Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,245   -0,035   (-0,66%) Dagrange 5,200 - 5,340 124.392   Gem. (3M) 180,2K

TomTom december 2018

5.516 Posts
Pagina: «« 1 ... 127 128 129 130 131 ... 276 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. VanillaSky 12 december 2018 11:22
    quote:

    martinmartin schreef op 12 december 2018 03:22:

    Ik heb in tegenstelling tot velen hier wel vertrouwen in de stuurmanskunst van HG.
    Het schip TT heeft onder zijn leiding een grote storm overleeft een totale transitie ondergaan en staat nu met een overdreven groot kassaldo klaar om het karwei af te maken.
    De resultaten bij de 4q cijfers zullen meer richting geven aan welke koers HG gaat varen bij het afmaken van het karwei.

    Dat ze een transitie van vele jaren hebben doorlopen met gemengd succes is waar. Maar je moet het wel in perspectief plaatsen. De reden dat deze transitie uberhaupt noodzakelijk was is de VEEL te dure overname van teleatlas waar door Harold een enorme inschattingsfout is gemaakt.

    Dat jij dan na 14 jaar niet al te best leiderschap (en dan druk ik me voorzichtig uit) blind op de stuurmanskunsten van goddijn vertrouwd vind ik frapant. Tenminste je kan toch niet met droge ogen beweren dat hij een puike prestatie aan de beurs heeft geleverd de afgelopen 14 jaar?
  2. [verwijderd] 12 december 2018 11:29
    quote:

    VanillaSky schreef op 12 december 2018 11:22:

    [...]

    Dat ze een transitie van vele jaren hebben doorlopen met gemengd succes is waar. Maar je moet het wel in perspectief plaatsen. De reden dat deze transitie uberhaupt noodzakelijk was is de VEEL te dure overname van teleatlas waar door Harold een enorme inschattingsfout is gemaakt.

    Dat jij dan na 14 jaar niet al te best leiderschap (en dan druk ik me voorzichtig uit) blind op de stuurmanskunsten van goddijn vertrouwd vind ik frapant. Tenminste je kan toch niet met droge ogen beweren dat hij een puike prestatie aan de beurs heeft geleverd de afgelopen 14 jaar?
    Zeker wel. Hij heeft een bedrijf, wat misschien iets te laat zag dat de pnd uiteindelijk zou verdwijnen, getransformeerd tot een prima kaartenberdijf met hd maps en telematics, wat nu toch voor een prima prijs verkocht gaat worden. Er zijn vele bedrijven die dat niet gelukt is, en failliet zijn gegaan. Die zetten allemaal alles alleen op rood. Succes basher.
  3. [verwijderd] 12 december 2018 11:36
    quote:

    life=live schreef op 12 december 2018 11:32:

    Ook gelijk weer basher noemen.
    Waarom, omdat hij een afwijkende mening heeft ?
    En geen roze bril op heeft, rare figuren hier, sekte
    Als je hier al wat langer las, wist je wel beter. Maar ja, ook jij trekt gelijk jou conclusie. Pffffff.

    En miezerige basher is eigenlijk het juiste woord.
  4. [verwijderd] 12 december 2018 11:42
    De CES2019 komt er aan. TomTom staat er ook.
    De CES heeft TomTom zelden goed gedaan; daar moet je ook een communicatief sterk bedrijf voor zijn. En dat zij dat niet zijn weten we ondertussen.

    Bosch is dat wel en kondigt dit vandaag aan: www.bosch-presse.de/pressportal/de/de...

    www.handelsblatt.com/unternehmen/indu...

    Goddijn weet zogenaamd niet meer zo goed waar Bosch mee bezig is. Dus dit conceptvoertuig hebben ze buiten medeweten van TomTom gebouwd?
  5. [verwijderd] 12 december 2018 11:58
    quote:

    Hik schreef op 12 december 2018 11:42:

    De CES2019 komt er aan. TomTom staat er ook.
    De CES heeft TomTom zelden goed gedaan; daar moet je ook een communicatief sterk bedrijf voor zijn. En dat zij dat niet zijn weten we ondertussen.

    Bosch is dat wel en kondigt dit vandaag aan: www.bosch-presse.de/pressportal/de/de...

    www.handelsblatt.com/unternehmen/indu...

    Goddijn weet zogenaamd niet meer zo goed waar Bosch mee bezig is. Dus dit conceptvoertuig hebben ze buiten medeweten van TomTom gebouwd?
    Het is nog waar ook: Krijg binnen een paar minuten de bevestiging van Bosch dat ze wel met RRS samenwerken met TomTom (wat we natuurlijk al wisten), maar bij deze shuttle is TomTom niet betrokken.

    Annett Fischer
    ?

    @Annett__Fischer
    Als antwoord op @IexHik @rene_ziegler
    Bosch already cooperates with TomTom for our radar road signature services. However for the concept vehicle Bosch will show at CES there is no further cooperation.
  6. [verwijderd] 12 december 2018 12:31
    quote:

    Hik schreef op 12 december 2018 11:58:

    [...]

    Het is nog waar ook: Krijg binnen een paar minuten de bevestiging van Bosch dat ze wel met RRS samenwerken met TomTom (wat we natuurlijk al wisten), maar bij deze shuttle is TomTom niet betrokken.

    Annett Fischer
    ?

    @Annett__Fischer
    Als antwoord op @IexHik @rene_ziegler
    Bosch already cooperates with TomTom for our radar road signature services. However for the concept vehicle Bosch will show at CES there is no further cooperation.
    Goede vraag!

    Maar, je legt het niet echt goed uit. Je had toch niet verwacht dat TT hier de stoelen had geleverd? Waar moet TT nog meer bij betrokken zijn, anders dan door RSS? Zij zegt nu dus dat TT hier wèl bij betrokken is, vanwege RSS maar verder niet.
  7. forum rang 7 sniklaas 12 december 2018 12:33
    Vooralsnog is het spreekwoord `wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje` is na 13 jaar aan de beurs nog steeds van toepassing voor het aandeel @TT...

    - 27 mei 2005, 1,9 miljard euro (IPO van 107 mio aandelen maal 17,50 euro)
    - 12 Dec 2018, 1,9 miljard euro (235 mio aandelen maal 8,12 euro)
    De marktkapitalisatie van @TT is 13 jaar na de beursintroductie weer terug bij af.

    Waar is het geld van de tussentijdse aandelen uitgiftes, behaalde bedrijfswinsten met de kastjes en dergelijke gebleven!

    Niet naar de reguliere aandeelhouder van het eerste uur, deze heeft na 13 jaar stilzitten voor de met regelmaat terugkomende scheerbuurt z'n investering ruimschoots zien halveren en quitte spelen zit er mijns inziens niet meer in, tenminste niet voor 2020!

    Waar zijn dan de centen gebleven?
    - In de zakken van Harold en zijn kornuiten, de grootste hap met de eerste IPO in 2005 en daaropvolgende opties.
    - In de zakken van de voormalige eigenaars van @TA

    Het bewogen jaar 2018 loopt nu langzaam op het einde en laten we alvast proosten op een goede afloop te beginnen met de verkoop van @TTT in 2019-Q1 en aansluitend met het onderbrengen van A&E van @TT in een toekomstbestendig huis.

    Sterkte gewenst voor een aantal 'actieve' posters hier op dit forum, kan me voorstellen dat een aantal van deze personen na het verdwijnen van het aandeel @TT op de beurs geen raad meer weten wat te doen met hun tijd!
  8. VanillaSky 12 december 2018 12:35
    quote:

    Consortium TomTom schreef op 12 december 2018 11:29:

    [...]

    Zeker wel. Hij heeft een bedrijf, wat misschien iets te laat zag dat de pnd uiteindelijk zou verdwijnen, getransformeerd tot een prima kaartenberdijf met hd maps en telematics, wat nu toch voor een prima prijs verkocht gaat worden. Er zijn vele bedrijven die dat niet gelukt is, en failliet zijn gegaan. Die zetten allemaal alles alleen op rood. Succes basher.
    Uiteraard had het slechter kunnen aflopen en hadden ze failliet kunnen gaan. Maar HG wordt hier door menigeen neergezet als een of andere sublieme visionair. Daar kan ik niet bij nee gezien de matige prestatie.

  9. [verwijderd] 12 december 2018 12:43
    quote:

    Overtake schreef op 12 december 2018 12:31:

    [...]

    Goede vraag!

    Maar, je legt het niet echt goed uit. Je had toch niet verwacht dat TT hier de stoelen had geleverd? Waar moet TT nog meer bij betrokken zijn, anders dan door RSS? Zij zegt nu dus dat TT hier wèl bij betrokken is, vanwege RSS maar verder niet.
    Dit was mijn vraag (via Twitter):
    Hello René, do you know by chance if TomTom is a co-developer (mapping/sensing) of this conceptshuttle?

    Het antwoord staat hierboven.
    Zij zegt imho dus dat TomTom hiér niet bij betrokken is, maar dat TomTom wél betrokken was bij RRS. Het zal ook wel zo zijn dat deze shuttle RRS gebruikt, maar ik had op meer gehoopt; traffic, maps en nog meer onderdelen van de stack.
  10. [verwijderd] 12 december 2018 12:47
    quote:

    VanillaSky schreef op 12 december 2018 12:35:

    [...]

    Uiteraard had het slechter kunnen aflopen en hadden ze failliet kunnen gaan. Maar HG wordt hier door menigeen neergezet als een of andere sublieme visionair. Daar kan ik niet bij nee gezien de matige prestatie.

    Doe jij het hem na dan? Het is geen goede ceo voor wat betreft communiceren. Maar qua bedrijf, heeft hij het prima voor elkaar. We mogen trots zijn, op een bedrijf als tt in Nederland. Alleen nu de aandelhouders nog HG. Komt goed!!!!!
  11. [verwijderd] 12 december 2018 12:49
    quote:

    Hik schreef op 12 december 2018 12:43:

    [...]

    Dit was mijn vraag (via Twitter):
    Hello René, do you know by chance if TomTom is a co-developer (mapping/sensing) of this conceptshuttle?

    Het antwoord staat hierboven.
    Zij zegt imho dus dat TomTom hiér niet bij betrokken is, maar dat TomTom wél betrokken was bij RRS. Het zal ook wel zo zijn dat deze shuttle RRS gebruikt, maar ik had op meer gehoopt; traffic, maps en nog meer onderdelen van de stack.
    mapping, traffic voor een shuttle?
    Die rijden toch een vast parcours of een losse lijn, misschien zelfs op een aparte baan waar geen overig verkeer komt dan voetgangers
  12. [verwijderd] 12 december 2018 12:49
    quote:

    sniklaas schreef op 12 december 2018 12:33:

    Vooralsnog is het spreekwoord `wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje` is na 13 jaar aan de beurs nog steeds van toepassing voor het aandeel @TT...

    - 27 mei 2005, 1,9 miljard euro (IPO van 107 mio aandelen maal 17,50 euro)
    - 12 Dec 2018, 1,9 miljard euro (235 mio aandelen maal 8,12 euro)
    De marktkapitalisatie van @TT is 13 jaar na de beursintroductie weer terug bij af.

    Waar is het geld van de tussentijdse aandelen uitgiftes, behaalde bedrijfswinsten met de kastjes en dergelijke gebleven!

    Niet naar de reguliere aandeelhouder van het eerste uur, deze heeft na 13 jaar stilzitten voor de met regelmaat terugkomende scheerbuurt z'n investering ruimschoots zien halveren en quitte spelen zit er mijns inziens niet meer in, tenminste niet voor 2020!

    Waar zijn dan de centen gebleven?
    - In de zakken van Harold en zijn kornuiten, de grootste hap met de eerste IPO in 2005 en daaropvolgende opties.
    - In de zakken van de voormalige eigenaars van @TA

    Het bewogen jaar 2018 loopt nu langzaam op het einde en laten we alvast proosten op een goede afloop te beginnen met de verkoop van @TTT in 2019-Q1 en aansluitend met het onderbrengen van A&E van @TT in een toekomstbestendig huis.

    Sterkte gewenst voor een aantal 'actieve' posters hier op dit forum, kan me voorstellen dat een aantal van deze personen na het verdwijnen van het aandeel @TT op de beurs geen raad meer weten wat te doen met hun tijd!
    Lekker makkelijk als je het papier zet. Maar als je een bedrijf van bijna op de afgrond, zo weer terug weet te krijgen, wat als tt het per onderdeel gaat verkopen nu, zeker 4 tot 5 miljard gaat opbrengen. Laat HG zijn gang maar gaan nu. Komt goed. Duurt even, maar dan hebben we ook wat!!! :))
5.516 Posts
Pagina: «« 1 ... 127 128 129 130 131 ... 276 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.