Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,904   -0,101   (-2,02%) Dagrange 4,770 - 4,950 480.103   Gem. (3M) 202,3K

TomTom, februari 2020; de maand van de cijfers maar vooral van wat te doen met 400 Miljoen cash

1.146 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 58 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 tatje 6 februari 2020 13:20
    Daarom !

    Our Automotive business recently announced a series of new deals and collaborations.
    Fiat Chrysler Automobiles chose TomTom as its global supplier for maps, navigation, traffic and other
    live services for their new Uconnect 5 Infotainment System. The brands Abarth, Alfa Romeo,
    Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia and Ram Trucks will benefit from a wide range of features
    provided by TomTom.
    TomTom's ADAS Map was integrated into Daimler Trucks predictive powertrain control system,
    allowing for certain driving functions in trucks to be automated on highways and inter-urban roads.
    By adapting speed and predictive gear shifting based on the road ahead, the technology delivers a
    safer, more comfortable ride with significant fuel savings, up to 5% per vehicle, as well as lower CO2
    emissions.
    Our navigation products were selected by Alfa Romeo for its newest vehicles Giulia and Stelvio MY20.
    This is a global deal which includes both SD and ADAS maps, connected navigation and services,
    with our Maps APIs integrated into their mobile application, allowing drivers to send their destination
    directly from their smartphone to the car.
    A new deal with Subaru for the 2020 Subaru Outback and Legacy U.S. vehicle models was also
    announced after quarter-end. Subaru selected our global maps as well as navigation software and a
    new navigation user interface for its next generation infotainment platform.
    We also announced a collaboration with Hitachi Automotive Systems on a proof of concept service to
    deliver real-time updates on road hazards for both driver navigation and advanced driver assistance
    systems. Potholes and road debris would be detected using their in-car sensor and edge processor
    technology, which would then be processed and transfered to our cloud-based fusion engine. The
    hazard information would then be delivered to all navigation and ADAS applications running our
    connected services.

    En hoeveel in het orderboek 2019 ligt, mogen wij niet weten, want in het back log liggen 2 onbekenden.

    1) order intake
    2) herwaardering alle reeds toegekende contracten.

    Voor mij is de back log ipv gekomen van het jaarlijkse orderboek, om ons te misleiden.

    Want : het orderboek 2019 is super gigantisch :-) :-)

    Gewoon mijn mening !

  2. forum rang 7 Wereldbelegger 6 februari 2020 13:29
    Beste positiefje,

    een forum als dit en zeker een draadje over TomTom behoeft een meer onderzoekende en realistische kijk op het fonds tussen de altijd happinez adepten die 'vol' in TT zitten maar onderwijl steen en been klagen over het management en/of de dagkoersen die een paar centen aantrekt dan wel in de min staat.

    NKiT geeft o.a. optie-suggesties. Dat kan voor lezers waardevol zijn en geeft aan dat je ook iets anders kan doen dan alleen maar klagen en klagen en klagen en de schuld bij anderen leggen omdat het dood geld in de eigen portefeuille te danken is aan de overschatting van het eigen beleggingsinzicht mbt TomTom. Maar dat toegeven is natuurlijk not done voor de 'ervaren beleggers'. Dus liever afgeven op beleggers die elke dag duidelijk maken dat beleggen niet alleen maar bestaat uit stil zitten en hopen op betere tijden.

    quote:

    Vive tu vida positivamente schreef op 6 februari 2020 12:42:

    [...]

    Ga aub op je eigen draadje je altijd negatief belichte reacties plaatsen.
    quote:

    NewKidInTown schreef op 6 februari 2020 10:36:

    Ik volg Jos Versteeg niet. Maar even de hele grote lijn in de gaten houdend, heb ik van de TT-draadjes begrepen dat JV niet al te positief is over beleggen in TT door de jaren heen. Mag je toch zeggen dat ie het bij het juiste eind heeft gehad, daar gaat het toch om, zonder al dat geneuzel achter de komma. Hij en andere analisten hebben wel wat beters te doen zoals tientallen zo niet meer, andere aandelen volgen, waar ze betere mogelijkheden zien.
  3. forum rang 6 NewKidInTown 6 februari 2020 13:48
    quote:

    NewKidInTown schreef op 6 februari 2020 09:22:

    De calls feb 10,50 en puts feb 9,60 die ik onlangs (kwartaal-draad 25 januari 2020 11:34) heb beschreven voor 0,44 netto te ontvangen premie doe nu nog circa 0,20

    "time is on your side"
    De verleiding is groot om de ene tak puts feb 9,60 nu te sluiten op 0,04 of 0,05 plus kosten maar waarom zou je het doen voor die paar centen nog voor die twee weken ? Rollen er vanzelf wel uit. Discipline is het belangrijkste in dit geval.
  4. forum rang 6 NewKidInTown 6 februari 2020 14:15
    quote:

    DoubleJ schreef op 6 februari 2020 12:16:

    of is MW op dit "lage" niveau aan het opkopen (shorts verminderen) voordat de 50 Milj wordt ingezet om aandelen in te kopen.
    Denk eerder dat ze de koers even laten oplopen, want juist bij oprispingen als vandaag is het voor hen lucratiever om short-posites in te nemen of uit te breiden.
  5. forum rang 7 Wereldbelegger 6 februari 2020 14:49
    TomTom is een prachtaandeel voor beleggers die handelen.

    Voor onderstaande 'speculant/durfinvesteerder' die gisterenochtend 45.000 Euro in Turbohandel TT stak ziet het er goed uit.

    aankoop 2,27
    biedkoers 2,93
    verschil 20.000 maal 0,66 is € 13.200

    6-2-2020 14.40 uur
    Turbo Long BNP 8 3,48 2,93 2,95 0,02 2,950 +10,69% 1.000 12:33
    5-2-2020 10.00 uur
    Turbo Long BNP 8 3,8 2,66 2,68 0,02 2,270 -19,65% 20.000 9:48
1.146 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 58 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.