Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

LBI International« Terug naar discussie overzicht

LBI nieuwtjes

52 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 6 oktober 2009 23:42
    Nu dan?
    Onderstaand bericht nieuw op lost boys site, hoewel er datum 17-sep bij staat.

    De Amerikaanse cosmetica goeroe, Paula Begoun, heeft haar Nederlandse website geopend. Deze website geeft eerlijke en gedegen adviezen over huidverzorging en cosmetica producten.
    Naast een uitgebreid kenniscentrum biedt de nieuwe site ook een webshop met de volledige productlijn van Paula’s Choice. Lost Boys is verantwoordelijk voor de creatie van de website. In de shop word je, op basis van huidtype, geholpen de juiste huidverzorgingsproducten te kiezen.

    De webshop wordt door een brede search en ePR campagne, uitgevoerd door Lost Boys, aan het grote publiek geïntroduceerd.

    “Nadat Lost Boys ons geholpen heeft met het herzien van onze positionering en het ontwerp van de nieuwe website, hebben we ook voor hen gekozen voor de ontwikkeling van onze online marketing campagne. Ook hier verwachten we veel van”, aldus Jolijne Viergever, directeur van Paula’s Choice Europe B.V.
  2. [verwijderd] 12 oktober 2009 23:24
    Gezien de publicaties eind vorige week, mogen we toch hoopvol zijn voor de 22ste

    LBi is proud to be number one in NMA's 2009 annual Top 100 Marketing Agencies league table
    PRESS RELEASE
    Stockholm/Amsterdam, 9 October 2009

    Full-Service Interactive Agency LBi Special Ops Media be-hind Online Marketing for Dan Brown's The Lost Symbol
    PRESS RELEASE
    Stockholm/Amsterdam, 9 October 2009
  3. [verwijderd] 14 oktober 2009 23:27
    Zie hieronder weer een klein opdrachtje. Maar vele kleintjes kunnen bij elkaar ook een hoop geld binnenbrengen. Ik heb wel vertrouwen in de 3e kwartaal cijfers.

    Krabbelen, SMS-en, twitteren of mailen: in contact blijven met al je vrienden en bekenden is tegenwoordig een peulenschilletje. Maar om even face-to-face bij te kletsen met je échte vrienden is er meer nodig dan deze digitale middelen.

    De Douwe Egberts Koffiekring
    Het tijdloze “even samen koffiedrinken” blijkt ook nu gelukkig nog steeds onvervangbaar. Ook al is het niet altijd even makkelijk om een afspraak te regelen met al die drukke agenda’s. Douwe Egberts realiseert zich dit maar al te goed en ontwikkelde daarom samen met LBi LostBoys de Douwe Egberts Koffiekring: een handige gadget voor op je Hyves waarmee je in een handomdraai je échte vrienden kunt uitnodigen voor een écht bakkie koffie.

    Van Douwe Egberts krijg je direct een bon voor een 2de koffie gratis in één van de deelnemende D.E. Koffie Cafés!

    Hoe werkt het?
    1. Ga meteen naar www.hyves.nl/actie/dekoffiekring en installeer de Koffiekring gadget op je Hyves profiel!
    2. Filter je vrienden en voeg ze toe aan je eigen Koffiekring.
    3. Nodig een vriend, vriendin (of collega) uit voor een echte kop koffie!
    Wees er snel bij, want deze actiecampagne loopt maar tot eind november 2009
  4. [verwijderd] 16 oktober 2009 17:09
    Dat lijkt er meer op.

    Fonds: aand. LBI International AB
    Laatste Volume Tijd
    Laatste 1,55 405 17:00:00
    Verschil 0,08 5,4422 %

    En dat allemaal dankzij de nieuwe COO...

    LBi benoemt nieuwe COO

    AMSTERDAM (Dow Jones)--LBi International AB heeft Thomas Elkan Boisen aangesteld als chief operating officer, zo maakt het bedrijf vrijdag bekend.
    De nieuwe COO vervangt per 1 oktober Jesper Andersen, waardoor Elkan Boisen per direct verantwoordelijk is voor de activiteiten in Scandinavie.
    Elkan Boisen was eerder onder meer chief financial officer van LBi in het Verenigd Koninkrijk.

    Door Eelco Hiltermann; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201, eelco.hiltermann@dowjones.com

    (END) Dow Jones Newswires

    October 16, 2009 10:28 ET (14:28 GMT)

  5. [verwijderd] 11 november 2009 19:12
    Erg stil op dit forum. Reflecteert dat LBI genegeerd wordt door bijna alle beleggers. Jammer voor hen: ze hebben niet door dat LBI erg goed bezig is (zie bijvoorbeeld hieronder en ander projectnieuws op lbi.lostboys.nl/. Eind 2010 zal iedereen wel wakker worden.

    11 November 2009 10:29
    Lost Boys en Politie samen tegen autokraken
    LBi Lost Boys heeft voor Politie Regio Utrecht een campagne ontwikkeld die burgers helpt bij het herkennen van de signalen van een autokraak en hen aanspoort altijd 1-1-2 te bellen, óók bij verdachte situaties. Met deze campagne wil Politie Utrecht het aantal heterdaadaanhoudingen vergroten. Op heterdaad betrapt
    Autokraken zijn in de regio Utrecht een groot probleem. Om daders van autokraken op te sporen is de politie sterk afhankelijk van de alertheid van burgers. Hoe oplettender burgers zijn, hoe groter de kans wordt dat autokrakers op heterdaad betrapt worden. Achteraf opsporen is omslachtiger en kost veel meer tijd en geld.
    Doordat jarenlang is gecommuniceerd om 1-1-2 alleen te gebruiken in noodgevallen, lag er voor Politie Utrecht een grote uitdaging. Onze communicatie moest daarom kraakhelder maken dat je ook bij verdachte situaties je altijd 1-1-2 moet bellen. De campagne genaamd “Kraakt-ie ‘m of kraakt-ie ‘m niet” speelt in op het onderbuikgevoel van burgers. Want wat is nou een verdachte situatie, en wat niet?

    Herken de signalen
    Via onder andere buitenreclame, radiospots en online media roepen de uitingen op niet te twijfelen, maar bij verdacht gedrag direct 1-1-2 te bellen. Centraal in de campagne staat de website www.herkendesignalen.nl. Daar kunnen burgers zelf hun intuïtie testen aan de hand van verschillende verdachte situaties. Bij deze situaties wordt de vraag gesteld “Kraakt-ie ‘m of kraakt-ie ‘m niet?“. Bezoekers van de website leren stap voor stap de vier signalen van een autokraak herkennen, en maken direct kans op een aantal kraakgevoelige prijzen.

    Dirk van den Bosch: “We hebben we een campagne format ontwikkeld dat ook voor andere belangrijke thema’s gebruikt kan worden, zoals geweld op straat of woninginbraak. Het activerende karakter van dit format sluit naadloos aan op de vraag van Politie Utrecht, en wordt bewezen met het online activatie platform www.herkendesignalen.nl. We hebben in deze campagne intensief samengewerkt met Politie Utrecht, en kijken uit naar een toekomstige samenwerking.”

    Lost Boys is verantwoordelijk voor het campagne format, de campagnestrategie, concept, creaties en de inzet van de verschillende communicatiemiddelen.
  6. [verwijderd] 13 november 2009 08:56
    Turbotank;
    Erg stil op dit forum. Reflecteert dat LBI genegeerd wordt door bijna alle beleggers. Jammer voor hen: ze hebben niet door dat LBI erg goed bezig is (zie bijvoorbeeld hieronder en ander projectnieuws op lbi.lostboys.nl/. Eind 2010 zal iedereen wel wakker worden.

    Dan hebben we nog wel even!!
    Kleine/lokale fondsen komen aan de beurt als de stijging van de indexfondsen achter de rug is.
    Ze zijn nu nog niet interessant,er is nu meer te halen ergens anders.

    LBI en een paar anderen zijn idd laaggeprijst.

    xxx
  7. [verwijderd] 14 november 2009 15:12
    +-, gezien het koersverloop heb je duidelijk gelijk. Ik reken in ieder geval op hele goede Q4 cijfers, maar daarvoor kun je ook eind januari instappen.

    Wel grote volumes gisteren, zowel in Stockholm als in Amsterdam. Ik vermoed dat iemand die zijn bedrijf aan LBI heeft verkocht in het verleden en daarvoor aandelen LBI had ontvangen, wat stukken heeft verkocht.
  8. [verwijderd] 21 november 2009 14:23
    Er is blijkbaar een grote verkoper actief. Je ziet zowel in Amsterdam als in Stockholm grote volumes en een langzaam dalende koers. Gisteren wel wat minder volume. De koers kan pas omhoog als die verkoper klaar is. Ik schat dat die verkoper in de laatste anderhalve week 1 miljoen aandelen heeft verkocht.

    De fair value van dit aandeel ligt volgens mij ergens tussen de 1.50 en 2.00, maar ik zou iedereen met koopplannen aanraden om nog even te wachten met kopen tot de prijs stabiliseert en de volumes afnemen.
52 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.