Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Sopheon« Terug naar discussie overzicht

Weekdraadje 32

23 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Hendrik de tweede 6 augustus 2010 18:00
    Op veler verzoek dan maar:

    vandaag was nog al turbulent, met even zelfs 9 cent.
    Komende week nog geen schokkende cijfers, en met het gros van de Soofisten op de camping, zal het wel los lopen
    Zodra de verliescijfers over de eerste helft van 2010 echter bekend worden voor zie ik sterk dalende koersen

    prettig weekend allen

    Hendrikus
  2. [verwijderd] 6 augustus 2010 20:54
    quote:

    Hendrik de tweede schreef:

    Op veler verzoek dan maar:

    vandaag was nog al turbulent, met even zelfs 9 cent.
    Komende week nog geen schokkende cijfers, en met het gros van de Soofisten op de camping, zal het wel los lopen
    Zodra de verliescijfers over de eerste helft van 2010 echter bekend worden voor zie ik sterk dalende koersen

    prettig weekend allen

    Hendrikus
    hij kan nooit verder dalen dan 0,09 euro cent
  3. [verwijderd] 6 augustus 2010 22:24
    quote:

    bran1861 schreef:

    [quote=Hendrik de tweede]
    Op veler verzoek dan maar:

    vandaag was nog al turbulent, met even zelfs 9 cent.
    Komende week nog geen schokkende cijfers, en met het gros van de Soofisten op de camping, zal het wel los lopen
    Zodra de verliescijfers over de eerste helft van 2010 echter bekend worden voor zie ik sterk dalende koersen

    prettig weekend allen

    Hendrikus
    [/quote]

    hij kan nooit verder dalen dan 0,09 euro cent
    Waarom niet? Steunaankopen van Barry en Bertus? Ik dacht het niet.
    Dit soort prietpraat werd ook al verkondigd toen de koers zakte naar een nivo van 0,20 euro centen, en zo lang er geen uitzicht is op fatsoenlijke winsten blijft die koers maar dalen ...
  4. [verwijderd] 6 augustus 2010 22:45
    Upcoming Sopheon Webinar
    Strategic Product Roadmapping: How To Develop Plans That Work
    An insightful look at how a combination of software and best practices can help ensure that your product and technology strategies serve as powerful drivers of long-term organic growth.

    The use of roadmapping as a central component of innovation planning is increasing rapidly in popularity. But recent studies have also uncovered a stark truth. Only about 30% of businesses are able to develop roadmaps proficiently and execute them well enough to achieve real impact.

    While never easy, effective roadmapping is within reach for most organizations that are willing to define a clear process and exercise rigor in its execution. The good news is that there are tools and best practices that can simplify the roadmapping challenge and dramatically enhance your ability to deliver plans that generate long-term business success.

    In this free, 45-minute session, you’ll learn how Sopheon’s Vision Strategist™ software can help your organization implement a consistent, dynamic roadmapping process that will:

    Advance product and technology strategies from incremental thinking to long-term transformational vision
    Ensure today’s investment decisions are aligned with long-range growth plans
    Support broad process adoption, including participation by suppliers, customers and other external stakeholders
    Integrate strategic product plans across the business
    Move roadmaps beyond Gantt charts to 3-dimensional views of the future
    Help your organization prepare for tomorrow by anticipating possibilities and by positioning itself to move quickly and strategically in reaction to outside events
    Make iterative, “living” roadmaps a reality
    A live Q&A will follow the presentation.

    Click here to register

    Event Details:
    Date: August 17, 2010
    Time: 4:00 pm BST / 11:00 am EDT / 8:00 am PDT
    Duration: 45 minutes
    Cost: Complimentary

    www.sopheon.com/NEWSEVENTS/Webinars/W...

    Nico
  5. Hendrik de tweede 7 augustus 2010 13:37
    quote:

    xiut schreef:

    0.09 Eurocent is wel erg weinig. Zelfs ik geloof daar niet in.
    Tsja, het papier waarop het aandeel is afgedrukt heeft msch. meer gekost, maar de oud papier prijs ligt nog beduidend lager!
    Zie dan ook niet niet in dat 9, of zelfs 5 cent de bodem is.

    de groeten van Hendrikus
  6. [verwijderd] 7 augustus 2010 13:57
    Het is een schande dat de weekopener geen enkel AB heeft gekregen,zo,n geliefd persoon.
    Jaar in jaar uit altijd mooie wisselende teksten,altijd de mensen een mooie bijnaam geven.
    Nee mensen zo haal je de motivatie weg,staks lees je hem niet meer,en dan ?
    Wie heeft er nog meer de kennis om onze Frank te vervangen,op de deze onnavolgbare wijze.
    Hij voorspeld zelf de koers in de toekomst,nu Hendrikus van mij krijg je een OB.
    Laat je niet ontmoedigen door de aandeelhouders,waar haal je de kracht vandaan als niet aandeelhouder.
    Ze hebben hem proberen naar andere forums te halen,nee hoor het blijft B.M vriend.

    Smak m.c
  7. [verwijderd] 8 augustus 2010 18:35
    quote:

    muntengirl schreef:

    Het is een schande dat de weekopener geen enkel AB heeft gekregen,zo,n geliefd persoon.
    Jaar in jaar uit altijd mooie wisselende teksten,altijd de mensen een mooie bijnaam geven.
    Nee mensen zo haal je de motivatie weg,staks lees je hem niet meer,en dan ?
    Wie heeft er nog meer de kennis om onze Frank te vervangen,op de deze onnavolgbare wijze.
    Hij voorspeld zelf de koers in de toekomst,nu Hendrikus van mij krijg je een OB.
    Laat je niet ontmoedigen door de aandeelhouders,waar haal je de kracht vandaan als niet aandeelhouder.
    Ze hebben hem proberen naar andere forums te halen,nee hoor het blijft B.M vriend.

    Smak m.c

    Als je H. deux dan toch een OB geeft, hoop ik dat je periode kampioen bent.
  8. Hendrik de tweede 8 augustus 2010 23:47
    quote:

    d[ schreef:

    wnunder]
    [quote=muntengirl]
    Het is een schande dat de weekopener geen enkel AB heeft gekregen,zo,n geliefd persoon.
    Jaar in jaar uit altijd mooie wisselende teksten,altijd de mensen een mooie bijnaam geven.
    Nee mensen zo haal je de motivatie weg,staks lees je hem niet meer,en dan ?
    Wie heeft er nog meer de kennis om onze Frank te vervangen,op de deze onnavolgbare wijze.
    Hij voorspeld zelf de koers in de toekomst,nu Hendrikus van mij krijg je een OB.
    Laat je niet ontmoedigen door de aandeelhouders,waar haal je de kracht vandaan als niet aandeelhouder.
    Ze hebben hem proberen naar andere forums te halen,nee hoor het blijft B.M vriend.

    Smak m.c

    [/quote]

    Als je H. deux dan toch een OB geeft, hoop ik dat je periode kampioen bent.
    geachte wnunder,

    als u belangstelling voor deze O.B. heeft, laat maar weten!

    de groeten van Hendrikus
  9. [verwijderd] 9 augustus 2010 09:21
    Zie je na mijn pleidooi 6 AB,ze kunnen toch niet om de mooie info heen.
    Misschien volgende week wel 10,top Hendrik.
    Heb toch ook een beetje het idee dat die AB,s een beetje aangeven hoeveel lui Nina een draak vinden,jij niet.

    Laatste 0,10 10.000 09:00:03
    Verschil 0,00
    Bied 0,10 114.499 09:00:02
    Laat 0,11 1.659.893 09:01:58
    Hoogste 0,10 09:00:03
    Laagste 0,10 09:00:03
    Cum. volume --- 10.000
    Indicatieve opening ---
    Open 0,10 09:00:03
    Vorig slot 0,10 06-08-2010
    Gemiddelde dagomzet --- 178.048

    Gr m.c
  10. Hendrik de tweede 9 augustus 2010 16:08
    [quote=muntengirl]
    Zie je na mijn pleidooi 6 AB,ze kunnen toch niet om de mooie info heen.
    Misschien volgende week wel 10,top Hendrik.
    Heb toch ook een beetje het idee dat die AB,s een beetje aangeven hoeveel lui Nina een draak vinden,jij niet.

    Muntenvrouwtje, nou doet u uwzelve tekort!
    Denk dat veel mensen genieten van uw( toch wel) speciale humor.
    Die A.B. tjes zijn m.i.een rechtstreeks gevolg van uw ontroerende oproep.
    Als het roze brillengilde terug is van vacantie komen er nog minstens 10 bij!

    de groeten van Hendrikus
  11. smith&jones 9 augustus 2010 17:33
    quote:

    Hendrik de tweede schreef:

    [quote=d[]wnunder]
    [quote=muntengirl]
    Het is een schande dat de weekopener geen enkel AB heeft gekregen,zo,n geliefd persoon.
    Jaar in jaar uit altijd mooie wisselende teksten,altijd de mensen een mooie bijnaam geven.
    Nee mensen zo haal je de motivatie weg,staks lees je hem niet meer,en dan ?
    Wie heeft er nog meer de kennis om onze Frank te vervangen,op de deze onnavolgbare wijze.
    Hij voorspeld zelf de koers in de toekomst,nu Hendrikus van mij krijg je een OB.
    Laat je niet ontmoedigen door de aandeelhouders,waar haal je de kracht vandaan als niet aandeelhouder.
    Ze hebben hem proberen naar andere forums te halen,nee hoor het blijft B.M vriend.

    Smak m.c

    [/quote]

    Als je H. deux dan toch een OB geeft, hoop ik dat je periode kampioen bent.
    [/quote]

    geachte wnunder,

    als u belangstelling voor deze O.B. heeft, laat maar weten!

    de groeten van Hendrikus
    Dat wordt een pittig kopje thee...

    S&J.
  12. [verwijderd] 10 augustus 2010 09:06
    vacature: 9-8-2010

    Summary / Responsibilities - Inside Sales & Account Management Representative

    POSITION SUMMARY :

    The Inside Sales / Account Management Representative, often being the first contact a customer has with our company, is responsible for representing Sopheon in a professional, positive and friendly manner. The position reports to the Vice President of Sales and is responsible for increasing company revenue by proactively up selling to the Sopheon account base, contacting key people inside the account base to understand the health and well being of the customer, responding to incoming leads from a variety of sources and proactively contacting potential clients in the accounts designated as Target Accounts.

    POSITION RESPONSIBILITIES

    After learning the basics of our business, the Inside Sales / Account Management Representative will sell Sopheon products and services to new and existing customers. Responsibilities will include:

    Executing outbound telephone-based communication, as the Sopheon Client Account representative, to capture the customer’s experience with Sopheon, determine other innovation needs, and offer Sopheon solutions to help the customer improve their business.
    Calling new customers to build relationships and generating future business from them using a consultative approach that offers all Sopheon products.
    Calling as a representative of Sopheon Target Account customers to determine their innovation needs, discuss what we are providing to other divisions of these accounts or companies in a similar industry, present our solution to these potential customers with similar requirements.
    Handling inbound leads through telephone, e-mail or telemarketing.
    Communicating trends in the customer base to Product Management, Product Marketing, Sales Management and Customer Support.
    Manage day to day activity by executing against agreed KPI’s
    Capture sales activity through the use of SFDC,
    Provide weekly activity report and Activity update with Regional Account Executives and VP of sales
    Participate in monthly territory strategy with Regional Account Executives and VP of sales

    Nico
  13. patrick 22 11 augustus 2010 10:09
    lucas D - 11 aug 10, 10:05 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen:0

    Ook Nestlé ziet uitdagende tweede helftVEVEY (AFN) - Nestlé, producent van consumentengoederen, heeft een goede eerste helft van dit jaar achter de rug. Het concern waarschuwde woensdag net als branchegenoten Unilever en Danone eerder, voor een uitdagende tweede helft van het jaar. Nestlé handhaafde wel de eerder uitgesproken verwachting voor het jaar.

    De omzet in de eerste zes maanden steeg van 52,27 miljard Zwitserse frank naar 55,3 miljard frank (40,11 miljard euro). De autonome omzetgroei, dus exclusief bijdragen van overnames, bedroeg 6,1 procent. Met name de zogeheten opkomende markten in Azië en Afrika droegen bij aan de hogere omzet. Maar ook in West-Europa wist Nestlé meer producten aan de man te brengen, in tegenstelling tot rivaal Unilever.

    Het bedrijfsresultaat kwam uit op 8,4 miljard frank (6 miljard euro). Onder de streep hield het concern, bekend van merken als Nescafé en KitKat, 5,5 miljard frank over (4 miljard euro).

    Het concern verwacht dat de omzet voor zijn voeding en dranken-divisie met circa 5 procent zal toenemen en een verbetering van de marge van het bedrijfsresultaat tegen constante wisselkoersen.

    Bron: ANP
    Publicatiedatum: 11 aug 2010 09:18:07
    Copyright (c) 2010 - Algemeen Nederlands Persbureau ANP

    lucas D

    lucas wat voor nut heeft het om dit bericht op pharming site te plaatsen. trouwens je bent daar net zo bezig om de koers omhoog te lullen met wat je hier doet. zal je toch niet helpen.
  14. [verwijderd] 11 augustus 2010 13:40
    quote:

    wilfredo schreef:

    Weer een vermelding van niks!! Echt weer een negativo, altijd negatief bekiijken............... Kan toch ook zeggen, ik zie een koers eind augustus van dik in de 0,20ers!

    [quote=BBQ]
    Ik zie een koers die gewoon weer naar €0,09 gaat...
    [/quote]
    Wilfredo,
    Ik zit in dit aandeel al zo 'n 9 jaar met 6000 stuks op gem. €0,39 dus ik hoop ook dat ie flink gaat stijgen...
    Maar de koers op dit moment doet helemaal niks...
    We zullen het wel weer zien...
  15. forum rang 7 lucas D 11 augustus 2010 16:16
    quote:

    patrick 22 schreef:

    lucas D - 11 aug 10, 10:05 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen:0

    Ook Nestlé ziet uitdagende tweede helftVEVEY (AFN) - Nestlé, producent van consumentengoederen, heeft een goede eerste helft van dit jaar achter de rug. Het concern waarschuwde woensdag net als branchegenoten Unilever en Danone eerder, voor een uitdagende tweede helft van het jaar. Nestlé handhaafde wel de eerder uitgesproken verwachting voor het jaar.

    De omzet in de eerste zes maanden steeg van 52,27 miljard Zwitserse frank naar 55,3 miljard frank (40,11 miljard euro). De autonome omzetgroei, dus exclusief bijdragen van overnames, bedroeg 6,1 procent. Met name de zogeheten opkomende markten in Azië en Afrika droegen bij aan de hogere omzet. Maar ook in West-Europa wist Nestlé meer producten aan de man te brengen, in tegenstelling tot rivaal Unilever.

    Het bedrijfsresultaat kwam uit op 8,4 miljard frank (6 miljard euro). Onder de streep hield het concern, bekend van merken als Nescafé en KitKat, 5,5 miljard frank over (4 miljard euro).

    Het concern verwacht dat de omzet voor zijn voeding en dranken-divisie met circa 5 procent zal toenemen en een verbetering van de marge van het bedrijfsresultaat tegen constante wisselkoersen.

    Bron: ANP
    Publicatiedatum: 11 aug 2010 09:18:07
    Copyright (c) 2010 - Algemeen Nederlands Persbureau ANP

    lucas D

    lucas wat voor nut heeft het om dit bericht op pharming site te plaatsen. trouwens je bent daar net zo bezig om de koers omhoog te lullen met wat je hier doet. zal je toch niet helpen.
    Beste Patrick,

    Het plaatsen van het bericht was een vergissing, het behoort bij Wessanen te staan.

    Voor het overige geef ik weer wat ik vind, dat is ook precies wat jij doet.

    Ik heb uit respect geen commentaar op jou zienswijze, maar begrijp uit je bericht dat jij je in een andermans zienswijze niet kan vinden, er zelfs op af moet geven.

    Dit terwijl ook jij niet weet wie het de komende weken bij het rechte eind heeft.

    vriendelijke groet lucas D
23 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.