Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
1,065   -0,032   (-2,90%) Dagrange 1,060 - 1,100 84.557   Gem. (3M) 1,4M

Ebusco 2023, It giet oan.

8.140 Posts
Pagina: «« 1 ... 351 352 353 354 355 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. MrBull 27 oktober 2023 09:44
    quote:

    Diegy schreef op 27 oktober 2023 09:18:

    [...]
    Nog niet ingestapt. Koers wil niet over de 6,00. Wel een tip koers van Celyad staat op uitbreken. Ging laatst ook enorm hard omhoog daar.
    Ga je die toch kopen. Interesseert verder niemand hier.

    Is niet de eerste keer dat je met gratis advies komt over het uitbreken van andere koersen. Dat is niet het doel van dit draadje. Dat doe je maar in de koffie corner.
  2. forum rang 5 Instapmoment 27 oktober 2023 09:48
    quote:

    MrBull schreef op 27 oktober 2023 09:44:

    [...]

    Ga je die toch kopen. Interesseert verder niemand hier.

    Is niet de eerste keer dat je met gratis advies komt over het uitbreken van andere koersen. Dat is niet het doel van dit draadje. Dat doe je maar in de koffie corner.
    Tja, er hoeft maar één iemand op zijn advies in te gaan en de koers vliegt omhoog natuurlijk. Dagelijks volume is EUR 25K... Kun je lekker manipuleren. ;-)

    Verder met je eens hoor, je leest wel vaak dat hij adviseert dat een koers van een pennystock op uitbreken staat.
  3. einstein53 27 oktober 2023 09:50
    quote:

    Instapmoment schreef op 27 oktober 2023 09:48:

    [...]

    Tja, er hoeft maar één iemand op zijn advies in te gaan en de koers vliegt omhoog natuurlijk. Dagelijks volume is EUR 25K... Kun je lekker manipuleren. ;-)

    Verder met je eens hoor, je leest wel vaak dat hij adviseert dat een koers van een pennystock op uitbreken staat.
    Je zit op het verkeerde forum!
  4. ter Stege 27 oktober 2023 10:51
    Hieronder het bericht van 9 oktober, het betreft dus de 2.1 en 2.2 bussen van Ebusco. De accu's lagen hier op het dak en achterin.

    www.ebusco.com/nl/20-nieuwe-ebusco-2-...

    Ebusco en Multiobus begonnen hun elektrische reis samen. In 2017 zette Multiobus een belangrijke stap door een van Ebusco’s eerste klanten te worden en een eerste vloot van vier Ebusco 2.1 bussen aan te schaffen. Hun toewijding aan zero emissie vervoer werd duidelijk in 2020 toen ze een bijkomende order plaatsten voor tien Ebusco 2.2 bussen, waarmee ze hun tevredenheid en vertrouwen in de producten van Ebusco opnieuw bevestigden.

    Na de introductie van de Ebusco 3.0 zag Multiobus het potentieel van deze lichtgewicht innovatie en plaatste een bestelling van twee Ebusco 3.0 bussen, die momenteel in productie zijn. Nu, met specifieke configuratie-eisen en het reeds bewezen concept van de Ebusco 2.2, werken Ebusco en Multiobus opnieuw samen om duurzaam en betaalbaar vervoer aan te bieden. Aangezien het Ebusco 2.2 model heeft aangetoond zeer competitief te zijn op het gebied van TCO – Total Cost of Ownership, verzekert Multiobus zich van een ecologisch en economisch keuze.
  5. forum rang 7 lucas D 27 oktober 2023 11:07
    quote:

    ter Stege schreef op 27 oktober 2023 10:51:

    Hieronder het bericht van 9 oktober, het betreft dus de 2.1 en 2.2 bussen van Ebusco. De accu's lagen hier op het dak en achterin.

    www.ebusco.com/nl/20-nieuwe-ebusco-2-...

    Ebusco en Multiobus begonnen hun elektrische reis samen. In 2017 zette Multiobus een belangrijke stap door een van Ebusco’s eerste klanten te worden en een eerste vloot van vier Ebusco 2.1 bussen aan te schaffen. Hun toewijding aan zero emissie vervoer werd duidelijk in 2020 toen ze een bijkomende order plaatsten voor tien Ebusco 2.2 bussen, waarmee ze hun tevredenheid en vertrouwen in de producten van Ebusco opnieuw bevestigden.

    Na de introductie van de Ebusco 3.0 zag Multiobus het potentieel van deze lichtgewicht innovatie en plaatste een bestelling van twee Ebusco 3.0 bussen, die momenteel in productie zijn. Nu, met specifieke configuratie-eisen en het reeds bewezen concept van de Ebusco 2.2, werken Ebusco en Multiobus opnieuw samen om duurzaam en betaalbaar vervoer aan te bieden. Aangezien het Ebusco 2.2 model heeft aangetoond zeer competitief te zijn op het gebied van TCO – Total Cost of Ownership, verzekert Multiobus zich van een ecologisch en economisch keuze.
    Accu's zijn geen batterijen.
    Lees nergens waar deze geplaatst zijn, graag goede link.
8.140 Posts
Pagina: «« 1 ... 351 352 353 354 355 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.