Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,798   0,000   (0,00%) Dagrange 4,704 - 4,858 195.592   Gem. (3M) 281,2K

Vrijdag, 18 december 2009

128 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 ... 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 17 december 2009 21:02
    Beste forumleden,

    Hoop doet leven ook Observer's devies, welnu daarom voor U een bericht van 17 december 2009 van vermogensbeheerder Wilfried Steentjes.
    En dat alles.....voor wat het waard is.

    Wilfried Steentjes verwacht dat de AEX licht boven de 330 punten het jaar kan gaan afsluiten, een winst van meer dan 80 punten op jaarbasis. Volgens Steentjes is de kans zeer klein dat de index voor de eindstreep inzakt.

    De AEX gaat, na een openingsstand van 245,94 punten op 1 januari, naar verwachting iets boven de 330 punten het jaar afsluiten. Dat zegt Wilfried Steentjes van Steentjes Vermogensbeheer. Volgens Steentjes “zijn de posities ingenomen, alleen uitzonderlijk situaties kunnen daar verandering in brengen.” Uiteindelijk kan de AEX in de eerste helft van 2010 doorstomen naar de 400 punten.

    Twee weken voor de jaarwisseling ziet Steentjes TomTom en Aegon als fondsen waar nog kansen liggen voor beleggers. Volgens de vermogensbeheerder zijn zowel Aegon als TomTom ondergewaardeerd. “Financials hebben er hard van langs gekregen, maar Aegon heeft niks fout gedaan tijdens de kredietcrisis.” Steentjes meent dat Aegon uiteindelijk de 3 miljard euro aan staatssteun moest nemen om de markt gerust te stellen, maar niet vanwege een benarde financiële positie. Beleggers lijken dit gegeven te negeren, aldus de vermogensbeheerder.

    Steentjes vindt het verhaal dat Google TomTom uit de markt voor auto-navigatie drukt overdreven. Google biedt navigatiediensten aan op mobiele telefoons met een internetverbinding. Maar volgens Steentjes is de barrière om in het buitenland ook gebruik te maken van de dienst van Google te groot. “Los van verbindingsproblemen kost het je handel vol geld als je over de grens gebruik maakt van je internetverbinding.” Daarentegen betaal je niks extra's als je gebruik maakt van de GPS-techniek van TomTom, aldus de vermogensbeheerder

    Groet,

    Observer

  2. [verwijderd] 17 december 2009 21:25
    Observer,

    Ik hoop dat de grote beleggers dit ter harte nemen.
    De grote partijen kunnen de koers zomaar een paar euro hoger zetten.
    we kwakkelen al een groot aantal weken.
    tijd voor een omslag.
    tijd ook om te stoppen met ouwehoeren tegen elkaar.
    Misschien dat het morgen wél lukt.
    prettige handelsdag allen!

    groet rene

    quote:

    Observer schreef:

    Beste forumleden,

    Hoop doet leven ook Observer's devies, welnu daarom voor U een bericht van 17 december 2009 van vermogensbeheerder Wilfried Steentjes.
    En dat alles.....voor wat het waard is.

    Wilfried Steentjes verwacht dat de AEX licht boven de 330 punten het jaar kan gaan afsluiten, een winst van meer dan 80 punten op jaarbasis. Volgens Steentjes is de kans zeer klein dat de index voor de eindstreep inzakt.

    De AEX gaat, na een openingsstand van 245,94 punten op 1 januari, naar verwachting iets boven de 330 punten het jaar afsluiten. Dat zegt Wilfried Steentjes van Steentjes Vermogensbeheer. Volgens Steentjes “zijn de posities ingenomen, alleen uitzonderlijk situaties kunnen daar verandering in brengen.” Uiteindelijk kan de AEX in de eerste helft van 2010 doorstomen naar de 400 punten.

    Twee weken voor de jaarwisseling ziet Steentjes TomTom en Aegon als fondsen waar nog kansen liggen voor beleggers. Volgens de vermogensbeheerder zijn zowel Aegon als TomTom ondergewaardeerd. “Financials hebben er hard van langs gekregen, maar Aegon heeft niks fout gedaan tijdens de kredietcrisis.” Steentjes meent dat Aegon uiteindelijk de 3 miljard euro aan staatssteun moest nemen om de markt gerust te stellen, maar niet vanwege een benarde financiële positie. Beleggers lijken dit gegeven te negeren, aldus de vermogensbeheerder.

    Steentjes vindt het verhaal dat Google TomTom uit de markt voor auto-navigatie drukt overdreven. Google biedt navigatiediensten aan op mobiele telefoons met een internetverbinding. Maar volgens Steentjes is de barrière om in het buitenland ook gebruik te maken van de dienst van Google te groot. “Los van verbindingsproblemen kost het je handel vol geld als je over de grens gebruik maakt van je internetverbinding.” Daarentegen betaal je niks extra's als je gebruik maakt van de GPS-techniek van TomTom, aldus de vermogensbeheerder

    Groet,

    Observer

  3. [verwijderd] 18 december 2009 05:01
    quote:

    Observer schreef:

    Beste forumleden,..

    Goed verhaal, aanbevolen. Maar wat ik vandaag ontdekt heb. Sterkt mij dermate in mijn vertrouwen in TT. Dat elke koersdaling, ook in het verleden zo Godsontvruchtelijk debiel is geweest en dat de koers van 13,30 t.o.v. de huidige koers zo Gods DEBIEL is. Dat het niet meer bedenkbaar is in een normaal mensenhoofd. Werkelijk: Als je er met gezond verstand over na gaat denken, slaat Google Maps echt gewoon nergens op. En niet alleen maar omdat ik aandelen TT in bezit heb...

    Het aller aller aller aller aller belangrijkste punt waarom dit debiele Google Maps NERGENS op slaat. En compleet debiel, onterecht heeft huisgehouden op de koers, kan het ook niet meer anders zeggen, ook... Is toch wel het feit dat die groteske softwarezooi niet eens gaat lopen op 95% van alle smartphones I-phones, Blackberry's, Symbian Nokia's. Noem het maar aan phones, verkocht in deze wijde, wijde wereld. Het stomme Google heeft zich bedacht dat als je gratis navigatie software wilgebruiken, dat je ook maar meteen een Software gestuurde Android Foneem moet aanschaffen :-) :-) :-) Wat een debiele redenering aan de kant van het software concern met te veel poen aan haar zijde. Laat ze in Godsnaam maar zich sec. op software richten. Chrome zal het op zijn minst leuk in de browserbusiness gaan doen.

    Maar voor de rest moet Google gewoon oprotten uit branches waar ze geen kloot ervaring mee hebben. Wordt nasty voor iedereen: De clubs zoals TT en Garmin die de strijd met klootviool Google moeten gaan aanbinden en daar veel geld in moeten gaan zinken. En Google die naar tig honderden miljoenen of zelfs miljarden tot inzicht moet komen dat op basis van superioteit en ervaring en marktleiderschap zij een strijd zijn aangegaan dis ze toch niet kunnen winnen(en altijd na een geldverkwistende jaren, GVD!) Wat dacht je nou Google? En denk nou eens na over het feit dat jullie afhankelijk zijn van TeleAtlas in de EG, Ok, de VS hebben jullie iets klaarblijkelijk sneller dan verwacht zelf op kaartgebied in kaart gebracht. Maar nu? TT bezit TeleAtlas, verwachten jullie dan op zijn minst niet een heel klein beetje tegenwerking van TeleAtlas in de EG, op nieuw aan te trekken kaarten in dit gebied van TT en TeleAtlas? En wie te stom is om bovenstaande redenering(s) te volgen, Google slaat een slag in den blinde op een veld met professionele tennissers..

    Money down the drain for Google Part2, Part one was Youtube. Dammed assholes, stick to your core business: Software. Make as OS that can stand-up to Microsoft, and especially for the business marked. Because that's the market that Microsoft has neglected for the past decades.
    But f*ck off out of the navigation marked. You have nothing to gain there!!!!
  4. [verwijderd] 18 december 2009 05:25
    quote:

    Uptrent schreef:

    [quote=Observer]
    Beste forumleden,..

    [/quote]

    Goed verhaal, aanbevolen. Maar wat ik vandaag ontdekt heb. Sterkt mij dermate in mijn vertrouwen in TT. Dat elke koersdaling, ook in het verleden zo Godsontvruchtelijk debiel is geweest en dat de koers van 13,30 t.o.v. de huidige koers zo Gods DEBIEL is. Dat het niet meer bedenkbaar is in een normaal mensenhoofd. Werkelijk: Als je er met gezond verstand over na gaat denken, slaat Google Maps echt gewoon nergens op. En niet alleen maar omdat ik aandelen TT in bezit heb...

    Het aller aller aller aller aller belangrijkste punt waarom dit debiele Google Maps NERGENS op slaat. En compleet debiel, onterecht heeft huisgehouden op de koers, kan het ook niet meer anders zeggen, ook... Is toch wel het feit dat die groteske softwarezooi niet eens gaat lopen op 95% van alle smartphones I-phones, Blackberry's, Symbian Nokia's. Noem het maar aan phones, verkocht in deze wijde, wijde wereld. Het stomme Google heeft zich bedacht dat als je gratis navigatie software wilgebruiken, dat je ook maar meteen een Software gestuurde Android Foneem moet aanschaffen :-) :-) :-) Wat een debiele redenering aan de kant van het software concern met te veel poen aan haar zijde. Laat ze in Godsnaam maar zich sec. op software richten. Chrome zal het op zijn minst leuk in de browserbusiness gaan doen.

    Maar voor de rest moet Google gewoon oprotten uit branches waar ze geen kloot ervaring mee hebben. Wordt nasty voor iedereen: De clubs zoals TT en Garmin die de strijd met klootviool Google moeten gaan aanbinden en daar veel geld in moeten gaan zinken. En Google die naar tig honderden miljoenen of zelfs miljarden tot inzicht moet komen dat op basis van superioteit en ervaring en marktleiderschap zij een strijd zijn aangegaan dis ze toch niet kunnen winnen(en altijd na een geldverkwistende jaren, GVD!) Wat dacht je nou Google? En denk nou eens na over het feit dat jullie afhankelijk zijn van TeleAtlas in de EG, Ok, de VS hebben jullie iets klaarblijkelijk sneller dan verwacht zelf op kaartgebied in kaart gebracht. Maar nu? TT bezit TeleAtlas, verwachten jullie dan op zijn minst niet een heel klein beetje tegenwerking van TeleAtlas in de EG, op nieuw aan te trekken kaarten in dit gebied van TT en TeleAtlas? En wie te stom is om bovenstaande redenering(s) te volgen, Google slaat een slag in den blinde op een veld met professionele tennissers..

    Money down the drain for Google Part2, Part one was Youtube. Dammed assholes, stick to your core business: Software. Make as OS that can stand-up to Microsoft, and especially for the business marked. Because that's the market that Microsoft has neglected for the past decades.
    But f*ck off out of the navigation marked. You have nothing to gain there!!!!

    Zuipen lost je problemen niet op.
  5. [verwijderd] 18 december 2009 05:42
    quote:

    hermandegerman schreef:

    [quote=Uptrent]
    [quote=Observer]
    Beste forumleden,..

    [/quote]

    Goed verhaal, aanbevolen. Maar wat ik vandaag ontdekt heb. Sterkt mij dermate in mijn vertrouwen in TT. Dat elke koersdaling, ook in het verleden zo Godsontvruchtelijk debiel is geweest en dat de koers van 13,30 t.o.v. de huidige koers zo Gods DEBIEL is. Dat het niet meer bedenkbaar is in een normaal mensenhoofd. Werkelijk: Als je er met gezond verstand over na gaat denken, slaat Google Maps echt gewoon nergens op. En niet alleen maar omdat ik aandelen TT in bezit heb...

    Het aller aller aller aller aller belangrijkste punt waarom dit debiele Google Maps NERGENS op slaat. En compleet debiel, onterecht heeft huisgehouden op de koers, kan het ook niet meer anders zeggen, ook... Is toch wel het feit dat die groteske softwarezooi niet eens gaat lopen op 95% van alle smartphones I-phones, Blackberry's, Symbian Nokia's. Noem het maar aan phones, verkocht in deze wijde, wijde wereld. Het stomme Google heeft zich bedacht dat als je gratis navigatie software wilgebruiken, dat je ook maar meteen een Software gestuurde Android Foneem moet aanschaffen :-) :-) :-) Wat een debiele redenering aan de kant van het software concern met te veel poen aan haar zijde. Laat ze in Godsnaam maar zich sec. op software richten. Chrome zal het op zijn minst leuk in de browserbusiness gaan doen.

    Maar voor de rest moet Google gewoon oprotten uit branches waar ze geen kloot ervaring mee hebben. Wordt nasty voor iedereen: De clubs zoals TT en Garmin die de strijd met klootviool Google moeten gaan aanbinden en daar veel geld in moeten gaan zinken. En Google die naar tig honderden miljoenen of zelfs miljarden tot inzicht moet komen dat op basis van superioteit en ervaring en marktleiderschap zij een strijd zijn aangegaan dis ze toch niet kunnen winnen(en altijd na een geldverkwistende jaren, GVD!) Wat dacht je nou Google? En denk nou eens na over het feit dat jullie afhankelijk zijn van TeleAtlas in de EG, Ok, de VS hebben jullie iets klaarblijkelijk sneller dan verwacht zelf op kaartgebied in kaart gebracht. Maar nu? TT bezit TeleAtlas, verwachten jullie dan op zijn minst niet een heel klein beetje tegenwerking van TeleAtlas in de EG, op nieuw aan te trekken kaarten in dit gebied van TT en TeleAtlas? En wie te stom is om bovenstaande redenering(s) te volgen, Google slaat een slag in den blinde op een veld met professionele tennissers..

    Money down the drain for Google Part2, Part one was Youtube. Dammed assholes, stick to your core business: Software. Make as OS that can stand-up to Microsoft, and especially for the business marked. Because that's the market that Microsoft has neglected for the past decades.
    But f*ck off out of the navigation marked. You have nothing to gain there!!!!

    [/quote]

    Zuipen lost je problemen niet op.
    Nee, misschien niet. Maar tot half 6 in de ochtend opblijven voor dat ene sarcastische antwoord van 1 zin lang, op een geniale posting. Dat is ook geen leven ;-) Stomme Duitser :-)
  6. [verwijderd] 18 december 2009 07:33
    Mag toch onderhand wel aannemen dat de dreiging van Google Maps (mijn inziens niet echt een bedreiging) wel verwerkt is. De "grote jongens" moeten het snel op waarde kunnen inschatten...
    Daar zit mijn verbazing. Ondertussen had er toch wel weer een signaal naar een hoger koersverloop moeten zijn.
    Of twijfelt met echt aan de verkopen in december en de mogelijke marges.
    De winst van Tomtom moet de basis vormen voor de koers en de hoopvolle verwachtingen voor en stukje meerwaarde...
    Oh als ik het zo breng is de koers van € 6.50 - € 7 zo gek nog niet....
    Ik heb vertrouwen in de toekomst van T2 en verwacht dat het achterblijven van de koers t.o.v de AEX straks weer wordt ingehaald.

    Succes
  7. [verwijderd] 18 december 2009 08:03
    En ondertussen gaat Tele Atlas ook gewoon door met waar ze goed in zijn.

    Dec. 17, 2009 (Business Wire) -- "Tele Atlas, a leading global provider of digital maps and dynamic content for navigation today announced a new version of Tele Atlas® Logistics® is now available in Europe with hazardous materials and truck speed limit content to enable optimal planning and routing for fleets".

    "Earlier this year, both Mercedes-Benz and Scania launched integrated truck navigation systems provided by Bosch Car MultiMedia, which are powered by Tele Atlas Logistics across Europe, marking the first “factory fitted” devices for truck specific navigation in Europe".

    Het complete artikel:
    www.istockanalyst.com/article/viewiSt...
  8. [verwijderd] 18 december 2009 08:10
    quote:

    Uptrent schreef:

    Nee, misschien niet. Maar tot half 6 in de ochtend opblijven voor dat ene sarcastische antwoord van 1 zin lang, op een geniale posting. Dat is ook geen leven ;-) Stomme Duitser :-)
    Geniale posting? Je hebt jezelf wel hoog zitten he?

    Maar misschien sta je door je benevelde toestand eindelijk open voor het feit dat het geen bal uitmaakt wat jíj vindt van Google Maps maar in hoeverre de markt verwacht dat het een bedreiging voor TT gaat vormen.
    Overigens heeft Google aangegeven dat ze G-maps ook voor de iPhone gaan lanceren en ik ben een van de mensen die het zeker gaat gebruiken. Ik hoef geen TT met allerlei extra snufjes. Ik wil gewoon weten hoe ik van A naar B kom en ik denk dat dat voor 80% van de mensen in Nederland voldoende is.
    Verkeersinformatie? ik luister wel naar de radio.
    iLocal informatie? Zoek ik wel op op mijn iphone voordat ik vertrek.
    Groot scherm? Nergens voor nodig als een stem me verteld of ik ergens links of rechts moet.
    Navigeren in het buitenland? Ik kom al jaren in het buitenland, maar ik heb nog nooit behoefte gehad aan een navigatiesysteem. Ik kan immers kaartlezen. (zouden meer mensen moeten doen. Ik werk bij onze vriend met de gele auto's die je komen helpen als je auto het weer eens niet doet en je wilt niet weten hoeveel debielen (om Uptrent's vocabulair te gebruiken) de arlarmcentrale bellen omdat hun TomTom het niet meer doet en ze geen idee hebben waar ze zijn)

    Om een lang verhaal kort te maken: je kan wel gaan zitten schelden op Google en schreeuwen dat het allemaal geen succes gaat worden, maar vooralsnog ben je gezien het koersverloop een roepende in de woestijn. De markt (afgezien die paar analisten die blijkbaar nog met dure stukjes TT in hun maag zitten) denkt er duidelijk anders over.

    Oh, en begin nu niet weer over de enorme kosten van het downloaden van die kaarten want dat is echt onzin. De detailkaarten van Nederland van TomTom zijn ongeveer 75 Mb. Dus als ik de kaarten van Google tijdens het moet downloaden dan zal dat misschien een paar Mb zijn. Daar gaat mijn provider niet over struikelen. Als die van jou dat wel doet, dan wordt het misschien eens tijd voor een nieuwe provider. Kan je meteen de nieuwst Android telefoon aangeschaffen. Ik heb gehoord dat die (zonder korting via je provider wat resulteert in goedkopere abonnementen) nog geen 100 euro gaat kosten.

    en nu is het me toch niet gelukt om een lang verhaal kort te maken.
  9. pro-visio 18 december 2009 08:18
    Nieuws




    TomTom NV
    6,366 ( 17/12 )



    CEO Harold Goddijn meldt belang 11,86% in TomTom - Wft
    18-12-2009 08:08:00
    AMSTERDAM (Dow Jones)--Bestuursvoorzitter Harold Goddijn van TomTom nv heeft een belang van 11,86% in TomTom. Dat blijkt vrijdag uit een melding in het kader van de Wet op het financiele toezicht (Wft).

    De meldingsplicht is ontstaan op 16 december 2009. Het belang wordt voor 0,07% rechtstreeks potentieel gehouden en voor 11,79% middellijk reeel via Stonemason nv. Het belang bestaat uit 26.137.832 gewone aandelen en 150.000 aandelen via een optie. Het stemrecht bedraagt 11,86%.

    Uit een andere melding blijkt dat het belang van The Harold Goddijn 2005 Trust in TomTom nv per 16 december 2009 is afgemeld. Het belang van The Harold Goddijn 2005 Trust bedroeg per 1 november 2006 14,52%, bestaande uit 16.084.822 gewone aandelen, die middellijk reeel werden gehouden via TradeWind Investment nv.

    - Door Martijn Mom; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201; martijn.mom@dowjones.com

  10. [verwijderd] 18 december 2009 09:10
    De nieuwe Audi A8 is de eerste auto waarin Google Earth wordt toegepast. Met deze optie wordt het mogelijk de omgeving waarin je rijdt en op zoek bent naar een bestemming ook daadwerkelijk op de monitor te zien. De nieuwe A8 is niet de eerste auto waarin je internet-toegang hebt, die eer werd BMW (7-serie) gegund. Maar de integratie van Google-opties in een Multi Media Interface bij de A8 is een echte noviteit.

    Medio 2010
    Je kunt bijzondere reisdoelen uitzoeken via de zoekmachine van Google en die rechtstreeks in het navigatiesysteem overnemen. Het is zelfs mogelijk om thuis achter de computer via Google Maps een reis te plannen en die over te nemen in het navigatiesysteem.

    Google Earth is overigens pas medio 2010 beschikbaar, want dat systeem vereist een internetverbinding met hoge snelheid. Die module is nog niet bij de verkoopstart beschikbaar. (carros.nl)
    17/12/09 17u51

    nou moe....
  11. sappas 18 december 2009 09:30
    quote:

    Who knows schreef:

    Mmm, iemand hier beter inzicht in? Hebben ze nu in totaal afgebouwd of opgebouwd?

    Who knows...
    Als ik het goed interpreteer via de AFM-site dan heeft hij i.p.v. 16.084.821 aandelen nu 26.137.831 aandelen.

    Door de emissie is het percentage teruggelopen van 14,52% naar 11,79%.

    Ik zou zeggen zeer positief.

    Of zie ik het verkeerd gaarne kommentaar.

    Groetjes,

    Sappas
  12. [verwijderd] 18 december 2009 09:38
    quote:

    sappas schreef:

    [quote=Who knows]
    Mmm, iemand hier beter inzicht in? Hebben ze nu in totaal afgebouwd of opgebouwd?

    Who knows...
    [/quote]
    Als ik het goed interpreteer via de AFM-site dan heeft hij i.p.v. 16.084.821 aandelen nu 26.137.831 aandelen.

    Door de emissie is het percentage teruggelopen van 14,52% naar 11,79%.

    Ik zou zeggen zeer positief.

    Of zie ik het verkeerd gaarne kommentaar.

    Groetjes,

    Sappas

    Positief inderdaad, want als je je aandelenpakket uitbreidt als CEO, dan is er een goede reden voor. Zonnige toekomstplannen of meer geld vangen als iemand de toko overneemt.
  13. [verwijderd] 18 december 2009 09:41
    quote:

    Agere schreef:

    [quote=sappas]
    [quote=Who knows]
    Mmm, iemand hier beter inzicht in? Hebben ze nu in totaal afgebouwd of opgebouwd?

    Who knows...
    [/quote]
    Als ik het goed interpreteer via de AFM-site dan heeft hij i.p.v. 16.084.821 aandelen nu 26.137.831 aandelen.

    Door de emissie is het percentage teruggelopen van 14,52% naar 11,79%.

    Ik zou zeggen zeer positief.

    Of zie ik het verkeerd gaarne kommentaar.

    Groetjes,

    Sappas

    [/quote]

    Positief inderdaad, want als je je aandelenpakket uitbreidt als CEO, dan is er een goede reden voor. Zonnige toekomstplannen of meer geld vangen als iemand de toko overneemt.
    Lijkt me niet. Ze zijn procentueel voor een minder deel aandeelhouder geworden door de verwatering.
  14. sappas 18 december 2009 09:42
    quote:

    Agere schreef:

    [quote=sappas]
    [quote=Who knows]
    Mmm, iemand hier beter inzicht in? Hebben ze nu in totaal afgebouwd of opgebouwd?

    Who knows...
    [/quote]
    Als ik het goed interpreteer via de AFM-site dan heeft hij i.p.v. 16.084.821 aandelen nu 26.137.831 aandelen.

    Door de emissie is het percentage teruggelopen van 14,52% naar 11,79%.

    Ik zou zeggen zeer positief.

    Of zie ik het verkeerd gaarne kommentaar.

    Groetjes,

    Sappas

    [/quote]

    Positief inderdaad, want als je je aandelenpakket uitbreidt als CEO, dan is er een goede reden voor. Zonnige toekomstplannen of meer geld vangen als iemand de toko overneemt.
    Beste Agere heb je de gegevens van AFM bekeken, of ga je uitsluitend uit van mijn waarneming?

    Ik vind het namelijk niet zo duidelijk op de AFM-site, want ze praten over Meldingsplichtige: C.D. Goddijn-Vigreux en Meldingsplichtige: H. Goddijn.

    Groetjes,

    Sappas
  15. [verwijderd] 18 december 2009 09:51
    quote:

    Alien schreef:

    Dus het maakt niet uit of de markt positief is, goed nieuws is, analisten postief zijn, goede verkopen zijn, aandeel ondergewaardeerd is, google nieuws overgewaaid is, de koers gaat gewoon naar beneden.
    Onbegrijpelijk.
    Het is ook onbegrijpelijk, maar ik ga er echt vanuit, dat het komend jaar veel beter wordt qua koersverloop. De 4eQ cijfers zullen gewoon goed zijn, ook al staat de prijs van PND's onder druk.De opmzet bepaalt de winst en als die omzet blijft stijgen komt het goed. Trouwens de verkoop van losse PND's is nu de hoofdzaak maar zal steeds meer op de achtergrond gedrongen worden door de inbouwcontracten en de andere diensten.

    Het is nu een door velen verguisd aandeel maar dat komt omdat er op KT niets te verdienen valt en dan krijgen de klagers de overhand.

    Iemand die geen geduld heeft moet hier dus ook niet in handelen
128 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 ... 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.