Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Amerikaanse aandelen« Terug naar discussie overzicht

Cinedigm Corp.

233 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. DRTVR 14 april 2021 15:49
    Cinedigm kondigt recordmijlpalen voor abonnementen en advertentieondersteunde gebruikersgroei aan
    Woensdag 14 april 2021, 15:25 uur

    Total Streaming-kijkers bereikten 23,8 miljoen kijkers in maart 2021, een stijging van 208% op jaarbasis

    Het totale aantal abonnees op de SVOD-services van het bedrijf overtreft 640.000, een stijging van 574% op jaarbasis

    LOS ANGELES, CA / ACCESSWIRE / 14 april 2021 / Cinedigm (NASDAQ: CIDM), een wereldwijd mediabedrijf dat enthousiaste streamingkanalen creëert, heeft vandaag recordbrekende mijlpalen aangekondigd voor zijn abonnementen en advertentie-ondersteunde kanaalactiviteiten.

    In maart 2021 bereikte de totale voetafdruk van streamingkijkers van Cinedigm ongeveer 23,8 miljoen maandelijkse actieve, door advertenties ondersteunde kijkers in de digitale netwerken van Cinedigm die werden verspreid via lineaire Free Ad-supported TV (FAST) en Advertising Video on Demand (AVOD), een stijging van meer dan 208% op jaarbasis. op jaarbasis.

    Bovendien meldde het bedrijf dat het totale aantal abonnees op de portefeuille van streamingdiensten voor abonnementen van het bedrijf 640.000 overschreed, een stijging van 574% op jaarbasis.

    Aanvullende belangrijke mijlpalen en feiten *:

    In maart 2021 werden ongeveer 423 miljoen minuten gestreamd, een nieuw bedrijfsrecord, en een stijging van 305% op jaarbasis.

    De advertentieverzoeken stegen met 431% op jaarbasis.

    Ongeveer 96% van alle streaming vond plaats in omgevingen met verbonden tv ("CTV"). CTV is de meest waardevolle advertentievoorraad en er is meer vraag naar van adverteerders in vergelijking met desktop- of mobiele voorraad.

    16 streamingkanalen zijn momenteel live, tegenover 5 live in maart 2020, een stijging van 220%.

    * Alle cijfers zijn gebaseerd op voorlopige prestatiegegevens van maart 2021.
    ** Jaarlijkse vergelijkingen zijn tussen maart 2020 en maart 2021

    "Een jaar geleden hebben we een agressieve strategie aangekondigd om onze voetafdruk van FAST lineaire streaming- en AVOD-kanalen snel uit te breiden, en ook om snel de groei van onze SVOD-kanaalabonnees uit te breiden door middel van fusies en overnames, distributie-uitbreiding en partnerschappen", aldus Erick Opeka, Chief Strategy Officer en voorzitter van Digital Networks voor Cinedigm. "Vandaag zijn we verheugd om te laten zien dat, in een turbulente wereld voor entertainment, de niet-aflatende focus van ons ongelooflijke team zijn vruchten afwerpt in een recordgroei van het aantal abonnees, gratis kijkers, betrokkenheid en uiteindelijk ook inkomsten. Ons succes blijft niet onopgemerkt," met nieuwe grote merken en mediabedrijven die ons regelmatig benaderen om hen te helpen bij het ontwikkelen van streamingstrategieën die het meest effectief inkomsten genereren met hun eigendommen en een nieuw publiek aantrekken, we blijven op de hogere markt met grotere wereldwijde merk- en kanaalmogelijkheden. We blijven standvastig in onze groeiplannen via onze M & A-rollup-strategie, waarbij we 4 nieuwe OTT-kanalen, meer dan 15.000 films en tv-afleveringen hebben toegevoegd en een toonaangevend bedrijf op het gebied van streamingtechnologie met een sterke basis in de snelgroeiende Zuid-Aziatische markt in de laatste tijd. 5 maanden."
  2. TheBiG 30 april 2021 15:38
    Cinedigm Announces Fandor Selects(TM), the World's First NFT Film Label

    LOS ANGELES, CA / ACCESSWIRE / April 30, 2021 / Cinedigm (NASDAQ:CIDM) today announced the launch of Fandor Selects™, a new NFT-based film label dedicated to releasing limited editions of significant classic, contemporary and world cinema. The Company is utilizing the recent acquisition of Fandor®, the leading global independent film subscription streaming service, which the Wall Street Journal called "The Netflix for Indie Film," to anchor the initiative.

    Launching this summer,
    Fandor Selects™
    ,
    will release each film as a collection, which will include a high-definition, restored transfer from the original 35mm film elements in 2K and 4K, supplemental features, interviews and commentaries, along with limited edition stills, GIFs, original and alternative posters from leading artists, with all items in the bundle minted as NFTs. Each bundle will be a limited edition run and will be competitively priced to make collecting films within reach for mainstream consumers.

    Cinedigm will make the collections available on all of the top NFT collectibles marketplaces, including Rarible, Opensea, and others, enabling consumers to truly own and control their digital film assets for the first time.

    For the first month of releases, Fandor Selects™ has chosen two classic titles celebrating the Company's strength in Westerns and Film Noir:

    The Capture (1950) - Directed by John Sturges (The Magnificent Seven, The Great Escape) and starring Lew Ayers, Teresa Wright, and Victor Jory.

    Lin Vanner (Lew Ayres), an American oil worker in Mexico, discovers that company money has been stolen. He confronts who he thinks is the thief and kills the man. Later, realizing he was innocent, Vanner finds his widow, Ellen (Teresa Wright), to inform her. Instead he's mistaken for a man looking for work on her farm, and the two fall in love and marry. When the real robbery culprit is killed, Vanner becomes a murder suspect and takes refuge in the home of Father Gomez (Victor Jory). Originally distributed in 1950 by RKO Radio Pictures, the film represents one of the earliest examples of the "Western Noir" style of storytelling.
    A Life at Stake (1955) Directed by Paul Guilfoyle and starring Angela Lansbury and Keith Andes.

    An out-of-work architect (Keith Andes) meets a married woman (Angela Lansbury) who has a business proposition for him. The architect begins to suspect the woman's interest in him is not just financial and may actually be deadly. Originally distributed in 1955 by Gibraltar Motion Picture Distributors, Inc., this independent production from the golden age of film noir featured Angela Lansbury as the charming femme fatale, already twice Oscar nominated for performances in "Gaslight" (1944) and "The Picture of Dorian Gray" (1945).
    Fandor Selects™ will continue to find and secure important film and television properties and artifacts from its extensive film and television archive stored by the Academy of Motion Pictures, the UCLA Film & Television Archive, and the Warner Brothers Archives and will also work with current and new suppliers with important IP to release under the label.

    This initiative marks first of many forthcoming product extensions for Fandor, the leading streaming service for Cinema lovers led by President Phil Hopkins. The Company plans on integrating additional NFT features and capabilities, including loyalty and direct marketplace capabilities, into Fandor's roadmap in the coming quarters.

    "Cinedigm has always been at the forefront of key industry-changing technological advances in the entertainment business" said Chris McGurk, Cinedigm Chairman and CEO. " From leading the charge to digitize the motion picture theatrical business to accelerating the growth of the digital content ecosystem to morphing into the leading independent streaming company, Cinedigm has helped generate billions of dollars in new revenues and cost savings for thousands of content creators, distributors and IP holders around the globe through our digital technology capabilities. The launch of Fandor Selects into the promising new NFT ecosystem continues our leadership position in the industry's ongoing technological revolution. And we are in extensive discussions with additional brands, content creators and IP holders who need a partner with our capabilities to reach fans and collectors in this exciting new NFT medium."

    "As a company with a strong focus on innovation and creating user value, we're excited to be the first film-centric company to offer a new way for film lovers to own a piece of film history," said Phil Hopkins, President of Fandor and The Film Detective, Cinedigm's unit focused on classic film discovery and restoration. "These NFT collections illustrate our commitment to preserving film culture while at the same time embracing the future."

    "We are excited to bring our first of many new NFT products to the market," said Erick Opeka, Chief Strategy Officer at Cinedigm. "Fandor Selects is the first in a series of products that will enhance the experience for our users and content partners. We continue to work on additional products to enhance consumer loyalty, as well as NFT creation and distribution tools that both ourselves and our partners can use to drive NFT revenue."

    investor.cinedigm.com/news-releases/n...
  3. DRTVR 7 mei 2021 15:43
    Cinedigm kondigt algehele vermindering van de bedrijfsschuld aan met $ 44,2 miljoen

    89% vermindering van de schuld sinds 31 maart 2020 levert balans op ter ondersteuning van streaming fusie- en overnamestrategie

    LOS ANGELES, CA / ACCESSWIRE / 7 mei 2021 / Cinedigm Corp. (NASDAQ: CIDM) heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf de afgelopen twaalf maanden zijn totale uitstaande schuldsaldo met $ 44,2 miljoen of 89% heeft verlaagd tot een huidig ??saldo van $ 5,7 miljoen van $ 49,9 miljoen op 31 maart 2020.

    Het bedrijf heeft deze belangrijke mijlpaal voor schuldvermindering bereikt door $ 15,0 miljoen aan converteerbare obligaties om te zetten in eigen vermogen, $ 8,2 miljoen aan tweede pandschuld af te lossen, $ 8,7 miljoen aan Digital Cinema non-recourse schuld en $ 14,4 miljoen aan revolver-schuld terug te betalen. Deze acties hebben de jaarlijkse rentelasten van de Vennootschap aanzienlijk verminderd.

    Het bedrijf blijft zijn balans verbeteren met een huidig ??totaal schuldsaldo van $ 5,7 miljoen, inclusief een PPP-lening van $ 2,1 miljoen, waarvoor het bedrijf zijn aanvraag voor kwijtschelding heeft ingediend, $ 3,5 miljoen aan niet-verhaalbare schuld in de oude Digital Cinema-activiteiten en een doorlopende kredietfaciliteit met East West Bank, die momenteel een saldo heeft van $ 0,1 miljoen.

    Bovendien zal een deel van Cinedigm's recente verkoop van 10,8 miljoen dollar van digitale bioscoopprojectiesystemen aan American Multicinema Inc. (AMC), aangekondigd op 26 maart 2021, worden gebruikt om de resterende 3,5 miljoen dollar aan apparatuurschuld te elimineren in niet-verhaalbare Digital Cinema-schuld. . Volgens de voorwaarden van de AMC-deal zal de apparatuur in de loop van de tijd worden verkocht en zal de vergoeding in gedeelten worden betaald bij elke afzonderlijke verkoop die op verschillende datums tot en met januari 2023 zal plaatsvinden.

    Na de verkoop van apparatuur aan AMC blijft Cinedigm eigenaar van 1.000 extra projectiesystemen die het bedrijf mogelijkheden onderzoekt om te leasen of te verkopen aan theatrale exposanten.

    "Cinedigm bevindt zich op een cruciaal moment, aangezien we investeren in snelgroeiende digitale streamingactiva en tegelijkertijd geld verdienen aan onze digitale bioscoopactiva", aldus Gary Loffredo, President en COO van Cinedigm. "We zijn erin geslaagd om de huidskleur van onze balans volledig te veranderen, aanzienlijke contanten toe te voegen en meer dan $ 44 miljoen aan schulden te elimineren sinds 31 maart 2020. We zijn van plan om de relatief kleine resterende schuldsaldi in dit boekjaar verder te verminderen."

    Hij vervolgde: "Deze vooruitgang is belangrijk omdat het laat zien dat we uitvoeren tegen onze strategie in, waaronder ons doel om aanzienlijk af te betalen en de rentelasten te verminderen. Met onze balansversterking hebben we het bedrijf gepositioneerd om extra activa met een hoog potentieel voor streaminggroei te verwerven buiten de vijf overnames die we hebben gedaan sinds oktober 2020, waar we vier nieuwe streamingkanalen, ongeveer 15.000 films en tv-afleveringen, een streamingtechnologiebedrijf en een basis voor toekomstige activiteiten in Zuid-Azië hebben opgepikt. Door een leider te worden in de streamingcontentbusiness, zijn we waardoor het bedrijf een aanzienlijk hoger veelvoud van inkomsten op de kapitaalmarkten kan behalen. "
  4. DRTVR 10 mei 2021 10:53
    Cinedigm kondigt recordverbetering aan advertentie-inkomsten aan door de implementatie van Amagi's advertentieoplossingen

    Vrijdag 7 mei 2021, 20:30 uur

    Cinedigm meldt een omzetstijging van 47% na de implementatie van het Amagi THUNDERSTORM 2.0-product

    LOS ANGELES, CA / ACCESSWIRE / 7 mei 2021 / Cinedigm (NASDAQ: CIDM), het toonaangevende onafhankelijke streamingbedrijf dat enthousiaste fanbases bedient, heeft vandaag aangekondigd dat ze een partnerschap zijn aangegaan met Amagi, een wereldleider in SaaS voor uitzending en streaming van tv in de cloud, voor het implementeren van hun server-side advertentie-invoegplatform, Amagi THUNDERSTORM 2.0. Deze verbetering, die automatische advertentiedetectie en mogelijkheden voor dynamische OTT-advertentie-invoeging biedt voor het genereren van inkomsten via kanalen, heeft geresulteerd in een toename van de advertentie-inkomsten met 47% sinds de nieuwe implementatie.

    Sinds de lancering van deze nieuwe technologie in april, zag het bedrijf ook een vertoningstoename van 21% en een stijging van de weergavepercentages met 100% (een berekening van het percentage weergegeven vertoningen op basis van het totale aantal gewonnen veilingen). Cinedigm verwacht in het huidige fiscale jaar zeven cijfers aan nieuwe inkomsten te behalen door de inzet van Amagi ADS PLUS, een virtuele verkoopdienst voor advertenties. Bovendien heeft een verbeterde systematische analyse via Amagi ANALYTICS end-to-end-analyses mogelijk gemaakt over het aantal kijkers en het genereren van inkomsten uit advertenties, toegangsstatistieken voor elke regio, apparaat, kanaal, contentitem en tijdzone. Het biedt naadloze toegang tot live gegevens over gelijktijdige gebruikers in een CCU-grafiek, evenals key performance indicators voor advertentie-operaties en kan automatisch key performance-rapporten genereren voor kijkers en advertentie-operaties. De volledige suite van Amagi '

    "Als een langdurige strategische partner van Amagi, blijven we nauw samenwerken met Amagi bij het gebruik van hun technologie in ons portfolio van door advertenties ondersteunde streamingkanalen", zegt Tony Huidor, SVP, Products & Technology en General Manager of Digital Networks bij Cinedigm. "Als het dominante technologieplatform op het gebied van lineaire weergave binnen de OTT-ruimte, heeft Amagi toonaangevende technologie ontwikkeld, maar blijft het ook openstaan ??voor de zakelijke behoeften van partners zoals Cinedigm die de technologie verder willen pushen om het inkomstenpotentieel hierin te blijven maximaliseren. snelgroeiend segment van de entertainmentindustrie. "

    "Cinedigm heeft altijd een voortrekkersrol gespeeld bij de digitale transformatie door unieke en boeiende inhoud voor kijkers samen te brengen op door advertenties ondersteunde platforms. Of het nu gaat om het creëren van lineaire kanalen met Amagi CLOUDPORT of het versnellen van de groei van advertentie-inkomsten via Amagi THUNDERSTORM 2.0, Cinedigm is een waardevol en strategische partner voor Amagi ", aldus Srinivasan KA, medeoprichter, Amagi. "We kijken ernaar uit om hun groei en expansie te ondersteunen door middel van onze allesomvattende oplossingen voor streaming tv - het creëren van kanalen, distributie en het genereren van inkomsten met advertenties."

    Door een mix van premium SVOD-services en speciale AVOD- en FAST-kanalen, blijft C inedigm een thuis voor enthousiaste inhoud met een portfolio van fan-centrische bestemmingen die allemaal gericht zijn op een kernmissie: de wereld vermaken. Het streamingportfolio van Cinedigm omvat indiefilm (Fandor), horror (Screambox & Bloody Disgusting), familie-entertainment (Dove Channel) en anime (CONTv-anime), evenals speciale kanalen voor iconische entertainers, geleid door Bob Ross (The Bob Ross Channel ). Cinedigm is al meer dan twee decennia een innovator in de digitale transformatie van de entertainmentindustrie en heeft als doel bestemmingen te creëren die kijkers onderdompelen in content waar ze van houden, terwijl ze voorop blijven lopen in de technologie terwijl de streaming-industrie zich blijft ontwikkelen.

    Over Cinedigm

    Cinedigm (NASDAQ: CIDM) leidt al meer dan twintig jaar de digitale transformatie van de entertainmentindustrie. Tegenwoordig vermaakt Cinedigm honderden miljoenen consumenten over de hele wereld door premium content, streamingkanalen en technologiediensten te leveren aan 's werelds grootste media-, technologie- en retailbedrijven.

    Cinedigm gebruikt, en zal blijven gebruiken, zijn website, persberichten, SEC-documenten en verschillende sociale mediakanalen, waaronder Twitter ( twitter.com/cinedigm ), LinkedIn www.linkedin.com/company / cinedigm / ), Facebook ( facebook.com/Cinedigm ), StockTwits ( stocktwits.com/CinedigmCorp ) en de bedrijfswebsite ( www.cinedigm.com) als extra middel om openbare informatie bekend te maken aan investeerders, de media en anderen die in het bedrijf geïnteresseerd zijn. Het is mogelijk dat bepaalde informatie die het bedrijf op zijn website plaatst, verspreid in persberichten, SEC-documenten en op sociale media, kan worden beschouwd als materiële informatie, en het bedrijf moedigt investeerders, de media en anderen die in het bedrijf zijn geïnteresseerd aan om dit te bekijken. de zakelijke en financiële informatie die het bedrijf op zijn website publiceert, verspreidt in persberichten, SEC-documenten en op de hierboven vermelde sociale mediakanalen, aangezien dergelijke informatie kan worden beschouwd als materiële informatie.

    Over Amagi

    Amagi is een media-technologiebedrijf van de volgende generatie dat cloud-uitzendingen en streaming tv-oplossingen levert aan tv-netwerken, contenteigenaren en streaming tv-platforms. Amagi stelt contenteigenaren in staat om live lineaire kanalen te lanceren, distribueren en er geld mee te verdienen op door gratis advertenties ondersteunde tv- en SVOD-platforms. Amagi biedt ook 24x7 cloudbeheerde services die eenvoud, geavanceerde automatisering en transparantie brengen in de volledige uitzendactiviteiten voor traditionele tv-netwerken. Amagi levert meer dan 500 kanalen met implementaties in meer dan 40 landen. Amagi heeft kantoren in New York, Los Angeles, Londen, New Delhi en Bangalore.
233 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.