Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
13,835   -0,295   (-2,09%) Dagrange 13,645 - 14,200 1.194.485   Gem. (3M) 1,8M

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 2633 2634 2635 2636 2637 ... 2934 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 mathijsjelle 25 oktober 2023 15:43
    eergisteren op de die daling van 6% ergens op -5% 600 stuks gekocht en diezelfde dag aan het einde op -1,5% weer verkocht. Was iets van 265 euro winst.... Jeej

    Dus...

    Dan koop je gisteren ergens op EUR 11.58 600 stuks... tja en dan sta je nu "op papier" -500 euro....

    Dus nee niet allemaal hosana verhalen maar ook gewoon k.t. verhalen :)

    En dit is nog maar klein spul als ik die aantallen hoor bij andere posts.
  2. forum rang 7 Hendrik Roo 25 oktober 2023 15:45
    Zodra het tweede buyback programma is afgerond, is ongeveer 1/3 van de aandelen waarmee Grubhub is gekocht weer in bezit. En dat voor € 300 miljoen. De ergste vlek is daarmee weggepoetst. Bovendien een aantrekkelijk compensabel verlies in de boeken kunnen opnemen. Op weg naar winstgevendheid zit dat niet in de weg.
  3. forum rang 8 GakGak 25 oktober 2023 16:01
    [quote alias=miska id=15058170 date=202310251557]
    Wie doet er nog meer mee met turbo short op Jitse ?
    Zeer laag risico: Maximale bounce omhoog 1 euro
    Omlaag zeker tot 8 euro. Top short investering dus !
    Dank mij later
    [/quote
    .
    Veel te riskant.

    turbo short ? prima.

    hoge hefboom ? prima

    koersdoel 10,50 of net daaronder en dan snel in een of twee keer (porties) verkopen.

    (turbo´s lang vasthouden, altijd slecht idee).
  4. forum rang 7 DeLa(s)Vega(s) 25 oktober 2023 16:16
    quote:

    GakGak schreef op 25 oktober 2023 16:01:

    [quote alias=miska id=15058170 date=202310251557]
    Wie doet er nog meer mee met turbo short op Jitse ?
    Zeer laag risico: Maximale bounce omhoog 1 euro
    Omlaag zeker tot 8 euro. Top short investering dus !
    Dank mij later
    [/quote
    .
    Veel te riskant.

    turbo short ? prima.

    hoge hefboom ? prima

    koersdoel 10,50 of net daaronder en dan snel in een of twee keer (porties) verkopen.

    (turbo´s lang vasthouden, altijd slecht idee).
    Als ie eenmaal door de ATL is dan denk ik dat het wel wat lager kan dan 10,50. Op 10,70 short gaan en bij twee dup winst al winst nemen heeft niet zoveel zin denk ik. Want als het misgaat, bij hoeveel dup ga je je verlies pakken?
  5. [verwijderd] 25 oktober 2023 16:24
    Een paar duppies boven de laagste slotkoers en shorters die niet willen wijken is dat een geruststellend beeld ?
    Is het niet zo dat de pessimistische of toch wellicht de realistische kijk op de JET koers altijd weer lager kan ?
    Is het zo onwaarschijnlijk dat de koers geleidelijk wordt gestuurd naar onder de 10 euro ?

    Groeiaandelen die niet meer voldoen aan groei worden in de markt keihard aangepakt.
    Een verbeterde aangepaste EBITDA maar nog steeds nettoverlies ook in de nabije toekomst rechtvaardigt geen hogere koers dat is wellicht een van de argumenten van de shorters om niet te wijken.

    Wat hebben de analisten zich verkeken op dit bedrijf.
    ING analist verlaagt zonder blikken of blozen het JET aandeel met de helft, zonder excuus dat hij het bedrijf inzake de koers verkeerd beoordeeld heeft.
    Is dat niet treurig ?
  6. Uniek-alias 25 oktober 2023 16:41
    quote:

    miska schreef op 25 oktober 2023 16:31:

    De shorts hebben vrij spel, laag risico.
    Follow the money, de profs zijn nog lang niet klaar met TKWY shorten. Groot volume omlaag en laag volume, dead cat bource omhoog. Dat zegt mij genoeg.
    Hahaha. Lees je eigen voorspellingen op de andere forums een terug. Zegt mij ook genoeg.
  7. Uniek-alias 25 oktober 2023 16:44
    quote:

    Keep-it-simple schreef op 25 oktober 2023 16:24:

    Een paar duppies boven de laagste slotkoers en shorters die niet willen wijken is dat een geruststellend beeld ?
    Is het niet zo dat de pessimistische of toch wellicht de realistische kijk op de JET koers altijd weer lager kan ?
    Is het zo onwaarschijnlijk dat de koers geleidelijk wordt gestuurd naar onder de 10 euro ?

    Groeiaandelen die niet meer voldoen aan groei worden in de markt keihard aangepakt.
    Een verbeterde EBITDA maar nog steeds nettoverlies ook in de nabije toekomst rechtvaardigt geen hogere koers dat is wellicht een van de argumenten van de shorters om niet te wijken.

    Wat hebben de analisten zich verkeken op dit bedrijf.
    ING analist verlaagt zonder blikken of blozen het JET aandeel met de helft, zonder excuus dat hij het bedrijf inzake de koers verkeerd beoordeeld heeft.
    Is dat niet treurig ?
    Keep- it-simple en ga andere vervelen.
    De mensen/ bedrijven die nu nog long in JET zitten gaan niet verkopen. Ook ik zal nog wel even long zitten tenzij er een verassing komt.
  8. forum rang 8 GakGak 25 oktober 2023 16:44
    quote:

    DeLa(s)Vega(s) schreef op 25 oktober 2023 16:16:

    [...]

    Als ie eenmaal door de ATL is dan denk ik dat het wel wat lager kan dan 10,50. Op 10,70 short gaan en bij twee dup winst al winst nemen heeft niet zoveel zin denk ik. Want als het misgaat, bij hoeveel dup ga je je verlies pakken?
    .
    Dat is nou juist heel simpel en werkt altijd beter dan duimendraaiend te gaan zitten hopen en afwachten.
    Onder 10.50 gefaseerd gaan verkopen (moet je wel inmiddels voor een aardig bedrag ingekocht hebben
    om dat te kunnen).

    Stijgt TKWY of opent hoog morgen dan boven 10.90 hetzelfde maar natuurlijk andersom.
    Door de lage kosten van 0.50 per portie kun je aardig gefaseerd inkopen en verkopen.

    De marge en de hefboom kies je zelf en keuze voldoende, teveel zelfs ;O)

    (altijd kans op een meevaller dwz. een heel lage opening morgen waarbij in een klap diverse
    stoplosses knallen).
58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 2633 2634 2635 2636 2637 ... 2934 »» | Laatste |Omhoog ↑