Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Saxo bank drama

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. ozeboos 27 mei 2021 09:25
    Sinds de overname van Binck door Saxo is het echt een drama met mijn aandelenportefeuille. Ik vind de Saxo app niet fijn en je kunt niet gewoon meer even bellen met de desk, om iets te regelen.

    Dat heeft mijn doen besluiten om over te stappen naar ABN/ AMRO. Meer dan een maand geleden heeft ABN/AMRO een overboekingsverzoek ingediend bij Saxo, pas afgelopen maandag kwam een deel van mijn portefeuille aan bij ABN/ AMRO. Nog steeds staat er om onduidelijke een grote pluk op mijn Saxo rekening.

    Ik krijg geen contact met Saxo en bij ABN/AMRO zitten ze met hun handen in het haar.

    Daarom heb ik besloten om een formele klacht in te dienen bij Saxo bank en de AFM. Indien anderen vergelijkbare ervaringen hebben, zouden wij dat samen kunnen oppakken.
  2. forum rang 8 objectief 27 mei 2021 09:58
    quote:

    ozeboos schreef op 27 mei 2021 09:25:

    Daarom heb ik besloten om een formele klacht in te dienen bij Saxo bank en de AFM. Indien anderen vergelijkbare ervaringen hebben, zouden wij dat samen kunnen oppakken.
    Dat je overstapt naar een andere bank is je eigen keuze, dat ga ik niet doen.
    En een klacht indienen omdat de stukken niet meteen overgeboekt is volkomen nutteloos.
  3. forum rang 6 effegenoeg 27 mei 2021 10:05
    quote:

    ozeboos schreef op 27 mei 2021 09:25:

    Sinds de overname van Binck door Saxo is het echt een drama met mijn aandelenportefeuille. Ik vind de Saxo app niet fijn en je kunt niet gewoon meer even bellen met de desk, om iets te regelen.

    Dat heeft mijn doen besluiten om over te stappen naar ABN/ AMRO. Meer dan een maand geleden heeft ABN/AMRO een overboekingsverzoek ingediend bij Saxo, pas afgelopen maandag kwam een deel van mijn portefeuille aan bij ABN/ AMRO. Nog steeds staat er om onduidelijke een grote pluk op mijn Saxo rekening.

    Ik krijg geen contact met Saxo en bij ABN/AMRO zitten ze met hun handen in het haar.

    Daarom heb ik besloten om een formele klacht in te dienen bij Saxo bank en de AFM. Indien anderen vergelijkbare ervaringen hebben, zouden wij dat samen kunnen oppakken.
    Die pluk even van de hand doen en je saldo overschrijven geeft aanzienlijk minder frustratie!
    Tis maar geld.
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.