Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,200   +0,025   (+0,48%) Dagrange 5,105 - 5,230 75.159   Gem. (3M) 179,9K

Tomtom eerste kwartaal 2020...

1.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 49 50 51 52 53 ... 77 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 20 januari 2020 12:05
    quote:

    ketchup schreef op 20 januari 2020 11:49:

    @ JIBA - heb thans nog 50k aandelen TT en geen derivaten
    loop voor TT mee met BNP - en heb de VEB een volmacht gegeven voor jaarvergadering als BNP zelf niemand stuurt

    mijn long in TT is aan 9.65 euro ( inclusief alle aanpassingen en premie verdampingen )
    sta thans op een kleine papieren winst van ongeveer een halve euro per aandeel
    en heb een gerealiseerde winst van 20k euro

    TT heeft een weging van 4% in mijn porto

    voor een impact te kunnen maken bij of op het bestuur van TT moet je een JdM mee hebben, dan krijg je weging
    Banken gaan nooit of zelden tegen het bestuur van een bedrijf in, ook al hebben ze redelijke deelnames
    de enige houvast voor de particuliere aandeelhouder is een VEB, die echt de belangen behartigen van haar leden en als die aanleiding zien iets te ondernemen schromen ze niet dat te doen
    de VEB is sowieso niet zo te spreken over TT en vinden dat het bestuur te makkelijk wegkomt met bonusvergoedingen daar waar de aandeelhouder nooit wat te zien krijgt

    voor wat de meeste analisten betreft is TT allang geen geen sexy aandeel meer en het is dat de cash positie die bij TT erg ruim is en het feit dat de toko schuldenvrij is en dat geeft natuurlijk een veiligheidsnet en maakt het aandeel wat dat betreft aantrekkelijk om te bezitten, ervan uitgaande dat de berg cash ten goede komt en besteed gaat worden ten faveure van alle aandeelhouders,
    echter de overall groei en rendement ( wpa) blijft het ondermaats en is het steeds verleggen van de horizon en dat is ook de reden dat dit aandeel dan ook niet aanbevolen is bij meerdere account Managers en zij zijn nu juist degenen die er uiteindelijk voor zorgen dat het aandeel door hun klanten gaat worden in gekocht

    Dank voor je reactie en openheid van zaken Ketchup.
  2. forum rang 6 tatje 20 januari 2020 12:07
    quote:

    Johan8 schreef op 20 januari 2020 11:55:

    www.webpronews.com/huawei-turns-to-to...

    Haha top,respace Google maps

    Klasse.

    Mooie zin :-)

    The partnership with TomTom will at least ensure Huawei’s customers continue to have a world-class mapping and navigation option in spite of being cut off from Google.

    Net was de buurman hier, zegt, ik heb al dat nieuws van Tom Tom met Huawei Amazon en baidu gelezen, jij zult morgen wel in het vliegtuig richting Mallorca zitten.

    Ik zei, grappenmaker !!!

    Wat een woorden :-)

    Tom Tom : WORLD - CLASS MAPING AND NAVIGATION OPTION

  3. forum rang 6 tatje 20 januari 2020 12:16
    quote:

    POSTNLTT schreef op 20 januari 2020 12:09:

    Ik blijf erbij, dat met dit nieuws, je genoeg kopers zou verwachten, en dan is het gewoon lastig, dit aandeel langer onder controle te houden. Waarom gebeurd dit dan niet? Het is compleet verziekt!
    Wij kunnen ze op ons beursje kopen.

    Maar ik zit helemaal vol.

    Het beursje van de market maker ( voor de grote jongens ) is zo goed als leeg.

    Dus wat geflits bij ons beursje en dan houdt het op.
  4. forum rang 7 JP Samosa 20 januari 2020 13:13
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 20 januari 2020 10:47:

    Zojuist een afspraak gemaakt voor een gesprek met Claudia Jansen de vervangster van Grubesic
    Even afwachten wanneer ik word gemaild
    Mijn enige item zal zijn: Waardeloze Communicatie naar aandeelhouders met amper details en in het geval van Huawei zelfs HELEMAAL geen communicatie
    Wordt vervolgd mensen
    Ook n ab van mij:

    Een heldendaad Is in de maak!
  5. Kuiken 20 januari 2020 13:34
    bron FD

    AUTO
    Volkswagen en Chinese batterijfabrikant onderhandelen over samenwerking

    In november vorig jaar presenteerde Volkswagen in Sjanghai zijn elektrische SUV, de ID, die dit jaar in productie gaat. De elektrische auto is gebouwd op het platform 'Modular Electric Drive Toolkit' (MEB). Volkswagen streeft ernaar om voor 2023 nog een tiental elektrische auto-modellen op het MEB-platform in China te bouwen.
    In november vorig jaar presenteerde Volkswagen in Sjanghai zijn elektrische SUV, de ID, die dit jaar in productie gaat. De elektrische auto is gebouwd op het platform 'Modular Electric Drive Toolkit' (MEB). Volkswagen streeft ernaar om voor 2023 nog een tiental elektrische auto-modellen op het MEB-platform in China te bouwen.Foto: Reuters
    In het kort

    Volkswagen en Guoxuan onderhandelen een langjarige samenwerking voor de bouw van accu's.De Duitse autofabrikant zou een belang van 20% in de batterijfabrikant willen nemen.Evenals Tesla heeft Volkswagen grote ambities in China, de grootste elektrische automarkt.
    VolkswagenVOW€182,00+1,00% onderhandelt met een Chinese batterijfabrikant over een langjarige, strategische samenwerking. Dat heeft Guoxuan High Tech, in China de op twee na grootste producent van batterijen, maandag bevestigd. Een akkoord is nog niet bereikt, zo voegde Guoxuan er nadrukkelijk aan toe.
    Afgelopen vrijdag meldde persbureau Reuters dat Volkswagen op het punt staat een belang van 20% in de Chinese fabrikant te verwerven. Daarmee zou de Duitse autofabrikant direct toegang krijgen tot Guoxuan.
    'Er is grote onzekerheid over de genoemde zaken', aldus Guoxuan over de mogelijke deal met Volkswagen. Volgens Guoxuan zijn de onderhandelingen met Volkswagen over het delen van de technologie, de levering van batterijen en de omvang van de investering, nog altijd gaande. Overeenstemming over de strategische samenwerking is nog niet bereikt, laat staan dat een definitief en bindend akkoord is bereikt.
    Guoxuan bekleedt in China, na Contemporary Amperex Technology (CATL) en BYD, de derde positie bij de ontwikkeling en productie van herlaadbare lithium-ion-accu's voor elektrische auto's.
    In reactie op het bericht stijgt het aandeel van Guoxuan, dat een notering heeft op de beurs van Shenzhen, met 10%. Guoxuan, in 1998 opgericht door de huidige miljardair Li Zhen, die zelf een belang heeft van 25% in de onderneming en bestuursvoorzitter is. De onderneming heeft zijn hoofdkantoor in Hefei, in de provincie Aihui. In deze provincie produceert Volkswagen sinds 2018 elektrische auto's samen met de Chinese autofabrikant JAC, waarmee het een 50/50%-joint venture heeft.
    Chinese automarkt
    China is de grootste automarkt ter wereld. Vorig jaar werden ongeveer 25 miljoen auto's in China verkocht, waarvan ruim één miljoen elektrische auto's.
    In 2018 verkocht de Volkswagen Group via zijn joint ventures met SAIC en FAW 4,1 miljoen auto's in China. Het betrof ruim 180 modellen, niet alleen van het merk Volkswagen, maar ook van onder meer Audi, Bentley, Ducati, Lamborghini, Porsche en Skoda. Vorig jaar zakten de Chinese verkopen in, mede door de handelsperikelen met de Verenigde Staten. Tot 30 september 2019 verkocht Volkswagen 2,8 miljoen wagens in China. Volkswagen beschikt in China over 23 productielocaties.
    Race om batterijen
    In de omschakeling van brandstofauto's naar elektrische wagens zoeken autofabrikanten naarstig naar leveranciers van batterijen. Volkswagen wil over vijf jaar in China 1,5 miljoen elektrische auto's per jaar produceren. Daartoe moet het zich wel verzekeren van de levering van batterijen. Concurrent Tesla opende vorige maand in Sjanghai een miljardenfabriek en kondigde vorige week ook aan een aparte R&D in China op te zetten.
    Volkswagen timmert in China eveneens aan de weg. Samen met Saic en FAW wil het in Foshan jaarlijks 300.000 elektrische auto's produceren en investeerde daartoe €2,5 mrd in productiefaciliteiten.
    Niet snel genoeg
    Toch gaat het de ceo van Volkswagen, Herbert Diess, niet snel genoeg. Tegenover zijn topmanagers zei Dies het tempo om het autoconcern om te vormen tot een technologiebedrijf te willen versnellen. 'De tijd van klassieke autofabrikanten is voorbij. Alleen als een digitale technologiegroep heeft Volkswagen nog toekomst. Dat is de enige weg', zei Diess.
  6. [verwijderd] 20 januari 2020 14:02
    quote:

    Hoop.... schreef op 20 januari 2020 11:13:

    [...]

    HG vanmorgen tijdens de koffie met Corinne, "Ik zei het toch Colline zolgen om niks we blijven gewoon tussen de 9.50 en tien.
    Vanavond chinees halen nummel 9 of 10 met sambal bij.
    Harold;

    "Hey Colinne,

    kijk net ff naal de koels bijna weel op 10. Goed dat je gistelen de volksklant heb gebeld.

    Ooooo ja ik dacht dat John de Mor ehhhhh Mol nog zou komen koffie dlinken."

    Corinne;

    "Nee Harold da's morgen. Hou nou ook 'ns op met dat halve chinees gepraat. De deal is toch beklonken.
  7. RVV 20 januari 2020 14:09
    quote:

    Hoop.... schreef op 20 januari 2020 14:02:

    [...]

    Harold;

    "Hey Colinne,

    kijk net ff naal de koels bijna weel op 10. Goed dat je gistelen de volksklant heb gebeld.

    Ooooo ja ik dacht dat John de Mor ehhhhh Mol nog zou komen koffie dlinken."

    Corinne;

    "Nee Harold da's morgen. Hou nou ook 'ns op met dat halve chinees gepraat. De deal is toch beklonken.
    Is je schooltje net uit?
    Ook goed opgelet bij de taalles?
1.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 49 50 51 52 53 ... 77 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.