Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Gaussin PSE:ALGAU.FR, FR0013495298

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,119   0,000   (0,00%) Dagrange 0,000 - 0,000 0   Gem. (3M) 158,4K

Gaussin 2020

1.801 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 91 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 oktober 2020 19:13
    google vertaald :

    De voertuigen van Gaussin rijden op hun beurt op waterstof
    Roman Epitropakis Goed nieuws, waterstof, autonoom voertuig, elektrisch voertuig, investering

    Geplaatst op 10/07/2020 OM 12:30 uur
    Made in France De Franse stuwadoor Gaussin onthulde dinsdag 6 oktober de variatie van twee modellen transporters in waterstofversie die zullen worden gebruikt voor logistiek en havenafhandeling. Deze twee voertuigen zijn het resultaat van acht jaar onderzoek en talrijke samenwerkingsverbanden die hebben bijgedragen aan de opbouw van een waterstofindustrie in Bourgogne-Franche-Comté.
    Gaussin-vrachtwagens nemen de waterstofverschuiving over
    ATM-H2 en APM-H2, de twee nieuwe waterstofvoertuigen die op 6 oktober door Gaussin werden gepresenteerd.

    over hetzelfde onderwerp

    Faurecia huldigt zijn wereldwijde waterstofexpertisecentrum in Bavans in Faurecia opent zijn wereldwijde waterstofexpertisecentrum in Bavans
    Michelin presenteert prototype waterstofraceauto in Clermont-Ferrand Michelin presenteert prototype waterstofraceauto in Clermont-Ferrand

    Het Franse Gaussin, gespecialiseerd in het ontwerp en de montage van voertuigen voor logistiek en handling, doet op haar beurt zijn intrede in waterstof. Op het hoofdkantoor in Héricourt (Haute-Saône) onthulde het op dinsdag 6 oktober twee modellen: de ATM-H2 voor transport in logistieke centra en zijn grote broer de APM-H2, gemobiliseerd voor haventransport.

    Ze zijn het resultaat van acht jaar onderzoek, met name met de CEA en haar laboratorium dat zich toelegt op duurzame energiebronnen, LITEN.

    Partnerships met Faurecia en Blue Solutions

    Gaussin, opgericht in 1880, was deze zomer in gewicht verdubbeld na de recente overname van Metalliance: het heeft nu 200 medewerkers en een omzet van 45 miljoen euro. Om deel uit te maken van de energietransitie en het zwaar transport te helpen zijn transformatie te maken, heeft het een alliantie gesloten met autoleverancier Faurecia, die de waterstoftanks voor deze voertuigen levert. Diezelfde dag opende deze laatste ook zijn wereldwijde expertisecentrum voor waterstofopslagsystemen in Bavans (Doubs).

    De ATM-H2 heeft een trekkracht van 38 ton dankzij een 15 kW brandstofcel versterkt door een lithium-ion-ijzerfosfaat accu met een vermogen van 100 kW. Zijn grote broer, de APM-H2, kan 75 ton trekken en krijgt een brandstofcel van 30 kW, ondersteund door een lithium-metaal-polymeerbatterij met een vermogen tussen de 200 en 250 kW. De batterijen worden geleverd door het bedrijf van de Bolloré-groep, Blue Solutions. Gaussin ging niet in op zijn brandstofcelleveranciers, verspreid over de hele wereld. De voertuigen zullen naar verwachting respectievelijk in maart en juni 2021 in de verkoop gaan.

    Een toekomstig landelijk instituut om waterstof op te slaan

    Een paar kilometer van de Gaussin-fabriek zal in 2021 ook het toekomstige Nationaal Instituut voor Waterstofopslag (Isthy) worden opgericht op het Aeroparc de Fontaine (Territoire de Belfort). Onder leiding van Rougeot Energie, een dochteronderneming van de gelijknamige bouwgroep, zal dit project de fabrikanten van de waterstofsector in staat stellen om de veiligheidstests die op de tanks worden uitgevoerd aanzienlijk te versnellen (overdruk, brand, brand, kilometerstand, enz.) .

    Op weg naar de zelfrijdende auto

    Hoewel ze kunnen worden bestuurd, zijn de voertuigen van Gaussin ontworpen om volledig autonoom te zijn dankzij de combinatie van GPS-technologie (kruising van gegevens van 5 GPS) en sensoren van verschillende typen: lidar, ultrasoon, radar, camera. Met de sleutel een precisie tot 3 cm.

    Twee modellen, daarna allemaal in waterstofversie voor 2021

    Gaussin rekent op de assemblage in Héricourt (de productie van 20% van hun componenten wordt uitgevoerd door Metalliance, de andere onderdelen worden geproduceerd door partners) van 200.000 voertuigen in de komende tien jaar met klanten als Amazon of UPS. . Na ATM en APM is de Franse fabrikant van plan om al zijn voertuigen tegen de tweede helft van 2021 om te bouwen tot een waterstofversie. Het bedrijf richt zich in eerste instantie op Europa en de Verenigde Staten, deze Deze laatsten hebben volgens Gaussin een zeer volwassen markt op het gebied van waterstoflaadinstallaties.

    www.usinenouvelle.com/article/les-veh...
  2. forum rang 8 Succes 7 oktober 2020 19:22
    @ La Reina, bedankt voor het plaatsen!

    Gaussin rekent op de assemblage in Héricourt .... van 200.000 voertuigen in de komende tien jaar met klanten als Amazon of UPS ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nou als dat uitkomt dan is €100,-/aandeel nog weinig ....

    Denk dat ik nog wel een tijdje blijf zitten. Na twee jaar verlies, wil ik ook wel eens 2 jaar winst mee maken... op naar de 10euro als mooie tussenstation naar wie weet ...

    Succes allen!
  3. [verwijderd] 7 oktober 2020 20:40
    Ja hier nog eentje hoor, had ook 20 k verlies en al een beetje een hekel gekregen aan Gaussin...ben blijven zitten met de RS onder het idee, slechter kan niet. Ging eerst niet best met die 1,15, had de neiging alles te verkopen, niet gedaan, bijkopen en nu betaalt het zich uit.....ik blijf gewoon zitten (denk ik nu). Op dat filmpje stond op 1 van die tanks het UPS teken, dus dat kun je echt niet zomaar plaatsen...verwacht dus dat Gaussin niet alleen met grootspraak komt over deals.
    Iedereen hier suc6!
1.801 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 91 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.