Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,165   -0,155   (-2,91%) Dagrange 5,130 - 5,305 108.382   Gem. (3M) 179,1K

TomTom december 2018

5.516 Posts
Pagina: «« 1 ... 260 261 262 263 264 ... 276 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. dulieu 27 december 2018 09:43
    quote:

    tatje schreef op 27 december 2018 09:08:

    Moet toch een kwartje laten vallen !!

    Marshall Wace is de enige shorter sinds lange tijd die af en toe onder en af en toe boven de 0,5% komt.

    Ben er zeker van, dat Marshall wace handelt in opdracht van een eventuele koper van de rest van TT :-)

    0,5% kun je op veel manieren afdekken :-)

    Misschien krijgt marshall Wace wel de aandelen van de "" verzamelaar ""
    Waarom bent u er zeker van dat MW namens welke koper handelt ? Kunt u dat valideren ?
  2. [verwijderd] 27 december 2018 09:44
    quote:

    life=live schreef op 27 december 2018 09:39:

    Volgens beleggers worden Air F, Altice en TomTom de grote verliezers van 2019
    Dat stellen beleggers volgens een rondvraag van BinckBank onder zijn beleggende klanten, veelal Nederlandse particulieren.

    Respectievelijk Air France KLM, Altice en TomTom zullen tot de grootste verliezers kunnen behoren.

    BEKIJK OOK:

    ’2019 moet oogstjaar worden voor Nederlanders’
    Onder de buitenlandse fondsen kiezen zij voor de aandelen Microsoft, Amazon en Apple als de verwachte geldmakers in 2019.

    En de overnameprooien kunnen, in volgorde van beste keuze, vooral navigatiebedrijf TomTom, telecomleider KPN en biotechbedrijf Galapagos worden.

    Forse winst AEX
  3. [verwijderd] 27 december 2018 09:45
    Heb nog zitten denken waarom de telegraaf zo stellig aangaf dat insiders zeiden dat ze verwachten dat er minimaal 1 partij en KO bod gaat doen voor eind van het jaar ? Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met de veiling prospectus waar een deadline staat aangeven.
    Tot 2e week jan is mijn volgens mij tot eind 1ste week in jan.
    De 2e biedingsronde loopt nu al 2 weken en een Verizon (omdat ik verwacht dat deze er alles aan gaat doen om telematics binnen te halen)gaat echt niet wachten tot 1 min voor het verstrijken daarvan.

    Als bv. die Japanse bandenmaker (met bv een Softbank achter de hand)een beter bod doet net voor het verstrijken van de dead line.
    Dan pissen ze gewoon naast de pot !
    Dat laten ze niet gebeuren, niet op de laatste dagen laten aankomen en er met een flink bod overheen gaan.
    Als de tegenpartij dan de handdoek in de ring gooit, zal dit omschreven worden als een KO bod.
  4. forum rang 5 JvH 27 december 2018 09:45
    quote:

    life=live schreef op 27 december 2018 09:39:

    Volgens beleggers worden Air F, Altice en TomTom de grote verliezers van 2019
    Geloof je het echt zelf? Denk het niet he. TTT in de etalage en eigenlijk de hele toko. Overbeek van Here zegt dat er 2 overblijven, dus wil hij TomTom kopen met hulp van de nieuwe aandeelhouder van Here.

    Lynx magazine overnamekandidaten 2019. Op 1 TomTom 37.68 % 2. PostNL 10.51 % 3. KPN 8.51 %

  5. forum rang 5 JvH 27 december 2018 09:54

    Belegger die analist volgde verloor geld

    Theo Besteman 4 uur geleden

    Ook stevig herstel voor Nikkei

    Wall Street herstelt sterk van verliezen voor kerst

    Beleggers die het oordeel van analisten voor genoteerde bedrijven volgen, komen dit jaar gemiddeld financieel bedrogen uit. De favorieten van deze analisten presteerden bijna 5% lager dan het marktgemiddelde.

    Het moet ook eigenlijk anaalist zijn, een list van een overbetaalde onzinuitkramer die je anaal hard neemt.
  6. apollo 27 december 2018 09:55
    quote:

    VEB versus TomTom schreef op 27 december 2018 09:45:

    Heb nog zitten denken waarom de telegraaf zo stellig aangaf dat insiders zeiden dat ze verwachten dat er minimaal 1 partij en KO bod gaat doen voor eind van het jaar ? Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met de veiling prospectus waar een deadline staat aangeven.
    Tot 2e week jan is mijn volgens mij tot eind 1ste week in jan.
    De 2e biedingsronde loopt nu al 2 weken en een Verizon (omdat ik verwacht dat deze er alles aan gaat doen om telematics binnen te halen)gaat echt niet wachten tot 1 min voor het verstrijken daarvan.

    Als bv. die Japanse bandenmaker (met bv een Softbank achter de hand)een beter bod doet net voor het verstrijken van de dead line.
    Dan pissen ze gewoon naast de pot !
    Dat laten ze niet gebeuren, niet op de laatste dagen laten aankomen en er met een flink bod overheen gaan.
    Als de tegenpartij dan de handdoek in de ring gooit, zal dit omschreven worden als een KO bod.

    Tot 2e week jan is mijn volgens mij tot en met eind 1ste week in jan.
    Dus: tot en met 6 januari 2019
  7. [verwijderd] 27 december 2018 09:56
    quote:

    life=live schreef op 27 december 2018 09:47:

    Ik geloof helemaal niks, geef gewoon aan wat de barometer onder de beleggers zegt
    Hou alsjeblieft wel geloof in jezelf vriend, nog even volhouden MM.
    Weet dat je doodziek bent van praktijken van HG, maar er gloort licht aan het eind van de lange 2018 tunnel.

    Ik zal er voor je zijn hoor !
  8. forum rang 6 ketchup 27 december 2018 10:04
    quote:

    VEB versus TomTom schreef op 27 december 2018 09:45:

    Heb nog zitten denken waarom de telegraaf zo stellig aangaf dat insiders zeiden dat ze verwachten dat er minimaal 1 partij en KO bod gaat doen voor eind van het jaar ? Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met de veiling prospectus waar een deadline staat aangeven.
    Tot 2e week jan is mijn volgens mij tot eind 1ste week in jan.
    De 2e biedingsronde loopt nu al 2 weken en een Verizon (omdat ik verwacht dat deze er alles aan gaat doen om telematics binnen te halen)gaat echt niet wachten tot 1 min voor het verstrijken daarvan.

    Als bv. die Japanse bandenmaker (met bv een Softbank achter de hand)een beter bod doet net voor het verstrijken van de dead line.
    Dan pissen ze gewoon naast de pot !
    Dat laten ze niet gebeuren, niet op de laatste dagen laten aankomen en er met een flink bod overheen gaan.
    Als de tegenpartij dan de handdoek in de ring gooit, zal dit omschreven worden als een KO bod.

    vrees dat als er een KO-bod komt het van private equity gaat zijn als parkeerplaats ( dus zoals ze zo mooi zeggen in opdracht en voor rekening van een Meester ) en dat gaat HG zelf zijn die daarna al en een koper heeft voor Telematics en al een gegadigde of participanten voor Maps Plus ) en dat gaat niet aan de hoofdprijs waar velen hiervan dromen, voor ons althans, maar ben je met een euro of 12 tevreden en dat is toch vanhier 50% dan ben je verlost en ben je niet tevreden, dan kan je de rest van je leven treuren over wat had kunnen zijn.

    trouwens ik hoor hier veelvuldig HG moet post Telematics gaan voor een ASML of HERE-achtige constructie, met bvb 3 nieuwe participanten

    maar hoe dan aan de beurs ?
    denk daar eens over na

    wat moeten ze dan bij een omzet van post Telematics en daarna ook nog post consumer met een half miljard omzet en een wpa van 20 cent per aandeel

    - moeten ze dan voor zeg even 35% nieuwe aandelen uitgeven, bij reeds een 235 mio uitstaand ? dan zit je met een toko met meer dan 300 mio uitstaande aandelen ? , op een omzet van een half miljard, dan blijft er helemaal geen reet over van die wpa ?
    dan verwateren we allemaal massaal en is TT niet meer dan een bedrijf wat voor 80% uit cash bestaat, dat is toch onzinnig

    dan moeten ze het eerst van de beurs halen en de free-float vervangen door partners.

    als voor HG een listing in de US al teveel werk geeft, dan gaat hij zich helemaal niet in bochten wringen om en partners toe te laten en nog eens een 40% particuliere beleggers en investment fondsen meezeulen met een beursnotering

    geloof er geen moer van HG gaat er helemaal uit en dat kan op 2 manieren nogmaals op een fair and square manier via 2 veilingen voor een ieder transparant, of via een delisting.

    afwachten
5.516 Posts
Pagina: «« 1 ... 260 261 262 263 264 ... 276 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.