Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Degiro

4.500 Posts
Pagina: «« 1 ... 104 105 106 107 108 ... 225 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Portisch 17 februari 2021 16:52
    Goed nog eens te horen van je, Free 1 .

    Zit voornamelijk in NL/UK/US aandelen.
    Geen obli's meer .
    Zo nu en dan wat call's schrijven op mijn onderliggende stukken.
    Zit ook al jaren bij deGiro.
    Heb ze nog nooit hoeven bellen of schrijven.
    Ben wel blij met de lage kosten.
    Ook de lage rente voor de leverage is altijd aantrekkelijk geweest.
    Kon me nog herinneren dat jij dat deed.
    Heb hiervan persoonlijk nooit gebruik gemaakt.
    We modderen wel wat aan, het gaat je goed.

    Groet, Portisch
  2. [verwijderd] 17 februari 2021 16:59
    quote:

    Kaiser schreef op 17 februari 2021 16:24:

    [...] weer een aantal dagen verder en nog steeds geen terugboeking op tegenrekening.... louche broker, ondanks die Flatex rekening, tijden van Instant-overschrijvingen , overschrijving moet eerst door een medewerker goedgekeurd worden.... geld maar verzekerd tot de eerste 100.000 euro. Ze spelen met ons geld.... wou die ervaring toch delen om de mensen te waarschuwen. Verkooporders worden geblokkeerd en/of verworpen, aandelen uitgeleend.... zeker niet aan te raden voor de meer vermogende belegger. Betaal liever wat meer voor een kwalitatieve broker met service !

    op het forum :
    "Ik heb het vermoeden dat het niet zo goed gaat met DeGiro en dat zij een liquiditeit probleem hebben. Ik heb ook het vermoeden dat ze dit proberen te verminderen / in te dammen door klanten te ontmoedigen hun gelden op te nemen/het klanten moeilijker te maken hun gelden op te nemen."
    lenen aandelen uit aan shorters en hebben waarschijnlijk broek gescheurd aan AMC , GME,.... net als Robinhood
  3. forum rang 8 objectief 17 februari 2021 17:20
    quote:

    A3aan schreef op 17 februari 2021 16:51:

    Die objectief reageert overal op als DeGiro aan bod komt. Heeft altijd een woord klaar als je een minder onprettige ervaring hebt bij de DeGiro. Die man/vrouw is volgens mij ingehuurd door DeGiro of is een werknemer.
    Nee, verkeerd geraden. Maar dat maakt niet uit; m.i. bewijst het bovenstaande dat DeGiro de risico's goed bewaakt.
  4. forum rang 6 !@#$!@! 17 februari 2021 17:35
    quote:

    objectief schreef op 17 februari 2021 16:14:

    Timing mag geen rol spelen; niemand weet of de koersen niet nog meer de verkeerde kant opgaan, waardoor je nog verder in de schuld komt te zitten.
    Misschien handig als je eerst probeert te begrijpen wat andere mensen bedoelen voordat je reageert. Je opmerking slaat namelijk nergens op.
  5. forum rang 8 objectief 19 februari 2021 14:35
    quote:

    Kaiser schreef op 19 februari 2021 13:52:

    10 dagen later en nog geen terugboeking.... en we zijn niet alleen
    enkel maar uitvluchten over technische storing... terwijl de moeilijkheden al maanden bezig zijn sinds samenwerking met Flatex ( opgelet : slechts waarborg tot 100.000 euro )

    Vorige week nog een terugboeking gedaan en 3 werkdagen later op mijn tegenrekening. (geheel cf. de
    mededeling van de bank zelf).
    Gezien de enorme aanwas aan klanten en daarmee gepaard drukte lijkt me dat heel redelijk.
  6. forum rang 6 hirshi 19 februari 2021 14:41
    quote:

    objectief schreef op 19 februari 2021 14:35:

    [...]

    Vorige week nog een terugboeking gedaan en 3 werkdagen later op mijn tegenrekening. (geheel cf. de
    mededeling van de bank zelf).
    Gezien de enorme aanwas aan klanten en daarmee gepaard drukte lijkt me dat heel redelijk.
    In mijn geval deze week binnen een dag.
    Drukte verwerkt?
  7. forum rang 6 bartbas 19 februari 2021 14:49
    quote:

    ONN schreef op 26 september 2013 10:50:

    [...]
    Volgens mij hoef je je niet al teveel zorgen te maken. Het is een broker, geen bank, en daar zijn er wel meer van. Je effecten zijn veilig en dat uitlenen doen ze volgens mij ook gewoon bij Binck bijvoorbeeld.
    En als je er voor zorgt dat je weinig tot geen cash hebt staan is dat eventuele probleem ook weer opgelost.

    Het schijnt wel een gekkenhuis te zijn momenteel met alle gevolgen van dien voor het handelen. Beter misschien nog even wachten daarmee tot de ergste drukte voorbij is. Maar op zich prima voor ons particulieren dat de tarieven verder onder druk komen te staan.
    Bij binck wijzen ze je op de mogelijkheid om via het uitlenen wat extra te verdienen. Je moet je dan ook speciaal aanmelden. Een groot deel van de uitleenopbrengst gaat dan naar de klant.
    Bb
  8. forum rang 5 Gaasp 19 februari 2021 14:54
    Het piept en kraakt bij Degiro.
    Dit heeft niets met corona te maken, want voor die tijd was de klantenservice ook al erg slecht bereikbaar. Zal vast wel een bewuste keuze zijn geweest, want medewerkers klantenservice kosten alleen maar geld. Maar nu loopt het uit de hand.
    Als het zo door gaat grijpt DNB in en mogen er een tijdje geen nieuwe klanten bijkomen, totdat de administratie weer op orde is.
    Overigens gaan de terugboekingen bij mij wèl goed, al is 2 werkdagen natuurlijk nog veel te lang.
  9. Mayo 19 februari 2021 15:48
    Iemand ervaring met de klachtenafdeling van Degiro of bestaat die niet??? Ik denk dat laatste.
    Ik heb in augustus een officiële klacht ingediend over bewezen fouten van Degiro. Vanaf dat moment verschillende mails verstuurd en ontvangen maar het enige wat Degiro doet is vaag blijven en verwijzen naar de drukte.. Ze bieden een coulance van Euro 20 en als ik daar niet zomaar mee akkoord ga, vragen ze waar ik dan wel mee akkoord zou gaan. Vandaag een mail ontvangen dat de betreffende medewerker van de klachtenafdeling niet meer bij Degiro werkt en dat er mogelijk iets bekend gaat worden over de gehele gang van zaken. Dus ruim 6 maanden na de officiële klacht gaat er mogelijk iets bekend worden!!!
    @Objectief. Lekker makkelijk om te zeggen dat je dan alles maar moet verkopen en naar een ander moet gaan. Beter is dat Degiro zijn verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat ze de zaken op orde krijgen toch?
  10. forum rang 8 objectief 19 februari 2021 16:49
    quote:

    Mayo schreef op 19 februari 2021 15:48:

    @Objectief. Lekker makkelijk om te zeggen dat je dan alles maar moet verkopen en naar een ander moet gaan. Beter is dat Degiro zijn verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat ze de zaken op orde krijgen toch?
    Elke bank/broker werkt op haar/zijn eigen manier met eigen voorwaarden.
    M.i. kies je voor zo'n partij op grond van deze voorwaarden en dat is geen verplichting.
    NB. ik wil ook graag dat ze terugbetalingen doen binnen 1 uur, maar niet dus en dat was bekend.
  11. Mayo 19 februari 2021 17:58
    @objectief, voor jouw info. Mijn klacht gaat niet over terugbetalingen. Ook al vind ik het belachelijk lang duren maar dat weet ik en accepteer ik ook. Het gaat hier over het terugvorderen van dividendbelasting van mijn pensioenrekening. Dit hoort Degiro te doen maar dat hebben ze verzaakt omdat mijn fiscale gegevens niet bekend zouden zijn. Ze hebben later per mail toegegeven dat deze gegevens wel bij hun bekend waren. Als ik dat zelf niet opgemerkt had was ik dus de ingehouden dividendbelasting kwijt geweest. Ik wil dat Degiro excuses maakt en toegeeft dat ze hier fouten hebben gemaakt en mij niet af laten kopen uit coulance met Euro 20. Na ruim 6 maanden ben ik het zat en daarom deze reactie op de site van IEX.
  12. Lekker anders 19 februari 2021 18:09
    Weten jullie een broker die ook Pre Market en After Hours handelen mogelijk maakt.

    Zit nu al een tijd bij de GIRO maar ben wat meer in de US markt gedoken en zit op wat discord groepen waar ze dus zowel pre als after hours goede zaken doen. Het gepeupel mag dan alleen op de reguliere tijden handelen.

    Daarbij mis ik vaak wel aan of verkoop wanneer het druk wordt in een fonds bij de Giro.
4.500 Posts
Pagina: «« 1 ... 104 105 106 107 108 ... 225 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.