Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
14,235   -0,005   (-0,04%) Dagrange 13,980 - 14,320 938.707   Gem. (3M) 1,5M

Just Eat Takeaway 2024

41.487 Posts
Pagina: «« 1 ... 444 445 446 447 448 ... 2075 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Hendrik Roo 13 maart 2024 09:17
    Er is een reële kans dat JET als sterkste platform overblijft. Doordash is een luchtballon. Het plan om zich eerst op de Amerikaanse thuismarkt vol te vreten om daarna aan Europa te beginnen, loopt spaak. Ze groeien hard maar het verlies groeit evensnel mee. DD financiert alles met nieuwe aandelen. Inmiddels zijn er zoveel aandeelhouders dat het heel lastig gaat worden om een interessante koers / winst verhouding te bereiken. WOLT doet ook niet wat men ervan had verwacht. Roo ondervindt in Groot Brittannië steeds meer weerstand van JET en dreigt te worden overvleugeld. Met de Europese arbeidswetgeving in aantocht, wordt de situatie in andere EU landen er voor hen niet beter op. Over DH hoeven we het niet te hebben. Partijen zullen JET graag willen overnemen...
  2. forum rang 7 Fender bass 13 maart 2024 09:20
    quote:

    Jetro schreef op 13 maart 2024 08:02:

    [...]
    Master strateeg Jitse Groen JET HORSE Fighter statistieken en prognoses omtrent de JET koers en op welke dagen JET groene stijgingen verwacht!! Maar deze info is te gevaarlijk geheim!! Op verzoek laten verwijderen!!
    Jetro, zou je willen stoppen met deze stroom berichten?
    Ze zijn bijna nog vervelender en nietszeggender dan van degene die je probeert te bestrijden.
    Dit forum is al lastig genoeg om tussen de onzin door te lezen.
  3. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 13 maart 2024 09:22
    quote:

    Hendrik Roo schreef op 13 maart 2024 09:17:

    Er is een reële kans dat JET als sterkste platform overblijft. Doordash is een luchtballon. Het plan om zich eerst op de Amerikaanse thuismarkt vol te vreten om daarna aan Europa te beginnen loopt spaak. Ze groeien hard maar het verlies groeit evensnel mee. DD financiert alles met nieuwe aandelen. Inmiddels zijn er zoveel aandeelhouders dat het heel lastig gaat worden om tot een interessante koers / winst verhouding te bereiken. WOLT doet ok niet wat men ervan had verwacht. Roo ondervindt in Groot Brittannië steeds meer weerstand van JET en dreigt te worden overvleugeld. Met de Europese arbeidswetgeving in aantocht, wordt de situatie in andere EU landen er voor hen niet beter op. Over DH hoeveb we het niet te hebben. Partijen zullen JET graag willen overnemen...
    IK ben het volledig met je eens en daarom heb ik jou een abtje gegeven!! IK denk dat JET niet wordt overgenomen! De groot-aandeelhouders gaan niet akkoord met een prijs onder de 90 euro en als JET straks de enige echte speler in Europa is dan kan niemand ze meer overnemen en het is niet aantrekkelijk voor aandeelhouders om de aandelen te verkopen, tenzij iemand 125+ euro biedt!!
  4. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 13 maart 2024 09:25
    quote:

    valeo 325 schreef op 11 maart 2024 15:03:

    Heb mijn verlies ook maar gepakt
    En ga straks maar een paar plugjes kopen
    Dat ging vorige week ook best
    Tot ziens en veel sterkte met dit aandeel
    JET wederom in de top 3 met een mooie stijging van +2%!!

    @Valeo, als je snel bent is de schade nog maar 1 euro per aandeel maar dan moet je snel zijn want mogelijk stijgt de koers straks verder en is het met dan 1 euro per aandeel verschil voor je!!
  5. forum rang 6 Goedekans 13 maart 2024 09:31
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 13 maart 2024 09:25:

    [...]

    JET wederom in de top 3 met een mooie stijging van +2%!!

    @Valeo, als je snel bent is de schade nog maar 1 euro per aandeel maar dan moet je snel zijn want mogelijk stijgt de koers straks verder en is het met dan 1 euro per aandeel verschil voor je!!
    Dat wederom kun je gevoeglijk weglaten.
    De koers is de afgelopen weken gezakt, Pietje.
    Je verhaaltjes kloppen simpelweg niet , het
    is Pietpraat.
  6. forum rang 7 Hendrik Roo 13 maart 2024 09:32
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 13 maart 2024 09:22:

    [...]

    IK ben het volledig met je eens en daarom heb ik jou een abtje gegeven!! IK denk dat JET niet wordt overgenomen! De groot-aandeelhouders gaan niet akkoord met een prijs onder de 90 euro en als JET straks de enige echte speler in Europa is dan kan niemand ze meer overnemen en het is niet aantrekkelijk voor aandeelhouders om de aandelen te verkopen, tenzij iemand 125+ euro biedt!!
  7. forum rang 7 Hendrik Roo 13 maart 2024 09:33
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 13 maart 2024 09:22:

    [...]

    IK ben het volledig met je eens en daarom heb ik jou een abtje gegeven!! IK denk dat JET niet wordt overgenomen! De groot-aandeelhouders gaan niet akkoord met een prijs onder de 90 euro en als JET straks de enige echte speler in Europa is dan kan niemand ze meer overnemen en het is niet aantrekkelijk voor aandeelhouders om de aandelen te verkopen, tenzij iemand 125+ euro biedt!!
    Eens.
  8. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 13 maart 2024 09:40
    quote:

    Goedekans schreef op 13 maart 2024 09:31:

    [...]

    Dat wederom kun je gevoeglijk weglaten.
    De koers is de afgelopen weken gezakt, Pietje.
    Je verhaaltjes kloppen simpelweg niet , het
    is Pietpraat.
    Sorry maar gisteren was de koers gestegen, eergisteren was de koers ook gestegen!!
  9. Sylvia C. 13 maart 2024 09:44
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 13 maart 2024 09:22:

    [...]

    IK ben het volledig met je eens en daarom heb ik jou een abtje gegeven!! IK denk dat JET niet wordt overgenomen! De groot-aandeelhouders gaan niet akkoord met een prijs onder de 90 euro en als JET straks de enige echte speler in Europa is dan kan niemand ze meer overnemen en het is niet aantrekkelijk voor aandeelhouders om de aandelen te verkopen, tenzij iemand 125+ euro biedt!!
    Hoe durf je te beweren dat master strateeg Jitse Groen ooit JET zou verkopen!! Jitse zal never nooit de handdoek in de ring gooien!! Al bieden ze 500+ euro per aandeel!! Hetzelfde geldt voor de verkoop van Grubhub!! Jitse gaat niet voor elke willekeurige prijs verkopen!! Geeft maar weer eens dat aan dat je geen echte JET Soldier bent!! Hierbij een AB'tje van je afgenomen!!
  10. forum rang 5 Moriarty 13 maart 2024 09:48
    Dus stel dat DD een overname voorstelt. En €50 per aandeel biedt in delen van aandelen van Doordash, en Jitse mag baas blijven van het 'Europa' gedeelte, dan gaan ze nooit akkoord gaan?
    Ineens deel van de grootste food delivery speler ter wereld en kans om verder door te groeien?
    Nee...?
  11. Piet P 13 maart 2024 09:59
    quote:

    Moriarty schreef op 13 maart 2024 09:48:

    Dus stel dat DD een overname voorstelt. En €50 per aandeel biedt in delen van aandelen van Doordash, en Jitse mag baas blijven van het 'Europa' gedeelte, dan gaan ze nooit akkoord gaan?
    Ineens deel van de grootste food delivery speler ter wereld en kans om verder door te groeien?
    Nee...?
    Nog meer verwatering van DD tja dan wordt het wel moeilijk ooit nog een fatsoenlijk dividend uit te keren! Geef mij maar gewoon cash en €50 klinkt prima..
  12. forum rang 6 Jantje van Amsterdamned 13 maart 2024 10:02
    quote:

    Jetro schreef op 13 maart 2024 09:44:

    [...]
    Hoe durf je te beweren dat master strateeg Jitse Groen ooit JET zou verkopen!! Jitse zal never nooit de handdoek in de ring gooien!! Al bieden ze 500+ euro per aandeel!! Hetzelfde geldt voor de verkoop van Grubhub!! Jitse gaat niet voor elke willekeurige prijs verkopen!! Geeft maar weer eens dat aan dat je geen echte JET Soldier bent!! Hierbij een AB'tje van je afgenomen!!
    Hahaha dol dwaas komisch dit..!

    Thuisbezorgers die Elkaar tijdens de bezorg Pauze's het leven (betaald?!) zuur maken..

    Ik zou zeggen: laat alles niet té koud worden Jongens/Meisjes en denk aan de Fooi..;))
  13. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 13 maart 2024 10:02
    quote:

    Moriarty schreef op 13 maart 2024 09:48:

    Dus stel dat DD een overname voorstelt. En €50 per aandeel biedt in delen van aandelen van Doordash, en Jitse mag baas blijven van het 'Europa' gedeelte, dan gaan ze nooit akkoord gaan?
    Ineens deel van de grootste food delivery speler ter wereld en kans om verder door te groeien?
    Nee...?
    Als JET volgend jaar op 50 euro staat zonder verkoop waarom zou master strateeg Jitse Groen dan nu de toko verkopen voor 50 euro?
  14. forum rang 5 Moriarty 13 maart 2024 10:03
    quote:

    Piet P schreef op 13 maart 2024 09:59:

    [...]

    Nog meer verwatering van DD tja dan wordt het wel moeilijk ooit nog een fatsoenlijk dividend uit te keren! Geef mij maar gewoon cash en €50 klinkt prima..
    Dan kan je als aandeelhouder daarna gewoon verkopen en idd de €50 cashen. Geloof je in het 'groeiverhaal', dan hou je de aandelen.
    Maar mocht DoorDash ook JET inlijven, dan gaan ze wel veel sneller free cash flow positief zijn en een fantastische wereldspeler.
    Game over voor Deliveroo.
  15. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 13 maart 2024 10:04
    quote:

    Moriarty schreef op 13 maart 2024 10:03:

    [...]

    Dan kan je als aandeelhouder daarna gewoon verkopen en idd de €50 cashen. Geloof je in het 'groeiverhaal', dan hou je de aandelen.
    Maar mocht DoorDash ook JET inlijven, dan gaan ze wel veel sneller free cash flow positief zijn en een fantastische wereldspeler.
    Game over voor Deliveroo.
    HAHAHA het is al game over voor Deliveroo!! Ben je niet recent in de UK geweest??
  16. Piet P 13 maart 2024 10:05
    quote:

    Deventenaarforever schreef op 13 maart 2024 09:49:

    Voor 20 euro mogen ze mijn aandelen allemaal hebben
    Met de ontwikkelingen die nu gaande zijn. Voor mij zeker niet.
    Wil eerst wel eens zien hoe de regelgeving vorm krijgt en m.n. de peers hier op gaan anticiperen.
    ROO kan denk ik niet heel veel meer, Dher tja ze kunnen niet geld blijven ophalen zonder echte prestaties te leveren. En hoelang kan DD op 2 continenten blijven investeren zij moeten toch een keus maken.

    Als JET blijft groeien in de UK en meer kopposities pakken in europa en SE is er een sterke basis.
    GRUB blijft in een niche markt en gaat (ondanks verlies marktaandeel maar wel rendabele bestellingen)winstdraaien.
    Blijft alleen AUNZ over, tja de verliezen worden minder maar JET kan hier flexibel in zijn.

    is denk ik een heel reëel scenario en dat was er nog niet toen de koers €50+ stond
41.487 Posts
Pagina: «« 1 ... 444 445 446 447 448 ... 2075 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.