Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

Laatste koers (eur) Verschil Volume
13,650   +0,220   (+1,64%) Dagrange 13,160 - 13,650 416.687   Gem. (3M) 204,2K

AMG 2024

8.987 Posts
Pagina: «« 1 ... 195 196 197 198 199 ... 450 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 am1993 4 juni 2024 00:06
    quote:

    4finance schreef op 3 juni 2024 21:40:

    17,00, 18,00 ........ allemaal glazenbol gedoe. De meeste hebben hier een dagvisie van 10 seconden.
    Enkele maanden terug al flink gekocht tussen de 17-18. Als het daar toch weer gaat komen, dan koop ik nog wat.
    Mijn visie is hier zeker zo'n 3 jaar. Kortom; er is helemaal niets te zeggen wat de koers uiteindelijk gaat doen.
    Aandelen kopen blijft ook een vorm van gokken ;-)
    De koers is in dit jaar maar één keer onder de 18 gedoken en dat was op 22 februari en van zeer korte duur, want de koers sloot die dag op 20,10.
    Vraag: Waarom dan niet verkocht op/omstreeks 12 -20 april rond de 24,50-24,80? Een verschil van > 6. En dan weer de daling (zoals nu) afwachten en opnieuw instappen. Aankoopprijs dan 20-6 = 14.
    Winst is winst tenslotte. Om nu het zelfde resultaat te bereiken is het weer wachten op de 24,50, terwijl dat (na verkoop in april) al een totaalresultaat zou opleveren van circa € 10-11.
  2. forum rang 6 christo1 4 juni 2024 08:04
    quote:

    Musketier schreef op 4 juni 2024 08:02:

    [...]

    2 inmiddels, die 20 dramaposts gaan wel lukken vandaag..
    Hier een 3 :

    Vraag is komt dit door de concurrentie of komt dit doordat de vraag niet is zoals verwacht en dat de markt voor ev momenteel niet veel groeit waardoor de stabiele taart verdeeld moet worden met meerdere spelers, zolang de taart kwartaal na kwartaal groeit is er geen probleem dan kunnen andere spelers ook groeien maar als de taart bijna niet groeit moet ofwel de productie naar beneden ofwel gaan er spelers failliet gaan.

    Verkoop van e-auto’s daalt, Tesla onderbreekt productie in Duitsland
    Tesla legt de productie van zijn fabriek bij Berlijn deze maand vijf dagen grotendeels stil. Naar eigen zeggen om de productie in de fabriek te optimaliseren. Maar de maker van elektrische auto’s kampt ook met afzetproblemen.

    Mvg.
  3. forum rang 6 christo1 4 juni 2024 08:27
    quote:

    Musketier schreef op 4 juni 2024 08:09:

    had je al 67x eerder gepost, maar ik reken het goed
    Je(jullie) kunt(kunnen) geïrriteerd zijn door mij, maar de markt heeft me tot nu toe gelijk gegeven, koers gedaald van 50 -------> 20€ met geen significante opleving.

    Dus ik blijf bij mijn standpunt dat we hoogstwaarschijnlijk de 18 gaan zien op korte termijn en dan neem ik terug een eerste positie in.

    Mvg
  4. forum rang 7 Just lucky 4 juni 2024 08:31
    quote:

    christo1 schreef op 4 juni 2024 08:04:

    [...]

    Hier een 3 :

    Vraag is komt dit door de concurrentie of komt dit doordat de vraag niet is zoals verwacht en dat de markt voor ev momenteel niet veel groeit waardoor de stabiele taart verdeeld moet worden met meerdere spelers, zolang de taart kwartaal na kwartaal groeit is er geen probleem dan kunnen andere spelers ook groeien maar als de taart bijna niet groeit moet ofwel de productie naar beneden ofwel gaan er spelers failliet gaan.

    Verkoop van e-auto’s daalt, Tesla onderbreekt productie in Duitsland
    Tesla legt de productie van zijn fabriek bij Berlijn deze maand vijf dagen grotendeels stil. Naar eigen zeggen om de productie in de fabriek te optimaliseren. Maar de maker van elektrische auto’s kampt ook met afzetproblemen.

    Mvg.
    Chinesen blijven opschalen, evenals Afrika, Amerika, terwijl de vraag zwak is. Kan nog wel een paar jaar duren, of miscchien wordt het nooit meer wat. Maar misschien gaat het vanaf nu beter. Allemaal scenario's.
  5. forum rang 6 4finance 4 juni 2024 08:49
    quote:

    am1993 schreef op 4 juni 2024 00:06:

    [...]
    De koers is in dit jaar maar één keer onder de 18 gedoken en dat was op 22 februari en van zeer korte duur, want de koers sloot die dag op 20,10.
    Vraag: Waarom dan niet verkocht op/omstreeks 12 -20 april rond de 24,50-24,80? Een verschil van > 6. En dan weer de daling (zoals nu) afwachten en opnieuw instappen. Aankoopprijs dan 20-6 = 14.
    Winst is winst tenslotte. Om nu het zelfde resultaat te bereiken is het weer wachten op de 24,50, terwijl dat (na verkoop in april) al een totaalresultaat zou opleveren van circa € 10-11.
    Ik heb 50% verkocht op 23,75. Ben nu langzaam wat langere puts aan het schrijven ;-)
    Was er overigens geheel uit rond koersen van 40-43
  6. forum rang 4 Musketier 4 juni 2024 08:50
    quote:

    christo1 schreef op 4 juni 2024 08:27:

    [...]

    Je(jullie) kunt(kunnen) geïrriteerd zijn door mij, maar de markt heeft me tot nu toe gelijk gegeven, koers gedaald van 50 -------> 20€ met geen significante opleving.

    Dus ik blijf bij mijn standpunt dat we hoogstwaarschijnlijk de 18 gaan zien op korte termijn en dan neem ik terug een eerste positie in.

    Mvg
    wat jij 20x per dag post is steeds herhaling en dat al een jaar lang.. werkelijk alles is al bekend, dus op gegeven moment wordt het forumvervuiling..
    overigens was jij degene die riep dat we naar 100 euro zouden gaan, dus een beetje bescheidenheid zou je sieren, je roeptoetert maar wat naar gelang je positie ... irritant? wel een beetje ja
  7. forum rang 5 Money Never Sleeps 4 juni 2024 09:53
    quote:

    Just lucky schreef op 4 juni 2024 08:31:

    [...]Chinesen blijven opschalen, evenals Afrika, Amerika, terwijl de vraag zwak is. Kan nog wel een paar jaar duren, of miscchien wordt het nooit meer wat. Maar misschien gaat het vanaf nu beter. Allemaal scenario's.
    Er is ooit hoog ingezet om z.s.m. de transitie te bewerkstelligen. Dat is gewoon politiek: Je wilt tussen 2035-2040 alle brandstofauto's eruit hebben , dus stel je eerst 2030 als doelstelling. Uiteindelijk gebeurt het gewoon.
8.987 Posts
Pagina: «« 1 ... 195 196 197 198 199 ... 450 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.