Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel CM.COM AEX:CMCOM.NL, NL0012747059

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,450   +0,160   (+2,54%) Dagrange 6,150 - 6,470 19.445   Gem. (3M) 15,5K

CM.COM 2022

1.934 Posts
Pagina: «« 1 ... 70 71 72 73 74 ... 97 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 3 juli 2022 12:23
    Kopie deel 2:

    Windridge is van mening dat de technologische innovatie in de sector de laatste tijd is gedreven door vereisten voor stadion- en evenementactiviteiten, waarbij de rechthebbende de focus heeft. CM.com probeert dit verhaal om te draaien door zich te richten op de ervaring van de fans.

    Hij legt uit: “Ik denk dat veel van de technologie die de afgelopen vier of vijf jaar tot stand is gekomen, is gedreven door beveiliging, commerciële gevoeligheid of COVID-19. Het zijn allemaal noodzakelijke kwaden of, in het geval van COVID, dingen die niemand zou kunnen plannen, maar geen van hen zorgt voor een geweldige fan ervaring.

    "In werkelijkheid, technologie heeft in sommige opzichten complexiteit en barrières toegevoegd. Mensen willen niet per se een app downloaden om toegang te krijgen tot hun ticket. Kortom, de recente technologische vooruitgang lijkt in het voordeel te zijn geweest van de rechthebbende, niet van de supporter.

    "Dus wat we doen is de fan en de supporter op de eerste plaats zetten door te zeggen: 'je kunt op een heel eenvoudige manier tickets zoeken, ontvangen en ophalen, en je kunt WhatsApp of sms gebruiken om met de club te praten'. We vragen: 'hoe wil je toegang tot je tickets?' Of 'waar wil je communiceren met de club en hoe laat?'

    “We willen mensen niet dwingen hun toevlucht te nemen tot e-mail of een app te downloaden. Traditioneel denken kan zich zorgen maken dat dit gegevens, inzicht zal verliezen of beveiligingsmaatregelen zal verminderen. In feite is het tegenovergestelde waar. Door de supporter de keuze te geven wanneer en hoe hij met de club communiceert of toegang krijgt tot zijn ticket, kunnen rechthebbenden een rijker, authentieker beeld van hun fanbase opbouwen.

    “Een belangrijk onderdeel van de klantervaring is die gepersonaliseerde reis en dat kunnen we faciliteren met ons Customer Data Platform. Alle uitgaande communicatie kan worden gepersonaliseerd en klantenservicemedewerkers kunnen met één druk op de knop de hele geschiedenis van een aanvraag bekijken. De volgende stap in de reis gaat over het binnenhalen van gebeurtenismeldingen van derden, zoals verkeers- of weerswaarschuwingen naarmate we verder gaan naar de volgende ontwikkelingsfase."

    Terwijl CM.com naar Sophia Gardens lijkt te gaan slapen, gelooft Windridge dat op de lange termijn de kansen voor Glamorgan zullen liggen in het 'slimme' gebruik van technologie.

    Hij voegde toe: "Ik denk dat we dit 'baken van licht' kunnen zijn over wat sportervaring kan zijn in 2022 en 2023. Het gaat erom te begrijpen dat je niet overal een boot vol geld op hoeft te gooien om een ??geweldige ervaring te creëren.

    “Geweldige klantervaring was vroeger het jachtterrein van grote eersteklas organisaties zoals Spurs, Man United of Ajax, maar nu heb je al dat geld niet meer nodig, je moet gewoon slim zijn en uitgeven wat je hebt op de juiste manier.

    “We erkennen dat Glamorgan een early adopter is, dus in de toekomst zullen we kijken naar zaken als betalingen en chatbots, maar we zullen ook kijken naar het op de juiste manier gebruiken van de technologie om ongelooflijke klantervaringen te creëren, in plaats van alleen technologie pushen omwille van zichzelf.”

    CM.com is een sponsor van TheStadiumBusiness Summit, 's werelds toonaangevende bijeenkomst voor eigenaren, exploitanten en ontwikkelaars van stadions, arena's en sportlocaties, die zal plaatsvinden van 5-6 juli 2022 in Emirates Old Trafford, Manchester.

    -----

    www.entertainmentbusiness.nl/live/res...
  2. forum rang 4 tmaster 4 juli 2022 12:01
    quote:

    wel dra schreef op 4 juli 2022 10:19:

    CM.com bovenaan bij de dalers. Nog een of twee keer goed zakken en we zitten op €8 - €10. Een mooi moment om te kopen.
    Vond ik op 20 euro ook al. Markt is irrationeel. Wil niet zeggen dat het niet naar 10 euro kan. Zeker wel, maar koopwaardig is het aandeel op dit niveau ook al.
  3. wel dra 4 juli 2022 22:57
    quote:

    tmaster schreef op 4 juli 2022 12:01:

    [...]
    Vond ik op 20 euro ook al. Markt is irrationeel. Wil niet zeggen dat het niet naar 10 euro kan. Zeker wel, maar koopwaardig is het aandeel op dit niveau ook al.
    Het is altijd moeilijk de bodem vast te stellen en precies daar te kopen. Bij mij ligt die bodem rond de €10. En een beetje lager ook.
  4. Jackpot1983 6 juli 2022 23:48
    quote:

    max2 schreef op 6 juli 2022 22:29:

    Had vandaag wel meer reacties op dit forum verwacht. Is iedereen op dit forum eruit gestapt?
    Ik heb nog steeds 20 stuks dit was mijn winst. Ben gelukkig op tijd geweest om mijn eigen inleg te verzilveren. Ik wil er wel weer wat meer van hebben, maar ben nog zoekende wanneer ik weer wat ga kopen. Ik vind ze al aantrekkelijk. Koers begint wel af te vlakken dus verwacht dat de meeste verkopers er nu wel zo'n beetje uit zijn.
  5. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 11 juli 2022 21:23
    Kansen en risico's voor Zandvoort straks. Er gaat heel veel rond via allerlei nationale & internationale media ;-) Vooral over slecht zicht i.v.m. oranje rook enz.

    Kopie:

    F1 legt verklaring af na ongepast gedrag van fans op Red Bull Ring:
    De fans verpesten het uiteindelijk voor zichzelf. Het is prima dat ze een feestje geven, maar vrouwen lastig vallen of juichen bij een crash = 100% ONGEWENST gedrag. Het was duidelijk te horen dat dit geen kleine groep was.
    Ik hoop dat er in NL (Zandvoort) ook volop aandacht wordt gevraagd voor het "Oranje Leger". Er zal in de toekomst overal meer en meer worden gemonitord, ook tijdens F1-sportcompetities. Ik denk wel dat wij in Nederland hierin vooroplopen. De Circuit-sponsor in Zandvoort CM.COM weet precies wie er kaartjes heeft gekocht, waardoor het ook mogelijk is om direct (zelfs digitaal tijdens de race) met de klanten te communiceren. Hopelijk wordt dit technologische meesterwerk "Customer Data Platform (CDP)" ook omarmd door andere F1-organisatoren. Als de FIA slim is, omarmen ze het zelf. Dan heb je ook veel meer kans om "opruiende mediateksten achteraf" kwijt te raken. Belangrijker is dat de FIA ter plaatse de zaken veel meer en sneller kan sturen. Dit komt niet alleen de veiligheid ten goede, maar ook de veel positievere gewenste "fan beleving".

    s3-eu-west-1.amazonaws.com/racingnews...

    www.dumpert.nl/item/100035637_1976230f
1.934 Posts
Pagina: «« 1 ... 70 71 72 73 74 ... 97 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.