Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
1,150   -0,021   (-1,76%) Dagrange 1,110 - 1,192 1.162.892   Gem. (3M) 1,5M

Ebusco 2024

12.750 Posts
Pagina: «« 1 ... 355 356 357 358 359 ... 638 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 augustus 2024 14:07
    quote:

    Marcel H. schreef op 7 augustus 2024 08:43:

    [...]

    Jij probeert de pessimisten te beschermen tegen verder verlies.
    Ben jij m.b.t.het voortbestaan van Ebusco een pessimist,
    optimist of realist?
    Lees jouw bijdragen. Dan ken je ook jouw oordeel.
    Ik probeer helemaal niets. Het doet er ook niet toe wat ik verder van Ebusco vind, ik heb een positie gehad en daar (met verlies) afstand van gedaan. Het verschil tussen jou en mij is dat ik vervolgens niet iedereen die er nog wel vertrouwen in heeft, dagelijks lastig ga vallen.
  2. forum rang 7 Bye 7 augustus 2024 14:17
    quote:

    Naidas schreef op 7 augustus 2024 14:07:

    [...]

    Ik probeer helemaal niets. Het doet er ook niet toe wat ik verder van Ebusco vind, ik heb een positie gehad en daar (met verlies) afstand van gedaan. Het verschil tussen jou en mij is dat ik vervolgens niet iedereen die er nog wel vertrouwen in heeft, dagelijks lastig ga vallen.
    Ik geef een interpretatie over de ontwikkelingen bij Ebusco
    en die zijn niet hoopgevend voor de toekomst.
    En anderen proberen het tegengestelde beeld weer te geven.
    Als je jezelf dan niet wil mengen in de discussie doe dat dan ook niet.
    Laat voor- en tegenstanders aan het woord.
    En meningen verschillen.
    Wie valt dan wie lastig?
  3. forum rang 6 MFCONSwasonschuldig 7 augustus 2024 14:18
    quote:

    €URO-Trader schreef op 7 augustus 2024 11:32:

    Zal me niets verbazen dat er een nieuwe investeerder zich bekend maakt en het pakket aandelen vd bank overneemt.
    Het grote probleem is dat er een product is, maar geen bedrijf dat de bussen op een dusdanige manier produceert dat het levensvatbaar is op de beurs. Externe partners, amateurisme. Zo een bedrijf heeft geen bestaansrecht.
  4. [verwijderd] 7 augustus 2024 14:54
    quote:

    Marcel H. schreef op 7 augustus 2024 14:17:

    [...]

    Ik geef een interpretatie over de ontwikkelingen bij Ebusco
    en die zijn niet hoopgevend voor de toekomst.
    En anderen proberen het tegengestelde beeld weer te geven.
    Als je jezelf dan niet wil mengen in de discussie doe dat dan ook niet.
    Laat voor- en tegenstanders aan het woord.
    En meningen verschillen.
    Wie valt dan wie lastig?
    Laat je niet zo kennen Marcel, je kunt toch wel tegen een beetje kritiek op jouw leeftijd?
  5. forum rang 7 Bye 7 augustus 2024 15:44
    quote:

    Kanhetlager schreef op 7 augustus 2024 09:08:

    [...]

    Zeer zeker niet. Volledig gelijk. Ik ben ook in de verhaaltjes van Ebusco getrapt. Nu zit ik al een tijdje short. Op 0,25€ ben ik volledig bij het begin van mijn investering. Alleen ben ik bang dat ze het wel gaan overleven en dat dat bedrag niet behaald wordt. Gelukkig zit ik dik in JET :-).
    De koers is inmiddels weer jouw richting gegaan.Succes!
  6. Jantine weet het beter 7 augustus 2024 15:46
    quote:

    Kanhetlager schreef op 7 augustus 2024 09:08:

    [...]

    Zeer zeker niet. Volledig gelijk. Ik ben ook in de verhaaltjes van Ebusco getrapt. Nu zit ik al een tijdje short. Op 0,25€ ben ik volledig bij het begin van mijn investering. Alleen ben ik bang dat ze het wel gaan overleven en dat dat bedrag niet behaald wordt. Gelukkig zit ik dik in JET :-).
    Bij de beursgang heb ik mij eens verdiept in het bedrijf, wat ze maken en wie erachter zitten.
    Ik ben toen (gelukkig) niet ingestapt.
    Ten eerste omdat ik op basis van eerdere avonturen geen vertrouwen in de persoon Bijveld heb. Ten tweede omdat ik mij afvraag of er nou echt iemand zit te wachten op die dure technologie, ok het ding was lichter dan een bus van ijzer, maar speelt dat nou echt zo’n rol bij de prestaties. Ik zou denken dat bussenland zit te wachten op “snelle accu’s” die je snel weer op pad helpen naar de volgende halte.
    Verder dromen ze daar in Veghel graag internationaal, maar ten tijde van de beursgang hadden ze 350 bussen in 7 landen verkocht, dat betekent dus een totaal verwaterd klantenbestand, met ontzettend veel overhead kosten, want je moet al die landen wel bedienen met je aftersales.
    Noord-Amerika is ook zo’n droom. De Amerikanen hebben de markt wat betreft publieke zaken enorm beschermd, die bus zal je dan dus daar moeten gaan bouwen,, We zien nu al hoe moeilijk ze het voor elkaar krijgen op hun thuisbasis, laat staan aan de andere kant van de vijver.
    Dan blijft Europa over en daar is de concurrentie inmiddels fors. Als de grote spelers uit bijvoorbeeld Duitsland jou zat zijn, duiken ze overal met een zak geld onder de prijs door en verkoop je niets meer.
  7. Kanhetlager 7 augustus 2024 16:09
    quote:

    Jantine weet het beter schreef op 7 augustus 2024 15:46:

    [...]

    Bij de beursgang heb ik mij eens verdiept in het bedrijf, wat ze maken en wie erachter zitten.
    Ik ben toen (gelukkig) niet ingestapt.
    Ten eerste omdat ik op basis van eerdere avonturen geen vertrouwen in de persoon Bijveld heb. Ten tweede omdat ik mij afvraag of er nou echt iemand zit te wachten op die dure technologie, ok het ding was lichter dan een bus van ijzer, maar speelt dat nou echt zo’n rol bij de prestaties. Ik zou denken dat bussenland zit te wachten op “snelle accu’s” die je snel weer op pad helpen naar de volgende halte.
    Verder dromen ze daar in Veghel graag internationaal, maar ten tijde van de beursgang hadden ze 350 bussen in 7 landen verkocht, dat betekent dus een totaal verwaterd klantenbestand, met ontzettend veel overhead kosten, want je moet al die landen wel bedienen met je aftersales.
    Noord-Amerika is ook zo’n droom. De Amerikanen hebben de markt wat betreft publieke zaken enorm beschermd, die bus zal je dan dus daar moeten gaan bouwen,, We zien nu al hoe moeilijk ze het voor elkaar krijgen op hun thuisbasis, laat staan aan de andere kant van de vijver.
    Dan blijft Europa over en daar is de concurrentie inmiddels fors. Als de grote spelers uit bijvoorbeeld Duitsland jou zat zijn, duiken ze overal met een zak geld onder de prijs door en verkoop je niets meer.
    Jantine, we weten nu wel dat je het beter weet!
12.750 Posts
Pagina: «« 1 ... 355 356 357 358 359 ... 638 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.