been greatly transformed since the appointment of Dr Jos Haag as executive chairman about 18 months ago. Apart from the China deal, whose licensing agreement, signed in February 2010 is worth 20m, the company has diversified into other products and consultancy. Projects such as the two speed supercharger have been abandoned as a `solution to a problem that did not exist'. Antonov is now involved in the development and production of transmissions for luxury market hybrid and electric cars and also a gearbox that will allow military vehicles to run · Antonov's six speed transmission with dual shafts and its multiplicity of epicyclic gears is the ideal solution for a new generation of Chinese cars being better value for money than alternatives ·

    Je gelooft erin of niet!
    laat ik het hier maar bij houden!!

    IQH2O
  4. [verwijderd] 16 januari 2011 15:23
    Zo is het. Je geloofd in sprookjes of niet.

    Het Antonov sprookje wil maar niet uitkomen. Al ettelijke jaren "geweldige" producten en prijzen als je de berichten leest, maar niemand die spontaan de handtekening zet.

    Ik blijf bij mijn voorspelling voor 2011: De 2/3 speed voor EV's blijft in de proef/test sfeer hangen.

    Gr. Q
  5. forum rang 5 Bromsnor 16 januari 2011 18:52
    Rally, kwam er maar eens resultaat. Als belegger in dit aandeel wacht ik daar al inmiddels 11 jaar op. Ik draai dus al een tijdje mee.

    Je kan dit een "fantastisch" bericht noemen, maar Antonov heeft zelf deze meldingen in de pers gedaan. Zodoende krijg je al snel twijfels wanneer je hoort over de joint ventire met Landai en de eerste klant Lifan.

    Wellicht heb je weleens gehoord van Loncin, GWM en Geely .....
  6. forum rang 5 Bromsnor 17 januari 2011 09:14
    quote:

    IQH2O schreef op 16 januari 2011 22:43:

    Ali met alle respect, geef je Antonov de volledig verantwoordelijkheid voor jouw i.m. 11 jaar wachten ?

    IQH2O
    Nee, ik blijf zelf verantwoordelijk voor mijn aankopen. Achteraf had ik nooit in dit aandeel moeten beleggen.

    Blijft echter buiten elke discussie: Antonov heeft ons diverse keren verkeerde informatie gegeven. Dit is al vanaf het jaar 2000 aan de gang.

    Ik noem slechts één voorbeeld : David Bovell verwachtte in het jaar 2006 Break Even. Als dit niet in dat jaar gehaald zou worden, zou het zeker in 2007 gebeuren.
  7. [verwijderd] 17 januari 2011 10:15
    quote:

    a. chemicali schreef op 17 januari 2011 09:14:

    [...]

    Nee, ik blijf zelf verantwoordelijk voor mijn aankopen. Achteraf had ik nooit in dit aandeel moeten beleggen.

    Blijft echter buiten elke discussie: Antonov heeft ons diverse keren verkeerde informatie gegeven. Dit is al vanaf het jaar 2000 aan de gang.

    Ik noem slechts één voorbeeld : David Bovell verwachtte in het jaar 2006 Break Even. Als dit niet in dat jaar gehaald zou worden, zou het zeker in 2007 gebeuren.
    2012 Break Even!! Dat is zeker volgens de heer Haag!
17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.