Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
1,150   -0,021   (-1,76%) Dagrange 1,110 - 1,192 1.162.892   Gem. (3M) 1,5M

Ebusco 2024

12.756 Posts
Pagina: «« 1 ... 294 295 296 297 298 ... 638 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 pico bello 9 juli 2024 18:19
    quote:

    Fender bass schreef op 9 juli 2024 17:11:

    Nou lekker dan, ik denk dat Erland Morelissen de vanmorgen bestelde worstenbroodjes weer afbesteld heeft. De aanvankelijke koersreactie weer helemaal weer weggeëbt..
    Nu dan maar gaan werken aan de resultaten.
    dit word veroorzaakt door de kruimeltjes beleggers die weer 100 euro verdient hebben vandaag
  2. forum rang 7 Bye 10 juli 2024 07:52
    quote:

    €URO-Trader schreef op 9 juli 2024 11:11:

    Koers loopt alweer aardig op, 9% in het groen zag ik zojuist. Wellicht is het inderdaad minder negatief dan men vermoedt. Kost een schijntje en indien de grote aandeelhouders even gezamenlijk 50 - 100 miljoen afschrijven kan het nog een leuke bus-rit omhoog worden.
    Goed nieuws.
  3. forum rang 4 Riding the Tiger 10 juli 2024 08:52
    De Tijd vandaag : Sluiting Audi

    Audi werkt aan sluiting fabriek in Vorst: dit jaar al 1.410 jobs weg
    Audi start de wet-Renault op voor zijn fabriek in Vorst en de 3.000 mensen die er werken. In oktober zouden al 1.410 mensen hun job verliezen, eind volgend jaar rolt de laatste auto van de band.

    De meeste auto producenten zijn reeds lang weg uit België, en de dommeriken zijn gebleven. België is één van de slechtste landen ter wereld om een auto fabriek neer te poten : Duurste lonen ter wereld. Ik begrijp niet dat Audi nu pas verhuist. En nog minder dat Ebusco hier bussen wil assembleren.

    Eén van de basiswetten van de economie is die van de "comparatieve voordelen". In België heb je 1 groot comparatief nadeel : de loon - en belastingdruk. De politiek zal zich weer wat gaan moeien en zeggen dat ze alles zullen doen om Audi te redden. Dat is enorme bullshit, en enorm schijnheilig. Het enige wat je kan doen is de belastingen voor die sector drastisch verlagen, maar daar hebben politici de kloten niet voor.
  4. Janteam 10 juli 2024 09:53
    Weer een concurrent erbij ?

    QEV heeft een tender gewonnen om minstens 100 bussen in Roemenië te leveren.
    investors.qevtech.com/news/default.aspx

    Ze werken onder de naam : Zeroid.

    www.qevtech.com/zeroid-mobility/elect...

    Welke bussen dat worden weet ik niet.
    Ze werken samen met het Spaanse bedrijf Modasa
  5. forum rang 5 StoplossBurner 10 juli 2024 11:28
    quote:

    Riding the Tiger schreef op 10 juli 2024 08:52:

    De Tijd vandaag : Sluiting Audi

    Audi werkt aan sluiting fabriek in Vorst: dit jaar al 1.410 jobs weg
    Audi start de wet-Renault op voor zijn fabriek in Vorst en de 3.000 mensen die er werken. In oktober zouden al 1.410 mensen hun job verliezen, eind volgend jaar rolt de laatste auto van de band.

    De meeste auto producenten zijn reeds lang weg uit België, en de dommeriken zijn gebleven. België is één van de slechtste landen ter wereld om een auto fabriek neer te poten : Duurste lonen ter wereld. Ik begrijp niet dat Audi nu pas verhuist. En nog minder dat Ebusco hier bussen wil assembleren.

    Eén van de basiswetten van de economie is die van de "comparatieve voordelen". In België heb je 1 groot comparatief nadeel : de loon - en belastingdruk. De politiek zal zich weer wat gaan moeien en zeggen dat ze alles zullen doen om Audi te redden. Dat is enorme bullshit, en enorm schijnheilig. Het enige wat je kan doen is de belastingen voor die sector drastisch verlagen, maar daar hebben politici de kloten niet voor.
    Je bedoeld VDL i.p.v. Ebusco. Of welke plannen heb ik gemist?
  6. forum rang 5 StoplossBurner 10 juli 2024 11:29
    quote:

    Janteam schreef op 10 juli 2024 09:53:

    Weer een concurrent erbij ?

    QEV heeft een tender gewonnen om minstens 100 bussen in Roemenië te leveren.
    investors.qevtech.com/news/default.aspx

    Ze werken onder de naam : Zeroid.

    www.qevtech.com/zeroid-mobility/elect...

    Welke bussen dat worden weet ik niet.
    Ze werken samen met het Spaanse bedrijf Modasa
    Andere markt, dit zijn geen >11m lange stadsbussen
  7. stot 10 juli 2024 13:20
    Eerst dacht ik ze winnen geen tender voor 100 bussen want ze moeten er eerst nog 1700 maken waarvoor ze al een oreer hebben . In het huidige tempo ben je dan al 8 jaar bezig .

    Aan de andere kant hoor je ze hebben tot in de loop van 2025 werk ?

    Maar hoe verklaar je dan 1700 bussen maken ?

    En begin van het jaar kregen ze ook een opdracht die ze in de loop van 2025 uitleveren .

    Dus het is ook niet zo dat wanneer je nu een order plaatst je pas in 2032 je bussen krijgt ?
  8. forum rang 5 StoplossBurner 10 juli 2024 15:29
    quote:

    stot schreef op 10 juli 2024 12:53:

    Denkt dat ie doelt op voorkennis mbt de omzetwaarschuwing.

    We gingen van 3 naar 2,25 voor de omzetwaarschuwing bekend werd
    Dat was meer openbare kennis dat de verwachtte omzet niet gehaald zou worden. En er werd hier dan ook al door IEX leden (o.a. ondergetekende) gemeldt dat iedereen dat kon uittekenen met de data die o.a. TheTruth hier op het forum al kenbaar maakte, ruim voor de omzetwaarschuwing.
  9. forum rang 5 StoplossBurner 10 juli 2024 15:31
    quote:

    Janteam schreef op 10 juli 2024 11:41:

    [...]

    Maar die hebben ze wel.
    Zie model : e-Titan.

    www.qevtech.com/zeroid-mobility/elect...
    Gemaakt voor een hele andere markt, waar ook al andere regelgeving zal gelden. M.a.w. de zoveelste kleine speler is niet echt iets waar Ebusco (of een VDL) wakker van zal liggen.
12.756 Posts
Pagina: «« 1 ... 294 295 296 297 298 ... 638 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.