Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
2,115   -0,075   (-3,42%) Dagrange 2,108 - 2,225 87.560   Gem. (3M) 495,8K

Ebusco 2024

9.404 Posts
Pagina: «« 1 ... 345 346 347 348 349 ... 471 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Hans2021 2 augustus 2024 10:09
    quote:

    Blik dekkende afbijt schreef op 2 augustus 2024 10:06:

    Misschien dat VLD wil helpen en dan deze tent en de tent van Hool samen voegen???
    Maak je geen illusie ; niemand zit te wachten op het zogenaamde bedrijf Ebusco. Al vanaf een koers van 20 euro werd er gewaarschuwd voor deze toko.
  2. forum rang 4 StoplossBurner 2 augustus 2024 10:15
    quote:

    Blik dekkende afbijt schreef op 2 augustus 2024 08:32:

    [...]

    Ik had gelezen 8 miljoen in kas.
    Het bedrijf meldt nog 8,2 miljoen euro in kas te hebben. Dat was begin dit jaar nog 27,9 miljoen euro en een jaar geleden 42 miljoen euro.

    www.mobiliteit.nl/ov/2024/07/31/diepr...

    Zowaar een inhoudelijke post van je, houd dit vast!
    Vergeet overigens ook niet de 43 miljoen aan contracted liabilities; er is al een hoop voorgefinancierd dus (door afnemers neem ik aan). M.a.w. er wordt bij aflevering van de bussen maar weinig geld bijgeschreven.
  3. forum rang 7 Marcel I&W 2 augustus 2024 10:19
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 2 augustus 2024 10:08:

    [...]
    VLD wil misschien het bedrijf redden, maar niet de aandeelhouders.
    VDL heeft de handen meer dan vol. Hebben ook problemen
    met aanleveren van onderdelen.
    Vestigingen in Valkenswaard, Roeselare en Lier (voorheen VanHool)
    In Lier worden uitsluitend touringcars gebouwd bestemd voor
    de Europese en Amerikaanse markt.
    Samenwerking tussen de 3 vestigingen bestaat uitsluitend
    als daarmee synergievoordelen kunnen worden behaald.
    Overname van of deelname in Ebusco voegt niets toe.
    Overbodige last.
    Misschien (deels) interesse bij een faillissement.
  4. Banter2346 2 augustus 2024 10:21
    quote:

    Kanhetlager schreef op 2 augustus 2024 10:11:

    [...]

    Hoogstens interessant voor een Chinese partij. Maar die tellen er ook nauwelijks iets voor neer!
    Contractfabrikanten zitten daar niet op te wachten, dat zijn pure pakjesverdelers; je maakt iets, het wordt betaald en gaat de boot op, en hopelijk tot weer een niewe order. Die investeren niet.

    Chinese merken kopen meestal dode traditionele merken (of alleen de merknaam) voor een habbekrats. Ebusco is niet traditioneel. Op die composiet technologie zitten ze volgens mij helemaal niet te wachten anders waren ze al lang aan het kopieren geslagen.

    Wellicht kan Gebco Ebusco overnemen :)
  5. Kanhetlager 2 augustus 2024 10:25
    quote:

    Banter2346 schreef op 2 augustus 2024 10:21:

    [...]

    Contractfabrikanten zitten daar niet op te wachten, dat zijn pure pakjesverdelers; je maakt iets, het wordt betaald en gaat de boot op, en hopelijk tot weer een niewe order. Die investeren niet.

    Chinese merken kopen meestal dode traditionele merken (of alleen de merknaam) voor een habbekrats. Ebusco is niet traditioneel. Op die composiet technologie zitten ze volgens mij helemaal niet te wachten anders waren ze al lang aan het kopieren geslagen.

    Wellicht kan Gebco Ebusco overnemen :)
    Ebusco kan belangrijk zijn om importheffingen te omzeilen mits ze iets produceren (lees bewerken) hier! P.s. vind je een bus een pakje :-)
  6. forum rang 5 Lekker Truitje 2 augustus 2024 11:18
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 2 augustus 2024 10:08:

    [...] VLD wil misschien het bedrijf redden, maar niet de aandeelhouders.
    Van Leegte Der en Van der Valk liggen elkaar blijkbaar niet zo, anders was er vanaf dag 1 wel een samenwerking tussen geweest. Twee bussenbouwers opzetten op een steenworp afstand van elkaar is eigenlijk al merkwaardig.
  7. forum rang 7 Marcel I&W 2 augustus 2024 11:22
    quote:

    Lekker Truitje schreef op 2 augustus 2024 11:18:

    [...]

    Van Leegte Der en Van der Valk liggen elkaar blijkbaar niet zo, anders was er vanaf dag 1 wel een samenwerking tussen geweest. Twee bussenbouwers opzetten op een steenworp afstand van elkaar is eigenlijk al merkwaardig.
    Toen Van der Leegte (VDL) met bussenbouw begon (overname BOVA en Berkhof) in Valkenswaard
    was Peter Bijvelds nog een tiener.
9.404 Posts
Pagina: «« 1 ... 345 346 347 348 349 ... 471 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.