Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel CM.COM AEX:CMCOM.NL, NL0012747059

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,540   0,000   (0,00%) Dagrange 5,360 - 5,550 12.336   Gem. (3M) 20K

CM.COM 2022

1.935 Posts
Pagina: «« 1 ... 86 87 88 89 90 ... 97 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 14 oktober 2022 20:23
    Sinch AB SEK 18.42 + 1.46 (+8.64%)
    At close: 14-10-2023 05:29 PM

    Kopie:
    "Stockholm, Zweden – 14 oktober 2022 – Sinch AB (publ), een wereldleider in cloudcommunicatie en mobiele klantbetrokkenheid, geeft vandaag meer details over de verwachte besparingen en kosten in verband met het eerder gecommuniceerde kostenreductieprogramma.

    Het programma werd aangekondigd in verband met de resultaten voor het tweede kwartaal van 2022 en gelanceerd om de financiële prestaties veilig te stellen en ervoor te zorgen dat Sinch voldoet aan de financiële doelstelling om de Adjusted EBITDA per aandeel met 20 procent per jaar te laten groeien.

    Het doel van het programma is om de bedrijfskosten in het Messaging-segment en de centrale functies te verlagen en een totale brutobesparing van ten minste SEK 300 miljoen op jaarbasis te realiseren.

    De voordelen van het programma zullen geleidelijk worden gerealiseerd. Een derde van de besparingen zal naar verwachting worden gerealiseerd vanaf Q1 2023 en het volledige effect van het programma zal naar verwachting worden gerealiseerd vanaf Q3 2023.

    Besparingen worden gerealiseerd door een combinatie van lagere advieskosten, lagere niet-personeelskosten en personeelsreducties. In verschillende geografische locaties zullen personeelsinkrimpingen plaatsvinden, zowel door natuurlijk verloop als door opzeggingen van tewerkstelling. In totaal krijgen zo'n 150 mensen bericht.

    De totale herstructureringskosten, voornamelijk met betrekking tot de personeelsreducties, worden geschat op ongeveer SEK 120 miljoen, waarvan het grootste deel als eenmalige last de resultaten voor het vierde kwartaal zal beïnvloeden.

    Zie ook het aparte persbericht over wijzigingen in het managementteam en reorganisatie van Business Unit Applications, dat naast dit bericht is gepubliceerd.

    Sinch bevindt zich momenteel in de stille periode voorafgaand aan de rapportage over het derde kwartaal op 2 november."
  2. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 14 oktober 2022 20:25
    Kopie:

    "Stockholm, Zweden – 14 oktober 2022 – Sinch AB (publ), een wereldleider op het gebied van cloudcommunicatie en mobiele klantbetrokkenheid, heeft vandaag veranderingen aangekondigd in het managementteam en een reorganisatie van Business Unit Applications, die wordt gerapporteerd als onderdeel van het Messaging-segment .

    Sean O'Neal benoemd tot President van Business Unit SMB
    Sean O'Neal treedt toe als de nieuwe president van Business Unit SMB, die gebruiksvriendelijke berichtenoplossingen biedt voor kleine en middelgrote bedrijven. Sean heeft een brede ervaring in technologie en een bewezen vermogen om de groei van cloudgebaseerde serviceaanbiedingen te stimuleren via online marketing. Hij vervoegt Sinch vanuit de rol als General Manager bij Onclusive, een toonaangevende Amerikaanse leverancier van PR-communicatietools, waar hij in 2018 in dienst trad. Daarvoor had Sean senior managementfuncties bij onder meer Adaptly, Daily Mail en Sony.

    De aanwerving van Sean O'Neal volgt op de aankondiging op 31 augustus dat Paul Perrett, voormalig president van SMB, zou aftreden om meer tijd met zijn gezin door te brengen. Sean komt begin 2023 bij Sinch en is gevestigd in de VS, de snelst groeiende markt van het MKB.

    Brett Scorza benoemd tot President van Business Unit Voice
    Brett Scorza wordt vanaf 15 december 2022 President, Business Unit Voice. De benoeming volgt op het besluit van de huidige president Ed O'Hara om met pensioen te gaan. Brett Scorza is momenteel Chief Information Officer in Business Unit Voice met verantwoordelijkheid voor verkoop, producten, ontwikkeling en IT.

    Brett kwam in 2021 bij Sinch door de overname van Inteliquent, waar hij in 2004 bij kwam. Hij speelde een sleutelrol bij de oprichting van Inteliquent als de grootste onafhankelijke aanbieder van spraakcommunicatie in de Verenigde Staten, en hij houdt nu toezicht op de voortdurende focus van Sinch op het verbeteren en uitbreiden van zijn stem. Diensten.

    Reorganisatie van Business Unit-applicaties
    Om de investeringen van het bedrijf te concentreren op Conversational Messaging, de activa van de groep beter te benutten en de kosten te verlagen, heeft Sinch besloten om Business Unit Applications te reorganiseren. Enterprise-grade aanbiedingen en professionele diensten zullen dichter bij regionale verkoopteams worden georganiseerd, terwijl zelfbedieningsproducten gericht op middelgrote klanten nauwer zullen worden afgestemd op productontwikkeling in Business Unit SMB. Als gevolg van deze veranderingen heeft Eduardo Henrique, die vandaag de functie van president van Business Unit Applications bekleedt, besloten zijn functie neer te leggen om kansen buiten Sinch na te streven.

    De Applications Business Unit draagt ??momenteel ongeveer 5 procent bij aan de brutowinst van Sinch. Met de hierboven geschetste veranderingen wordt het aantal business units in Sinch teruggebracht van vijf naar vier. Aangezien de Applications-business al wordt gerapporteerd als onderdeel van het Messaging-segment, wordt de externe rapportage van Sinch niet beïnvloed.

    “Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om Sean en Brett welkom te heten in het managementteam van Sinch. Ze zullen allebei Business Units leiden met een sterk trackrecord van winstgevendheid en groei, en ik kijk ernaar uit om samen met hen de reis voort te zetten”, aldus Johan Hedberg, interim CEO van Sinch.

    “Ook wil ik Paul, Ed en Eduardo bedanken voor hun geweldige bijdragen aan Sinch en de bedrijven die we de afgelopen jaren hebben overgenomen. Ze hebben ons geholpen een leidende positie in het MKB op te bouwen, het sterkste spraaknetwerk in de VS uit te bouwen en samen met enkele van onze meest gewaardeerde klanten innovatie te stimuleren – prestaties waar we nog vele jaren van zullen profiteren”.

    Het Sinch Management Team zal nu bestaan ??uit:

    Johan Hedberg, interim-CEO

    Anders Olin, President Enterprise & Messaging

    Brett Scorza, voorzitter Stem

    Sean O'Neal, voorzitter SMB

    Will Conway, president, ontwikkelaar en e-mail

    Christina Raaschou, Chief Human Resources Officer

    Jonas Lindeborg, Chief Technology Officer

    Jonathan Bean, Chief Marketing Officer

    Julie Rassat, Chief Integration and Transformation Officer

    Roshan Saldanha, financieel directeur

    Thomas Heath, Chief Strategy Officer"
  3. forum rang 6 sportliefhebber 17 oktober 2022 14:24
    quote:

    aextracker schreef op 15 oktober 2022 14:10:

    Koers heeft zijn bodem gevonden en gaat opveren na Q-3 berichtgeving.
    Mede omdat beleggers gaan inzien dat CM.Com "crisis resistenter is dan verwacht"...
    Morgen in ieder geval een fastnedje?
    Na die gestage dalingen een trendbreuk zou ook wel eens mogen.
  4. BobDeBrouwer 17 oktober 2022 22:50
    quote:

    Kaviaar schreef op 17 oktober 2022 20:17:

    Ze zoeken nog personeel. Als je niet groeit heb je geen vacatures.

    www.cm.com/nl-nl/vacatures/
    Nou poeh poeh, 11 stageplekken en 3 "echte" vacatures... Hoop dat de cijfers meevallen en men gaat beginnen met leveren i.p.v. geld te verbranden.
  5. misterflipper 17 oktober 2022 23:58
    Goedemorgen, indien de cijfers door de markt niet gewaardeerd worden wacht ik totdat ze flink gezakt zijn (in de komende periode ) en koop ik bij. Heb voldoende vertrouwen in het management, markt wereldwijd wordt bediend door enkele grote bedrijven. In het blad Effect van de VEB geeft de ceo aan dat ze 25-30% per jaar groeien en dit nog wel een tijdje vol kunnen houden, hebben inmiddels 10000 klanten waaronder BMW, Coca-Cola en Randstad. Gaat ergens in 2023 zwarte cijfers noteren. Kortom ik zie het wel zitten met CM.com.
  6. MorcaH 18 oktober 2022 07:09
    • Revenue growth picking up (from 5% in Q2) to 18% in Q3 at € 68.9 million, organic revenue growth up to 16%
    • Gross profit up 17% at € 19.3 million with gross margin at 28%
    • Globally ranked as Market Leader in Contact Center-as-a-Service (CCaaS) by Juniper Research
    • Recognized as Established Leader globally amongst Customer Data Platform (CDP) Vendors by Juniper
    Research
    • Issued revenue guidance of € 300 – € 315 million is expected to materialize at the lower end of the
    bandwidth with a downside risk of approximately € 10 million due to uncertain market conditions
  7. forum rang 10 voda 18 oktober 2022 07:36
    Update: Omzetgroei CM.com trekt aan
    Outlook aan onderkant van bandbreedte

    (ABM FN-Dow Jones) CM.com heeft in het derde kwartaal de omzetgroei flink zien aantrekken, maar de jaarcijfers zullen aan de onderkant van de afgegeven bandbreedte uitkomen. Dit bleek dinsdag uit een kwartaalupdate van het bedrijf.

    De omzet steeg afgelopen kwartaal met 18 procent tot 68,9 miljoen euro, of met 16 procent op autonome basis. Dit is beduidend meer dan de omzetgroei van 5 procent in het tweede kwartaal. CM.com verwacht dat de aantrekkende omzettrend zich ook in het vierde kwartaal doorzet.

    Binnen de CPaaS-activiteiten zag CM.com het aantal berichten afgelopen kwartaal verder stijgen met 20 procent tot 1,8 miljoen. Het vierde kwartaal is traditioneel gezien echter het sterkste kwartaal, aldus CM.com. "Maar de marktomstandigheden zijn onzeker."

    De jaarlijks terugkerende omzet kwam uit op 29,1 miljoen euro tegen 20,4 miljoen euro een jaar eerder. CM.com wees op een onderzoek van Juniper dat aantoont dat social media als Instagram en Facebook steeds belangrijker worden voor bedrijven om in contact te komen met klanten. "Dit is één van de expertises van CM.com."

    Het aantal online betalingen dat CM.com afgelopen kwartaal verwerkte steeg met 95 procent tot 526 miljoen euro. De volumes trokken aan door onder meer betalingen van Nederlandse overheidsinstellingen en nieuwe klanten. Sinds het vierde kwartaal van vorig jaar zitten de betaalvolumes weer duidelijk in een opgaande lijn.

    De brutowinst steeg met 17 procent tot 19,3 miljoen euro met een brutomarge van 28 procent.

    CM.com waarschuwde dinsdag dat de omzet dit jaar vermoedelijk aan de onderkant van de afgegeven bandbreedte van 300 tot 315 miljoen zal uitkomen, met een neerwaartse risico van circa 10 miljoen euro vanwege de onzekere marktomstandigheden. In juli van dit jaar werd de outlook nog licht verlaagd. Eerder hield het bedrijf namelijk nog rekening met een jaaromzet van 310 tot 330 miljoen euro.

    "Ondanks onze sterke marktpositie, zien we veranderde marktomstandigheden", aldus CEO Jeroen van Glabbeek, wijzend op de hoge inflatie, de gestegen rentes en dito energieprijzen. De topman zegt de operationele kosten te willen "optimaliseren" en het huidige personeel zo effectief mogelijk in te willen zetten. "Zo kunnen we veerkrachtiger worden, niet alleen voor de marktontwikkelingen, maar ook voor klanten die het moeilijk hebben. Deze factoren moeten ook bijdragen aan het pad richting winstgevendheid en een structureel positieve EBITDA tegen het einde van 2023."

    Update: om meer informatie toe te voegen.

    Door: ABM Financial News.

    info@abmfn.nl

    Redactie: +31(0)20 26 28 999
1.935 Posts
Pagina: «« 1 ... 86 87 88 89 90 ... 97 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.