Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

8.063 Posts
Pagina: «« 1 ... 149 150 151 152 153 ... 404 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 oktober 2021 12:32
    quote:

    Antoon12 schreef op 26 oktober 2021 12:17:

    Letop bij Saxo. Net voordat ik de rekening had op gezegd. Werd er ineens ruim 10 euro debetrente in rekening gebracht. Niet veel dat weet ik. Maar heb nog nooit bij Binck laat staan bij Saxo een euro tekort gehad. Of is dit Chineese gewoonte..
  2. [verwijderd] 26 oktober 2021 13:42
    quote:

    gant schreef op 26 oktober 2021 13:35:

    jazeker.
    Inmiddels wel kunnen draaien.Ook toen stond de hefboom op 4,9.

    Afronding achter de komma?
    Oke, het kan zijn dat in de tussen tijd de koers nogal wat beweegt, ik ga meest 0,5 eronder zitten, want aantal maakt niets uit, ben wel meer geld kwijt
  3. [verwijderd] 26 oktober 2021 13:46
    quote:

    gant schreef op 26 oktober 2021 11:36:

    Ik wilde switchen van turboxl van een 4,6 hefboom naar 4,9.
    Ik weet dat nu 5 de maximale hefboom is.
    Tot 2 x toe op veschillende dagen werd dit geweigerd omdt hefboom te hoog was.
    Kent iemand dit probleem?
    Bvd

    waarom wil je eigenlijk switchen?
  4. [verwijderd] 26 oktober 2021 19:55
    Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
    Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
  5. [verwijderd] 26 oktober 2021 20:00
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 19:55:

    Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
    Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
    Bij ons hetzelfde. Het is te gek voor woorden. Nog een fenomeen, als 1000 € dividend wordt bijgeschreven, kan ik maar 750 opnemen.
  6. [verwijderd] 26 oktober 2021 21:26
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 26 oktober 2021 20:52:

    @Tom 1,5 uur chatten met Saxo vanwege een vertraagde dividendbijschrijving ? Waar heb je het dan allemaal over ?
    Ron, het gaat erom dat:

    1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
    2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
    3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
    4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
    5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

    Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

    En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
  7. forum rang 7 A3aan 26 oktober 2021 22:42
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 21:26:

    [...]

    Ron, het gaat erom dat:

    1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
    2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
    3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
    4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
    5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

    Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

    En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
    Ook mijn ervaring wat betreft die tarieven. Ook zwart op wit dat geen noemenswaardige verhogingen zouden plaats vinden. Zelfs enkele maanden eerder al gevraagd en steeds bevestigd. Heb het zwart op wit en ineens vlak voor overgang in een algemene e-mail onderaan dat speciale afspraken vervallen. Heb de directrice een e-mail gestuurd dat het niet zo maar kan. Krijg je als antwoord dat ze geen tijd had omdat ze met vakantie was. En van één of andere doedel krijg je dan als reactie dat wanneer het niet bevalt je vrij ben om op te hoepelen. En mijn jaarlijkse transactiekosten waren nog een stuk hoger dan bij u.
  8. robutrecht 27 oktober 2021 07:58
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 19:55:

    Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
    Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
    Ik heb toevallig abn aandelen bij de giro en nu dus ook saxo. Bij saxo wordt het een dag later dan degiro bijgeschreven.
    De volgende dag staat het bij de overzichten van het dividendrapport en in de rekeningafschriften.
  9. WM77 27 oktober 2021 11:05
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 21:26:

    [...]

    Ron, het gaat erom dat:

    1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
    2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
    3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
    4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
    5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

    Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

    En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
    Ik denk dat je vooral blij mag zijn dat je voorheen zoveel korting hebt gehad.
8.063 Posts
Pagina: «« 1 ... 149 150 151 152 153 ... 404 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.