Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Grote storingen DEGIRO

123 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. optionem hominem 23 november 2021 13:08
    quote:

    Beginnendetrader schreef op 23 november 2021 11:52:

    [...]

    Gevoelsmatig doe ik dat liever niet met gevestigd in Cyprus, wat als er problemen zijn? In Nederland hebben ze wel een kantoor of contact mogelijkheid maar in het ergste geval wil ik niet met Cyprus te maken krijgen.
    Herkenbaar twijfels, dat is voor mij ook aanleiding geweest om vooralsnog geen rekening te openen aldaar.
    Maar het schijnt wel een gedegen club te zijn, maar ik herken je gevoel. :-)
  2. Beginnendetrader 23 november 2021 19:44
    Nog steeds geen reactie van DEGIRO, het (aantoonbaar) verlies door uren niet op het platform te kunnen laat ik niet zomaar voorbij gaan. De Duitse en Nederlandse beurswaakhond en Kifid zullen ongetwijfeld bericht krijgen. Opvallend is dat ik veel commentaar las in de laatste 24 uur maar 9 van de 10 accepteren dit en zullen het ook de volgende keren accepteren.
  3. forum rang 10 voda 25 november 2021 08:59
    Krijg net dit bericht:

    Storing m.b.t. plaatsen orders
    Vanwege een technische storing is het mogelijk dat u hinder ondervindt bij het plaatsen van orders. Dit ziet voornamelijk toe op dagorders voor aandelen en alle ordertypes voor opties en futures op Euronext.

    Onze excuses voor het ongemak. Wij werken met de hoogste prioriteit aan een oplossing.

    Desgewenst kunt u een doorlopende order (GTC) plaatsen om aandelen te verhandelen.

    Tot slot is het wel mogelijk om orders te plaatsen voor de beurs Tradegate.

    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u de Service Desk per e-mail contacteren.
  4. Mayo 25 november 2021 09:01
    quote:

    poicephalus schreef op 25 november 2021 08:19:

    Zijn er meer mensen die last hebben van het niet kunnen inloggen met de GA code vandaag?
    Ja hier ook. Dacht dat ik steeds verkeerde code gebruikte en kreeg melding dat mijn account geblokkeerd zou worden bij nogmaals een onjuiste code.
    Echt waardeloos dit.
  5. Beginnendetrader 25 november 2021 09:42
    Bedankt voor de tip ik ga het proberen. Bij een online klacht kreeg ik van DEGIRO een reactie dat ik dan de klantendesk moet mailen n.a.v. eerder deze week. Wat een lachertje want sinds maandag wacht ik nog op een inhoudelijke reactie.

    Hier is het inmiddels afbouwen en dan stop ik met DEGIRO en gaat het Lynx worden.
  6. forum rang 8 objectief 26 november 2021 08:23
    quote:

    Beginnendetrader schreef op 25 november 2021 18:39:

    Lynx heeft toch een andere reputatie dan DEGIRO. Bij DEGIRO lijkt het aan de mailwisseling met personeel dat ze vaak onbekwaam zijn of pas net in dienst zijn.
    Je hebt gelijk, maar door dat personeel bij DeGiro kunnen ze goedkoop zijn en moest Binck (waarschijnlijk) opgaan in Saxo.
    Uiteraard spelen er ook andere factoren een rol.
123 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.