Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING AEX:EBUS.NL, NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,925   +0,045   (+5,16%) Dagrange 0,870 - 0,990 1.774.293   Gem. (3M) 631,6K

Ebusco 2023, It giet oan.

8.140 Posts
Pagina: «« 1 ... 336 337 338 339 340 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 stockholder 19 oktober 2023 18:41
    quote:

    jan6307 schreef op 19 oktober 2023 08:52:

    Ebusco keldert 18%, maar dat ligt genuanceerd
    Een koersdaling van 18% doet normaalgesproken de alarmbellen rinkelen. Maar bij Ebusco ligt dat wat genuanceerder. Het aandeel is in korte tijd 60% gestegen. Daar komt bij dat maar een beperkt aantal stukken verhandelbaar is, wat het aandeel extra volatiel maakt. Dat zet een daling van 18% wat meer in perspectief. (FD)

    Gewoon geduld en succes, ik koop bij straks

    Dat klopt wel maar een daling van 18% in 1 dag moet een aanleiding hebben en dat is niet de sterke stijging van de afgelopen weken.
    De daling reageert op de brand. Hier moet dan ook duidelijkheid over komen.
    Als het niet aan de busaccu ligt , zal de koers snel herstellen.
  2. Jan Willem 20 oktober 2023 07:45
    quote:

    Recessie kom maar op schreef op 20 oktober 2023 06:08:

    www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/10/18/react...
    Blijft jammer maar in de eerdere nieuwsberichten al bij aanschaf van de eerste E-bussen werd er door Multiobus al bij vertelt dat de gehele installatie voor het opladen van E-bussen zoals bij hun aanwezig nog voor verbetering vatbaar waren, en heb ik er van begrepen dat zowel de aanwezige grondkabels, dan wel de zonnepanelen voor het beoogde doel eigenlijk ongeschikt waren, zodat we het maar beter kunnen hebben over een samenraapsel van diversen goederen die toch wel wat knelpunten bij samenbouw heeft.
  3. Dick 20 oktober 2023 09:11
    quote:

    Jan Willem schreef op 20 oktober 2023 07:45:

    [...]
    Blijft jammer maar in de eerdere nieuwsberichten al bij aanschaf van de eerste E-bussen werd er door Multiobus al bij vertelt dat de gehele installatie voor het opladen van E-bussen zoals bij hun aanwezig nog voor verbetering vatbaar waren, en heb ik er van begrepen dat zowel de aanwezige grondkabels, dan wel de zonnepanelen voor het beoogde doel eigenlijk ongeschikt waren, zodat we het maar beter kunnen hebben over een samenraapsel van diversen goederen die toch wel wat knelpunten bij samenbouw heeft.
    Er wordt hier gesuggereerd dat de brand veroorzaakt is door elektrische bussen.
    Is wel erg voorbarig het is ontstaan in de werkplaats niet waar de bussen stonden
  4. The truth 20 oktober 2023 09:15
    quote:

    Dick schreef op 20 oktober 2023 09:11:

    [...]

    Er wordt hier gesuggereerd dat de brand veroorzaakt is door elektrische bussen.
    Is wel erg voorbarig het is ontstaan in de werkplaats niet waar de bussen stonden
    Klopt niet, het vuur is ontstaan in de loods waar de bussen en laadpalen stonden. Nu nog de echte oorzaak vinden van deze incidentiele brand.
  5. The truth 20 oktober 2023 09:19
    theloadstar.com/volta-trucks-goes-ban...

    “ Volta created the world’s first purpose-built 16-tonne all-electric truck, claiming a unique cab and chassis design and that it would significantly contribute to decarbonisation.

    It piloted in five countries across Europe and received “fantastic feedback”, which according to Volta “led to a strong pipeline of highly reputed customers wanting to introduce Volta Zero trucks into their fleets”.

    DB Schenker had ordered 1,500, the largest order for medium-duty electrified trucks in Europe, as part of its commitment to the Deutsche Bahn Climate Neutral Target 2040. “

    Nog een gamechanger met een uniek concept, dik orderboek, en geweldige feedback van de klanten. Laat nog maar eens zien hoe volatiel start-ups kunnen zijn
  6. Banter2346 20 oktober 2023 09:51
    quote:

    The truth schreef op 20 oktober 2023 09:19:

    theloadstar.com/volta-trucks-goes-ban...

    “ Volta created the world’s first purpose-built 16-tonne all-electric truck, claiming a unique cab and chassis design and that it would significantly contribute to decarbonisation.

    It piloted in five countries across Europe and received “fantastic feedback”, which according to Volta “led to a strong pipeline of highly reputed customers wanting to introduce Volta Zero trucks into their fleets”.

    DB Schenker had ordered 1,500, the largest order for medium-duty electrified trucks in Europe, as part of its commitment to the Deutsche Bahn Climate Neutral Target 2040. “

    Nog een gamechanger met een uniek concept, dik orderboek, en geweldige feedback van de klanten. Laat nog maar eens zien hoe volatiel start-ups kunnen zijn
    Lijkt wel of die mega orders vaak een voorteken zijn van aan bankroet. Bij Ligthyear waren er ook al van die debiel hoge bestellingen (5.000 stuks Mywheels en 5.000 stuks LeasePlan.)
    Wat dat betreft blaast Ebusco niet zo hoog van de toren.

    Welke laadsystemen hadden ze bij Multiobus, weet iemand dat?
8.140 Posts
Pagina: «« 1 ... 336 337 338 339 340 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.