Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 247 248 249 250 251 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 11 januari 2022 15:37
    quote:

    Papa Opgelet 1970 schreef op 11 januari 2022 14:56:

    Vandaag via aangetekend schrijven mijn rekening opgeheven bij de Saxo Bank want als je een ticket aanmaakt voor opzeggen rekening kan het erg lang gaan duren en in de tussentijd rekenen ze nog even een platform fee zodat je negatief komt te staan..wel vreemd dat Saxo bank geen email adres heeft...
    Probeer eens: info@home.saxo.nl of info@saxo.nl

    Of stuur een e-mail naar info@binck.nl
  2. forum rang 10 DeZwarteRidder 11 januari 2022 16:08
    Top Saxo Bank Employees

    Ashok Kalyanswamy
    Chief Information Officer
    Hellerup, Capital Region, Denmark
    5 saxobank.com hotmail.com yahoo.com nomura.com lehman.com


    Pradeep Kumar
    Director
    Mumbai, Maharashtra, India
    3 gmail.com yahoo.com yahoo.co.in

    +91 97399 7XXXX +91 11 2616 XXXX +91 98714 9XXXX

    Rasmus Burkal
    Chief Digital Officer
    Copenhagen, Capital Region, Denmark
    4
    hotmail.com rabu.dk pipetop.com addwish.com
    +45 51 92 5XXXX

    Anders Munck
    Head of Workplace Technology
    Frederiksberg, Capital Region, Denmark
    5+
    saxobank.com gmail.com lmunck.com carlsberggroup.com carlsberg.dk carlsberg.com
    +45 22 13 1XXXX +45 33 27 1XXXX 453327XXXX

    Steen Jakobsen
    Chief Investment Officer
    Copenhagen, Capital Region, Denmark
    2 saxobank.com markets.saxo

    1 453977XXXX
  3. forum rang 6 Mailbox 11 januari 2022 17:27
    Als je een mail naar deze mensen stuurt gebeurt er toch niets. In het gunstigste geval sturen ze het door naar iemand in Nederland, maar voor diegene is het geen nieuws dat het een grote puinhoop is bij deze bank.
    Ik zit ze nu weer te bellen. Was nummer 7 in de wachtrij. Gunstig, dacht ik. Ik zit nu exact 1 uur en 4 minuten te wachten en ben nu nummer 3 in de wachtrij, al meer dan een half uur, denk ik. Er zit misschien maar 1 figuur op de helpdesk daar en die zit blijkbaar vaker op de wc dan op zijn post.
  4. forum rang 6 hirshi 11 januari 2022 18:13
    quote:

    Mailbox schreef op 11 januari 2022 17:52:

    Inmiddels zit ik nu 90(!) minuten aan de telefoon en ben nummer 2 in de wachtrij.
    Dat schiet lekker op.

    Wat een deconfiture en SAXO doet helemaal niets aan klantbinding.
    Geen wonder. De inkomsten aan service fee blijven binnenstromen
    Ook als handel je in geen jaren en zeggen talloze beleggers op.
    Het blijft een lucratieve inkomensstroom.
  5. forum rang 6 Mailbox 11 januari 2022 18:41
    Na 1 uur en 43 minuten wachten , 103 minuten dus, eindelijk contact. En de eerste keer in 3 maanden een kiene knaap die me heeft geholpen met iets wat 17 andere medewerkers in 3 maanden dus niet gelukt is. Heel simpel binnen 3 minuten. Ik hoop dat ik ze nu noooooooooooooooooooooooit meer hoef te bellen!
  6. eugenenl 11 januari 2022 18:41
    quote:

    hirshi schreef op 11 januari 2022 18:13:

    [...]

    Dat schiet lekker op.

    Wat een deconfiture en SAXO doet helemaal niets aan klantbinding.
    Geen wonder. De inkomsten aan service fee blijven binnenstromen
    Ook als handel je in geen jaren en zeggen talloze beleggers op.
    Het blijft een lucratieve inkomensstroom.

    Ben ook al een half uur aan het bellen. Het klopt totaal niet. Hoe is dit mogelijk anno 2022 om zo met klanten om te gaan?
    Gewoon bizar.

  7. forum rang 7 A3aan 11 januari 2022 19:41
    Ik ben al meer dan 6 weken bezig om een foute afrekening gecorrigeerd te krijgen. Na 4 weken kreeg ik een antwoord die helemaal voorbij ging aan de klacht. Werd verwezen naar de regels. Verder geen enkele reactie. Het is weliswaar een klein bedrag, maar ik wens door een bank niet bestolen te worden. Hoe klein het bedrag ook is. Ze hebben kosten berekend voor overboeken geld van saxo rekening naar tegenrekening. Als je verder niks vraagt loopt het allemaal wel. Koop/Verkoop opdrachten worden goed uitgevoerd, maar oh wee als ze iets fout hebben gedaan. Dan is het een ramp om tot een contact te komen. Lukt gewoon niet. Je zou toch zeggen dat problemen die al meer dan een half jaar duren toch wel eens opgelost zouden zijn. Wat een minachting voor klanten!!!!!
  8. forum rang 6 hirshi 11 januari 2022 20:00
    Toen Binck als goedkoopste broker startte werd ik uitgenodigd voor leuke bijeenkomsten in Amsterdam.
    Geweldig en er werd ook nog een rondvaart aangeboden.
    Dat waren mooie tijden.

    De goedkoopste broker die zijn klanten in ere hield.

    Werd zelfs aangezocht door Binck om mee te werken aan een roadtour van RTL en mocht optreden met mensen als Willem Middelkoop, die mij ontboezemde vooral in zilver te gaan.

    Geschminkt met die gasten optreden is wel een ervaring.
    Sommige bezoekers dachten dat ik was ingehuurd als een acteur.
  9. forum rang 7 A3aan 11 januari 2022 21:07
    Jaarlijks was er bij Binck inderdaad wel een leuke bijeenkomst op hun kantoor of elders. Op hun kantoor ook meegemaakt dat er een uitzending van RTLZ tegelijker tijd verzorgd werd. Ook wel in oude fabriekshal in Utrecht grote bijeenkomst, in Driebergen etc. Maar de laatste jaren was dat er ook niet meer bij. Opvallend was toen een flinke corpulente manager, die je niet over het hoofd kon zien. Een hele aardige gast. Verder inderdaad veel gasten zoals toen de directeurs van die vereniging van effectenbezitters. Is nu eigenaar van Value8 en vele anderen. Ook bekende Nederlanders kwam je er tegen.
  10. forum rang 6 graham20 11 januari 2022 21:55
    quote:

    hirshi schreef op 11 januari 2022 21:14:

    Die corpulente manager was Rutger Jan Schimmelpenninck met wie ik vele gesprekken heb gevoerd onder het genot van geestverruimende drankjes voor zijn rekening.
    Tot drie jaar geleden deed hij nog iets met beleggen nl.linkedin.com/in/rutgerjanschimmelp...
  11. forum rang 6 Mailbox 11 januari 2022 23:33
    Dat was inderdaad allemaal veel leuker, maar ze waren ook professioneel. Door Alex ben ik diverse keren uitgenodigd voor het tennistournooi dat ze sponsorden. René Frijters was toen de direkteur en daar heb ik toen leuke gesprekken mee gevoerd.
    Natuurlijk hoeft dat allemaal niet bij Saxo, maar als ze alleen maar hun werk serieus zouden nemen dan zou het al geweldig zijn. Helaas is het een amateuristische organisatie waar allang ingegrepen had moeten worden.
    Ik heb 1 tip voor bellers met de helpdesk : kies direkt optie 2, laten beleggen. De wachttijd is niets korter, alleen zitten daar mensen die een klein beetje verstand hebben van de gang van zaken. Ze noemen zich brokers. Maar als je op optie 1 drukt, zelf beleggen, dan kom je bij een callroom - medewerker terecht. Geloof me, dan kun je net zo goed naar KPN , de belastingdienst of AH bellen, daar word je even wijs van.
  12. forum rang 7 ffff 12 januari 2022 12:36
    quote:

    Mailbox schreef op 11 januari 2022 18:41:

    Na 1 uur en 43 minuten wachten , 103 minuten dus, eindelijk contact. En de eerste keer in 3 maanden een kiene knaap die me heeft geholpen met iets wat 17 andere medewerkers in 3 maanden dus niet gelukt is. Heel simpel binnen 3 minuten. Ik hoop dat ik ze nu noooooooooooooooooooooooit meer hoef te bellen!
    Geweldig dit soort postings ! Wat hebben jullie toch een bewonderenswaardig geduld. Voor mij ongelooflijk. Als ik na 8 minuten nog niemand aan de lijn heb, gaat de hoorn op de haak. IK denk dat ik in mijn hele leven nog nooit langer dan 10 minuten aan een telefoonlijn heb zitten wachten.
    Maar ja, ik ben dan ook meer de man van de aangetekende brieven.... Zo ouderwets, maar werkt wel.

    Peter
8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 247 248 249 250 251 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.