Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
10,575   0,000   (0,00%) Dagrange 10,330 - 10,605 1.140.554   Gem. (3M) 1,4M

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 1060 1061 1062 1063 1064 ... 3689 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 april 2022 20:03
    quote:

    Wilbar schreef op 21 april 2022 19:55:

    [...]

    Heeft u die laatste zin helemaal zelf verzonnen ? Ik ga er vooralsnog vanuit dat het u is ingefluisterd of door u uit een boekje is gehaald. En geldt uw statement voor elk fonds uit de AEX of heeft u een lijstje klaar van (AEX) bedrijfsnamen waar het wel en niet voor opgaat.
    Heb je hem weleens eerder gezien dan? En zo ja wie was die slimme belegger?

    Verder vind ik Prosus een waardeloos bedrijf, behalve het Tencent deel!! En bij Adyen heb ik ook zo mijn twijfels!
    Maar de meeste overgewaardeerde en het dichtst bij een degradatie is JET.

    Wat zijn uw minst favoriete?
  2. forum rang 8 Wilbar 21 april 2022 20:21
    quote:

    JohnDeHond132 schreef op 21 april 2022 20:03:

    [...]

    Heb je hem weleens eerder gezien dan? En zo ja wie was die slimme belegger?

    Verder vind ik Prosus een waardeloos bedrijf, behalve het Tencent deel!! En bij Adyen heb ik ook zo mijn twijfels!
    Maar de meeste overgewaardeerde en het dichtst bij een degradatie is JET.

    Wat zijn uw minst favoriete?
    wat leuk dat u zichzelf een slimme belegger vindt. Daar stikt het van hier bij IEX. En ook geweldig dat u twee (!) andere AEX bedrijven weet te noemen, en toevallig waar u niet kapot van bent. Het geeft aan in welke negatieve spiraal u
  3. forum rang 7 A3aan 21 april 2022 20:25
    quote:

    Eagle1959 schreef op 21 april 2022 19:22:

    Doordash, Deliveree allemaal dikke minnen in de VS. Wordt tijd voor weer wat sectordraaiingen.
    Het leek zo mooi, maar zo langzamerhand wordt duidelijk dat het gewoon onmogelijk is om aan dat bezorgen te verdienen. Dat geldt ook voor die andere bezorgers. Er ontstaat geen verdienpatroon. Niet voor niets zakken alle maaltijdbezorgers wereldwijd. Zeker als men ook de fietser in vaste dienst moet nemen tegen een normaal salaris. Men kan gewoon niet meer een knulletje van 14 of 15 jaar inschakelen die dat op eigen fiets voor 2,50 doet en hoopt op een fooitje bij afleveren. Verder zal bezorgen alleen lonend kunnen worden als men bezorgkosten wil gaan betalen. Wat gaat dat kosten? 10,00 euro per bezorging en dat bij al de hoge prijzen van de bestelde maaltijden. Zodra het niet meer gratis is zal men minder gaan bestellen. Volgens JET ziet men het aantal bestellingen nu al terug lopen. Naar om te zeggen. Het bezorgen is naar mijn mening een doodlopende weg, die voorbij zal gaan. Dus toch het tulpenbol verhaal. Beginners hebben er flink aan verdiend als men op tijd uit gestapt is. Maar wie nu instapt zal er echt niet rijk van worden. Ergo kans op inleg verliezen is groter dan winst maken. Geen prettig verhaal, maar ik zie het niet anders.
  4. [verwijderd] 21 april 2022 20:29
    quote:

    A3aan schreef op 21 april 2022 20:25:

    [...]

    Het leek zo mooi, maar zo langzamerhand wordt duidelijk dat het gewoon onmogelijk is om aan dat bezorgen te verdienen. Dat geldt ook voor die andere bezorgers. Er ontstaat geen verdienpatroon. Niet voor niets zakken alle maaltijdbezorgers wereldwijd. Zeker als men ook de fietser in vaste dienst moet nemen tegen een normaal salaris. Men kan gewoon niet meer een knulletje van 14 of 15 jaar inschakelen die dat op eigen fiets voor 2,50 doet en hoopt op een fooitje bij afleveren. Verder zal bezorgen alleen lonend kunnen worden als men bezorgkosten wil gaan betalen. Wat gaat dat kosten? 10,00 euro per bezorging en dat bij al de hoge prijzen van de bestelde maaltijden. Zodra het niet meer gratis is zal men minder gaan bestellen. Volgens JET ziet men het aantal bestellingen nu al terug lopen. Naar om te zeggen. Het bezorgen is naar mijn mening een doodlopende weg, die voorbij zal gaan. Dus toch het tulpenbol verhaal. Beginners hebben er flink aan verdiend als men op tijd uit gestapt is. Maar wie nu instapt zal er echt niet rijk van worden. Ergo kans op inleg verliezen is groter dan winst maken. Geen prettig verhaal, maar ik zie het niet anders.
    Jij hebt dus geen aandelen meer van Just dus dit was jouw laatste bijdrag
    Doeiiii
  5. [verwijderd] 21 april 2022 20:43
    quote:

    Wilbar schreef op 21 april 2022 20:21:

    [...]wat leuk dat u zichzelf een slimme belegger vindt. Daar stikt het van hier bij IEX. En ook geweldig dat u twee (!) andere AEX bedrijven weet te noemen, en toevallig waar u niet kapot van bent. Het geeft aan in welke negatieve spiraal u
    Jij vraagt aan mij bij welke aandelen ik er hetzelfde over denk en dan zeg je daarna dat ik negatief denk. Heb al vaak genoeg verteld hier waar ik bullish op ben en heb zelfs een weddenschap met zalwel.

    Het niveau van de mensen die hier komen blijven me verbazen!!

    Om het positief te houden: ik vind UMG een geweldige toevoeging en baal dat ik niet heb toegeslagen bij de dip!!!
  6. [verwijderd] 21 april 2022 20:45
    quote:

    A3aan schreef op 21 april 2022 20:25:

    [...]

    Het leek zo mooi, maar zo langzamerhand wordt duidelijk dat het gewoon onmogelijk is om aan dat bezorgen te verdienen. Dat geldt ook voor die andere bezorgers. Er ontstaat geen verdienpatroon. Niet voor niets zakken alle maaltijdbezorgers wereldwijd. Zeker als men ook de fietser in vaste dienst moet nemen tegen een normaal salaris. Men kan gewoon niet meer een knulletje van 14 of 15 jaar inschakelen die dat op eigen fiets voor 2,50 doet en hoopt op een fooitje bij afleveren. Verder zal bezorgen alleen lonend kunnen worden als men bezorgkosten wil gaan betalen. Wat gaat dat kosten? 10,00 euro per bezorging en dat bij al de hoge prijzen van de bestelde maaltijden. Zodra het niet meer gratis is zal men minder gaan bestellen. Volgens JET ziet men het aantal bestellingen nu al terug lopen. Naar om te zeggen. Het bezorgen is naar mijn mening een doodlopende weg, die voorbij zal gaan. Dus toch het tulpenbol verhaal. Beginners hebben er flink aan verdiend als men op tijd uit gestapt is. Maar wie nu instapt zal er echt niet rijk van worden. Ergo kans op inleg verliezen is groter dan winst maken. Geen prettig verhaal, maar ik zie het niet anders.
    Je weet dat Just Eat voor Corona, en met een hogere rente winsten heeft gedraaid in bepaalde landen?

    Tevens is hun kaspositie aan het einde van het jaar €1.3 miljard (ten opzichte van €0.5 miljard aan het einde van 2020)

    Laten we vooral niet spacen, dit bedrijf heeft gewoon bestaansrecht en indien zij alleen op de EU focussen, denk ik dat ze een mooie toekomst hebben op den duur.
  7. BW2017 21 april 2022 20:46
    quote:

    A3aan schreef op 21 april 2022 20:25:

    [...]

    Het leek zo mooi, maar zo langzamerhand wordt duidelijk dat het gewoon onmogelijk is om aan dat bezorgen te verdienen. Dat geldt ook voor die andere bezorgers. Er ontstaat geen verdienpatroon. Niet voor niets zakken alle maaltijdbezorgers wereldwijd. Zeker als men ook de fietser in vaste dienst moet nemen tegen een normaal salaris. Men kan gewoon niet meer een knulletje van 14 of 15 jaar inschakelen die dat op eigen fiets voor 2,50 doet en hoopt op een fooitje bij afleveren. Verder zal bezorgen alleen lonend kunnen worden als men bezorgkosten wil gaan betalen. Wat gaat dat kosten? 10,00 euro per bezorging en dat bij al de hoge prijzen van de bestelde maaltijden. Zodra het niet meer gratis is zal men minder gaan bestellen. Volgens JET ziet men het aantal bestellingen nu al terug lopen. Naar om te zeggen. Het bezorgen is naar mijn mening een doodlopende weg, die voorbij zal gaan. Dus toch het tulpenbol verhaal. Beginners hebben er flink aan verdiend als men op tijd uit gestapt is. Maar wie nu instapt zal er echt niet rijk van worden. Ergo kans op inleg verliezen is groter dan winst maken. Geen prettig verhaal, maar ik zie het niet anders.
    Deze week achtergekomen?
  8. JetenJul 21 april 2022 21:14
    quote:

    A3aan schreef op 21 april 2022 20:25:

    [...]

    Het leek zo mooi, maar zo langzamerhand wordt duidelijk dat het gewoon onmogelijk is om aan dat bezorgen te verdienen. Dat geldt ook voor die andere bezorgers. Er ontstaat geen verdienpatroon. Niet voor niets zakken alle maaltijdbezorgers wereldwijd. Zeker als men ook de fietser in vaste dienst moet nemen tegen een normaal salaris. Men kan gewoon niet meer een knulletje van 14 of 15 jaar inschakelen die dat op eigen fiets voor 2,50 doet en hoopt op een fooitje bij afleveren. Verder zal bezorgen alleen lonend kunnen worden als men bezorgkosten wil gaan betalen. Wat gaat dat kosten? 10,00 euro per bezorging en dat bij al de hoge prijzen van de bestelde maaltijden. Zodra het niet meer gratis is zal men minder gaan bestellen. Volgens JET ziet men het aantal bestellingen nu al terug lopen. Naar om te zeggen. Het bezorgen is naar mijn mening een doodlopende weg, die voorbij zal gaan. Dus toch het tulpenbol verhaal. Beginners hebben er flink aan verdiend als men op tijd uit gestapt is. Maar wie nu instapt zal er echt niet rijk van worden. Ergo kans op inleg verliezen is groter dan winst maken. Geen prettig verhaal, maar ik zie het niet anders.
    Boehhhh boehhh...pekkkkk en verennnnn....boeeehhh
    Scheer hier weggggg.
  9. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 21 april 2022 21:15
    quote:

    JohnDeHond321 schreef op 15 april 2022 18:32:

    [Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
    De daling van JET had ik wel zien aankomen maar het herstelt wel snel verwacht ik want master strateeg Jitse Groen is komende tijd net als ik nu in Amerika!! Hij gaat daar langs om met big investors te praten dus dat komt dan wel goed verwacht ik zo!!!
  10. forum rang 6 Eagle1959 21 april 2022 21:18
    quote:

    A3aan schreef op 21 april 2022 20:25:

    [...]

    Het leek zo mooi, maar zo langzamerhand wordt duidelijk dat het gewoon onmogelijk is om aan dat bezorgen te verdienen. Dat geldt ook voor die andere bezorgers. Er ontstaat geen verdienpatroon. Niet voor niets zakken alle maaltijdbezorgers wereldwijd. Zeker als men ook de fietser in vaste dienst moet nemen tegen een normaal salaris. Men kan gewoon niet meer een knulletje van 14 of 15 jaar inschakelen die dat op eigen fiets voor 2,50 doet en hoopt op een fooitje bij afleveren. Verder zal bezorgen alleen lonend kunnen worden als men bezorgkosten wil gaan betalen. Wat gaat dat kosten? 10,00 euro per bezorging en dat bij al de hoge prijzen van de bestelde maaltijden. Zodra het niet meer gratis is zal men minder gaan bestellen. Volgens JET ziet men het aantal bestellingen nu al terug lopen. Naar om te zeggen. Het bezorgen is naar mijn mening een doodlopende weg, die voorbij zal gaan. Dus toch het tulpenbol verhaal. Beginners hebben er flink aan verdiend als men op tijd uit gestapt is. Maar wie nu instapt zal er echt niet rijk van worden. Ergo kans op inleg verliezen is groter dan winst maken. Geen prettig verhaal, maar ik zie het niet anders.
    Kom op: als je een miljardenbedrijf opbouwt weet je wel of er winst op deze dienst is te maken. Na zoveel jaar komt men daar nu niet achter. De weg naar marktleider, de nr1, daar is de strategie op gericht. Dan kun je de marges bepalen. Grubhub lijkt niet te lukken. Maar daarnaast is er nog steeds een winstgevend bedrijf van JET te maken. Op deze aandelenniveaus zijn er grote kansen.
  11. forum rang 6 Happy 21 april 2022 21:33
    quote:

    Eagle1959 schreef op 21 april 2022 21:18:

    [...]
    Kom op: als je een miljardenbedrijf opbouwt weet je wel of er winst op deze dienst is te maken. Na zoveel jaar komt men daar nu niet achter. De weg naar marktleider, de nr1, daar is de strategie op gericht. Dan kun je de marges bepalen. Grubhub lijkt niet te lukken. Maar daarnaast is er nog steeds een

    winstgevend bedrijf van JET te maken. Op deze aandelenniveaus zijn er grote kansen.
    Als je Grub overneemt weet je ook of je er winst mee gaat maken.....
  12. forum rang 6 Op en Neer 21 april 2022 21:33
    quote:

    The Royal schreef op 21 april 2022 20:02:

    Ik ben vandaag ingestapt. 1dagje te vroeg wellicht
    Je had beter morgen kunnen instappen, net voor het weekend. Het is wel heel volatiel. Je moet ook een beetje geluk hebben. Grote daling 70% is al geweest. Ik verwacht een omslag.
73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 1060 1061 1062 1063 1064 ... 3689 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.