Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,818   -0,187   (-3,74%) Dagrange 4,770 - 4,950 185.901   Gem. (3M) 196,8K

TomTom Juuni 2017

3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 136 137 138 139 140 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 closer 27 juni 2017 10:01
    Volgens mij moeten we ons niet blindstaren op het woord "samenwerking" want dit betekent m.i. niet meer dan dat men van elkaars producten gebruik maakt. Niks exclusiviteit.
    Ook de samenwerking van TT met Nvidia moeten we zo zien: het is mogelijk TT te combineren met Nvidia's platform. Wat me wel opvalt is dat er qua hardware weinig keuze is. Het is Nvidia of Nvidia.
  2. [verwijderd] 27 juni 2017 10:01
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 27 juni 2017 09:56:

    Ze communiceren bewust niet en daardoor komt er onrust en daardoor dalen we
    De prutsers
    Ik open een draadje en niemand die reageert omdat men te schijterig is om negatief te zijhn over dit drama beleid
    Je kan toch ook hier je verhaal kwijt.
    Tel je zegeningen. Arcelor kruipt weer uit het dal.
    En TT ja TT. Is gewoon aan het pendelen.
    Het wachten is op Harlekijn den Drijver.
    Die gaat over een tijdje weer positief worden op TT.
    De koers is dan al weer boven de 9 en piep piep tuut tuut. Dan komt t mannetje weer uit het holletje.
  3. Regenboog33 27 juni 2017 10:01
    Ik voorspel dat TT voor de AVA 2018 van de beurs is gehaald. HG werd afgelopen AVA zo afgezeken door zowel particulieren als professionele beleggers/instituten dat hij dat niet nog een keer wil meemaken.

    Want zeg nou zelf: hij zegt dat er korte termijn waarde gecreëerd moet worden. In een business waarin alles knalt maar TT absoluut underperformed wordt hij straks tijdens de AVA gekielhaald.
  4. Alpen 27 juni 2017 10:15
    quote:

    xynix schreef op 27 juni 2017 09:42:

    [...]
    Jep, is ook gelijk mijn vraag: hoe verhoudt zich dit tot Bosch? TomTom toch ook met andere partners bezig met RoadDNA? Hoe dwingend is de RRS-samenwerking?
    Een paar weken geleden vroeg ik TT: "Volgens het Bosch PB is ‘radar road signature’ compatible met alle conventionele mapformaten. Is Bosch vrij om ‘radar road signature’ ook aan een andere HD map leverancier ter integratie aan te bieden, waarbij TomTom dan in principe kan worden buitengesloten. Of gelden daar beperkingen en is TomTom bij integratie van ‘radar road signature’ exclusief betrokken ongeacht de eigenaar van de betreffende HD map?"

    Antwoord: "De samenwerking tussen Bosch en TomTom sluit geen andere samenwerkingsvormen uit."
  5. [verwijderd] 27 juni 2017 10:22
    quote:

    W schreef op 27 juni 2017 09:41:

    [...]

    zekerheid bestaat enkel bij hen die tot de 'inner-circle' bij TT horen, die krijgen alle relevante informatie te horen, de rest moet het doen van wat er via cc en presentaties vrijkomt welke analisten bereid zijn te delen

    we weten dat de roadshows op zich nu ook meer als een verplichting aanvoelen dan dat er echt wat nieuws te melden is

    maar de huidige beurswaarde van TT aan 2 miljard dat kan gewoon niet, de conclusie moet dan ook zijn dat TT of van de beurs gaat en verder onder een ander dak, of er komt nieuw kapitaal in de Toko, hoe dan ook in beide gevallen zal de koers substantieel hoger staan dan de 8/9 euro pendel die we thans op het scherm zien.

    Heb je een idee waarom bijvoorbeeld De Mol zich zo stil houdt, terwijl hij bij TMG (wellicht tegen beter weten in) continu publiekelijk aanwezig is. Lijkt me niet de man die zich lijdzaam naar de slachtbank laat brengen door HG. Of beschouw je hem als inner circle?
  6. [verwijderd] 27 juni 2017 10:26
    quote:

    Turquoisine schreef op 27 juni 2017 10:01:

    Ik voorspel dat TT voor de AVA 2018 van de beurs is gehaald. HG werd afgelopen AVA zo afgezeken door zowel particulieren als professionele beleggers/instituten dat hij dat niet nog een keer wil meemaken.

    Want zeg nou zelf: hij zegt dat er korte termijn waarde gecreëerd moet worden. In een business waarin alles knalt maar TT absoluut underperformed wordt hij straks tijdens de AVA gekielhaald.
    We worden ook al jaren getreiterd door het shortersgilde die geen strobreed in de weg wordt gelegd.
    Het is te hopen dat het bij kielhalen blijft weet zeker dat er ook andere zijn die iets heel anders van plan zijn.
  7. [verwijderd] 27 juni 2017 10:29
    quote:

    dipity schreef op 27 juni 2017 09:41:

    Daar staat: de te ontwikkelen systemen communiceren met een 'bekende' HD map. De 'bekende' map is van TomTom, die heeft immers als kaartenmaker de reeds bekend gemaakte deals met Volvo en Nvidia.
    TomTom heeft een deal met Nvidia voor het updaten van haar HDmaps, maar Here heeft ook een deal met Nvidia. TomTom heeft daarnaast een deal met Volvo voor traditionele navigatie en heeft een samenwerking voor een pilot met het DriveMe programma.

    Al die nieuwe samenwerkingen zorgen voor veel verschillende belangen en iedereen doet het met iedereen, dus niks is op basis van exclusiviteit. Daarnaast ben ik het wel met jou eens dat de band Volvo/TomTom sterker lijkt dan Volvo/Here en de verbanden tussen Mobileye en Autoliv (zoals Harry net schreef) zouden dan ook in het voordeel spreken van TomTom.

    Enfin, de druk wordt (weer) groter. Waarom kiezen ze ervoor om het een 'known high-definition map' te noemen?
  8. ItsMe 27 juni 2017 10:36
    quote:

    vCalker schreef op 27 juni 2017 10:29:

    [...]

    TomTom heeft een deal met Nvidia voor het updaten van haar HDmaps, maar Here heeft ook een deal met Nvidia. TomTom heeft daarnaast een deal met Volvo voor traditionele navigatie en heeft een samenwerking voor een pilot met het DriveMe programma.

    Al die nieuwe samenwerkingen zorgen voor veel verschillende belangen en iedereen doet het met iedereen, dus niks is op basis van exclusiviteit. Daarnaast ben ik het wel met jou eens dat de band Volvo/TomTom sterker lijkt dan Volvo/Here en de verbanden tussen Mobileye en Autoliv (zoals Harry net schreef) zouden dan ook in het voordeel spreken van TomTom.

    Enige aanwijzing die ik kan vinden die wellicht toch ook in de richting van HERE wijst is het feit dat men bij ZENUITY op het gebied van Cloud & Maps expliciet mensen werft voor crowd-sourced maps. Het HERE platform is op dat gebied al veel verder dan TomTom.
3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 136 137 138 139 140 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.