Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Binck site weer traag

79 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. dominee 13 maart 2009 09:13
    quote:

    marc faber schreef:

    Binck heeft het druk. De site is weer traag.
    Niet echt handig in het heetst van de strijd
    En aan de welgemeende excuses van de directie heb je op dit moment niet zo veel.

    Het heeft schijnbaar te maken met de integratie van Alex. Ik vraag me af of Alex gebruikers ook last hebben van vertraging.
  2. [verwijderd] 24 maart 2009 09:14
    Bij de Postbank worden orders niet geroyeerd. Na 15 minuten nog geen terugmelding.

    Nu is de melding:

    ING Effectenordering via internet gesloten
    Op dit moment kunt u geen orders plaatsen via internet. Dit wordt veroorzaakt door een storing tussen de ING en Euronext. U kunt uw orders wel telefonisch plaatsen via 0900 0664 (10 cent per minuut). Houd u rekening met enige wachttijd.

    Excuses voor het ongemak.
  3. [verwijderd] 24 maart 2009 17:19
    "Door een technische storing verloopt de orderterugmelding voor aandelenorders vertraagd. We stellen alles in het werk om dit op te lossen. Voor vragen kunt u de Klantenservice & Orderdesk bellen op 020 606 2666. Houdt u er rekening mee dat posities in uw portefeuille kunnen afwijken van de werkelijke posities en waarden. Indien u een order plaatst, is het niet mogelijk om de order te royeren. Onze excuses voor het ongemak."
  4. [verwijderd] 24 maart 2009 17:27
    quote:

    Green Guru schreef:

    Ik loop behoorlijk wat mis door de storing van Binck. Order ING werd ondanks plaatsing niet uitgevoerd op de beurs. Order royeren is ook niet mogelijk, zowel via internet als telefonisch.

    Klacht in ieder geval gedeponeerd bij Binck.

    Green

    En wat denk je daar mee te bereiken?
    Stap gewoon over naar IB!
  5. [verwijderd] 24 maart 2009 17:30
    quote:

    tripwire schreef:

    [quote=Green Guru]
    Ik loop behoorlijk wat mis door de storing van Binck. Order ING werd ondanks plaatsing niet uitgevoerd op de beurs. Order royeren is ook niet mogelijk, zowel via internet als telefonisch.

    Klacht in ieder geval gedeponeerd bij Binck.

    Green

    [/quote]

    En wat denk je daar mee te bereiken?
    Stap gewoon over naar IB!
    Dit is momenteel het enige wat ik kan doen. Erg betrouwbaar komt het niet bij mij over.

    Kijk een probleem kan ieder bedrijf hebben. Het gaat er nu om hoe het opgelost gaat worden.
    Ik meld me wel hier als ik meer gehoord heb over de klacht.

    Green
  6. [verwijderd] 24 maart 2009 17:44
    quote:

    Green Guru schreef:

    [quote=tripwire]
    [quote=Green Guru]
    Ik loop behoorlijk wat mis door de storing van Binck. Order ING werd ondanks plaatsing niet uitgevoerd op de beurs. Order royeren is ook niet mogelijk, zowel via internet als telefonisch.

    Klacht in ieder geval gedeponeerd bij Binck.

    Green

    [/quote]

    En wat denk je daar mee te bereiken?
    Stap gewoon over naar IB!
    [/quote]

    Dit is momenteel het enige wat ik kan doen. Erg betrouwbaar komt het niet bij mij over.

    Kijk een probleem kan ieder bedrijf hebben. Het gaat er nu om hoe het opgelost gaat worden.
    Ik meld me wel hier als ik meer gehoord heb over de klacht.

    Green
    Dat zal gewoon bij beloftes blijven 'dat ze er mee bezig zijn'.
    Het feit dat ze Windows als platform gekozen hebben zegt mij genoeg.
  7. [verwijderd] 24 maart 2009 19:28
    Binck website voor derde dag achtereen storingen, vertragingen, wordt met de dag erger lijkt wel.

    vandaag 24 maart werden orders die je geplaatst hebt, vertraagd naar de beurs verstuurd, zo kwam er te staan op de website dat er een storing was met Euronext aandelen, Orders werden niet uitgevoerd, ook kon je de orders niet royeren, wat een hele kwalijke zaak is als je snel wilt handelen en hierdoor verlies lijdt.

    Binck zegt dat ze de schade zullen vergoeden. Maar ik moet dat nog eerst maar eens zien.

    Zijn er daadwerkelijk vergoedingen uitgekeerd aan klanten? Graag reageren hier als dat bij u het geval is. Dit kan zo niet langer.
  8. [verwijderd] 24 maart 2009 21:03
    quote:

    Visionair101 schreef:

    Binck website voor derde dag achtereen storingen, vertragingen, wordt met de dag erger lijkt wel.

    vandaag 24 maart werden orders die je geplaatst hebt, vertraagd naar de beurs verstuurd, zo kwam er te staan op de website dat er een storing was met Euronext aandelen, Orders werden niet uitgevoerd, ook kon je de orders niet royeren, wat een hele kwalijke zaak is als je snel wilt handelen en hierdoor verlies lijdt.

    Binck zegt dat ze de schade zullen vergoeden. Maar ik moet dat nog eerst maar eens zien.

    Zijn er daadwerkelijk vergoedingen uitgekeerd aan klanten? Graag reageren hier als dat bij u het geval is. Dit kan zo niet langer.
    Waar lees je dat?
  9. [verwijderd] 24 maart 2009 21:50
    quote:

    Visionair101 schreef:

    Binck website voor derde dag achtereen storingen, vertragingen, wordt met de dag erger lijkt wel.

    vandaag 24 maart werden orders die je geplaatst hebt, vertraagd naar de beurs verstuurd, zo kwam er te staan op de website dat er een storing was met Euronext aandelen, Orders werden niet uitgevoerd, ook kon je de orders niet royeren, wat een hele kwalijke zaak is als je snel wilt handelen en hierdoor verlies lijdt.

    Binck zegt dat ze de schade zullen vergoeden. Maar ik moet dat nog eerst maar eens zien.

    Zijn er daadwerkelijk vergoedingen uitgekeerd aan klanten? Graag reageren hier als dat bij u het geval is. Dit kan zo niet langer.
    Een bank die schade vergoed. gewoon arrogant gebral

    Ooit een bank meegemaakt die schade vergoed?

    Banken zijn goed voor hun klanten totdat je een gegronde klacht hebt, dan wringen ze zich in allerlei bochten om onder hun verantwoordelijkheid uit te kunnen.

    ratten zijn het, en maar aardig blijven.
79 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.