Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel CM.COM AEX:CMCOM.NL, NL0012747059

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,510   0,000   (0,00%) Dagrange 5,380 - 5,530 6.663   Gem. (3M) 20,5K

CM.COM 2021

3.703 Posts
Pagina: «« 1 ... 58 59 60 61 62 ... 186 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Broer Konijn 15 juni 2021 11:36
    quote:

    DD12 schreef op 15 juni 2021 10:30:

    Volume is weer terug :)
    Dat kon wel eens mede veroorzaakt worden door onderstaande tekst van AJK op IEX, DD12. Ben content met koers- en volumeverloop. Hoop dat deze lijn wordt door gezet.

    Met vriendelijke groet, Broer Konijn

    Achterblijvers JET en Philips dringen voor en zie CM.com eens
    Arend Jan Kamp
    09:35
    Keurige beursopening, maar veel zinnigs valt er niet te vertellen zonder nieuws en cijfers. De AEX tikt haar intradag all-time high van gisteren precies aan, Just Eat Takeaway en Philips halen schade in, de overname door Prosus laat ons koud en Air France-KLM dikt aan op het dumpen van Air Antwerp.

    Stijger van de dag is CM.com. Dat is aan een mooi ritje bezig na een ijskoude winter en is misschien technisch interessant. Let wel, er is maar 37% free float en de omzet is ook niet altijd even geweldig. Dit is daarom eerder een aandeel om leuk erbij te hebben, dan dat u uw halve pensioen erin steekt.
  2. phu 15 juni 2021 11:37
    quote:

    BP007 schreef op 15 juni 2021 11:22:

    Het zou mij verbazen als we eind dit jaar de 40 niet al dik achter ons hebben gelaten als potentieel en groei enigszins zichtbaar is staan we eind dit jaar veel hoger (ingestapt op 18 euro zit er in voor de midden tot lange termijn 4 tot 6 jaar).
    Eens vond 40 euro ook een te lage inschatting voor eind van het jaar.
  3. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 15 juni 2021 12:25
    quote:

    phu schreef op 15 juni 2021 11:37:

    [...]

    Eens vond 40 euro ook een te lage inschatting voor eind van het jaar.
    Niet meteen te hoog van de toren blazen hoor ;-)

    ( i.pinimg.com/originals/16/c0/95/16c09... )

    Eerst ff (snel) het hoogste jaarniveau doorbreken (31,40) en dan krachtig de ATH op €33,40 passeren s.v.p.

    En wat Arend Jan Kamp beschreef er is maar 37% free float, dus verkoop niet te snel hihi, deze wil je niet te kort komen als in november bv. die overheidsbetalingen pas gaan beginnen ;-)

    Verder ben ik het helemaal met je eens die 40 is een kwestie van tijd, ik plak er alleen geen datum aan vast.

    www.zonebourse.com/zbcache/charts/Obj...
  4. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 15 juni 2021 14:53
    quote:

    phu schreef op 15 juni 2021 14:27:

    www.hospitality-management.nl/uitdagi...
    Jaja duimpje graag uitgedeeld aan je. Thanks Phu! Mooie tekst:

    "CM.com, uw partner voor mobiele oplossingen
    De whitepaper ‘5 uitdagingen & oplossingen voor hospitality’ is opgesteld door CM.com. CM.com (AMS: CMCOM) is een wereldwijde leider in cloud software voor conversational commerce die bedrijven in staat stelt om een superieure gastervaring te leveren."

    Dat geeft AH (aandeelhouders) ook een WOW gevoel ;-) >>

    www.cm.com/nl-nl/downloads/5-uitdagin...
  5. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 15 juni 2021 16:19
    quote:

    phu schreef op 15 juni 2021 15:45:

    www.cm.com/nl-nl/over-cm/onze-klanten...
    Moet ik jou nu zien als housefanatic(s) of cm.com fanatic hihi. Jaja genieten, bij mij kanaal 13 op Ziggo :-)

    www.ziggo.nl/entertainment/movies-ser...

    housefanatics.nl

    img.iex.nl/content/2021/columns/cm15_...
  6. Broer Konijn 15 juni 2021 18:18
    Van Hospitalitymanagement.nl.

    Vriendelijke groet, Broer Konijn

    ===
    Uitdagingen én oplossingen voor de hospitality sector
    15 juni 2021 | Redactie

    Hospitality is een dynamische sector. Veranderingen zijn leuk, maar zorgen ook voor de nodige uitdagingen. Door het enorme aanbod worden gasten steeds kritischer. Ze willen de beste ervaring voor de laagste prijs.

    Daarom speuren gasten het internet af naar de beste deals. Dit leidt tot een belangrijke uitdaging waar de sector mee worstelt: de beperkte verkoop van extra services, wat leidt tot een lagere omzet per verbleven gast. In dit artikel lees je hoe je deze uitdaging kunt tackelen.

    Uitdaging: lage omzet per gast
    Prijs is voor veel gasten doorslaggevend bij de keuze voor een accommodatie. Als gevolg daarvan wordt er vaak vooral geadverteerd met goedkope kamers. Dit zijn dan ook de eerste kamers die volgeboekt zijn.

    Helaas wordt het aanbieden van extra’s hierbij vaak vergeten. Denk aan een ontbijt, high tea of activiteit. Deze extra’s kunnen de omzet per gast juist verhogen.

    Door actief de omzet per verbleven gast te verhogen, verhoog je niet alleen je omzet, maar optimaliseer je ook de:

    - Bezettingsgraad;

    - Ervaring van je gasten;

    - Beoordelingen van je gasten.

    Oplossing: gepersonaliseerde mobile marketing
    Maar hoe verhoog je de omzet per gast nu concreet? Dat doe je door relevante informatie over je gasten te verzamelen en extra’s aan te bieden die voor hen interessant zijn.

    Door informatie over de samenstelling van een gezelschap direct bij het boeken uit te vragen, kun je deze data opslaan in een Customer Data Platform (kortweg: CDP). Hierin sla je overzichtelijk alle klantdata op. Op basis van deze klantdata kun je segmenten maken die je gepersonaliseerde aanbiedingen kunt sturen.

    Een voorbeeld:

    Zorg ervoor dat je weet wat de samenstelling is van het gezelschap dat een kamer boekt. Is dat een jong stel? Dan hebben ze wellicht interesse in een late check-out. Is dat een gezin met kinderen? Dan voelen ze mogelijk iets voor een grotere kamer waar extra bedden in passen.

    Maak bijvoorbeeld een segment ‘gezinnen’. Naar dit segment kun je berichten sturen om:

    - hun kamer te upgraden;

    - ontbijt bij te boeken;

    - alvast leuke activiteiten met kinderen te boeken.

    Met al deze persoonlijke aanbiedingen creëer je kansen om de omzet per klant te verhogen. Het doel is immers dat deze gasten upgraden naar een grotere kamer of activiteiten boeken.

    5 uitdagingen & oplossingen voor Hospitality
    De belangrijkste 5 uitdagingen waar de hospitality sector momenteel tegenaan loopt zijn:

    - De afhankelijkheid van grote boekingsplatformen;

    - Het hoge aantal annuleringen;

    - De lage omzet per verbleven gast;

    - Het niet kunnen bereiken van je gasten;

    - Drukke agenda’s en gebrek aan tijd.

    Download nu gratis de whitepaper ‘5 uitdagingen & oplossingen voor Hospitality’. Hierin worden de 5 grootste uitdagingen in de hospitality sector uitgelicht én lees je hoe je deze kunt oplossen. Onmisbare informatie voor iedereen in de sector!

    CM.com, uw partner voor mobiele oplossingen
    De whitepaper ‘5 uitdagingen & oplossingen voor hospitality’ is opgesteld door CM.com. CM.com (AMS: CMCOM) is een wereldwijde leider in cloud software voor conversational commerce die bedrijven in staat stelt om een superieure gastervaring te leveren.

    Ons communicatie- en betalingsplatform stelt hotels in staat om de betrokkenheid met gasten via meerdere mobiele kanalen te automatiseren, gecombineerd met naadloze betalingsmogelijkheden die de verkoop stimuleren, gasten winnen en de gasttevredenheid vergroten.
3.703 Posts
Pagina: «« 1 ... 58 59 60 61 62 ... 186 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.