Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

Laatste koers (eur) Verschil Volume
14,610   +0,180   (+1,25%) Dagrange 14,530 - 14,850 194.227   Gem. (3M) 203,2K

AMG - derde kwartaal 2021

1.415 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 71 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 september 2021 19:24
    quote:

    gerrit graaier schreef op 13 september 2021 19:18:

    ZR heeft wel gelijk. Er wordt aangekondigd dat er ooit gezamenlijk een fabriek gebouwd gaat worden. Nou ja! Dat is toch vorig jaar ook al gezegd.
    Er moet meet zijn dan alleen dit om dr koers zo enorm te laten stijgen. Maar wat?
    Er wordt helaas helemaal niks gezegd, alleen dat er over nagedacht wordt zonder enige verplichtingen voor wie dan ook.

    Een 'MEMORANDUM OF UNDERSTANDING' betekent alleen dat men elkaar 'begrijpt'.
  2. H. Voorman 13 september 2021 19:30
    Logisch in zo'n fase. Er is een bedrijf dat een VRFB fabriek neerzet in Saudi Arabië. Straks gaat AMG zelf die vanadium redox flow fabriek samen met bouwen in Saudi Arabië.

    Op zich zou dat een logisch besluit zijn voor de toekomst in samenhang met vanadium recycling super center.

    Niet boos zijn dat je niet aan de onderhandelingstafel zit ZR ;)
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 september 2021 19:37
    quote:

    H. Voorman schreef op 13 september 2021 19:30:

    Logisch in zo'n fase. Er is een bedrijf dat een VRFB fabriek neerzet in Saudi Arabië. Straks gaat AMG zelf die vanadium redox flow fabriek samen met bouwen in Saudi Arabië.

    Op zich zou dat een logisch besluit zijn voor de toekomst in samenhang met vanadium recycling super center.

    Niet boos zijn dat je niet aan de onderhandelingstafel zit ZR ;)
    Zo'n grote fabriek in het Midden-Oosten gaat waarschijnlijk een miljard kosten en AMG heeft geen rooie cent.

    Ondertussen hebben we nog steeds niks gehoord over de joint-venture met Shell.
  4. forum rang 4 HaBe 13 september 2021 19:39
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 13 september 2021 19:37:

    [...]

    Zo'n grote fabriek in het Midden-Oosten gaat waarschijnlijk een miljard kosten en AMG heeft geen rooie cent.

    Ondertussen hebben we nog steeds niks gehoord over de joint-venture met Shell.
    Er is geld in overvloed dat een bestemming zoekt bij een goed idee. Wat bent u ontzettend negatief.
  5. legendaries 13 september 2021 19:40
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 13 september 2021 19:37:

    [...]

    Zo'n grote fabriek in het Midden-Oosten gaat waarschijnlijk een miljard kosten en AMG heeft geen rooie cent.

    gelukkig dat die andere partijen wel centen hebben, maar niet de kennis (want die heeft AMG).. zo doet iedereen leuk mee.

    NAM is ook ontstaan met kennis/manpower van Shell en de dollars van Exxon
  6. H. Voorman 13 september 2021 19:47
    quote:

    legendaries schreef op 13 september 2021 19:40:

    [...]

    gelukkig dat die andere partijen wel centen hebben, maar niet de kennis (want die heeft AMG).. zo doet iedereen leuk mee.

    NAM is ook ontstaan met kennis/manpower van Shell en de dollars van Exxon
    En zo zit het. Al mag Exxon van mij ver weg blijven, grootste boef van allemaal met geen enkele oprechte klimaat doelstelling. youtu.be/MnIXSJj0Vm8
  7. [verwijderd] 13 september 2021 20:00
    DeZwarteRidder vergeet enkele dingen te vermelden ; AMG (Advanced Metallurgical Group N.V.) heeft genoeg geld om alle lopende nieuwe projecten volledig te financieren. Dus Zwarte Ridder liegt een beetje door te stellen dat AMG geen geld heeft. Vooruit, Zwarte Ridder liegt boel veel omdat hem dat beter uitkomt, zo vermoed ik.

    En dan zijn grootste vergissing : DeZwarteRidder heeft nog niets gehoord over stappen met de Joint Venture (Shell-AMG Recycling) terwijl het Saudische Recyclingverhaal 100% de Joint Venture betreft. De S van Shell, de A en de M van AMG, en de R van Recycling. Kortweg SAMR B.V. in het persbericht. Het Uni verhaal is de Saudische contractpartner.

    Zo, Zwarte Ridder, je bent weer bijgepraat. Hopelijk blijft er wat van hangen in dat ijzeren hoofd van je. Ergens snap ik het ook wel. De recycling plannen zijn state-of-the-art 21e eeuwse technische mogelijkheden, terwijl een ijzeren ridder uit de zwarte middeleeuwen komt. Moeilijk te bevatten natuurlijk.

    Misschien moet je je dadendrang aanpassen aan je vizierspectrum @ ZwarteRidder : Blijf overal vanaf waar je geen verstand van hebt en waarmee je je niet kunt matchen.

    ;-)
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 september 2021 20:17
    quote:

    ff_relativeren schreef op 13 september 2021 20:11:

    Het is zelfs niet SAMR , maar SAR.
    De S van Shell.
    De A van AMG.
    De R van Recycling.

    100% Joint Venture .. En DeZwarteRidder heeft maar niets gehoord over de Joint Venture.
    De joint-venture met Shell is niet de joint-venture in het Midden-Oosten.

    Shell heeft namelijk heel veel raffinaderijen in de rest van de wereld.

    De j-v met Shell heeft geen activiteiten of omzet.
  9. [verwijderd] 13 september 2021 20:37
    DeZwarteRidder gebruikt een rookgordijn om zich terug te trekken. De Joint Venture tussen AMG en Shell gaat om Recycling.
    En niet om raffinaderijen in het Midden-Ooosten.

    De Joint Venture uit het AMG-Shell persbericht gaat juist (SAR) wel om de recycling in het Midden-Oosten.
    DeZwarteRidder heeft wel een goed punt door te stellen dat de Joint Venture van AMG en Shell in het Midden-Oosten (nog) geen omzet heeft. Dat klopt helemaal. Er wordt onderhandeld met de Saudische Overheid en met een Saudische contractpartner over toekomstige omzet met een superrecycling fabriek.

    Nu terug naar de oorspronkelijke bewering van DeZwarteRidder : Hij had nog helemaal niets gehoord over de Joint Venture.
    En die stelling klopt duidelijk niet. Gejokt en betrapt.
  10. legendaries 13 september 2021 20:50
    quote:

    ff_relativeren schreef op 13 september 2021 20:37:

    DeZwarteRidder gebruikt een rookgordijn om zich terug te trekken. De Joint Venture tussen AMG en Shell gaat om Recycling.
    En niet om raffinaderijen in het Midden-Ooosten.

    De Joint Venture uit het AMG-Shell persbericht gaat juist (SAR) wel om de recycling in het Midden-Oosten.
    DeZwarteRidder heeft wel een goed punt door te stellen dat de Joint Venture van AMG en Shell in het Midden-Oosten (nog) geen omzet heeft. Dat klopt helemaal. Er wordt onderhandeld met de Saudische Overheid en met een Saudische contractpartner over toekomstige omzet met een superrecycling fabriek.

    Nu terug naar de oorspronkelijke bewering van DeZwarteRidder : Hij had nog helemaal niets gehoord over de Joint Venture.
    En die stelling klopt duidelijk niet. Gejokt en betrapt.
    Diezelfde JV kijkt ook naar projecten in china toch?
  11. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 september 2021 21:52
    quote:

    ff_relativeren schreef op 13 september 2021 20:37:

    DeZwarteRidder gebruikt een rookgordijn om zich terug te trekken. De Joint Venture tussen AMG en Shell gaat om Recycling.
    En niet om raffinaderijen in het Midden-Ooosten.

    De Joint Venture uit het AMG-Shell persbericht gaat juist (SAR) wel om de recycling in het Midden-Oosten.
    DeZwarteRidder heeft wel een goed punt door te stellen dat de Joint Venture van AMG en Shell in het Midden-Oosten (nog) geen omzet heeft. Dat klopt helemaal. Er wordt onderhandeld met de Saudische Overheid en met een Saudische contractpartner over toekomstige omzet met een superrecycling fabriek.

    Nu terug naar de oorspronkelijke bewering van DeZwarteRidder : Hij had nog helemaal niets gehoord over de Joint Venture.
    En die stelling klopt duidelijk niet. Gejokt en betrapt.
    Natuurlijk heb ik gehoord dat er een BV is opgericht, maar ik heb niet gehoord dat deze BV ook maar iets gedaan heeft.

    En het gaat inderdaad om de recycling van de gebruikte catalysators van de raffinaderijen van Shell buiten het Midden-Oosten.

    Kortom allemaal mooie praatjes van Heinz die geen echte inhoud hebben.
  12. [verwijderd] 13 september 2021 22:04
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 13 september 2021 21:52:

    [...]
    Natuurlijk heb ik gehoord dat er een BV is opgericht, maar ik heb niet gehoord dat deze BV ook maar iets gedaan heeft.

    En het gaat inderdaad om de recycling van de gebruikte catalysators van de raffinaderijen van Shell buiten het Midden-Oosten.

    Kortom allemaal mooie praatjes van Heinz die geen echte inhoud hebben.
    Dat ben ik niet met je eens @ DeZwarteRidder. AMG wil met de superrecycling fabriek juist de Arabische regio bedienen.
    Dan gaat het dus precies niet om Shell raffinaderijen buiten het Midden-Oosten zoals jij nu beweert. Alweer een rookgordijn ?

    Waarom het echt gaat, is dat er een interessant stuk extra omzet bij kan komen als de onderhandelingen tot een goed einde worden gebracht. Bovenop de extra omzetgroei voor AMG waar we al van op de hoogte zijn ( Spodumene in Brazilie, Ohio 2 in de USA, Solid State Battery in Duitsland, en Lithium Battery Grade hydroxide in Duitsland ).
  13. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 september 2021 22:17
    quote:

    ff_relativeren schreef op 13 september 2021 22:04:

    [...]
    Dat ben ik niet met je eens @ DeZwarteRidder. AMG wil met de superrecycling fabriek juist de Arabische regio bedienen.
    Dan gaat het dus precies niet om Shell raffinaderijen buiten het Midden-Oosten zoals jij nu beweert. Alweer een rookgordijn ?

    Waarom het echt gaat, is dat er een interessant stuk extra omzet bij kan komen als de onderhandelingen tot een goed einde worden gebracht. Bovenop de extra omzetgroei voor AMG waar we al van op de hoogte zijn ( Spodumene in Brazilie, Ohio 2 in de USA, Solid State Battery in Duitsland, en Lithium Battery Grade hydroxide in Duitsland ).
    Jij hebt een en ander niet helemaal begrepen, dus daarom vertel je nu onzin.
  14. forum rang 7 Just lucky 13 september 2021 22:30
    De ZR is een man (aanname) van weinig woorden. Hij vult al jaren draadjes van grondstoffondsen van Canada, via donker Afrika tot Australie aan toe. De gemeenschappelijke deler van dergelijke bedrijven is dat het minimaal 10 jaar kost om van idee tot een nieuwe mijn te komen, als het al lukt. Bij HS gaat het ook vele jaren duren voordat er mogelijk iets gebouwd gaat worden. Het idee voor Ohio2 speelde ook al bij de beursgang van AMG.
1.415 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 71 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.