Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel CM.COM AEX:CMCOM.NL, NL0012747059

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,370   0,000   (0,00%) Dagrange 5,360 - 5,650 37.497   Gem. (3M) 19,7K

CM.COM 2022

1.935 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 97 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Sir Piet 9 februari 2022 08:41
    quote:

    Bowski schreef op 8 februari 2022 12:00:

    [...]
    Kan me voorstellen dat bedrijven dat aantrekkelijk lijkt.
    Maar ik als consument wil er niet mee bestookt worden.

    Ik kreeg met CM.com te maken toen ik een donatie aan KWFkankerfonds wou doen. Het was duidelijk bedoeld om mij 'aan de haak te slaan', teneinde mij voor van alles en nog wat 'van dienst te zijn' (=lastigvallen).
    Ooit wou garage heel graag mijn emailadres hebben. Vervolgens kreeg ik van hun ook allerlei herinneringen, waarschuwingen, oplossingen en aanbiedingen.
    Ik ben daar zo pissed over geweest dat ik klant ben geworden bij een andere garage.
    CM.com: wees gewaarschuwd!
    Vind ik heel erg nuttig. Maar goed ieder zijn ding.
  2. Oet! 9 februari 2022 09:40
    quote:

    Bowski schreef op 8 februari 2022 12:00:

    [...]
    Kan me voorstellen dat bedrijven dat aantrekkelijk lijkt.
    Maar ik als consument wil er niet mee bestookt worden.

    Ik kreeg met CM.com te maken toen ik een donatie aan KWFkankerfonds wou doen. Het was duidelijk bedoeld om mij 'aan de haak te slaan', teneinde mij voor van alles en nog wat 'van dienst te zijn' (=lastigvallen).
    Ooit wou garage heel graag mijn emailadres hebben. Vervolgens kreeg ik van hun ook allerlei herinneringen, waarschuwingen, oplossingen en aanbiedingen.
    Ik ben daar zo pissed over geweest dat ik klant ben geworden bij een andere garage.
    CM.com: wees gewaarschuwd!
    Ik zal je uit de waan halen. Dit gebeurd dag in dag uit zonder dat je het door hebt. Je wordt tegenwoordig zelfs getarget op locatie. Voorbeeld: de Karwei kan omgeving Praxis targeten, zodat iedereen die bij de Praxis rond loopt reclame van de Karwei op zijn telefoon krijgt. Dat je pissed word op je garage is jammer. Deze goede man probeert je waarschijnlijk gewoon te ontzorgen en te informeren. Kwestie van een bericht sturen dat je graag geen mails meer wil ontvangen....

    Dit inspelen op de nieuwe technologieën en het ontzorgen van bedrijven is juist waarom ik extreem bullish ben over CMcom.
  3. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 9 februari 2022 11:38
    finance.yahoo.com/news/study-shows-ne... (Sinch momenteel + 6>%)

    Nieuw onderzoek geeft details over klantbetrokkenheid en het belang van CPaaS-platforms.

    Whitepaper toont door Sinch gesponsord onderzoek: meer dan de helft van de ondervraagde ondernemingen verhoogt de investeringen in CPaaS om de klantbetrokkenheid te versterken

    STOCKHOLM en ATLANTA – 8 februari 2022 – Bijna 80% van de bedrijven heeft of zal conversational customer engagement implementeren – de praktijk van interactief communiceren met klanten van het ene digitale kanaal naar het andere met behoud van context – om de klantervaring te verbeteren, volgens nieuw onderzoek van IDC in opdracht van Sinch. Daarvan zal meer dan de helft dit doen met behulp van een Communications Platform as a Service (CPaaS) om de efficiënte, hypergepersonaliseerde contextuele ervaringen te leveren die klanten het meest willen.

    In een nieuw IDC-witboek, "Digital Customer Experience: Leveraging Conversations to Drive Innovation and Differentiation in the Enterprise", analyseert IDC's Courtney Munroe, Research Vice President for Worldwide Telecommunications Research, het wereldwijde onderzoek onder besluitvormers op het gebied van klantervaring bij 355 ondernemingen om inzicht te verschaffen in het gebruik van gesprekspartnerbetrokkenheid en om de impact ervan op de bedrijfsresultaten te beoordelen.

    In het IDC-witboek legt Munroe uit: "Terwijl ondernemingen de gevolgen van COVID-19 niet meer aankunnen, zal het opnieuw ontwerpen van hun IT-infrastructuur om gebruik te maken van digitale platforms een grote prioriteit zijn, en de klantervaring is de belangrijkste drijfveer van deze investeringen, aangezien het heeft een directe impact op het bedrijfsresultaat van de organisatie.”

    Hij gaat verder met het verkennen van de transformaties die gaande zijn bij wereldwijde ondernemingen terwijl leiders werken aan het bouwen van een betere klantervaring door middel van klantbetrokkenheid - interacties die om een ??goede reden steeds meer in gesprek gaan.

    Dankzij communicatie via meerdere kanalen kunnen bedrijven contact leggen met hun klanten via het kanaal van hun keuze, zoals sms, spraak, e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp of Instagram. Door middel van gemoedelijke klantbetrokkenheid kunnen bedrijven CX-innovatie versnellen om loyaliteit op de lange termijn op te bouwen en onmiddellijke omzetgroei te stimuleren.

    Een van de hoogtepunten van het IDC-witboek:

    79% van de respondenten is begonnen met of is van plan om in de komende twee jaar een gesprek met de klant te implementeren. De meerderheid (52%) zal hiervoor gebruikmaken van CPaaS-platforms.

    Hoewel de meeste bedrijven meerdere kanalen gebruiken en een meerderheid gebruikmaakt van conversaties, gebruikt slechts 22% van de bedrijven meer dan drie kanalen voor conversatie. Wereldwijd gebruiken consumenten doorgaans vier berichtenkanalen.

    Klantenservice-activiteiten, zoals klantenservice en -ondersteuning en klanttevredenheidsonderzoeken, zijn de belangrijkste use-cases, gevolgd door operationele activiteiten en transacties die verband houden met financiële betalingen.

    Slechts 35% van de organisaties staat een klant toe om over te stappen van een chatbot naar een live-agent voor verbeterde ondersteuning. Degenen die een conversationele klantbetrokkenheid hebben geïmplementeerd, hebben veel meer kans om deze bevredigende klantervaring te bieden.
  4. [verwijderd] 9 februari 2022 13:02
    quote:

    Oet! schreef op 9 februari 2022 09:40:

    [...]

    Ik zal je uit de waan halen. Dit gebeurd dag in dag uit zonder dat je het door hebt. Je wordt tegenwoordig zelfs getarget op locatie. Voorbeeld: de Karwei kan omgeving Praxis targeten, zodat iedereen die bij de Praxis rond loopt reclame van de Karwei op zijn telefoon krijgt.
    Je hoeft mij niet uit de waan te halen, ik wéét wat er kan.

    Ik ken eigenlijk niemand die het leuk vindt om bestookt te worden met reclame op z'n telefoon.
    Mensen doen hun uiterste best om reclame te vermijden.
    Jij kan natuurlijk maximaal vervelend doen, eventueel mbv cm.com... het zal je/hun geen goede naam bezorgen.
  5. IvoNiehe1 9 februari 2022 13:07
    quote:

    Bowski schreef op 9 februari 2022 13:02:

    [...]
    Je hoeft mij niet uit de waan te halen, ik wéét wat er kan.

    Ik ken eigenlijk niemand die het leuk vindt om bestookt te worden met reclame op z'n telefoon.
    Mensen doen hun uiterste best om reclame te vermijden.
    Jij kan natuurlijk maximaal vervelend doen, eventueel mbv cm.com... het zal je/hun geen goede naam bezorgen.
    Bedrijvigheid van Meta en Alphabet bestaat louter uit personal advertising. En we weten allemaal hoe dat verlopen is laatste decenium.
  6. Oet! 9 februari 2022 13:42
    quote:

    Bowski schreef op 9 februari 2022 13:02:

    [...]
    Je hoeft mij niet uit de waan te halen, ik wéét wat er kan.

    Ik ken eigenlijk niemand die het leuk vindt om bestookt te worden met reclame op z'n telefoon.
    Mensen doen hun uiterste best om reclame te vermijden.
    Jij kan natuurlijk maximaal vervelend doen, eventueel mbv cm.com... het zal je/hun geen goede naam bezorgen.
    Keuzes en interesses bij mensen worden gecreëerd, bewust en onbewust, door o.a. advertising. Ik begrijp dus niet zo goed wat je bedoelt. Je straft je garagehouder af, maar dan moet je ook van dit platform afgaan. De advertenties vliegen je hier voortdurend om de oren.
  7. Oet! 9 februari 2022 13:45
    Of ben je van mening dat de advertenties die je te zien krijgt op IEX random zijn.
    Want dan moet ik je helaas weer uit de waan halen. Alles is tegenwoordig gepersonaliseerd.
    Je vrouw zoekt iets op via jullie IP adres en even later krijgt u een gerelateerde advertentie.

    Ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar dit is de tijd van nu.
  8. forum rang 4 Sir Piet 9 februari 2022 18:26
    quote:

    Bowski schreef op 9 februari 2022 13:02:

    [...]
    Je hoeft mij niet uit de waan te halen, ik wéét wat er kan.

    Ik ken eigenlijk niemand die het leuk vindt om bestookt te worden met reclame op z'n telefoon.
    Mensen doen hun uiterste best om reclame te vermijden.
    Jij kan natuurlijk maximaal vervelend doen, eventueel mbv cm.com... het zal je/hun geen goede naam bezorgen.
    Lijkt mij dat u zeker hier niet moet investeren. Uw standpunt is duidelijk.
  9. peanutbutter 9 februari 2022 20:08
    Heel leuke podcast aflevering over CM.com. Al van een tijdje geleden maar heb hem nog niet eerder voorbij zien komen open.spotify.com/episode/4rthqwMx3Ib8...

    In deze aflevering CM.com, ooit begonnen als Clubmessage met promotie smsjes voor discotheken, en nu beursgenoteerd, wereldwijd actief en trotse naamgever van het circuit in Zandvoort. De Nieuwe Knikkers spreken Thea van Oosterhout, Strategic business developer bij CM.com, over het groeipad van het bedrijf. Thea vertelt ook over hun nieuwe SoftPOS oplossing, hoe deze past in de strategie van CM.com en hoe ze de uitrol als nieuwe toetreder in deze markt aanpakken. Deze innovatie heeft zelfs een kleine crisis voorkomen tijdens de Grand Prix in Zandvoort.

    Ook licht Thea toe hoe Conversational Commerce voor CM.com de volgende stap is waarbij alle diensten van het bedrijf samenkomen in een nieuwe propositie.
  10. [verwijderd] 9 februari 2022 22:33
    quote:

    Nuchtere Kijk Op schreef op 9 februari 2022 22:14:

    finance.yahoo.com/news/twilio-announc...
    GAAP net loss per share attributable to common stockholders, basic and diluted, of $5.45 based on 174.2 million weighted average shares outstanding in the full year 2021, compared with GAAP net loss per share attributable to common stockholders, basic and diluted, of $3.35 based on 146.7 million weighted average shares outstanding in the full year 2020.

    Geweldig wat een bedrijf... verliezen per aandeel zijn met (5,45-5,35)/3,35 = 63% toegenomen. En er zijn bovendien meer aandelen bij gekomen.

    "Revenue of $2.84 billion for the full year 2021." Dat is $47/aandeel.
    Het verlies wordt dan ruim 11% van de omzet per aandeel...
    Men heeft ruim $200 over voor 1 aandeel.
  11. Nuchtere Kijk Op 9 februari 2022 22:37
    Alles wil je alleen maar negatief zien lijkt het wel. Begint niet alleen mij op te vallen. Ik spreek je over enkele jaren mogelijk nog eens. Kijken waar alle koersen van dit soort bedrijven dan staan. Jammer dat je deze negatieve attitude zo blijft bezigen op dit forum.

    Gr. NKO
  12. [verwijderd] 9 februari 2022 22:58
    Full Year Revenue of $2.84 billion, up 61% Year-Over-Year, dus vorig jaar $1.75 billion.
    Per aandeel nam de omzet dan toe met 35%.
    Vind ik wel positief!

    De verliezen per aandeel namen wel toe, met 62%.
    Gelukkig daalde prijs per aandeel van 425 naar 200 nu, dus je kunt de verliezen nu voor 24% minder kopen. Lijkt me positief.
1.935 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 97 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.