Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,210   0,000   (0,00%) Dagrange 5,190 - 5,320 79.819   Gem. (3M) 178,9K

Tomtom eerste kwartaal 2020...

1.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 50 51 52 53 54 ... 77 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Alpen 20 januari 2020 14:18
    quote:

    Johan8 schreef op 20 januari 2020 12:03:

    Medewerker Remco Meerstra van Tom tom, die o.a. wat info over deze Huawei los gelaten heeft, hoe zal zijn maandagochtend op kantoor geweest zijn.
    “Maak je maar geen zorgen”.
    Want als een TomTom woordvoerder de pers te woord staat en koersgevoelige feiten aanhaalt of bevestigt, dan is dat IMO uitsluitend op initiatief van het TomTom management. Gezien de onweerlegbare feiten betreffende Huawei die op dat moment reeds de ronde deden kwam het na hernieuwde risico analyse tot de conclusie dat de doorgaans gehanteerde en gewenste strategie van geen of late communicatie in dit geval niet langer kon worden volgehouden.
    Maar als koersgevoelige informatie bewust met derden wordt gedeeld, zoals bijvoorbeeld door Remco Meerstra tegenover Reuters, dan begaat TomTom een strafbaar feit als diezelfde informatie niet gelijktijdig algemeen verkrijgbaar wordt gesteld. Via een PB dus.

    Inkoppertje voor de AFM, reeds geïnformeerd las ik; die kan en mag met de huidige gang van zaken geen genoegen nemen.

    Wet op het financieel toezicht, artikel 5:25i punt 5.
    maxius.nl/Wet-op-het-financieel-toezi...
  2. [verwijderd] 20 januari 2020 14:46
    Die Kepler; ik had de herhaling van het advies nog ff opgehouden….

    Of het was al naar de grote klanten natuurlijk, dan slaan ze helemaal een figuur

    corporate.tomtom.com/investors/analys...

    btw Ketchup meldde een dikke week geleden dat Alpha ook advies herhaald had

    verder UBS en Barclays vrijwel in de gong.

    Analisten zullen niet erg blij zijn.
    Komende dagen volgt er een consensus van analisten die kant nog wal raakt omdat er van alles onder de pet zit bij HG
  3. [verwijderd] 20 januari 2020 14:47
    quote:

    POSTNLTT schreef op 20 januari 2020 14:43:

    Vanmorgen een grote,koop,van ong. 40.000. Deze zijn gaandeweg de dag, gebruikt om de koers te drukken. Broekzak/vestzak ben ik bang. En het kan allemaal/
    Ik heb zojuist een kleine positie ingenomen, maar toch wat spannend wanneer er dingen spelen achter de schermen moet ik zeggen..
  4. forum rang 8 closer 20 januari 2020 15:33
    quote:

    Kantel schreef op 20 januari 2020 14:47:

    Ik heb zojuist een kleine positie ingenomen, maar toch wat spannend wanneer er dingen spelen achter de schermen moet ik zeggen..
    De keus is aan jou, maar ik zou jouw nickname waarmaken en die positie opdoeken. Dit aandeel is alleen zinvol als je hoofdpijn wilt. STOMSTOM was een betere naam geweest.
  5. Ellyot 20 januari 2020 16:47
    Als agnost kan ik niet beweren dat HG c.s. zelf de koers van hun familiebedrijf TOMTOM manipuleren. Evenmin kan ik zeggen dat ze het niet doen. Nergens is er bewijs voor.
    Maar ik zie de haperende HG voor me, en Wakkie, en John de Mol (Sanoma, en veel te stil) en Haank (PE). Het lukt me niet de gedachte aan een dirty exit uit mijn hoofd te krijgen.
    De daling vandaag is stinkend verdacht, voor de zoveelste keer.
    HG c.s. kunnen natuurlijk buiten schot blijven via huurmoordenaars (bedoeld als metafoor, voor ik problemen krijg).
    Als zelfs na deze, niet door TT formeel gepubliceerde, deal met Huawei de koers nog niet substantieel hoger kan/mag worden dan weet je het wel.
    De mogelijke aandeleninkoop kan wel eens de uitkoop van de free float betekenen.
    Na vandaag is echt alles mogelijk.
  6. [verwijderd] 20 januari 2020 17:03
    quote:

    Ellyot schreef op 20 januari 2020 16:47:

    Als agnost kan ik niet beweren dat HG c.s. zelf de koers van hun familiebedrijf TOMTOM manipuleren. Evenmin kan ik zeggen dat ze het niet doen. Nergens is er bewijs voor.
    Maar ik zie de haperende HG voor me, en Wakkie, en John de Mol (Sanoma, en veel te stil) en Haank (PE). Het lukt me niet de gedachte aan een dirty exit uit mijn hoofd te krijgen.
    De daling vandaag is stinkend verdacht, voor de zoveelste keer.
    HG c.s. kunnen natuurlijk buiten schot blijven via huurmoordenaars (bedoeld als metafoor, voor ik problemen krijg).
    Als zelfs na deze, niet door TT formeel gepubliceerde, deal met Huawei de koers nog niet substantieel hoger kan/mag worden dan weet je het wel.
    De mogelijke aandeleninkoop kan wel eens de uitkoop van de free float betekenen.
    Na vandaag is echt alles mogelijk.
    En wat zit er nog meer onder de pet??.
  7. forum rang 8 closer 20 januari 2020 17:46
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 20 januari 2020 17:35:

    Je vraagt je inderdaad af wie op deze koers na dit nieuws de verkopers zijn. Ik denk niet dat het veel particuliere beleggers zijn.
    Nou, ik wil nog wel even wachten tot de resultaten maar eigenlijk geloof ik niet meer in een structurele stijging.
  8. forum rang 6 Dutchy Ron 20 januari 2020 17:54
    However, neither Tesla nor Baidu explicitly identified the name of the mapping company Baidu Maps will be replacing. Navinfo, a Tencent-backed mapping firm that has partnered with Tesla since the latter’s entry into China in 2014, downplayed the announcement, saying on its own Weibo account that its cooperation with Tesla will not be affected.

    Observers say that Tesla’s recent partnering with Baidu might stem from the search engine’s capabilities in high-definition mapping, one of the key technologies that enable autonomous driving, a field in which Tesla also operates.

    In 2018, Baidu signed a deal with Great Wall Motors to equip the Chinese carmaker’s WEY-branded cars with high-precision mapping and self-positioning technologies, an important step toward making its Apollo self-driving platform marketable.

    Established in 2017, Baidu’s open-source Apollo platform aims to give third-party partners access to the necessary technologies needed for the research and development of driverless cars including high-definition mapping, obstacle perception technology and cloud simulation service.

    www.caixinglobal.com/2020-01-20/tesla...
  9. [verwijderd] 20 januari 2020 18:00
    quote:

    closer schreef op 20 januari 2020 17:46:

    [...]
    Nou, ik wil nog wel even wachten tot de resultaten maar eigenlijk geloof ik niet meer in een structurele stijging.
    Ik kan me deze houding wel voorstellen. Ik ben ook bepaald niet blij met de presentatie en prestatie van HG.

    Voor mij is echter afgelopen week wel het risico in T2 afgenomen.
    Er was een beetje de stemming: standaard kaarten zijn niet zoveel meer waard en HD is er een risico van disruptie.

    Nu we zien dat de standaard kaarten breder aftrek vinden dan T2 ons wilde laten zien.

    Ik ga gestaffeld uitbreiden/ Ik heb altijd maar een klein stukje van mijn vermogen in 1 of een paar aandelen gehad, maar durf het na afgelopen week wel aan bij T2.

    Zelfs als we verschrikkelijk geflest worden krijg ik die tien euro wel terug

    groet, KC
  10. forum rang 6 Dutchy Ron 20 januari 2020 18:00
    On August 27 2018 at the launching ceremony of GWM WEY VV6, tech giant Baidu and Chinese automaker Great Wall Motors (GWM) announced the intention to deepen research and development (R&D) in high-definition maps and autonomous cars on Baidu’s open platform Apollo. The two companies are aiming to achieve mass production of self-driving automobiles by the end of 2020.
  11. forum rang 6 Dutchy Ron 20 januari 2020 18:05
    GWM and Baidu have already cooperated on many fronts in the past few years. In 2016, the two companies started cooperation in HD maps and self-position technology for the first time. Then in 2017, GWM became the first strategic partner of Baidu’s Apollo platform. In addition, this April, the two companies signed a Memorandum of Understanding (MoU) to achieve a more comprehensive cooperation in autonomous driving.
1.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 50 51 52 53 54 ... 77 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.