Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
13,780   -0,055   (-0,40%) Dagrange 13,750 - 13,935 307.258   Gem. (3M) 1,8M

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 979 980 981 982 983 ... 3689 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. DeNeus 15 april 2022 07:14
    quote:

    The Duck Master schreef op 14 april 2022 23:45:

    Iemand een idee wanneer die sell-off een keer stopt?
    Deze daling maak je niet vaak mee zonder nieuws van het bedrijf.
    Ik beloof je dat het vandaag en maandag mee zal vallen met de daling.

    Daarna weer de €23 aantikken.
    Succes met je jet aandelen.
  2. DeNeus 15 april 2022 07:22
    quote:

    wiegveld schreef op 14 april 2022 23:52:

    Wel even gelachen om Jellema. Mr Prosus en Jet is klaar met Jitse G.
    Voor 4 mei nieuws verwacht ie, geen Spar maar er moet echt iets komen.
    Amders exit Jitse?
    Exit Jitse???? Hahaahahahaaa

    Nog even, als IK een bedrijf opricht MIJN bedrijf, schopt NIEMAND mij eruit. Of het is exit GEHELE bedrijf.
  3. pielsje 15 april 2022 07:37
    quote:

    MarkvDuin schreef op 15 april 2022 01:00:

    [...]

    Houd jij je maar bezig met lijntjes trekken (TA) en met Royce Tosti, dat is jouw wereld blijkbaar en alles daarbuiten heb je geen weet van.

    Wat doe je hier eigenlijk? Het is toch een shit aandeel? Ga je bezighouden op het Shell forum, daar geloven ze nog in je TA onzin.
    Kom op Markie, het forum is niet van jou vriend.
    Ps: is beleggen wel iets voor jou?
  4. forum rang 6 Neunelfer 15 april 2022 07:44
    quote:

    JohnDeHond321 schreef op 14 april 2022 21:22:

    [...]

    Ik heb nooit gezegd dat ik het zielig vond. Ik ben een tijdje geleden op een innerlijke spirituele reis geweest en ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn moraliteit aan de kant schuif als het om geld verdienen gaat. Ik zou het alleen wel jammer vinden voor de mensen die daar meer moeite mee hebben. Spijt/besef komt bijna altijd te laat. Daarom zeg ik denk er goed over na!
    Mooie reflectie.

    En dat zonder de hulp van de shrink van SEVA?
  5. forum rang 5 groene appel 15 april 2022 07:54
    Goedemorgen, ik zie het alweer, van nu 15 april 08:00 uur tot dinsdagochtend 19 april 07:00 uur ga ik niet teruglezen tot pagina 981.
    Wat dat betreft zijn deNeus en vanDuin gelukkig hier onder ons om maar weer eens de bevestiging te krijgen dat je tot dinsdag zeker niet hoeft in te loggen om hier te gaan lezen of er nog nieuws/interessantst te lezen is, gooi wel even de zoekmachine erover en kijk het journaal......

    Fijne (paas) weekend
  6. DeNeus 15 april 2022 07:57
    quote:

    groene appel schreef op 15 april 2022 07:54:

    Goedemorgen, ik zie het alweer, van nu 15 april 08:00 uur tot dinsdagochtend 19 april 07:00 uur ga ik niet teruglezen tot pagina 981.
    Wat dat betreft zijn deNeus en vanDuin gelukkig hier onder ons om maar weer eens de bevestiging te krijgen dat je tot dinsdag zeker niet hoeft in te loggen om hier te gaan lezen of er nog nieuws/interessantst te lezen is, gooi wel even de zoekmachine erover en kijk het journaal......

    Fijne (paas) weekend
    Gewoon je aantal berichten per pagina op 100 zetten.
    Hoef je maar 197 blz te lezen ipv 981, slimpie.
  7. forum rang 6 Eagle1959 15 april 2022 08:58
    Ik ben nog maar enkele weken belegger in JET en vele duizenden armer. Ik ben ingestapt op 32 - 33 ongeveer en in die enkele weken heeft het aandeel 20% lager en hoger gestaan. Ik ben nog zoekende wat de beste strategie is. Doe het zelf met geschreven calls en puts in combinatie met aandelen. Tot dusver deed ik dat met 2 - 4 weken looptijd calls en puts. Maandag of dinsdag heb ik voor het eerst de mei calls 36 en mei de puts 24 geschreven (dus 5 a 6 weken looptijd). Hoewel ik sinds maandag fors onderuit ben gegaan met JET heeft de optiepremies ongeveer 4500,-- op investering 60K aandelen de pijn enigszins verzacht. Tot het niveau 38,- doen de opties mij geen pijn en dat is 35% hoger dan de huidige koers. Ben er van overtuigd dat de grote jongens (hedgefonds) en de optiehandelaren (expiratie gisteren, zie ook BESI) belang hadden bij deze erg lage koersen. JET en BESI zijn bij uitstek optiefondsen door de hoge volatiliteit. BESI is winstgevend en zal onafhankelijk vd koers overleven, bij JET is dat voor de lange termijn niet zeker. maar de komende 2 jaar wel. Ik denk dat de overnames door JET in een tijd waren dat de koers veel hoger stond (het was geld van derden uit de emissie). Hoeveel JET voor GrubHub etc heeft betaald en de waarde nu is voor de directe bedrijfsvoering van JET minder van belang. Nu de geldpersen langzamer draaien en rentes stijgen wil iedereen bedrijven die cash genereren. Dus deze groeibedrijven die het nog moeten waarmaken zijn uit beeld. Ik denk dat het streven naar marktaandeel de juiste is en je verlies of negatieve kasstroom moet accepteren om marktleider te worden in verschillende regio's. Alleen dan bepaal je de marges op een dienst die ongetwijfeld heel groot gaat worden de komende jaren. Voor de bedrijfsvoering van JET is de aandelenkoers van belang wanneer vers kapitaal nodig is. Emitteren op deze niveaus wil je als aandeelhouder niet aan denken. Het negatieve sentiment in deze sector zal weer omslaan als de groei duidelijker wordt. Tov van het gemiddelde in de AEX saat de koers van JET vele malen lager. Alle negativiteit is ingecalculeerd (130 naar nu 27,-) zou je bijna denken. Dat is in de AEX niet het geval, m.a.w. ook vanuit dat perspectief blijf ik in JET. En misschien gaan we naar 20,- of 25,-, maar het neerwaartse potentieel is vele malen kleiner dan het opwaartse. Gewoon nu aandelen kopen en 10 jaar op de plank met 2 maands out of the money geschreven opties lijkt me een prima tactiek om heel veel rendement te halen. Met 50.000,- nu ben je miljonair over 10 jaar, die kans is 10000 maal groter dan de hoofdprijs in de staatsloterij. Pas alleen op als men wil emitteren op te lage niveaus.... of faillissement tot de mogelijkheden behoort is mijn mening. Ik heb nu teveel aandelen JET en zou deels moeten verkopen, maar doe dat niet omdat ik geen aandeel zie waarin ik op korte termijn (half jaar) zoveel opwaarts potentieel zie (mijn GAK 32,40 nu) met 22 geschreven callls 36 mei en 5 geschreven puts mei 24,- en de aandelen voor dekking calls. Ps. was afgelopen week niet blij met het koersverloop...., maar wel optimistisch over de komende maanden.
  8. DeNeus 15 april 2022 09:06
    quote:

    Eagle1959 schreef op 15 april 2022 08:58:

    Ik ben nog maar enkele weken belegger in JET en vele duizenden armer. Ik ben ingestapt op 32 - 33 ongeveer en in die enkele weken heeft het aandeel 20% lager en hoger gestaan. Ik ben nog zoekende wat de beste strategie is. Doe het zelf met geschreven calls en puts in combinatie met aandelen. Tot dusver deed ik dat met 2 - 4 weken looptijd calls en puts. Maandag of dinsdag heb ik voor het eerst de mei calls 36 en mei de puts 24 geschreven (dus 5 a 6 weken looptijd). Hoewel ik sinds maandag fors onderuit ben gegaan met JET heeft de optiepremies ongeveer 4500,-- op investering 60K aandelen de pijn enigszins verzacht. Tot het niveau 38,- doen de opties mij geen pijn en dat is 35% hoger dan de huidige koers. Ben er van overtuigd dat de grote jongens (hedgefonds) en de optiehandelaren (expiratie gisteren, zie ook BESI) belang hadden bij deze erg lage koersen. JET en BESI zijn bij uitstek optiefondsen door de hoge volatiliteit. BESI is winstgevend en zal onafhankelijk vd koers overleven, bij JET is dat voor de lange termijn niet zeker. maar de komende 2 jaar wel. Ik denk dat de overnames door JET in een tijd waren dat de koers veel hoger stond (het was geld van derden uit de emissie). Hoeveel JET voor GrubHub etc heeft betaald en de waarde nu is voor de directe bedrijfsvoering van JET minder van belang. Nu de geldpersen langzamer draaien en rentes stijgen wil iedereen bedrijven die cash genereren. Dus deze groeibedrijven die het nog moeten waarmaken zijn uit beeld. Ik denk dat het streven naar marktaandeel de juiste is en je verlies of negatieve kasstroom moet accepteren om marktleider te worden in verschillende regio's. Alleen dan bepaal je de marges op een dienst die ongetwijfeld heel groot gaat worden de komende jaren. Voor de bedrijfsvoering van JET is de aandelenkoers van belang wanneer vers kapitaal nodig is. Emitteren op deze niveaus wil je als aandeelhouder niet aan denken. Het negatieve sentiment in deze sector zal weer omslaan als de groei duidelijker wordt. Tov van het gemiddelde in de AEX saat de koers van JET vele malen lager. Alle negativiteit is ingecalculeerd (130 naar nu 27,-) zou je bijna denken. Dat is in de AEX niet het geval, m.a.w. ook vanuit dat perspectief blijf ik in JET. En misschien gaan we naar 20,- of 25,-, maar het neerwaartse potentieel is vele malen kleiner dan het opwaartse. Gewoon nu aandelen kopen en 10 jaar op de plank met 2 maands out of the money geschreven opties lijkt me een prima tactiek om heel veel rendement te halen. Met 50.000,- nu ben je miljonair over 10 jaar, die kans is 10000 maal groter dan de hoofdprijs in de staatsloterij. Pas alleen op als men wil emitteren op te lage niveaus.... of faillissement tot de mogelijkheden behoort is mijn mening. Ik heb nu teveel aandelen JET en zou deels moeten verkopen, maar doe dat niet omdat ik geen aandeel zie waarin ik op korte termijn (half jaar) zoveel opwaarts potentieel zie (mijn GAK 32,40 nu) met 22 geschreven callls 36 mei en 5 geschreven puts mei 24,- en de aandelen voor dekking calls. Ps. was afgelopen week niet blij met het koersverloop...., maar wel optimistisch over de komende maanden.
    Wat een lap tekst om forumleden duidelijk te maken dat JIJ, ene Eagle (uit Deventer?) aandeeltjes JET bezit.
  9. forum rang 6 Neunelfer 15 april 2022 09:08
    quote:

    Eagle1959 schreef op 15 april 2022 08:58:

    Ik ben nog maar enkele weken belegger in JET en vele duizenden armer. Ik ben ingestapt op 32 - 33 ongeveer en in die enkele weken heeft het aandeel 20% lager en hoger gestaan. Ik ben nog zoekende wat de beste strategie is. Doe het zelf met geschreven calls en puts in combinatie met aandelen. Tot dusver deed ik dat met 2 - 4 weken looptijd calls en puts. Maandag of dinsdag heb ik voor het eerst de mei calls 36 en mei de puts 24 geschreven (dus 5 a 6 weken looptijd). Hoewel ik sinds maandag fors onderuit ben gegaan met JET heeft de optiepremies ongeveer 4500,-- op investering 60K aandelen de pijn enigszins verzacht. Tot het niveau 38,- doen de opties mij geen pijn en dat is 35% hoger dan de huidige koers. Ben er van overtuigd dat de grote jongens (hedgefonds) en de optiehandelaren (expiratie gisteren, zie ook BESI) belang hadden bij deze erg lage koersen. JET en BESI zijn bij uitstek optiefondsen door de hoge volatiliteit. BESI is winstgevend en zal onafhankelijk vd koers overleven, bij JET is dat voor de lange termijn niet zeker. maar de komende 2 jaar wel. Ik denk dat de overnames door JET in een tijd waren dat de koers veel hoger stond (het was geld van derden uit de emissie). Hoeveel JET voor GrubHub etc heeft betaald en de waarde nu is voor de directe bedrijfsvoering van JET minder van belang. Nu de geldpersen langzamer draaien en rentes stijgen wil iedereen bedrijven die cash genereren. Dus deze groeibedrijven die het nog moeten waarmaken zijn uit beeld. Ik denk dat het streven naar marktaandeel de juiste is en je verlies of negatieve kasstroom moet accepteren om marktleider te worden in verschillende regio's. Alleen dan bepaal je de marges op een dienst die ongetwijfeld heel groot gaat worden de komende jaren. Voor de bedrijfsvoering van JET is de aandelenkoers van belang wanneer vers kapitaal nodig is. Emitteren op deze niveaus wil je als aandeelhouder niet aan denken. Het negatieve sentiment in deze sector zal weer omslaan als de groei duidelijker wordt. Tov van het gemiddelde in de AEX saat de koers van JET vele malen lager. Alle negativiteit is ingecalculeerd (130 naar nu 27,-) zou je bijna denken. Dat is in de AEX niet het geval, m.a.w. ook vanuit dat perspectief blijf ik in JET. En misschien gaan we naar 20,- of 25,-, maar het neerwaartse potentieel is vele malen kleiner dan het opwaartse. Gewoon nu aandelen kopen en 10 jaar op de plank met 2 maands out of the money geschreven opties lijkt me een prima tactiek om heel veel rendement te halen. Met 50.000,- nu ben je miljonair over 10 jaar, die kans is 10000 maal groter dan de hoofdprijs in de staatsloterij. Pas alleen op als men wil emitteren op te lage niveaus.... of faillissement tot de mogelijkheden behoort is mijn mening. Ik heb nu teveel aandelen JET en zou deels moeten verkopen, maar doe dat niet omdat ik geen aandeel zie waarin ik op korte termijn (half jaar) zoveel opwaarts potentieel zie (mijn GAK 32,40 nu) met 22 geschreven callls 36 mei en 5 geschreven puts mei 24,- en de aandelen voor dekking calls. Ps. was afgelopen week niet blij met het koersverloop...., maar wel optimistisch over de komende maanden.
    Dank. Anderen kunnen hier wat van leren.
  10. [verwijderd] 15 april 2022 09:14
    quote:

    DeNeus schreef op 15 april 2022 07:22:

    [...]

    Exit Jitse???? Hahaahahahaaa

    Nog even, als IK een bedrijf opricht MIJN bedrijf, schopt NIEMAND mij eruit. Of het is exit GEHELE bedrijf.
    Wat een onzin zeg. Dan moet je het niet naar de beurs brengen. Het bedrijf is van de aandeelhouders.
73.764 Posts
Pagina: «« 1 ... 979 980 981 982 983 ... 3689 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.