Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

LBI International« Terug naar discussie overzicht

Handel stil, wat nu?

19 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 juni 2009 21:18
    Inderdaad goed om te zien dat ze in de eigen mensen geloven.

    De omslag is nu anderhalf jaar geleden gemaakt. Daarvoor was het een bloeiend bedrijf (deels door de sterke economie 2003-2007) dat lak had aan aandeelhouders, te veel kosten maakte en daardoor magere winsten presenteerde.
    Nu zit de economie tegen, maar wordt er tenminste sterk gestuurd op winstgevendheid. Dus nu even door 2009 (en begin 2010) heenkomen en dan gaan we echt winstcijfers zien die iedereen versteld doen staan.
  2. [verwijderd] 2 juni 2009 09:54
    de huidige technische situatie van LBI doet mij sterk denken aan die van ROOD TESTHOUSE een week geleden.

    ook daar zat toen een zeer fanatieke verkoper die op de 0,15 alles aanlapte wat er maar aan te lappen viel.
    nu zie je dit ook bij LBI waar de laatste dagen alle bieders boven de 1,20 moeiteloos hun stukjes binnen krijgen.

    toen de verkoper bij ROOD klaar was ging het aandeel in een paar dagen tijd naar de 22ct (een stijging van 50% dus).

    ik denk dat wanneer deze LBI verkoper klaar is dit aandeel weer spoedig naar de 1,50 kan.
    het is zelfs ''gerechtigd'' deze top uit te nemen omdat de AEX in de tussentijd ook flink door is gestegen.

    technisch gezien is LBI nog bezig met de pullback op de uitbraak van half april.
    boven de 1,37 treedt een koopsignaal op en dan wordt iedereen vanzelf weer positief op het fonds.
    ik ga daar niet op wachten en koop ze liever nu wanneer de potentieel/risico verhouding een stuk gunstiger ligt.
  3. [verwijderd] 2 juni 2009 17:44
    Merkwaardig koersverloop vandaag. Behoorlijke dumps, hoge omzet en toch een kleine stijging.

    Vanmiddag stond er enige tijd zelfs 107k in de bied op 1,20. Ik dacht dat de koers naar dat niveau gedirigeerd werd om het pakket in een keer over de toonbank te laten gaan, maar dit pakket werd weer ingetrokken.

    Verder veel gesein met pakketten van 1837 stukken. Ik kan daar geen chocolade van maken.

    Wel valt op dat men de bied ondanks de dumps nu weer behoorlijk durft te vullen. Zelf ving ik zo weer 2k voor 1,20. Ben benieuwd hoe de kronkelwegen van dit fonds zich verder gaan bewegen.
  4. [verwijderd] 3 juni 2009 13:31
    Wat vandaag opvalt: minder grote dumps dan gisteren. Bij verkopen op 1,20 wordt de biedt steeds automatisch aangevuld tot 1650 stukken.

    Intussen blijf ik mij verbazen over de koers. Het bedrijf presteerde uitstekend in 2008. Ondanks dat daalde de koers fors.

    In 2009 gaat het eerste kwartaal wat minder, maar niet dramatisch. Internet blijft in het marketingveld een stabiele sector. Het bedrijf heeft een gezonde balans. Het koersherstel blijft tot nu toe echter zeer beperkt.

    Wat mij betreft hebben we hierte maken met een van de weinige stockpicks die na de rally sinds maart nog beschikbaar zijn. Een grote sprong omhoog verwacht ik echter niet op afzienbare termijn. De komende tijd kunnen we ons beter richten op geduldig wachten en inslaan bij dips.
  5. [verwijderd] 3 juni 2009 14:05
    Inderdaad, even visueel;

    13:09:33 1.20 1 650
    12:35:36 1.20 1 650
    12:35:32 1.20 1 650
    12:34:55 1.20 1 650

    Is dit voor vandaag het reservegetal? Bijkbaar
    gewoon afwachten tot de eerste bingo heeft en dan pas omhoog -of omlaag-, het schiet alleen niet op met iedere keer dezelfde nummers....

    Wel erg beperkt vangnet op 1650 stukken, wellicht iemand die inkoopbevoegdheid heeft tot € 2000,- ?
    Wie kan/ wil flink dumpen op telkens 1651 stukken?? even testen of 1650 zijn strategie aanpast!!

  6. [verwijderd] 3 juni 2009 23:39
    Recent succesje in Nederland (net geplaatst op website):
    Na een kort maar krachtig pitchtraject heeft LBi Lost Boys de eerste stap gezet in het redesign van de online presence van IMC.

    IMC, van oudsher een trading organisatie, heeft LBi Lost Boys gevraagd hen te helpen met het uitstippelen van de nieuwe strategische route en het herontwerpen van hun online aanwezigheid.
    Op basis van de nieuwe positionering en merkidentiteit (zoals ontwikkeld door BR.ND Positioneringsgroep en Mountain Design) heeft LBi Lost Boys de nieuwe online positionering en huisstijl ontwikkeld.

    Samen met IMC is in een aantal sessies de online positionering bepaald. Deze is uiteengezet in een aantal releases waarvan deze productie de eerste is.
    De online presence van IMC gaat veel verder dan alleen maar ‘aanwezig’ zijn. De online omgeving neemt in de nieuwe positionering dan ook een zeer belangrijk rol in voor bijvoorbeeld het aantrekken van nieuw talent voor Financial Markets, interactie met vakgenoten, het aantrekken van nieuwe klanten en het bieden van online services voor Asset Management klanten.
    Het twintigjarige jubileum is als momentum gebruikt om de gehele nieuwe merkidentiteit, positionering en online presence te lanceren. LBi Lost Boys heeft het volledige traject van ontwerp tot ontwikkeling uitgevoerd, inclusief CMS implementatie en hosting.

    De doorlooptijd van deze eerste release is 7 weken van de eerste initatiatie tot oplevering.
19 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.