Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,304   +0,012   (+0,28%) Dagrange 4,250 - 4,316 1.111.019   Gem. (3M) 849,5K

BAM juli 2024

1.507 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 76 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 bartbas 3 juli 2024 13:45
    quote:

    Rob schreef op 3 juli 2024 13:17:

    Maar een pluk PostNL aangeschaft voor 1.2

    Je moet toch wat. Adviezen zijn slecht.

    Quote

    Is een gok. Maar wanneer je beperkt ingekocht heb is de eventuele schade te overzien. PostNL kan sprongetje maken, wanneer overheid besluit dat ze post niet meer binnen 24 uur moeten bezorgen. Ook wordt er gefluisterd over een splitsing van pakket en post. Het
    Britse Postbedrijf bezit het vroegere van Gent @ Loos. Wanneer dit bedrijf de pakketdivisie overneemt valt er flink wat synergievoordeel te behalen. Het bestuur van PostNL wordt vrij algemeen als zwak beschouwd. Dividend was tot nu toe procentueel hoog.
    Maar je kunt nog steeds ook Bam kopen, zal nog wel verder stijgen nade halfjaarcijfers. Althans dat is mijn verwachting.

    :)
  2. forum rang 6 OnoMatopee 3 juli 2024 14:41
    ohn Phillips retires after three decades at Co-op Live firm

    Bam’s northern regional director has retired from the firm after more than three decades at the company.

    John Phillips joined the contractor in 1989 and became regional director of its North-east arm in 2015.

    This was then merged with its North-west arm last year to form an enlarged Northern business with Phillips’ responsibilities including its Co-op Live scheme in Manchester.
  3. forum rang 6 IQ 3 juli 2024 16:30
    quote:

    GeenPaniek schreef op 3 juli 2024 16:16:

    Koers van BAM loopt gestaag op, lijkt erop dat de koers zich gaat nestelen richting de 4,50 voor de halfjaarcijfers.
    Omzet is na 10.00 uur te weinig om verder door te stoten, maar ben altijd tevreden met kleine percentages kan de koers Bam naar de 4,50 doorgroeien, kost alleen meer tijd. hahaha
  4. forum rang 4 Rob 3 juli 2024 17:43
    quote:

    HenkdeV schreef op 3 juli 2024 17:37:

    [...]

    Rob drinkt zoete wijn van de gemaakte koerswinst.
    Hij kent mijn portefeuille toch niet Henk, het slaat nergens op. Hoe weet hij of ik wel of niet BAM aandelen of opties heb?

    Ik heb 3X gehandeld met mooie winst en zal dat nog vaker doen. De koers is dan helemaal niet belangrijk, mag van mij 5 euro worden, ik hoop het.

    Op zo'n figuur reageer ik niet meer.
  5. forum rang 6 hvasd2 3 juli 2024 17:50
    quote:

    IQ schreef op 3 juli 2024 16:30:

    [...]
    Omzet is na 10.00 uur te weinig om verder door te stoten, maar ben altijd tevreden met kleine percentages kan de koers Bam naar de 4,50 doorgroeien, kost alleen meer tijd. hahaha
    Kan ook nog vermeld worden dat er vandaag een nieuwe jaarhoog is neergezet.
  6. forum rang 8 HenkdeV 3 juli 2024 17:53
    quote:

    Rob schreef op 3 juli 2024 17:43:

    [...]

    Hij kent mijn portefeuille toch niet Henk, het slaat nergens op. Hoe weet hij of ik wel of niet BAM aandelen of opties heb?

    Ik heb 3X gehandeld met mooie winst en zal dat nog vaker doen. De koers is dan helemaal niet belangrijk, mag van mij 5 euro worden, ik hoop het.

    Op zo'n figuur reageer ik niet meer.
    Die 5 euro komt vast nog wel.
    Maar eerst maar eens de halfjaarcijfers afwachten.
    Wie weet komt er dan (weer) een mooi koopmoment.
    Sluit dat niet uit.
  7. forum rang 4 Rob 3 juli 2024 17:56
    quote:

    HenkdeV schreef op 3 juli 2024 17:53:

    [...]

    Die 5 euro komt vast nog wel.
    Maar eerst maar eens de halfjaarcijfers afwachten.
    Wie weet komt er dan (weer) een mooi koopmoment.
    Sluit dat niet uit.
    Dat denk ik ook van die 5 euro. Geen reden om koop en verkoop momentjes te laten liggen met wat extra aandelen. Kan ze echter hier beter niet meer vermelden wanneer ik koop.

    :)
  8. forum rang 6 OnoMatopee 3 juli 2024 18:03
    Koud-asfaltrecycling toegepast bij reconstructie Loevesteinse Randweg op Schiphol

    Samen met Schiphol stimuleert BAM de toepassing van innovaties om de gezamenlijke duurzame ambities te realiseren. BAM Infra heeft daarom op de Loevesteinse Randweg op Schiphol het innovatieve concept Bitumen geStabiliseerde Materialen (BSM) toegepast door asfalt koud te recyclen. De Loevesteinse Randweg die nodig een opknapbeurt nodig had, ontsluit de parkeerplaatsen P5 en P42 en is ook de plek waar taxichauffeurs hun elektrische taxi’s opladen.

    BAM Infra heeft deze werkzaamheden uitgevoerd samen met Arkil (Denemarken) en Freesmij.
    Koud-asfaltrecycling
    Nieuwe ‘koele’ techniek

    Door asfalt koud te recyclen, wordt van de bestaande asfaltverharding een nieuwe verhardingslaag gemaakt. Deze nieuwe techniek vermindert de CO2-uitstoot (minder transportbewegingen en verwerking bij omgevingstemperatuur) en het gebruik van primaire grondstoffen. Daarnaast kan bestemmingsverkeer na toepassing van BSM zo nodig direct na de wals over de asfaltverharding heen rijden. Er is geen afkoelingsperiode nodig, want er wordt koud materiaal toegepast. De toplaag kan enkele dagen later worden aangebracht, als er voldoende lengte is om in één keer te asfalteren.
    97% recycling bij een productietemperatuur van 15 °C

    Het bijzondere van deze nieuwe techniek is, dat BAM een ongebonden verhardingslaag realiseert met een groot draagvermogen. Door enkel een kleine hoeveelheid schuimbitumen (2%) en vulstof (1%) toe voegen, wordt het mengsel stabiel en kan het worden verdicht tot een draagkrachtige laag. Met deze circulaire oplossing heeft BAM het asfalt van de Loevesteinse Randweg vernieuwd door al het aanwezige materiaal (97%) ter plekke her te gebruiken bij een productietemperatuur van zo’n 15 °C, gelijk aan de buitentemperatuur. Transport van het gefreesde asfalt is niet nodig. BAM gebruikt het meteen als nieuwe tussenlaag, die niet gebonden maar gestabiliseerd is met bitumen. Hierdoor is het materiaal niet gevoelig voor vermoeiing (scheuren) en kan een constructie worden gerealiseerd met een ontwerplevensduur van dertig jaar, waarbij alleen de asfaltdeklaag van slechts 4 cm eens in de vijftien jaar tot twintig jaar wordt vervangen.

    BAM heeft deze nieuwe techniek inmiddels toepast in opdracht van gemeente Moerdijk en gemeente Venray.
    Duurzame samenwerking met Schiphol

    Sinds 2019 heeft BAM een langdurige samenwerking voor negen jaar met Schiphol. BAM werkt op drie plekken; in de boven- en ondergrondse infrastructuur en in de terminal. De bijzondere en transparante samenwerking met Schiphol heeft de afgelopen zes jaar geresulteerd in mooie successen op het gebied van duurzaamheid, zoals bijvoorbeeld de bouw van de circulaire doorlaatpost 90 met materiaal uit de sloop van drie kantoorpanden en drie vrachtgebouwen op Schiphol, alsook de gerenoveerde Amsterdam-Bataviaweg waar BAM heeft gebruikgemaakt van duurzame asfaltmengsels en elektrisch materieel of het emissieloos aanbrengen van 160 kilometer hoogspanningskabel op de Kaagbaan in slechts tien weken tijd.
1.507 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 76 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.