Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel CM.COM AEX:CMCOM.NL, NL0012747059

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,250   -0,130   (-2,04%) Dagrange 6,250 - 6,380 4.057   Gem. (3M) 15,5K

CM.COM 2022

1.934 Posts
Pagina: «« 1 ... 69 70 71 72 73 ... 97 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Sir Piet 22 juni 2022 19:19
    quote:

    Jejo 40 schreef op 22 juni 2022 08:09:

    Familie Van Wettum doet aan bodemvissen en slaat aandeel CM.com in

    Terwijl het aandeel van het beursgenoteerde CM.com in de fik staat, stapt één van de rijkste families van ons polderland (met een geschat vermogen van €1,3 miljard) voor een kleine €14 miljoen in het techbedrijf. Een heus Quote onderonsje want CM.com is opgericht door Quote 500-leden Jeroen van Glabbeek en Gilbert Gooijers.

    www.quotenet.nl/financien/investeren/...
    Slimme luitjes
  2. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 24 juni 2022 12:06
    Idd Jejo 40 het gaat daar snel ;-)
    Het eerdere vergelijk die ik 22-6 plaatste geeft nu een nog groter verschil weer. Apart hoe sterk/snel grote concullega's in Amerika ineens versnellen t.a.v. CM

    TWLO 16-6-22 $ 77.54 en gisteren ca. 25% hoger 97,41 (https://finance.yahoo.com/quote/TWLO)
    LPSN 16-6-22 $ 11,73 en gisteren ca. 26% hoger 14,86 (https://finance.yahoo.com/quote/LPSN)

    Leuk stuk van Mark Appel, de CMO:
    www.marketingtribune.nl/b2b/nieuws/20...

    Sligro wint samen met AI-bedrijf Building Blocks (CM.com) Shopping Award B2B dankzij Consumer First strategie.
    twinklemagazine.nl/2022/06/sligro-win...

    Verder nog wat linkjes:

    www.phocuswrighteurope.com/Whos-Comin...
    www.webwinkelvakdagen.nl/en/exhibitor...
    www.cm.com/nl-nl/blog/ontbrekende-ana...
    www.cm.com/blog/do-you-want-an-open-r...
    www.cm.com/blog/whitepaper-digital-si...
    youtu.be/wAUFRtAjIUg
    youtu.be/q_YHdoyk3Z8

    Prettig weekend en groet NKO
  3. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 24 juni 2022 17:54
    Apart, ik hoor in onderstaande podcast dat CM de eigen verwachtingen niet zou waarmaken? Of zou hebben waargemaakt? Halverwege gaat het dus weer over CM. Vreemd vind ik het. Ik hoor toch echt steeds andere geluiden en vind CM tot op heden juist erg eerlijk en voorzichtig met hun eigen visie/verwachting. En dan weer die 3% norm aanhouden en herhalen? Mogelijk gaat dit ook weer over schuldvragen i.z. al die beschuldigingen die hier voorbij zijn gekomen. Het lijkt van meerdere kanten een beetje een soap te worden met wijzende vingertjes. De tijd zal het leren, en risico nemen hoort ook bij beleggen. Vandaag vrijwel onveranderd, en qua omzetten iets boven gemiddeld. Het is denk ik maar net WAT je wilt horen? Voor een ieder de tip, luister en interpreteer zelf (onderste link) ;-)

    www.iex.nl/Artikel/749784/Deze-bedrij...

    www.cm.com/investor-relations/
  4. Nuchtere Kijk Op 25 juni 2022 11:40
    CM op de 4e plaats in NL met shorts, terwijl zelfs ruim meer dan de helft in handen is van het management en vaste beleggers.
    Wel is er eergisteren wat afgebouwd ;-)

    Na een super week aan bv. de andere kant v.d. grote plas, valt mij de stijging in verhouding hier tegen.
    Echter kan het alsnog zomaar ineens veranderen en dit soort zaken bijhouden lijkt mij toch belangrijk.

    www.shortsell.nl/universes/Nederland
    www.shortsell.nl/short/CMcom/all

    www.afm.nl/nl-nl/professionals/regist...
    Arrowstreet Capital, Limited PartnershipCM.com N.V. NL0012747059 0.47 % 23 jun 2022

    We gaan the silent periode in, en dan wachten op H1 cijfers >

    27 June 2022 – 28 July 2022 Silent period

    28 July 2022 H1 2022 Interim results
  5. forum rang 4 Daann 26 juni 2022 16:24
    quote:

    Nuchtere Kijk Op schreef op 24 juni 2022 17:54:

    Apart, ik hoor in onderstaande podcast dat CM de eigen verwachtingen niet zou waarmaken? Of zou hebben waargemaakt? Halverwege gaat het dus weer over CM. Vreemd vind ik het. Ik hoor toch echt steeds andere geluiden en vind CM tot op heden juist erg eerlijk en voorzichtig met hun eigen visie/verwachting. En dan weer die 3% norm aanhouden en herhalen? Mogelijk gaat dit ook weer over schuldvragen i.z. al die beschuldigingen die hier voorbij zijn gekomen. Het lijkt van meerdere kanten een beetje een soap te worden met wijzende vingertjes. De tijd zal het leren, en risico nemen hoort ook bij beleggen. Vandaag vrijwel onveranderd, en qua omzetten iets boven gemiddeld. Het is denk ik maar net WAT je wilt horen? Voor een ieder de tip, luister en interpreteer zelf (onderste link) ;-)

    www.iex.nl/Artikel/749784/Deze-bedrij...

    www.cm.com/investor-relations/
    Niels heeft het over teruglopende marges in de podcast. Daar is echter geen sprake van. De bruto marges lopen wellicht niet zo snel op als gehoopt, maar ze blijven wel stabiel liggen rond de 25-30 procent.
  6. Nuchtere Kijk Op 28 juni 2022 19:27
    Erg volatiel en lager met vandaag weinig omzet in CM 37.326 stuks. Gem. (3M) 104,7K
    Ook in "The States" vandaag diezelfde beweging.

    De laatste blog ads (27 & 28 juni)

    www.cm.com/blog/a-brief-history-of-p2...

    www.cm.com/nl-nl/blog/hoe-optimalisee...

    www.cm.com/nl-nl/blog/mobile-marketin...

    Building Blocks:

    building-blocks.com/articles/1-op-1-p...
    twinklemagazine.nl/2022/06/sligro-win...

    En dan voor de echte "diehards" nog een paar leuke onderzoek linkjes ter vergelijk.

    CM.com Slot -2,87%
    simplywall.st/stocks/nl/software/ams-...

    TWLO (https://finance.yahoo.com/quote/TWLO) Nu -5,2%
    simplywall.st/stocks/us/software/nyse...

    LPSN (https://finance.yahoo.com/quote/LPSN) Nu -6,6%
    simplywall.st/stocks/us/software/nasd...

    KLR (https://finance.yahoo.com/quote/KLR) Nu -14,4
    simplywall.st/stocks/us/software/nyse...

    SINCH (https://finance.yahoo.com/quote/SINCH.ST) Slot -5,44%
    simplywall.st/stocks/se/software/sto-...

    ----------
    Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) is het grootste kunstmuseum van Vlaanderen en heropent op 24 september 2022 de deuren na een renovatie en uitbreiding van 11 jaar.

    Voor uitgebreide ticketing (inclusief doorverkoop via Channel Manager), kiosk en SoftPOS, zijn Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen en CM.com een samenwerking aangegaan voor de komende 8 jaar. De technologische kracht en uitgebreide mogelijkheden van CM.com sluiten aan bij KMSKA's toewijding om bezoekers de ultieme bezoekerservaring te bieden.
    ----
    Gr. NKO
  7. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 29 juni 2022 13:59
    De volgende spreker begint NU en CM is weer goed in beeld ;-)

    www.webwinkelvakdagen.nl/nl/exposante...
    www.webwinkelvakdagen.nl/nl/blog
    www.webwinkelvakdagen.nl/nl/whitepapers

    www.linkedin.com/posts/activity-69478...

    Gisteren CM Collegae werkzaam in R&D van over de hele wereld kwamen naar 't hoofdkantoor in Breda om elkaar vier dagen vol met presentaties, workshops te volgen en elkaar persoonlijk te ontmoeten.

    media-exp1.licdn.com/dms/image/C4E22A...
  8. Nuchtere Kijk Op 29 juni 2022 16:53
    quote:

    Jejo 40 schreef op 29 juni 2022 10:54:

    CM.com and LeadSquared announced their global partnership to enable businesses scale growth

    bwdisrupt.businessworld.in/article/Le...
    Goed om het nog eens te plaatsen Jejo 40 ! Duimpje bij je neer gezet ;-)

    startupreporter.in/conversational-com...

    techcrunch.com/2022/06/21/saas-platfo...

    moneyinc.com/leadsquared/ > Zie punt 7 :-)

    www.expresscomputer.in/news/cm-com-pa...

    Deze is van langer geleden, en heb ik ook al eens geplakt ;-) >
    www.expresscomputer.in/news/webengage...

    aax.my.id/how-cm-com-aims-to-personal...

    En deze van nog langer terug :
    bestmediainfo.com/2022/03/webengage-c...

    blog.digitalsevaa.com/conversational-...

    Gr NKO
  9. forum rang 8 aextracker 2 juli 2022 19:46
    Online fullfillment via mobile service & communicatie met de massa via Cpaas, gaat tijdens crises gewoon door.
    Maand geleden werd Dutch Open in Cromvoirt ook door CM.Com geserviced, Seamlessly smooth handling.
    Wat een gemak.

    CM.Com wordt een van de verassingen van het rampzalige beursjaar 2022.
  10. forum rang 6 effegenoeg 2 juli 2022 19:57
    quote:

    aextracker schreef op 2 juli 2022 19:46:

    Online fullfillment via mobile service & communicatie met de massa via Cpaas, gaat tijdens crises gewoon door.
    Maand geleden werd Dutch Open in Cromvoirt ook door CM.Com geserviced, Seamlessly smooth handling.
    Wat een gemak.

    CM.Com wordt een van de verassingen van het rampzalige beursjaar 2022.
    Je lijkt te solliciteren naar een plekkie in het analistenteam Iex
    Het moet toch werkelijk niet erger worden dan dat het nu al met Koerts aan boord is.
  11. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 3 juli 2022 12:23
    Wie weet = aextracker wel Niels Koerts LOL. Daar hebben ze mij ook ooit voor uitgemaakt ;-)

    Maar van het mooie Cromvoirt terrein naar ook een tevreden klant aan de overkant van het water (zie linkje onder en vertaald).
    Een concullega (de locale Eventcoin uit Drunen) had het onlangs in Waalwijk erg moeilijk, daar liep alles in het 100 en konden ze uiteindelijk niets anders doen, dan de drank gratis te verstrekken enz. Nee net wat aextracker al zegt, CM is volgens mij ook niet bepaald verkeerd bezig. Nu maar hopen dat CM dezelfde F1 snelheid erin houdt zoals Max die straks hopelijk weer gaat laten zien. Ik ga zo hopelijk weer genieten van de race op Silverstone. Gr NKO

    www.omroepbrabant.nl/nieuws/4102899/g...

    Kopie deel 1:

    www.thestadiumbusiness.com/2022/06/22...

    CM.com heeft uiteengezet hoe het hoopt van Glamorgan County Cricket Club een "baken van licht" te maken over wat de sportervaring kan zijn, door middel van een partnerschap tussen de twee organisaties.

    Het cloudsoftwarebedrijf bereikte vorige maand een deal om de exclusieve ticketpartner te worden van Glamorgan, dat Sophia Gardens thuis noemt in de Welshe hoofdstad Cardiff.

    Vooruitlopend op het cricketseizoen van 2023 heeft Glamorgan zich gecommitteerd aan het leveren van een verbeterde klantervaring voor zijn fans, door CM.com te selecteren om een ??nieuwe ticketing-aanpak te implementeren.

    Het bedrijf wil een "nieuw precedent" scheppen voor wat een ticketplatform kan bieden door elk aspect van de organisatie van evenementen te stroomlijnen. "Het nieuwe precedent verwijst naar wat we onze klanten kunnen bieden", vertelde Sam Windridge, hoofd sport en partnerschappen bij CM.com, aan TheStadiumBusiness.com.

    “We bieden echt een one-stop-shop voor ticketing, Customer Data Platform, betalingen, mobiel bestellen, klantenservice, chatbots en omnichannel marketingberichten. Alles is op één plek, en dat is ongebruikelijk.

    “Ons precedent gaat niet alleen over het verkopen van een systeem; het gaat erom erachter te komen hoe mensen het systeem gebruiken en ervoor te zorgen dat ze het volledig gebruiken. We bieden zoveel routes naar succes dat er voor iedereen een oplossing is binnen ons aanbod. Het helpt dat ons onboardingproces ongeëvenaard is; wij zorgen voor een partnerschap. We verkopen geen oplossing en zeggen: ‘ga aan de slag’, we beoordelen wat u wilt bereiken en werken actief met u samen om uw doelen te bereiken.

    “Bij elk digitaal transformatieproject komt er veel kijken, maar we kunnen de hobbels in dat proces ondersteunen en gladstrijken. Dat is echt belangrijk in de sportruimte, omdat je relatief kleine teams hebt die met relatief beperkte middelen veel complexe doelen proberen te bereiken.”

    De geïntegreerde marketing- en klantenserviceplatforms van CM.com zullen door Glamorgan worden gebruikt als onderdeel van de meerjarige deal, waarbij de club zijn bestaande ticketingoplossing zal vervangen door het CM.com-platform. Dit is mobile-first en combineert slimme doelgroepanalyses met mobiele bestelmogelijkheden tijdens evenementen.

    De deal heeft betrekking op alle binnenlandse competities, internationale wedstrijden en cricketwedstrijden voor vrouwen die worden georganiseerd in Sophia Gardens, waarbij CM.com zich al op verschillende gebieden voor verbetering heeft gericht.

    "Ze hebben gevestigde oplossingen met een lange levensduur in de markt die goed bekend zijn, dus dat is echt positief", zei Windridge (foto). “In termen van zwakke punten zijn er een aantal gebieden die we kunnen verbeteren.

    “Het back-endsysteem en de rapportagefunctionaliteit zijn een echt gebied voor potentiële verbetering, zelfs basiselementen zoals het alleen op naam kunnen zoeken naar een ticketaankoop in plaats van via een invoerveld. Als u bijvoorbeeld zoekt via een unieke identificatiecode zoals een telefoonnummer in plaats van een naam, bespaart het klantenserviceteam enorm veel tijd.

    “Een ander gebied waarop we het huidige proces kunnen verbeteren, is het op maat kopen van tickets en upselling. Normaal gesproken heb je een aankoopproces in drie of vier stappen, maar we kunnen een vijfde of zesde stap toevoegen om de waarde van je winkelmandje te verhogen.

    “Misschien willen ze merchandise aanbieden als een speciale aanbieding tijdens het aankoopproces, of een hotelverblijf, of zelfs wat gastvrijheid. Dat kunnen ze heel eenvoudig binnen ons ticketingplatform. Of houd het simpel met minimale stappen en varieer het dan van evenement tot evenement.”

    Nu de deal werd ondertekend toen het cricketseizoen van 2022 in actie kwam, heeft CM.com gezegd dat het in eerste instantie zal proberen samen te werken met Glamorgan om zijn systemen te verbeteren voorafgaand aan de campagne van 2023.

    Vooruitkijkend naar het nieuwe seizoen zei Windridge: "Ze hebben gietijzeren armaturen en gietijzeren verkoopdata, dus de absolute prioriteit is het onboardingproces. We zullen kijken naar prijsplannen en stoelmanifesten, maar ook naar integratie met hun andere partners om te werken aan on-sale.

    “Ons Customer Success Manager-model is veel meer ‘hands-on’ dan je ergens anders zou krijgen. We gaan over relaties en samenbouwen in plaats van deze 'we verkopen je dingen en schrijven code, maar we willen niet echt weten wat je problemen zijn' houding die je vaak krijgt in de technische ruimte.

    "We zijn momenteel erg gefocust op de club, maar als het gaat om de verkoop, zullen we het veel meer hebben over de ervaringen van de fans. Uiteindelijk moeten we ervoor zorgen dat de supporters blij zijn en een geweldige ervaring hebben als ze het platform in september voor het eerst gebruiken.”
1.934 Posts
Pagina: «« 1 ... 69 70 71 72 73 ... 97 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.