Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
11,880   -0,370   (-3,02%) Dagrange 11,830 - 12,150 2.277.685   Gem. (3M) 1,8M

Just Eat Takeaway 2025

2.325 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 117 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Ruval 5 januari 2025 11:14
    quote:

    peter1960 schreef op 5 januari 2025 09:45:

    [...]

    Welk bod zal acceptabel zijn?
    €30,00 ??
    Eind feb kunnen we meer inzicht krijgen in het ‘nieuwe’ JET, dwz zonder Grub en met focus op rendabele NE kansen. Rentabiliteit, cashflow en kosten kunnen dan opnieuw getaxeerd worden en hopelijk zal er dan eindelijk een passende waardering aan dit aandeel worden gehangen….
  2. forum rang 6 keffertje 5 januari 2025 12:33
    quote:

    Ruval schreef op 5 januari 2025 11:14:

    [...]
    Eind feb kunnen we meer inzicht krijgen in het ‘nieuwe’ JET, dwz zonder Grub en met focus op rendabele NE kansen. Rentabiliteit, cashflow en kosten kunnen dan opnieuw getaxeerd worden en hopelijk zal er dan eindelijk een passende waardering aan dit aandeel worden gehangen….
    Als men dat inzicht al wil gven zou dat inderdaad mooi zijn. Voor wat het waard is, zijn de taxaties die ik her en der heb opgeduikeld in de orde van grootte van een wpa van € 0,25 - € 0,50 in 2026, maar dat was voor verkoop Grubhub en saneringen, dus we laten ons verrassen!
  3. forum rang 7 Hendrik Roo 5 januari 2025 20:12
    Gisteren in Amsterdam werd er actie gevierd door Über chauffeurs. Ik heb persoonlijk met ze gesproken. Field research zoals Pedro dat noemt. De actie was erop gericht andere Über chauffeurs te mobiliseren om zo tot een verbeterd verdienmodel te komen. In combinatie met de gewijzigde arbeidswetgeving in Europa gaat dat Über in de wielen rijden. Hoe graag ze hun kop daarvoor ook in het zand steken. Über zal Nederland en veel andere Europese landen moeten verlaten of een veel minder winstgevend model moeten accepteren. Een vlucht naar voren en JET overnemen, een minder winstgevend model overnemen of een terugtrekking, zijn allemaal scenario's die in het voordeel van JET zijn.
  4. Franky G 5 januari 2025 20:59
    quote:

    Hendrik Roo schreef op 5 januari 2025 20:12:

    Gisteren in Amsterdam werd er actie gevierd door Über chauffeurs. Ik heb persoonlijk met ze gesproken. Field research zoals Pedro dat noemt. De actie was erop gericht andere Über chauffeurs te mobiliseren om zo tot een verbeterd verdienmodel te komen. In combinatie met de gewijzigde arbeidswetgeving in Europa gaat dat Über in de wielen rijden. Hoe graag ze hun kop daarvoor ook in het zand steken. Über zal Nederland en veel andere Europese landen moeten verlaten of een veel minder winstgevend model moeten accepteren. Een vlucht naar voren en JET overnemen, een minder winstgevend model overnemen of een terugtrekking, zijn allemaal scenario's die in het voordeel van JET zijn.
    dat is een JET-aandeelhouder (met waarschijnlijk groot verlies) aan het woord. Als alles zo goed gaat voor JET in Europa, waarom hebben ze dan Frankrijk verlaten (zonder hun aandeel daar te verkopen), waarom gaat Doordash de concurrentie aan met Wolt in Duitsland, waarom had Doordash interesse in Deliveroo en niet in JET? Waarom is er geen bod gedaan aan ATL?
  5. forum rang 7 Hendrik Roo 5 januari 2025 21:13
    quote:

    Franky G schreef op 5 januari 2025 20:59:

    [...]

    dat is een JET-aandeelhouder (met waarschijnlijk groot verlies) aan het woord. Als alles zo goed gaat voor JET in Europa, waarom hebben ze dan Frankrijk verlaten (zonder hun aandeel daar te verkopen), waarom gaat Doordash de concurrentie aan met Wolt in Duitsland, waarom had Doordash interesse in Deliveroo en niet in JET? Waarom is er geen bod gedaan aan ATL?
    Doordash gaat de concurrentie aan met Wolt ?
  6. forum rang 4 HOBBYMAN 5 januari 2025 21:16
    quote:

    Franky G schreef op 5 januari 2025 20:59:

    [...]

    dat is een JET-aandeelhouder (met waarschijnlijk groot verlies) aan het woord. Als alles zo goed gaat voor JET in Europa, waarom hebben ze dan Frankrijk verlaten (zonder hun aandeel daar te verkopen), waarom gaat Doordash de concurrentie aan met Wolt in Duitsland, waarom had Doordash interesse in Deliveroo en niet in JET? Waarom is er geen bod gedaan aan ATL?
    Je moet niet overal het slechte achter zoeken.
  7. Warrem Buffet 5 januari 2025 21:49
    quote:

    Hendrik Roo schreef op 5 januari 2025 20:12:

    Gisteren in Amsterdam werd er actie gevierd door Über chauffeurs. Ik heb persoonlijk met ze gesproken. Field research zoals Pedro dat noemt. De actie was erop gericht andere Über chauffeurs te mobiliseren om zo tot een verbeterd verdienmodel te komen. In combinatie met de gewijzigde arbeidswetgeving in Europa gaat dat Über in de wielen rijden. Hoe graag ze hun kop daarvoor ook in het zand steken. Über zal Nederland en veel andere Europese landen moeten verlaten of een veel minder winstgevend model moeten accepteren. Een vlucht naar voren en JET overnemen, een minder winstgevend model overnemen of een terugtrekking, zijn allemaal scenario's die in het voordeel van JET zijn.

    Hendrik, dat vind ik top! Dan hoor je echt wat er speelt.
  8. sonic319 6 januari 2025 08:07
    quote:

    peter1960 schreef op 5 januari 2025 09:45:

    [...]

    Welk bod zal acceptabel zijn?
    €30,00 ??
    Een premie meer dan 100 procent
    Dat geloof jezelf toch ook niet .Voor mijn mag het hoor
    Maar als je een beetje realistische bent. Zal als er al een bod komt meer in de richting van
    Het bedrag zijn wat er net al gezegd is
    Zeker niet hoger dan 21.00 .Want dat zou al een premie van 50 procent zijn
    En dat is al zeer onwaarschijnlijk Voor dit moment natuurlijk
    Kan over een half jaar natuurlijk anders zijn
    Nu gaan de pessimisten gelijk weer roepen ja klopt 8 tot 10 euro
    En de optimisten ja klopt 30 tot 50 euro
    We gaan het zien nog een prettige week gewenst
  9. forum rang 5 xof 6 januari 2025 09:57
    quote:

    peter1960 schreef op 5 januari 2025 09:45:

    [...]

    Welk bod zal acceptabel zijn?
    €30,00 ??
    Ik denk normale premie 30% a 50%, boven de gemiddelde koers vd laatste 3 maanden.

    Echter pas als GH volledig is overgedragen en ontvlecht, op zn vroegste na Q1

    Q1 cijfers en outlook zullen ok zijn met huidige focus op marge. Groei zal iets tegenvallen.

    Ik zie 16 als startpunt, dus een koersdoel van 21 tot 24 Euro

    Vanzelfsprekend garantie tot de deur, maar dit is mn investment case
2.325 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 117 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.