Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 69 70 71 72 73 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 closer 4 oktober 2021 14:59
    quote:

    Turfbaas schreef op 4 oktober 2021 14:55:

    Ook even een vraag want ik krijg het blauwe rondje rechtboven (bij het halve mannetje niet weg). Zit hem vermoedelijk in 'toekomstig evenement Shell' (of in de keuze voor het soort dividend bij een van de aandelen die binnenkort dividend gaat uitbetalen).
    Notificaties gaan meestal uit zodra het bericht is gelezen. Althans, bij goed werkende websites.
  2. Demenkovets 4 oktober 2021 15:08
    quote:

    Turfbaas schreef op 4 oktober 2021 15:01:

    Dank, zou ik ook denken maar schijnbaar moet ik nog ergens een keus aanklikken of iets dergelijks.
    Ja had ik ook voor enkele toekomstige dividenden. Moest dan de Instructie aanklikken en dan Toepassen kiezen. Daarna was het weg. Wel even checken of het klopt. Beetje omslachtig hoe het weergegeven wordt.
  3. Hansbeleg 4 oktober 2021 15:56
    quote:

    closer schreef op 4 oktober 2021 15:40:

    Met mijn pakket Blue heb ik "Realtime streaming koersen Euronext, Nasdaq en US opties".
    Maar alsnog 15 minuten vertraging op de Nasdaq.

    Had ik ook maar kun je instellen bij Koersabonnementen en nieuwsdiensten, voor privé beleggers gratis zo te zien.
    De kalenderdata erachter is komen te staan kan ik echter niet thuisbrengen.
    En heb je meerdere Saxo applicaties open staan dan kan er, zo te zien, maar 1 real time draaien de andere gaan terug naar 15 min vertraging.

    Ik vind het irritant dat de kleinste resolutie van de grafieken 1 minuut lijkt te zijn en niet zoals bij Binck 1s of per tick.
    Ook zie je in de grafieken niet wat de winst of verlies status van de dag is. Bij Binck staat er in de titel bijv -0.06 -1.7%.
    Ik zie ook niet dat je deze info aan kunt zetten. Lijkt me toch basic info in een grafiek.

  4. forum rang 8 closer 4 oktober 2021 15:57
    Hallo. Welkom bij de Saxo Chatbot.
    Ga aan de slag door hieronder een zoekopdracht te selecteren of typ uw vraag.
    Onze medewerkers helpen u graag verder op weekdagen tussen 08:00 en 22:00 uur.

    Voormalig Binck klant

    Selecteer een optie a.u.b.
    - Ik heb pakket Blue, maar geen realtime streaming van de Nasdaq. Waarom werkt het niet?

    Ik weet niet zeker wat u vraagt.
    Ik heb een 3 suggestie waarmee u mogelijk een antwoord kunt vinden.
    Geen van bovenstaade

    Misschien kunt u uw vraag anders formuleren en het opnieuw proberen.
    - Spreek een medewerker

    Bevestig uw verzoek om verbonden te worden met een medewerker.
    - Ja

    Een ogenblik geduld terwijl we u doorverbinden met een medewerker.

    - Ik heb pakket Blue, maar geen realtime streaming van de Nasdaq. Waarom werkt het niet?

    Een moment geduld a.u.b., ik ben op zoek naar een medewerker.
  5. forum rang 5 maci 4 oktober 2021 16:06
    Onverwacht snel kreeg ik reactie op mijn klacht die ik vanmorgen inzond bij Saxo.

    "Hartelijk dank voor uw bericht. U kunt uw watchlist filteren op alfabet door te drukken op insturment. Als u een keer klikt, dan filtert die op A-Z en als u twee keer drukt filtert die op Z-A. Ook kunt u middels het 'tandwieltje' kolommen verwijderen en/of toevoegen.

    Op dit moment is het uitsluitend mogelijk om het orderboek te zien vanuit het 'orderticket' scherm. Via SaxoTraderPro kunt u wel de 'tradeladder' gemakkelijk zien, zonder eerst het orderticket te hoeven openen.

    Het klopt dat er de eerste dag van deze migratie, wegens de hoge drukte, wat problemen zijn geweest op de functionaliteit van het platform. Inmiddels is dit redelijk opgelost en functioneert de site -zo goed als- naar behoren.

    U kunt uw feedback gemakkelijk direct bij de ontwikkelaars indienen via SaxoInvestor. U drukt hiervoor op het 'vraagteken' -> 'feedback geven'."

    Helaas kreeg ik geen reactie op m'n belangrijkste vraag:
    "Vooraf had ik dit gelezen op de Saxo site:
    "Omdat wij snappen dat u uw schaduwportefeuille liever niet geheel uit het oog wilt verliezen, zetten wij uw schaduwportefeuille automatisch over naar een watchlist in SaxoInvestor."

    De lijsten op zich zijn overgezet, maar niet met mijn gemaakte opmerkingen e.d. Dat is zwaar balen, want daar staat voor bij belangrijke info op."

    Deze vraag nog eens gesteld.

  6. Daily swing 4 oktober 2021 16:26
    quote:

    Stock Exchange Monkey schreef op 4 oktober 2021 16:22:

    Bij het zoekbalkje AEX invullen, selecteer erachter product opties, zoeken. Dan zie je AEX staan en aan de rechterzijde staat een pijltje dat het venstertje uitklapt waarnaar ze tevoorschijn komen. Kan ook op code zoeken bijv. A05
    ik zie ze .....heel erg bedankt!

    wel raar dat ze niet bij Expiratiefilter staan
  7. [verwijderd] 4 oktober 2021 16:32
    Het is maar mogelijk om één tabblad openen....alleen dag gemis maakt mij al droevig over Saxo.
    Het overzicht in de site (zeker al het wit aan de zijkant) en de app is ook belabberd en niet goed in te delen.
    En de Nasdaq realtime is er dus niet meer bij.... Ik zit al te klikken bij koersabonnementen, maar dat duurt eeuwig en geeft vervolgens een foutmelding.
    Ik klik ook steeds op portefeuille, dan op een fonds daarin. Vervolgens ga je met -markten>aandelen weer terug, maar daar wil je niet zijn, je wilt bij de portefeuille uitkomen, zeker als je maar 1 tabblad open mag hebben.

    Ik heb er geen geloof in dat ik Saxo leuk ga vinden en ga blijven. Heb al een infopakket bij Lynx aangevraagd.
    Vervolgens gefaseerd overstappen, gewoon verkopen en opnieuw (hopelijk lager) terugkopen.

    Ongelofelijk dat je een goed bedrijf met goede producten en redelijke dienstverlening koopt en dan met deze bagger aankomt. Alsof beleggers dat niet zien. Wij willen graag meer dan we nodig hebben en ontdekken dan wat we ermee kunnen. Heb je dat eenmaal, dan moet je dat niet afnemen.
    Te simpel dat men dat bij Saxo niet inziet....wat hebben ze betaald voor Binck, en dus ons als klanten, en wat gaan ze daarvan over houden?

  8. Jack P 4 oktober 2021 16:34
    Hallo, ik zie na overzetten van Binck dat ik het blue pakket heb. Bij de omschrijving staat dat US opties realtime zijn inbegrepen. Hoe kan ik dat activeren? Ik zie bij koersabonnementen het niet staan. Enige gratis keuze die ik daar zie staan is "Euronext Equity & Index Derivatives"

    Een optie is een contract om op of vóór een vastgelegde datum een onderliggende waarde (bijv. een
    aandeel, index of valuta) te kopen of te verkopen tegen een vooraf afgesproken prijs. De twee belangrijkste optiestijlen zijn de Amerikaanse en Europese stijl. In tegenstelling tot wat soms wordt gedacht heeft dat niet te maken met de plek waar de opties genoteerd staan, maar met de contractspecificaties. Op deze pagina vindt u de verdere uitleg:
    www.help.saxo/hc/nl/articles/36005695...


    Heeft dit uw vraag beantwoord?
    Nee

    Uiteraard, laten we het gesprek voortzetten. Selecteer een optie om verder te gaan.
    Uw rekening beheren

    Selecteer een optie a.u.b.
    Spreek een medewerker

    Bevestig uw verzoek om verbonden te worden met een medewerker.
    Ja

    Een ogenblik geduld terwijl we u doorverbinden met een medewerker.
    U bent nu verbonden met een medewerker.
    Hoe kan ik u helpen?


    Hallo zie mijn vraag hierboven
    Hallo, ik zie na overzetten van Binck dat ik het blue pakket heb. Bij de omschrijving staat dat US opties realtime zijn inbegrepen. Hoe kan ik dat activeren? Ik zie bij koersabonnementen het niet staan. Enige gratis keuze die ik daar zie staan is "Euronext Equity & Index Derivatives"

    Er is al een tijdje geen activiteit in het gesprek. Om het gesprek gaande te houden verzoek ik u een reactie te geven op de medewerker.

    ?

    ja voor realtime moet u een abonnement hebben

    Goh, en zou je ook nog antwoord willen geven op mijn vraag?

    us opties zijn niet gratis bij abonnementen

    "Uw huidige prijsplan is: Blue"
    "Realtime streaming koersen: Euronext, Nasdaq en US opties"

    wij hebben dat niet
    Staat er toch echt

    in belgie hebben wij dat niet
    Nederland

    ja, maar ik ben niet in nederland
    u bent bij Saxo Belgie terecht
8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 69 70 71 72 73 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.