Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

8.139 Posts
Pagina: «« 1 ... 67 68 69 70 71 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jantje__belegger 4 oktober 2021 12:09
    En daar zit je dan als ervaren belegger met een heel fatsoenlijke portefeuille...

    Te kloten in een waardeloos systeem dat een of andere afstudeerder gebouwd heeft als afstudeeropdracht, ofzo?

    Ik ben hier zwaar niet over te spreken! Ik krijg eenvoudige dingen niet te zien, zoals velen hier!

    Telefonisch geen bereikbaarheid.

    Echt meer dan waardeloos dit.
  2. Sjorros 4 oktober 2021 12:19
    quote:

    robutrecht schreef op 4 oktober 2021 08:59:

    man man man wat een bagger.
    je winst staat weer op 0 want je winst die je ooit bij binck heb opgebouwd wordt niet meegenomen.
    Dividendregels zijn bijna niet te vinden en als je ze vindt alleen volgens mij in een vaag pdf file.
    tevens is in het overzicht van al je aandelen het resultaat exclusief alle dividend inkomsten.
    Dat ze je gemiddelde aankoopkoers niet meenemen is wel heel slecht. Toen ik destijds voor Binck Bank de portefeuille overboekingen regelde, namen we deze wél mee. Moesten natuurlijk wel door de nieuwe rekeninghouder opgegeven worden.....

  3. forum rang 7 Ron Kerstens 4 oktober 2021 12:23
    Geheel tegen de stemming alhier in moet ik toch eerlijk zeggen dat ik de desktop versie (downloaden) van SaxoTrader Pro helemaal niet verkeerd vind, zeker in vergelijking met de webversie van Protrader (de desktop versie is helaas al een paar jaar geleden terziele gegaan).
    Veel mogelijkheden, het is allemaal wennen, maar hij is hier stabiel en vrij snel. Een stuk beter dan de webversies. Op mijn mobiel gebruik ik SaxoInvestor, dit is wennen en ziet er behoorlijk anders uit dan Binck (die overigens vrij instabiel was).
    Verder zie ik hier heel veel opmerkingen, vragen en boosheid over zaken die gewoon op te lossen zijn als je even verder kijkt dan je neus lang is. Dat de eerste ochtend het callcenter overbelast is lijkt me niet zo vreemd gezien de insteek die ik hier lees.
  4. forum rang 5 maci 4 oktober 2021 12:34
    Ik heb onderstaande tekst als klacht gestuurd. Er volgde direct een ontvangst bevestiging met onder meer deze tekst: "In de bijlage vindt u alvast een kopie van de door u verstrekte informatie.."
    Er staat in die bijlage alleen dit stukje van de eerste regel van mijn tekst: " "Omdat wij snappen dat u uw schaduwportefeuille liever niet geheel uit het oog wilt verliezen, zetten wij uw schaduwpo"
    ================================

    Vooraf had ik dit gelezen op de Saxo site:
    "Omdat wij snappen dat u uw schaduwportefeuille liever niet geheel uit het oog wilt verliezen, zetten wij uw schaduwportefeuille automatisch over naar een watchlist in SaxoInvestor."

    De lijsten op zich zijn overgezet, maar niet met mijn gemaakte opmerkingen e.d. Dat is zwaar balen, want daar staat voor bij belangrijke info op.
    Via Binck zijn die helaas niet meer beschikbaar. Kwalijke zaak!
    Kunnen ze weer op het Binckplatform worden weergegeven? Door jullie info had ik geen schermafbeelding gemaakt.

    De fondsen staan onlogisch en niet alfabetisch gerangschikt. Aanpassen is onmogelijk. Kan dit worden aangepast?

    Orderboek komt pas tevoorschijn als ik bij een fonds op K/V klik. Graag zie ik dat als vanouds weergegeven. Kan dat?

    De site werkt niet snel en er zijn regelmatig storingen.

    Algemeen: jammer dat Saxo voor Binckklanten meende het wiel opnieuw uit te moeten vinden. Het liep voor mij perfect. Nu is er veel tijd, moeite en geld ingestoken om een goed werkende site te verbouwen die veel ongemak, ellende voor gebruikers (zie de vele reacties op het IEX forum) en Saxo met zich meebrengt.

    Hopelijk kom ik niet veel andere tegenslagen tegen.

    Graag ontvang ik een spoedige reactie.

    Met vriendelijke groet wens ik jullie veel succes met het verwerken van alle reacties en het verbeteren van de site.
  5. [verwijderd] 4 oktober 2021 12:37
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 4 oktober 2021 12:23:

    Geheel tegen de stemming alhier in moet ik toch eerlijk zeggen dat ik de desktop versie (downloaden) van SaxoTrader Pro helemaal niet verkeerd vind, zeker in vergelijking met de webversie van Protrader (de desktop versie is helaas al een paar jaar geleden terziele gegaan).
    Veel mogelijkheden, het is allemaal wennen, maar hij is hier stabiel en vrij snel. Een stuk beter dan de webversies. Op mijn mobiel gebruik ik SaxoInvestor, dit is wennen en ziet er behoorlijk anders uit dan Binck (die overigens vrij instabiel was).
    Verder zie ik hier heel veel opmerkingen, vragen en boosheid over zaken die gewoon op te lossen zijn als je even verder kijkt dan je neus lang is. Dat de eerste ochtend het callcenter overbelast is lijkt me niet zo vreemd gezien de insteek die ik hier lees.
    Het is niet vreemd dat de helpdesk overbelast is als je de klachten ziet. Wellicht zijn sommige zaken eenvoudig op te lossen door even dieper in het platform te gaan kijken. Maar zaken als tarieven veel hoger, niet kunnen inloggen, meldingen dat je mobiele telefoonnummer onbekend is terwijl er wel sms gestuurd worden, niet kunnen overboeken naar tegenrekening, enz.

    Dit is toch echt hun eigen schuld. Irritatie is groot. Wellicht is het wel interessant om te kijken naar SaxoTrader Pro. Dank voor de tip.
  6. peter_36 4 oktober 2021 12:53
    Heeft iemand ook al een limiet verkoop order geplaatst om te kijken of hij verwerkt wordt?.....ik nl al 3 keer......en in alle gevallen krijg je een sms met de code waarna je die invult en klaar is kees....eh...dacht ik. Je krijgt een bevestiging maar ook het antwoord dat de order (nog) niet is geplaatst??? Ook in het kopje orders zie je dus ook niet je gedane actie, wtf?
  7. TonnieRober 4 oktober 2021 12:54
    Nou.. snap er niets van.. in de overzichten staat een saldo ingeboekt dat 6x te hoog was, toen afgeboekt wat het verschil was en zit mijn saldo er nog bijna 1000 euro naast. Plus dat het saldo fluctueert. Zit iemand naar te kijken nu.
    Ik zou verwachten dat in elk geval het saldo identiek zou zijn. en zeker niet wijzigt elke paar minuten.
    Posities klopten verder wel.
  8. greedy1967 4 oktober 2021 12:54
    Het verschil in geldsaldo van je rekening bij Saxo en je rekening bij Binck wordt veroorzaakt doordat Binck de service fee over september en oktober (3 dagen) heeft verrekend met je kassaldo. Dit saldo is vervolgens gemigreerd naar Saxo. Dat is althans bij mij het geval. Je kunt dit zien in het transactieoverzicht van je Binck rekening.
  9. peter_36 4 oktober 2021 12:59
    quote:

    TonnieRober schreef op 4 oktober 2021 12:54:

    Nou.. snap er niets van.. in de overzichten staat een saldo ingeboekt dat 6x te hoog was, toen afgeboekt wat het verschil was en zit mijn saldo er nog bijna 1000 euro naast. Plus dat het saldo fluctueert. Zit iemand naar te kijken nu.
    Ik zou verwachten dat in elk geval het saldo identiek zou zijn. en zeker niet wijzigt elke paar minuten.
    Gisteravond zonder beurs fluctueerde die van mij ook met enkele euries en mijn saldo klopt ook noet met ong 150 euro verschil......in mijn nadeel uiteraard.
  10. TonnieRober 4 oktober 2021 13:01
    quote:

    greedy1967 schreef op 4 oktober 2021 12:54:

    Het verschil in geldsaldo van je rekening bij Saxo en je rekening bij Binck wordt veroorzaakt doordat Binck de service fee over september en oktober (3 dagen) heeft verrekend met je kassaldo. Dit saldo is vervolgens gemigreerd naar Saxo. Dat is althans bij mij het geval. Je kunt dit zien in het transactieoverzicht van je Binck rekening.
    1000 Euro? o_O
    Denk het niet.

    Daarnaast staan die niet in het transactie overzicht.

    Dus bij mij is dit niet het geval.
  11. peter_36 4 oktober 2021 13:02
    quote:

    Turfbaas schreef op 4 oktober 2021 12:56:

    @Peter-36: Iets vergelijkbaars had ik ook maar plotseling stond hij na ruim 1 uur wel bij de lopende orders. Inmiddels is ie ook uitgevoerd en kreeg ik daarvan via pop-ups een melding. Bij mij stond de opgegeven order wel meteen bij orderhistorie.
    Ik hoop het niet want als Shell 19,74 haalt gaan er 4 porties de deur uit ipv 1 door het telkens proberen. Bij mij iig al vanaf vanmorgen nog geen order gezien die geplaatst is dus al 5 uur niks ,echtnienormaal
8.139 Posts
Pagina: «« 1 ... 67 68 69 70 71 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.