Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel Euronav BRU:CMBT.BL, BE0003816338

Laatste koers (eur) Verschil Volume
15,220   -0,020   (-0,13%) Dagrange 15,160 - 15,380 4.571   Gem. (3M) 58,1K

Forum geopend voor Euronav

19.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 791 792 793 794 795 ... 970 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 boothram 25 maart 2021 11:01
    zondag speciaal hoog tij... ander beginnne met lossen
    20 000 containers.... TEU
    ken dan zal het wel hoeger komen te liggen,... misschien is he dan eerst de cargo, en zien dat het niet nog meer klemt....
    Het lossen van de cargo zal zeer zorgvuldig moeten gebeuren...
    Spannend...!!! tussen de beide oevrs van het kanaal...
  2. [verwijderd] 25 maart 2021 18:56
    quote:

    Vavli schreef op 25 maart 2021 18:30:

    Wat betekent die blokkade voor de olietankers? Heeft dit impact op de tarieven?
    als er al 150 schepen liggen te wachten
    en er dan een paar botsen
    en er een paar gekaapt worden
    de rest een langere vaartijd nodig hebben
    ???
    wat denk je dan
    ?
    het overschot zal wel verdwijnen
    denk ik dan
    :)
  3. [verwijderd] 25 maart 2021 20:40
    Hypocriet

    :)

    Veiligheid,
    Accounts,
    :)
    is er dan niemand in de scheepvaart die dit heeft zien aankomen ????
    Verzekeraars ???
    :)
    Lachwekkend !!!!!!!
    :)
    Miljardenkost !!!
    :)
    en wie gaat dit betalen ?????
    :)
    De "Globale"-verzekeringsnemer !!!
    :)
    En wat doen ze met mensen die dit neerschreven in hun "veiligheidsplannen" ?
    Die werden buiten dienst gesteld
    :)
    :)
    :)
    GLOBALE risicoanalyse !!!
    :)

  4. forum rang 7 €URO-Trader 25 maart 2021 23:11
    Oo Google Maps Satteliet View tel ik minstens 8 olietankers en meer dan 12 containerschepen. Goed, het is een momentopname maar het geeft wel een indicatie dat consequenties heeft op olietransport. Men blijft pompen en met langere routes en meer benodigde vessels gaat dit zeker de tarieven bepalen. Daarnaast, containers lossen vanaf de wal is mogelijk mbv een hijskraan, aanvoer 1 a 2 weken, opbouw 1 week en hiswerkzaamheden minimaal 1 a 2 wkn. Kortom, indien er containers vanaf moeten gaat dit minimaal 4 wkn duren.
  5. forum rang 7 €URO-Trader 26 maart 2021 02:24
    The stranded mega-container vessel, Ever Given in the Suez Canal, is holding up an estimated $400 million an hour in trade, based on the approximate value of goods that are moved through the Suez every day, according to shipping data and news company Lloyd's List.

    Lloyd's values the canal's westbound traffic at roughly $5.1 billion a day, and eastbound traffic at around $4.5 billion a day. The blockage is further stressing an already strained supply chain, said Jon Gold, vice president of supply chain and customs policy for the National Retail Federation.

    www.cnbc.com/amp/2021/03/25/suez-cana...
19.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 791 792 793 794 795 ... 970 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.