Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel CM.COM AEX:CMCOM.NL, NL0012747059

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,410   -0,130   (-2,35%) Dagrange 5,360 - 5,470 4.029   Gem. (3M) 20K

CM.COM 2021

3.703 Posts
Pagina: «« 1 ... 63 64 65 66 67 ... 186 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Broer Konijn 24 juni 2021 11:06
    quote:

    Nuchtere Kijk Op schreef op 24 juni 2021 10:26:

    [...]

    Ik snap wat je bedoeld ;-) Zag het al in het boek. Zal ik het typen 1 x op dit gebied van je overnemen? ;-) Fingers crossed and shut up it higher to 33.40? ;-) En 31,40 nieuwe bodem graag hihi Als het nu nog maar goed gaat Phu! We lachen er maar om toch?

    Mooie stijging en mooi volume! Recht zo die gaat en hopen op een mooi slot boven de €31,40!

    Vriendelijke groet, Broer Konijn
  2. KiesMaarWat 24 juni 2021 11:23
    quote:

    Nuchtere Kijk Op schreef op 24 juni 2021 10:26:

    [...]

    Ik snap wat je bedoeld ;-) Zag het al in het boek. Zal ik het typen 1 x op dit gebied van je overnemen? ;-) Fingers crossed and shut up it higher to 33.40? ;-) En 31,40 nieuwe bodem graag hihi Als het nu nog maar goed gaat Phu! We lachen er maar om toch?

    Sterker nog, met een bodem van 30 zou ik al zeer content zijn!
  3. Renno54 24 juni 2021 11:42

    MESSAGING CHANNELS
    Alles wat bedrijven moeten weten over het integreren van Instagram Messaging via API
    3 juni 2021 (Bijgewerkt 2 weken geleden) • 4 minutes read
    Tijdens de jaarlijkse F8-conferentie kondigde Facebook de uitrol aan van hun Messenger API om Instagram Messaging te ondersteunen. Naast Facebook Messaging ondersteunt de Facebook Messenger API nu ook Instagram Messaging! De API stelt bedrijven in staat om alle berichten die door mensen worden gestart op schaal te beheren. Laten we een duik nemen in Instagram Messaging en leren hoe jouw bedrijf dit social media-platform kan gebruiken om je klantervaring te verbeteren en de verkoop te stimuleren.

    Instagram Messaging API

    Wat is Instagram Messaging

    Instagram is een social media platform voor het delen van foto's en video's. Sinds de lancering is Instagram een populaire manier geworden om in contact te komen met vrienden, familie, beroemdheden, thought leaders en merken. Elke maand hebben 150 miljoen mensen een gesprek met een bedrijf op Instagram. Het aantal dagelijkse gesprekken tussen mensen en bedrijven op Instagram Messaging groeide het afgelopen jaar met meer dan 40 procent.

    Instagram Messaging speelt al een centrale rol in het helpen van consumenten om op persoonlijke manieren in contact te komen met merken via story replies, publieke comments, direct messages en mentions. De voordelen van deze conversaties in Instagram Messaging zijn dat bedrijven privé- en gepersonaliseerde gesprekken kunnen bieden, wat hun klanten gemak brengt.

    Instagram Messaging Inbox Thread Business

    Waarom bedrijven Instagram Messaging omarmen

    Met meer dan 1 miljard actieve gebruikers op Instagram en met zijn rijke conversatiemogelijkheden biedt Instagram Messaging grote kansen voor bedrijven om waardevolle interacties te hebben met hun publiek op Instagram. Instagram is een plek voor opkomende cultuur en het creëren van trends. Het ontdekken van nieuwe merken op Instagram is een waardevol onderdeel van deze ervaring.

    Merken die een uitstekende klantenservice willen bieden tijdens het volledige klanttraject, maken Instagram Messaging onderdeel van hun strategie. Het sociale platform is een belangrijk onderdeel van elke sociale marketing funnel, van het ontdekken van merken, het voeden en informeren en van consumenten tot het stimuleren van de verkoop. Voor bedrijven is er een enorme kans om de klanttevredenheid te verbeteren en de verkoop te stimuleren door zinvolle gesprekken te voeren met mensen op Instagram.

    Krijg toegang tot en ga de dialoog aan met de grote Instagram-community;
    Verhoog de respons ratio’s en klanttevredenheid;
    Zorg voor een uitstekende klantervaring met waardevolle 1-op-1 gesprekken;
    Optimaliseer het klanttraject; voed en informeer je publiek en stimuleer de verkoop;
    Verhoog de efficiëntie van een klantenserviceteam.

    Wat zijn de instappunten voor Instagram Messaging

    Instagram Messaging stelt mensen in staat om op persoonlijke manieren contact te maken met je bedrijf, door te reageren op je stories, een direct message te sturen en via mentions. Als bedrijf zijn er verschillende manieren om mensen ertoe aan te zetten met je in contact te komen op Instagram. Conversaties kunnen worden gestart via de traditionele routes zoals zojuist beschreven of vanuit je Instagram Business-profiel, je winkel of je stories.

    Instagram Messaging Entry Points

    Scale up! Gebruik de API om jouw tools en workflows te verbinden

    Met de nieuwe uitrol van de Facebook Messaging API, wordt het mogelijk om je conversaties op Instagram via een API te beheren. Dit betekent dat je de conversaties met je publiek op Instagram gemakkelijk kunt beheren en opschalen via een API. Met de API is het mogelijk om meerdere agents tegelijkertijd al je inkomende verzoeken te laten beantwoorden!

    CM.com is een van de weinige geselecteerde API Messaging providers die kan integreren met de Facebook Messenger API voor Instagram Messaging. Met onze Business Messaging API krijg je toegang tot de favoriete conversatiekanalen van je klanten.
  4. [verwijderd] 24 juni 2021 13:36
    quote:

    niels74 schreef op 24 juni 2021 11:47:

    Lekker bezig weer je moet even geduld hebben maar het gaat de goede kant weer op. Nu mijn aandelen just eat nog en ik ben weer super tevreden.
    Hier t zelfde ;-)

    Richting de kwartaalcijfers gaat just eat wel omhoog. Ik verwacht ondanks dat de restaurants weer open zijn, sterke cijfers.
  5. Broer Konijn 24 juni 2021 14:17
    Spacs geloven maar wat graag in sprookjes zoals dat van CM.com
    Het Financieele Dagblad 23 Jun 2021
    Mathijs Rotteveel

    CM.com erbij halen. Dat is wat de predikers van het spac-evangelie graag doen. Het verhaal van de volhardende Bredase onlineticketverkoper Jeroen van Glabbeek, in de armen gesloten door de Wassenaarse investeerder Niek Hoek, leest dan ook als een sprookje.

    CM.com had al verschillende pogingen ondernomen een notering te krijgen aan de Amsterdamse beurs. Eentje strandde één dag voordat de champagneflessen ontkurkt zouden worden, op donderdag 10 oktober 2019.

    De beoogde New Yorkse investeerders waren te druk met de voorbereidingen voor Jom Kipoer en hadden geen tijd voor de groeibriljant, zo was het verhaal. Na die teleurstelling gingen de beursaspiraties even in de ijskast. Totdat Niek Hoek voorbijkwam met een zak vol geld: zijn spac Dutch Star Companies One (DSCO).

    CM en DSCO voerden uit waarvoor een spac wordt opgezet. CM.com wist door een fusie met de lege beurshuls een plek te verwerven op de Amsterdamse beurs, waar de koers sinds de introductie op 21 februari 2020 met 214% is gestegen.

    Alleen, en dat wordt er vaak niet bij verteld: het verhaal van CM.com is een uitzondering. Van de ongeveer vijftien spacs die sinds de introductie van DSCO naar de Europese markt zijn gekomen, heeft de meerderheid koersdalingen geboekt.

    Zo ook Crystal Peak Acquisiton dat gisteren zijn entree maakte. De beurshuls is opgezet door de gevierde Britse techondernemers Michael Tobin, Rupert Robson en Seth Schelin en haalde $150 mln op.

    Waar ze dat aan gaan besteden? Volgens het uitgebrachte persbericht aan een fusie met een bedrijf actief in bijvoorbeeld clouddiensten, e-commerce of fintech. De mogelijke fusiepartner zou gevestigd moeten zijn in Europa, het Midden-Oosten of Afrika.

    'Met Crystal Peak Acquisition creëren we een toegangspoort naar de financiële markten voor deze bedrijven, die kunnen profiteren van de megatrend van digitalisering', zegt Tobin hierover in het bericht. Op de dag van de beursintroductie daalde de koers met 1%.

    Koersdalingen of niet, de volgende spacs staan alweer klaar: Transition dat gisteren is geïntroduceerd in Parijs en Climate Transition Capital Acquisition 1 (CTCA1), dat volgende week vrijdag zijn gang naar de Amsterdamse beurs wil maken. Beide zullen zich gaan richten op de 'Europese energietransitie'.

    Daarvoor heeft Transition €215 mln opgehaald. CTCA1 streeft naar €190 mln. Het doel volgens de initiatiefnemers: 'Enorme winsten maken voor beleggers, door het bij elkaar brengen van publiek kapitaal en groene bedrijven, om de transitie naar een toekomst zonder netto CO2-uitstoot te versnellen.'

    Het mag klinken als een sprookje. Maar, kijk naar het het grote voorbeeld CM.com. Zolang dat op de beurs zo blijft presteren als in de afgelopen zestien maanden, is niets onmogelijk.
  6. starter17 24 juni 2021 14:58
    Zojuist onderstaand bericht aan de IEX-redactie verstuurd. Wellicht als meer mensen dit doen dat het advies kan worden bijgewerkt.

    Waar blijft een update van het advies CM.com? Het laatste advies dateert van 15 oktober 2020 en inmiddels is de koers bijna verdubbeld ten opzichte van de koers ten tijde van het advies. Dit is toch niet de handelingssnelheid die je mag verwachten bij een IEX-Premium abonnement.
  7. peanutbutter 24 juni 2021 16:57
    quote:

    Broer Konijn schreef op 24 juni 2021 14:17:

    Spacs geloven maar wat graag in sprookjes zoals dat van CM.com
    Het Financieele Dagblad 23 Jun 2021
    Mathijs Rotteveel



    CM en DSCO voerden uit waarvoor een spac wordt opgezet. CM.com wist door een fusie met de lege beurshuls een plek te verwerven op de Amsterdamse beurs, waar de koers sinds de introductie op 21 februari 2020 met 214% is gestegen.
    Ik zie vaker vreemde uitspraken over de procentuele stijging van koers sinds beursgang voorbijkomen, maar die kloppen vaak echt niet. Koers op 21 februari 2020 was €14,87. De koers op publicatie artikel (23 juni) was €30,95.

    Dat is een stijging van 108%, niet 214%.

    Iemand een idee waar deze uitspraken op gebaseerd zijn?
3.703 Posts
Pagina: «« 1 ... 63 64 65 66 67 ... 186 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.