Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
1,105   +0,015   (+1,36%) Dagrange 1,070 - 1,125 879.939   Gem. (3M) 1,6M

Ebusco 2024

12.854 Posts
Pagina: «« 1 ... 598 599 600 601 602 ... 643 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Lekker Truitje 11 december 2024 12:00
    quote:

    Happy schreef op 11 december 2024 08:55:

    Lijkt een rustig begin te worden.
    Ná de winstnemingen van 2 dagen kunnen wij vanmiddag weer verder met de opwaartse richting.

    Zal de komende weken echt niet in één rechte lijn omhoog gaan.

    Met ups en downs gestaag naar de 3 euro.
    Ik denk dat je heel sympathiek bent, maar wel een nieuwe versie van Don Quichotte.
  2. forum rang 5 Chipie 11 december 2024 12:03
    quote:

    StoplossBurner schreef op 11 december 2024 11:32:

    [...]

    Hoe kom je hierbij? Hoeveel ontvangt Ebusco voor bussen die nog niet geheel afgebouwd zijn? Ik kan je vertellen dat dat weinig is en ook Ebusco zelf heeft dat gecommuniceerd (pas als die geleverd is bij de klant ontvangen ze serieus geld minus alle boetes). En ik kan er wel ietsje meer van weten; ik werk in de automotive/werktuigbouw als universitair geschoold i.t.t. 99% hier. Vandaar ook mijn buitensporige interesse voor dit bedrijf; het is het enige echt Nederlandse beursgenoteerde automotive bedrijf.
    En ja, qua efficiëntie en daarmee bereik is de 3.0 ongeëvenaard. Dat is fantastisch, maar een bus is meer dan bereik/efficiëntie alleen, maar dat is moeilijk te begrijpen voor sommige hier die nogal beperkte kennis hebben.

    Huubke, die er gewerkt heeft, gaf al aan dat 25% van de 3.0 vloot in het veld stil staat, noem het maar weinig. Die 25% zagen we overigens ook al eerder bij de bustracker busposities.nl (zie het productietopic over Ebusco). Ebusco heeft al 2 nieuwe vacatures uitgeschreven voor field engineers; die zijn natuurlijk nodig om alleen langs de kant te staan te applaudisseren hoe alle bussen zonder problemen langs komen gereden. Maar nee, dat is allemaal onzin natuurlijk. Tsjonge, de beste investering die velen kunnen doen is een kerstkado in de vorm van een spiegel en een velletje papier, een pen en een calculator om sommetjes te leren maken.

    Afijn, morgen weer een dag, tot dan.
    Duitse firma’s rijden met Ebusco bussen , zeer tevreden , wellicht heeft Ebusco je veel geld gekost, te vroeg en voor hoge prijs erin , wat is momenteel het risico ? Voor 1 tot 1,5 euro krijg je ze , maak er gebruik van , de koers gaat wel weer omhoog , er werken nu ander mensen , Huubke niet meer
  3. DeDekker 11 december 2024 12:05
    quote:

    Happy schreef op 11 december 2024 10:57:

    [...]

    Echt?
    Blijf je de boel bestoken met gefrustreerde onzin.

    Koop of ga short.

    Dit is alleen forum bevuilen.
    Denk dat er een moderator is op een forum om te bepalen wat wel en niet kan. Ik begrijp u frustratie niet. Lees eroverheen en geef aandacht wat wel in u straatje past.
    Om eerlijk te zijn haal ik uit posters die iets minder euforisch zijn, wel belangrijke feiten en gebaseerd op het verleden.
    De roeptoeters met hogere koersen etc daar lees ik overheen.
    Feit is dat het niet goed gaat financieel met Ebusco. Feit is ook dat de koers een jojo effect heeft. Vanmorgen bij opening gooit er iemand bestens 100k stuks uit en de kudde volgt. Dat is andersom ook.
    Ik blijf van mening dat Ebusco ondergewaardeerd is nu, maar dat het eerder slechter gaat dan positiever word in 2025.
  4. Jons 11 december 2024 12:10
    quote:

    Corcorrectie schreef op 11 december 2024 11:39:

    [...]

    Sorry, zelden zo’n kotsbericht gelezen. Wat een ego, de onzekerheid spat er vanaf.
    Ken je die kleine kikkers die hun nek heel erg opblazen? Daar zijn er hier heul veul van. Het is net Twitter hier: anoniem heel stoer doen, denken de wijsheid in pacht te hebben, en anderen de loef afsteken. Want ja, als je het mis hebt lijd je ook geen gezichtsverlies.

    Er zijn analisten die heel serieus hun werk doen, maar er 50% van de tijd naast zitten. En een paar meneeren hier (waarschijnlijk gepensioneerd, of anderszins werkloos) denken het allemaal te weten.

    Het forum lezen is eigenlijk verspilde tijd, op wat vermaak na.

    PS. Gak 1,40 nog iets met klein aantal. The dead or the gladiols!
  5. hoeky 11 december 2024 12:12
    quote:

    StoplossBurner schreef op 11 december 2024 11:32:

    [...]

    Hoe kom je hierbij? Hoeveel ontvangt Ebusco voor bussen die nog niet geheel afgebouwd zijn? Ik kan je vertellen dat dat weinig is en ook Ebusco zelf heeft dat gecommuniceerd (pas als die geleverd is bij de klant ontvangen ze serieus geld minus alle boetes). En ik kan er wel ietsje meer van weten; ik werk in de automotive/werktuigbouw als universitair geschoold i.t.t. 99% hier. Vandaar ook mijn buitensporige interesse voor dit bedrijf; het is het enige echt Nederlandse beursgenoteerde automotive bedrijf.
    En ja, qua efficiëntie en daarmee bereik is de 3.0 ongeëvenaard. Dat is fantastisch, maar een bus is meer dan bereik/efficiëntie alleen, maar dat is moeilijk te begrijpen voor sommige hier die nogal beperkte kennis hebben.

    Huubke, die er gewerkt heeft, gaf al aan dat 25% van de 3.0 vloot in het veld stil staat, noem het maar weinig. Die 25% zagen we overigens ook al eerder bij de bustracker busposities.nl (zie het productietopic over Ebusco). Ebusco heeft al 2 nieuwe vacatures uitgeschreven voor field engineers; die zijn natuurlijk nodig om alleen langs de kant te staan te applaudisseren hoe alle bussen zonder problemen langs komen gereden. Maar nee, dat is allemaal onzin natuurlijk. Tsjonge, de beste investering die velen kunnen doen is een kerstkado in de vorm van een spiegel en een velletje papier, een pen en een calculator om sommetjes te leren maken.

    Afijn, morgen weer een dag, tot dan.
    Volledig mee eens en dank voor de info...
    Complexe producten hebben service structuren (onderdelen infra) nodig.. Liften, vliegtuigen, schepen, bruggen, etc..
    En dat is meestal super specialistisch...
    Valt die structuur weg, dan is het eindproduct zo goed als waardeloos.. Kan mee tot de eerste keer dat het stuk gaat..
    Daarom zijn handelsoorlogen en sancties ook zo heftig...
    Dat gaat niet over nieuwe kerstballen, maar over het blokkeren van onderdelen die je nodig hebt om de infra van een land / bedrijf te laten draaien..

    Ik snap niet waarom iedereen SLB zo aan loopt te vallen..
    Dit is toch precies de info die je op een forum wilt zien. Zodat je een beter beeld krijgt van wat de situatie rondom het bedrijf...
    En waarom het nagenoeg niks meer waard is..
    Als het een top bedrijf zou zijn dan had het hoogstwaarschijnlijk niet 99% van zijn waarde verloren..

    Positiviteit is goed..
    Maar om alleen maar Jeeeee groen groen groen te roepen lijkt me ook niet geheel waardevol..
  6. Huubke 11 december 2024 12:16
    quote:

    Chipie schreef op 11 december 2024 12:03:

    [...]
    Duitse firma’s rijden met Ebusco bussen , zeer tevreden , wellicht heeft Ebusco je veel geld gekost, te vroeg en voor hoge prijs erin , wat is momenteel het risico ? Voor 1 tot 1,5 euro krijg je ze , maak er gebruik van , de koers gaat wel weer omhoog , er werken nu ander mensen , Huubke niet meer
    Ecxuses dat ik hier minder reageer.
    Ben hard bezig de boel aan de gang te krijgen en te houden.
  7. forum rang 4 kweetnie 11 december 2024 12:23
    SLB, het zou je sieren om niet anderen te denigreren en weg te zetten terwijl je niet eens weet wat zij voor functie bekleden. Laat ieder zijn/haar eigen waarden en oordeel niet over de minder bedeelde onder ons (zoals jij het ziet).
    Beetje respect voor elkaar en gun elkaar het allerbeste.
  8. forum rang 7 lucas D 11 december 2024 12:26
    quote:

    hoeky schreef op 11 december 2024 12:12:

    [...]

    Volledig mee eens en dank voor de info...
    Complexe producten hebben service structuren (onderdelen infra) nodig.. Liften, vliegtuigen, schepen, bruggen, etc..
    En dat is meestal super specialistisch...
    Valt die structuur weg, dan is het eindproduct zo goed als waardeloos.. Kan mee tot de eerste keer dat het stuk gaat..
    Daarom zijn handelsoorlogen en sancties ook zo heftig...
    Dat gaat niet over nieuwe kerstballen, maar over het blokkeren van onderdelen die je nodig hebt om de infra van een land / bedrijf te laten draaien..

    Ik snap niet waarom iedereen SLB zo aan loopt te vallen..
    Dit is toch precies de info die je op een forum wilt zien. Zodat je een beter beeld krijgt van wat de situatie rondom het bedrijf...
    En waarom het nagenoeg niks meer waard is..
    Als het een top bedrijf zou zijn dan had het hoogstwaarschijnlijk niet 99% van zijn waarde verloren..

    Positiviteit is goed..
    Maar om alleen maar Jeeeee groen groen groen te roepen lijkt me ook niet geheel waardevol..
    Dat is wel heel 'Generaliserend'.

    Je neemt nogal ferme standpunten in, en je laat weinig zien wat dat met de huidige situatie van doen heeft.

    Zelf informatie tot je nemen ipv een ander klakkeloos volgen, kan wel eens tot verrassende
    conclusies leiden.

    Succes er mee.
  9. forum rang 7 Ron Kerstens 11 december 2024 13:08
    De sfeer hier op het draadje loopt parallel aan de koers van het aandeel.

    Wel fijn om te lezen dat iedereen erop tijd met grote winst uitgestapt is, niemand gekocht heeft boven de 1,50 (wie waren in hemelsnaam die 2 euro + kopers?) en de rest aan de kant is gebleven wachtend op een “onvermijdelijk” faillissement en daar iedereen continu voor wenst te waarschuwen :-)
  10. forum rang 5 Daarom 11 december 2024 13:09
    Steeds op € 1,36 worden er plukken aandelen verhandeld. Het lijkt mij dat Heights ze voor deze koers aan een andere grote investeerder verkoopt.

    De AFM deelnemingen maar eens in de gaten houden.

    En als er deze week geen nieuwe investeerder instapt of uitbreid beloof ik dat ik voordat de koers op € 2,50 sta hier niet meer post!!
  11. forum rang 7 CLAIMEMISSIE 11 december 2024 13:11
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 11 december 2024 13:08:

    De sfeer hier op het draadje loopt parallel aan de koers van het aandeel.

    Wel fijn om te lezen dat iedereen erop tijd met grote winst uitgestapt is, niemand gekocht heeft boven de 1,50 (wie waren in hemelsnaam die 2 euro + kopers?) en de rest aan de kant is gebleven wachtend op een “onvermijdelijk” faillissement en daar iedereen continu voor wenst te waarschuwen :-)
    De particulieren hebben allemaal gewonnen en de institutionelen verloren al hun inzetten,
    Zo gaat dat op de beurs:)
    Je mag waarschuwen zoveel je wil het gokinstinct en het zichzelf wijsmaken dat er winst over blijft krijg je er nooit uit.
  12. forum rang 7 €URO-Trader 11 december 2024 13:33
    €0,55 op basis van oude koers en IPO aandelen hoeveelheid. Heden meer aandeelhouders, waaronder een acculeverancier, nieuwe directie met open visie en liquiditeit toegenomen. Meer aandelen in omloop anderzijds, een verdubbeling. Meer dan een miljard verdampt in enkele jaren tijd. De koers wordt gestuurd. Eerste aankoop weer gedaan, op basis v.e. gok.
12.854 Posts
Pagina: «« 1 ... 598 599 600 601 602 ... 643 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.