Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Degiro

4.500 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 225 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 1 maart 2021 10:11
    Aha!@etc.

    Die €7,50 betrof een interne overboeking. (van een gewone rekening, naar een Custody rekening)

    Mag ik er nog even op wijzen dat de maximale kosten €60.00 per verkoop zijn. Dus voor een grote positie, beter zelf verkopen, geld overboeking naar je rekening (duurt helaas een paar dagen).
    Daarna weer geld overboeken naar je nieuwe broker (heeft die ideal storting?)

    Blijft lastig. Niet iedere bank kan onbeperkt geld overboeken. Zo kent de ING een dag limiet van € 50.000. Bij meer dan €250.000 overboeken ben je dus wel even bezig.

    Lastig allemaal.

    Succes er mee.
  2. forum rang 6 !@#$!@! 1 maart 2021 10:20
    @Voda

    Zowel Degiro zelf in de email als 3 andere personen in deze draad hebben dat net al gezegd.

    Overboeken van geld kan ook lang duren en dan loop ik dus duizenden euro's koersrisico, zeker in deze markt. (zie eerdere klachten in deze draad. 3 dagen vind men snel ???)

    Snap dus niet waarom mensen dat als een beter alternatief blijven zien ?
  3. forum rang 8 objectief 1 maart 2021 10:44
    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 10:29:

    Ik krijg sterk de indruk dat jij op zoek bent naar complimenten voor shit-suggesties die niks oplossen.

    Heb je nog meer open deuren waar niemand wat aan heeft ??

    Laat mij raden ? ik moet gewoon maar overstappen naar een andere broker dan had ik dit probleem niet ? #sarcasme

    Ja, uiteindelijk heb je het begrepen. Er is geen probleem van betekenis.
  4. forum rang 6 !@#$!@! 1 maart 2021 10:45
    quote:

    herve1 schreef op 5 februari 2021 19:25:

    Hebben meer mensen hier last van: als je geld van Degiro terug laat boeken naar je bankrekening dan zou dit 3-5 dagen duren volgens de site. Bij mij duurt het nu 7 dagen en nog niets. Ik heb gebeld -naar een Deens nummer van Degiro- en daar werd mij verteld dat het meer beleggers treft en dat ik niet de enige ben. Toch lees ik er hier niet over. Hoe zit het nu?
    Ja, jongens bedankt voor de tip. Mijn aandelen verkopen en geld overboeken zal het probleem vast oplossen. Vraag maar aan Herve.

    Daarnaast garanderen Objectief en Hirshi ook nog eens dat het aandeel wel lager zal staan op het moment dat ik eindelijk wel over mijn geld zal beschikken om mijn andere rekening.

    Dat in een markt waar zelfs aandelen als PostNL in een rechte lijn al 350% aan het stijgen is vanaf de bodem. Een markt waarin aandelen zomaar 10-20% stijgen in 1 dag.

    De realiteitszin is bij sommige forumleden weer ver te zoeken. Zelfs in een simpele klachten draad over broker Degiro die niet in staat is om simpelweg een positie adequaat over te boeken.
  5. forum rang 6 hirshi 1 maart 2021 10:51
    quote:

    objectief schreef op 1 maart 2021 10:44:

    [...]

    Ja, uiteindelijk heb je het begrepen. Er is geen probleem van betekenis.
    Duizenden euro's gemiste koerswinst voorkomen bij een overboeking en je dan druk maken om honderd euro overboekingskosten.

    Zelden zo'n rammelend verhaal gelezen.
  6. forum rang 6 !@#$!@! 1 maart 2021 11:01
    quote:

    hirshi schreef op 1 maart 2021 10:51:

    [...]

    Duizenden euro's gemiste koerswinst voorkomen bij een overboeking en je dan druk maken om honderd euro overboekingskosten.

    Zelden zo'n rammelend verhaal gelezen.
    Heel vaak maak ik mee dat mensen reageren zonder goed gelezen te hebben waarop ze reageren.
    Heel vaak lees ik reacties die net zo erg rammelen als die van jou.

    Jammer genoeg.

    (De klacht ging helemaal niet over de kosten. )
  7. forum rang 8 objectief 1 maart 2021 11:02
    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 11:01:

    [...]

    Heel vaak maak ik mee dat mensen reageren zonder goed gelezen te hebben waarop ze reageren.
    Heel vaak lees ik reacties die net zo erg rammelen als die van jou.

    Klopt, diverse posters willen slechts aandacht!!! (en verzinnen een probleem dat er niet is)
  8. forum rang 6 hirshi 1 maart 2021 11:07
    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 11:01:

    [...]

    Heel vaak maak ik mee dat mensen reageren zonder goed gelezen te hebben waarop ze reageren.
    Heel vaak lees ik reacties die net zo erg rammelen als die van jou.

    Jammer genoeg.

    (De klacht ging helemaal niet over de kosten. )
    Je hebt een probleem omdat je kennelijk in jouw werkwijze een verkeerde keuze gemaakt hebt.
    Geef dat eens ruiterlijk toe en betaal gewoon die honderd euro.
    Kun je ook weer rustig slapen en kom niet met het verhaal dat overboeken niet mogelijk is.
  9. forum rang 6 !@#$!@! 1 maart 2021 11:12
    Speciaal voor Hirshi die nog steeds moeite heeft met lezen en blijft reageren zonder te weten waar ie nou precies op reageert. Nogal onbeleefd gedrag.

    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 08:21:

    [...]

    Ja, ik ben dus ontevreden over de service van Degiro, dus ik wil mijn portefeuille weer terug boeken naar mijn rekening bij IB. Ik heb op 8 februari een email gestuurd met de opdracht dit te doen. Krijg ik op 12 februari de vraag of ik het wel echt wil, want dat kost €100. Belachelijk natuurlijk, maar goed, ik bevestigt dat ik akkoord ga met de kosten.
    Het is nu 1 maart en er is nog steeds niks gebeurd. Ondertussen nog 2 emails gestuurd zonder er ooit antwoord op te hebben gekregen.

    Als ik bel wordt de eerste keer wordt de verbinding gewoon verbroken omdat de wachttijd te lang is , dus bel ik nu op maandagochtend. Het enige wat ze voor je doen is doorgeven aan de afdeling overboeking (die kennelijk uit 2 personen bestaat ??) dat ik heb gevraagd om een statusupdate.

    Dus ik wil weg, maar dat kan gewoon niet. Ze laten je niet gaan.
    Heel vaak maak ik mee dat mensen reageren zonder goed gelezen te hebben waarop ze reageren.
    Heel vaak lees ik reacties die net zo erg rammelen als die van jou.

    Jammer genoeg.

    (De klacht ging helemaal niet over de kosten. )

    Ga je nu ook ruiterlijk toegeven dat je het compleet verkeerd gelezen heb Hirshi ????

  10. forum rang 8 Wilbar 1 maart 2021 11:14
    quote:

    hirshi schreef op 1 maart 2021 11:07:

    [...]

    Je hebt een probleem omdat je kennelijk in jouw werkwijze een verkeerde keuze gemaakt hebt.
    Geef dat eens ruiterlijk toe en betaal gewoon die honderd euro.
    Kun je ook weer rustig slapen en kom niet met het verhaal dat overboeken niet mogelijk is.
    Leesbrilletje vergeten vandaag?
  11. forum rang 6 hirshi 1 maart 2021 11:19
    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 11:12:

    Speciaal voor Hirshi die nog steeds moeite heeft met lezen en blijft reageren zonder te weten waar ie nou precies op reageert. Nogal onbeleefd gedrag.

    [...]

    Heel vaak maak ik mee dat mensen reageren zonder goed gelezen te hebben waarop ze reageren.
    Heel vaak lees ik reacties die net zo erg rammelen als die van jou.

    Jammer genoeg.

    (De klacht ging helemaal niet over de kosten. )

    Ga je nu ook ruiterlijk toegeven dat je het compleet verkeerd gelezen heb Hirshi ????

    Ik heb echt met jou te doen.

    Al dat geklaag is energieverspilling.

    Of ben je bang dat DeGiro jouw aandelen laat verdwijnen?
  12. forum rang 6 !@#$!@! 1 maart 2021 11:29
    Ik heb echt met jou te doen.

    Al dat geklaag over mijn klacht is energieverspilling.

    Of ben je bang dat ... ? Ja, waar ben je nu eigenlijk bang voor ?

    PS zolang die positie niet is overgeboekt kan ik niet handelen met het krediet dat die positie zal geven op mijn andere rekening. Dus elke keer als ik leuke kansen zie kan ik daar nu niks mee. (zit daar al aan mijn max)

    Plus dat ze geen enkel teken van leven geven en geen enkele intentie tonen om de positie uberhaupt over te boeken.

    Ik zou het op prijs stellen als ik deze klacht met andere mensen op dit forum mag delen zodat die geïnformeerd zijn over de geweldige service van deze broker. Of heb jij er soms een belang bij dat dat niet gebeurd ??
  13. forum rang 6 hirshi 1 maart 2021 11:48
    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 11:29:

    Ik heb echt met jou te doen.

    Al dat geklaag over mijn klacht is energieverspilling.

    Of ben je bang dat ... ? Ja, waar ben je nu eigenlijk bang voor ?

    PS zolang die positie niet is overgeboekt kan ik niet handelen met het krediet dat die positie zal geven op mijn andere rekening. Dus elke keer als ik leuke kansen zie kan ik daar nu niks mee. (zit daar al aan mijn max)

    Plus dat ze geen enkel teken van leven geven en geen enkele intentie tonen om de positie uberhaupt over te boeken.

    Ik zou het op prijs stellen als ik deze klacht met andere mensen op dit forum mag delen zodat die geïnformeerd zijn over de geweldige service van deze broker. Of heb jij er soms een belang bij dat dat niet gebeurd ??
    Ik concludeer dat je de weg niet weet om met iets dat je als een probleem ervaart om te gaan.
    Nooit van klachtenprocedures gehoord?

    Heb prima ervaring met de service van DeGiro. Altijd correct antwoord gehad op mijn vragen.
    En ik heb er verder geen enkel belang bij als jij je ontevredenheid wil delen.

    Maak maar niet de fout die beleggers door je jaren heen maken. De angst om uit hebzucht kansen te missen.
  14. forum rang 6 !@#$!@! 1 maart 2021 11:53
    Oke, het is duidelijk. Jij wordt betaald door DeGiro om met onzin reacties klachten over DeGiro te verdoezelen. Ik zal daarom mijn klacht nog een keer herhalen en daarna niet meer op jou reageren.

    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 08:21:

    [...]

    Ja, ik ben dus ontevreden over de service van Degiro, dus ik wil mijn portefeuille weer terug boeken naar mijn rekening bij IB. Ik heb op 8 februari een email gestuurd met de opdracht dit te doen. Krijg ik op 12 februari de vraag of ik het wel echt wil, want dat kost €100. Belachelijk natuurlijk, maar goed, ik bevestigt dat ik akkoord ga met de kosten.
    Het is nu 1 maart en er is nog steeds niks gebeurd. Ondertussen nog 2 emails gestuurd zonder er ooit antwoord op te hebben gekregen.

    Als ik bel wordt de eerste keer wordt de verbinding gewoon verbroken omdat de wachttijd te lang is , dus bel ik nu op maandagochtend. Het enige wat ze voor je doen is doorgeven aan de afdeling overboeking (die kennelijk uit 2 personen bestaat ??) dat ik heb gevraagd om een statusupdate.

    Dus ik wil weg, maar dat kan gewoon niet. Ze laten je niet gaan.
  15. forum rang 6 hirshi 1 maart 2021 11:58
    quote:

    !@#$!@! schreef op 1 maart 2021 11:53:

    Oke, het is duidelijk. Jij wordt betaald door DeGiro om met onzin reacties klachten over DeGiro te verdoezelen. Ik zal daarom mijn klacht nog een keer herhalen en daarna niet meer op jou reageren.

    [...]

    Dat laatste acht ik niet als storend. Houd je vooral aan je woord.

    En inderdaad, ik word er door DeGiro goed voor betaald.
4.500 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 225 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.