Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

Laatste koers (eur) Verschil Volume
7,520   +0,012   (+0,16%) Dagrange 7,504 - 7,586 131.897   Gem. (3M) 1,4M

Air France-KLM 2023

1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 60 61 62 63 64 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 GakGak 9 november 2023 09:37
    Krimp op Noord-Amerikaanse route daardoor 2x zo hard en win-win voor de klimaat en milieugekkies.

    Mark Harbers:
    Van jongs af aan heb ik een passie voor alles wat rijdt, vaart en vliegt. Verkeer, bescherming tegen water, en zorg voor schoon water, dat zijn zaken die iedere Nederlander elke dag aangaan. Daar ga ik met de vele samenwerkingspartners mijn uiterste best voor doen.

    Kan deze figuur alvast de uitgang zoeken ?

    Is bij deze ook alweer kansloos in een volgend kabinet.
  2. forum rang 8 GakGak 10 november 2023 22:38
    ´De omgeving van de baden, op zo'n 50 kilometer van de hoofdstad Reykjavik, wordt al ruim twee weken opgeschrikt door kleine aardbevingen. Dat komt door een ophoping van vulkanisch magma dat vijf kilometer onder de grond zit. Volgens het IJslandse meteorologisch instituut waren er het afgelopen etmaal 900 kleine aardbevingen´
    .
    Loopt hopelijk niet verder uit de hand want dan krijgen we er steeds de beelden van.
    Geeft veel opschudding in Groningen.
  3. Goofy 11 november 2023 02:16
    quote:

    GakGak schreef op 10 november 2023 22:38:

    ´De omgeving van de baden, op zo'n 50 kilometer van de hoofdstad Reykjavik, wordt al ruim twee weken opgeschrikt door kleine aardbevingen. Dat komt door een ophoping van vulkanisch magma dat vijf kilometer onder de grond zit. Volgens het IJslandse meteorologisch instituut waren er het afgelopen etmaal 900 kleine aardbevingen´
    .
    Loopt hopelijk niet verder uit de hand want dan krijgen we er steeds de beelden van.
    Geeft veel opschudding in Groningen.
    April 2010, Schiphol was muisstil en ook de A9 was muisstil er was immers flink minder verkeer naar Schiphol.
    Er was ook geen luchtverkeer.

    www.youtube.com/watch?v=VZlcxd6DYTs&a...
  4. forum rang 8 GakGak 11 november 2023 17:11
    @goofy
    ´April 2010, Schiphol was muisstil en ook de A9 was muisstil er was immers flink minder verkeer naar Schiphol.
    Er was ook geen luchtverkeer´
    .
    Misschien hebben ze (verkeersleiding van alle West-Europese landen) er wat van geleerd.
    In grote delen van de wereld zijn ze meer vertrouwd met de gevaren van vulkaanuitbarstingen.
    Je moet er ook echt niet dwars doorheen vliegen.

    Maar dagenlang half Europa platleggen totdat heldhaftige (?) vliegers met een B737 met wat filters erop
    bewijzen dat de lucht weer schoon is en dat alles omdat niemand uit onkunde enig risico wenste te lopen
    door het vliegverbod op te heffen.

    Steeds weer zijn er bewijzen dat overheden uit welwillende ambtenaren (en soms politieke machtswellustelingen)
    bestaan, niet gehinderd door kennis en visie.
  5. MaxiJ 13 november 2023 00:36
    quote:

    Cees Jan S schreef op 31 oktober 2023 17:09:

    Gewoon rustig blijven zitten en bijkopen als x% van je totale aankopen. Er wordt gewoon winst gedraaid en sinds 'einde' Corona is de financiele positie elke 3 maanden beter. 23% shortposities heeft zijn korte termijn effect, maar het gewoon door kopen voor middel lange termijn op deze koers ook. De jongens van Airfrance-klm zijn gewoon goed bezig om de puinhopen van de Corona tijd achter zich te laten. De outlook van de luchtvaart sector is helemaal niet zo slecht in historisch perspectief geplaatst. Niet laten meeslepen nu, niet verkopen, gewoon doorgaan met bijkopen in de mix van totale aankopen.
    Er wordt veel gereisd en met name intercontinentaal doet het heel goed. Daar wordt ook het meeste revenue gedraaid. Kan ook tip geven om RR-Holdings te kopen.

    AF, KLM en Lufthansa zijn toch wel de grote spelers binnen Europa.
    Iberia en TAP doen het goed voor Zuid Amerika. Alles met Wide Bodies.

    Airbus A350 draait op Trent RR-engines, deze worden geleased door Aviators en Jet- revenue is flink gestegen de afgelopen maanden. Laat nu juist de bestellingen voor A350 enorm toegenomen zijn.
    Veel €pese maatschappijen keren Boeing de rug toe ondertussen, die gebruiken P&W en GE.
  6. forum rang 8 GakGak 13 november 2023 13:24
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
    .
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...

    Zowel Airbus als Boeing noteren mega orders bij deze maatschappijen waar de financiering geen probleem is en
    de locatie gunstig als hub en de overheid eerder subsidieert dan belemmert.

    AF/KLM en nog wat probleem airlines kunnen hier op termijn nooit van winnen.
    Teveel schuld en beperkingen door strenge overheids/milieueisen/lawaaibeperkingen etc.

    AIR FRANCE -KLM
    12,046
    +0,18
    (+1,58%)
    .
    Op dag/week basis niet slecht maar op maandbasis en verder terug....een drama.
  7. forum rang 8 GakGak 14 november 2023 18:51
    Blamage
    Insiders noemen het een blamage van Harbers en zijn ministerie dat hij nu gedwongen wordt om de krimp uit te stellen. Naast de brief van de Europese Commissie heeft ook zware diplomatieke druk vanuit de Verenigde Staten een rol gespeeld.
    .
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
    .
    Eindelijk een eind aan een demissionaire experimenteerregeling !?
  8. forum rang 8 GakGak 16 november 2023 16:02
    Deze site heeft een vertegenwoordigster van de luchtvaartmaatschappij gevraagd hoe ze aan de slots voor de extra passagiersvluchten komen. Zij is dat nog aan het uitzoeken
    .
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
    .
    Grote invloed van die machtige Midden Oosten airlines plus Turkish Airlines die ook de Europese luchtvaart gaan
    domineren.

    Qatar zit overal in, de voetbalwereld en de politieke wereld en de financiele wereld en niemand durft uit
    diplomatiek standpunt daar hard tegenin te gaan.
1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 60 61 62 63 64 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.