Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

Laatste koers (eur) Verschil Volume
7,512   +0,004   (+0,05%) Dagrange 7,504 - 7,586 112.004   Gem. (3M) 1,4M

Air France-KLM 2023

1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 GakGak 6 april 2023 12:20
    luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
    .
    Voor een groot aantal passagiers wordt de stoelgang steeds duurder of beter gezegd extra duur.
    Wat is er mis met naast elkaar willen zitten bij bv een gezin met twee kinderen.
    Dat is voor iedereen prettiger en rustiger en iets minder heen en weer lopende kleine kinderen.

    Wanneer wordt er weer eens iets goedkoper bij het vliegen ?
    Gelukkig kun je prima shoppen op internet, maar niet altijd gunstig voor bv AF/KLM.
  2. forum rang 8 GakGak 12 april 2023 10:34
    SAS Scandinavian Airlines:
    .
    April 5 (Reuters) - Scandinavian airline SAS AB said on Thursday it had initiated steps to raise equity and would seek bids as part of its ongoing Chapter 11 bankruptcy proceedings in the United States.
    The embattled carrier filed for bankruptcy protection in the U.S. last year, as it sought to slash costs and debt amid strikes from pilots after wage talks collapsed.

    SAS, whose biggest owners are Sweden and Denmark, said in a statement that it expects revenues to return to pre-COVID levels in fiscal year 2024, and reach up to about 58 billion Swedish crowns for 2026.


    0,0231
    (-23,51%)
    .
    Van 2 cent naar 3 cent is ook een enorme winst, gokje ;O)
  3. [verwijderd] 12 april 2023 14:31
    quote:

    Fjegisok schreef op 12 april 2023 14:23:

    www.iex.nl/Premium/Dividend.aspx -4,5% ???????
    Ik heb geen premium, dus kan het niet lezen. Er zal wel niet staan dat er div is bij AF-KLM, dat zit er nl gewoon nooit in.
    Excuses voor hen die niet in de gaten hadden dat mijn vorige post cynisch was.
  4. Cacla 13 april 2023 11:39
    quote:

    Iksnaperniksvan schreef op 12 april 2023 15:58:

    Ik heb call opties €1.40 sep23. Maar die zakken nu ook als een duikboot

    Waarom zakt het aandeel? Iemand een idee
    Wellicht het nog altijd negatieve eigen vermogen? Er komt een dag dat beleggers dit zich weer zullen realiseren.

    AFKLM is een bedrijf dat nu al jaren op de been is gehouden dmv staatsgaranties, bankleningen, NOW regelingen en nieuwe aandelenuitgiften. AFKLM moet vanaf dit jaar weer op eigen benen staan maar met een negatief eigen vermogen zal dat niet makkelijk worden. Zeker niet als je bedenkt dat de luchtvaart, en AFKLM in het bijzonder, helemaal geen goed verdienmodel heeft. Of gaan ze dat veranderen door business class passagiers extra te laten betalen voor het selecteren van een stoel? ;-)

    Vroeg of laat gaat de markt dat ook inzien. Tot die tijd kunnen enkele beleggers lekker wegdromen bij de gedachten dat hun €1.50 aandeeltjes ooit weer de €36 zullen aantikken... :-)
  5. forum rang 8 GakGak 13 april 2023 12:04
    Als het om wegdromen gaat:
    .
    SAS DEFERS INTEREST PAYMENT ON PERPETUAL CAPITAL SECURITIES AS PART OF THE SAS FORWARD PLAN AND THE ONGOING CHAPTER 11 PROCESS (uitstel dus)
    .
    SAS AB

    SEK (in zweeds kronen)
    0,2269

    (-12,73%)
    .
    Sinds half maart gehalveerd in koers maar net als AF/KLM zal SAS airlines niet failliet gaan.
    Eenmaal uitgebodemd een lucratieve instap met heel wat meer potentie dan ´onze nationale trots KLM´.
  6. Iksnaperniksvan 13 april 2023 12:56
    quote:

    Cacla schreef op 13 april 2023 11:39:

    [...]

    Wellicht het nog altijd negatieve eigen vermogen? Er komt een dag dat beleggers dit zich weer zullen realiseren.

    AFKLM is een bedrijf dat nu al jaren op de been is gehouden dmv staatsgaranties, bankleningen, NOW regelingen en nieuwe aandelenuitgiften. AFKLM moet vanaf dit jaar weer op eigen benen staan maar met een negatief eigen vermogen zal dat niet makkelijk worden. Zeker niet als je bedenkt dat de luchtvaart, en AFKLM in het bijzonder, helemaal geen goed verdienmodel heeft. Of gaan ze dat veranderen door business class passagiers extra te laten betalen voor het selecteren van een stoel? ;-)

    Vroeg of laat gaat de markt dat ook inzien. Tot die tijd kunnen enkele beleggers lekker wegdromen bij de gedachten dat hun €1.50 aandeeltjes ooit weer de €36 zullen aantikken... :-)
    €3 is ook goed
1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.