Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015000CZ2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,730   0,000   (0,00%) Dagrange 0,716 - 0,738 195.969   Gem. (3M) 468,6K

Ebusco 2024

7.972 Posts
Pagina: «« 1 ... 57 58 59 60 61 ... 399 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 odA neD gaaH 31 januari 2024 17:47
    quote:

    Diegy schreef op 31 januari 2024 08:00:

    [...]
    Jazeker goed nieuws show is zojuist begonnen.
    Het was echt een geweldige show vandaag, maar toch nog steeds onder de 4 euro. Het is niks en het wordt nooit wat met dit aandeel. Kan Bijvelds niet beter in de bediening bij vd Valk gaan werken.
  2. forum rang 7 Marcel I&W 31 januari 2024 18:12
    quote:

    jan6307 schreef op 31 januari 2024 09:21:

    [...]

    Ik heb alle vertrouwen en er lekker 1000 bijgekocht op 4,03

    Succes

    Marcel gaat inderdaad naast de POT piesen met zijn aankoop op 3,90
    Jan heeft lekker bijgekocht: €4.03, slot €3.992.

    Succes. Weer 1000 bijkopen. Middelen heet dat.
  3. forum rang 7 lucas D 31 januari 2024 20:11
    Ebusco:

    2023:
    31 dec € 4,792 = ijkpunt einde maand winst/verlies

    2024:

    Slotkoers vrijdag 05 januari € 4,472
    Slotkoers vrijdag 12 januari € 4,374
    Slotkoers vrijdag 19 januari € 3,832
    Slotkoers vrijdag 26 januari € 4,096

    Slotkoers 31 januari € 3,992 = - 16,8 %

    De maand januari een slotkoers van € 3,992 dat is € 0,800 lager dan de voorgaande beursmaand.

    Nieuws: 23 Ebusco 3.0 bussen voor Stadtwerke Potsdam - Ebusco®
    14 Ebusco 3.0 18-meter bussen voor nieuwe Zweedse klant VR Sverige - Ebusco®
    Blijft staan:

    De slotkoers van januari is € 0,800 lager gesloten dan de slotkoers van 31 december 2023.

    Hoogste dagkoers 02 januari € 4,890
    Laagste dagkoers 19 januari € 3,812
    Volgende maand een nieuw overzicht onder voorbehoud portefeuille.

    Rabobank op 28 december 2023:
    Grootaandeelhouders Ebusco.

    B.V. Beleggingsfonds "Hoogh Blarick" 3,28 %
    Heights Capital Management 9,56 %
    ING Groep NV 20,95 %
    Peter Bijvelds 35,37 %
    Teslin Participaties Coöperatief UA 5,11 %
    Van Der Valk Investments BV 22,80 %

    Totaal 97,07 %
    Vrij verhandelbaar 2,93 %
  4. stot 31 januari 2024 20:31
    Wat ik me nog afvroeg :

    Deze order van 14 bussen kon die niet maandag worden genoemd als de topman had gezegd tegen de klant kan je voor maandag tekenen .

    Of wilde de klant juist afwachten of de nieuwe krediet faciliteit en daardoor zekerheid voor de toekomst et doorheen was ?

    Als het dat laatste is dan zal dat mogelijk voor meer potentiële klanten zijn . Als er echt zoveel interesse is voor de 3.0 maar dat ze het tot op heden. Te riskant vonden om te bestellen .

    Je doet dat toch voor een langere tijd . Ook voor garantie etc
  5. stot 31 januari 2024 20:34
    Overigens 37 bussen is zo slecht niet als in de 2 e helft 2023 het er 81 waren zijn we bijna op de helft .

    Overigens 37 bussen in 1 maand erbij zijn er ongeveer net zoveel als er gemaakt zijn of worden per maand .

    Per saldo houden ze dezelfde werkvoorraad .

    Overigens zou het wel leuk zijn als er een paar 100 plus orders bijkomen nu voor het echte
    Vertrouwen en een koersreactie .

    Want die kan je niet verwachten op basis van 14 bussen . Dat is misschien 10-12 milj euro met wat service etc erbij
  6. Galajurk 31 januari 2024 22:27
    Denk niet dat er veel 100+ orders zijn.

    Je moet je wel voorstellen dat busmaatschappijen een moeilijke tijd achter de rug hebben en misschien nog bezig zijn covid steun terug te betalen.
    En bij de verplichte transitie komt meer kijken dan je denkt.
    Chauffeurs moeten opgeleid worden , misschien moeten dienstregelingen aangepast worden , oude bussen moeten verkocht worden…enz enz.
    Dus kleine orders in t begin om de logistiek op orde te krijgen en later grotere wellicht.
  7. kweetnie 1 februari 2024 08:54
    Vele kleine orders maken ook 1 grote ;) en beter iets dan niets toch.

    Inderdaad met deze aantallen ben je weer een maand verder in productie en ze hebben nog genoeg werk te doen de komende tijd vanwege hetgeen nog onderweg is.
    En ze zitten echt niet stil in Deurne, Rouen etc. dus het komt wel weer goed alleen duurt het nou eenmaal iets langer dan gepland en gehoopt. Geduld, maar wie heeft dat nog tegenwoordig. Alles moet snel en het liefst nu, goed werk heeft tijd nodig en kwaliteit wint altijd.
  8. forum rang 7 Marcel I&W 1 februari 2024 09:58
    quote:

    Galajurk schreef op 31 januari 2024 22:27:

    Denk niet dat er veel 100+ orders zijn.

    Je moet je wel voorstellen dat busmaatschappijen een moeilijke tijd achter de rug hebben en misschien nog bezig zijn covid steun terug te betalen.
    En bij de verplichte transitie komt meer kijken dan je denkt.
    Chauffeurs moeten opgeleid worden , misschien moeten dienstregelingen aangepast worden , oude bussen moeten verkocht worden…enz enz.
    Dus kleine orders in t begin om de logistiek op orde te krijgen en later grotere wellicht.
    Als je Ebuscobussen koopt heb je voldoende tijd voor noodzakelijke aanpassingen.
  9. stot 1 februari 2024 10:07
    Toch zag ik orders van andere langskomen van ik geloof 700 bussen in Rome etc.

    Snap wel dat ze niet dit jaar allemaal geleverd kunnen worden maar een contract om er in 10 jaar zoveel te leveren zou ook al fijn zijn.

    Pas nog 1 met 100 plus bussen voor een dacht Belgische bussenbouwer die bijna op omvallen stond dus het kan wel

    Ebusco heeft er toch 1 van 800 bussen voor
    München ? Ook over meerdere jaren verspreidt .

    En ja corona steun terugbetalen etc , ze zullen toch voor 2035 met behulp van de overheid allemaal over moeten naar elektrisch toch ?
7.972 Posts
Pagina: «« 1 ... 57 58 59 60 61 ... 399 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.