Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,320   +0,075   (+1,43%) Dagrange 5,290 - 5,380 140.776   Gem. (3M) 179,3K

TomTom Juuni 2017

3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 2 juni 2017 10:05
    quote:

    xynix schreef op 2 juni 2017 09:32:

    Bert, behalve als het inderdaad om een "imitatie" gaat die GEEN patent-inbreuk maakt. Dan kan zo'n tweet van TomTom de geschiedenis ingaan als het zoveelste bewijs van zelfingenomen zelfoverschatting, zoals ze eerder hebben laten zien bij bedreigingen als mobiele navigatie, Google, de Bandit en de binnenkort waarschijnlijk aan het lijstje toe te voegen sportwatches. TomTom heeft geen bijzonder goed track record op het gebied van het inschatten van hun eigen sterktes/zwaktes.

    En ze hebben al helemaal totaal geen clou hoe ze de waarde van het fonds zouden moeten opvoeren tot Mobileye/Waze-achtige niveaus. Alsof het beschamend zou zijn om jezelf trots en overtuigend op de kaart te zetten. Tot dusver heeft de club een bijzonder amateuristische uitstraling in mijn visie.
    Dit is zoals Groeibriljant al zo vaak heeft aangehaald bij Mobileye's REM, een voorbeeld van het patentvrije gebruik van Landmarks. Dat het nu toevallig met gele (stationary objecten/landmarks, bijna 100% zeker afkomstig van Mobileye's REM) en rode kleurtjes wordt aangeduid. So be it. Maar het lijkt daarmee nog niet op de 'Gordijnen' die we met RoadDNA zien.
    Ik zie twee mogelijkheden:
    Als TomTom de leverancier (of partner van HERE) zou zijn, dan zouden ze het niet hebben over imitatie maar over licencing.
    Als TomTom niet de leverancier zou zijn, maar de indruk zou hebben dat HERE inbreuk pleegt op hun patenten, dan zouden ze zich er niet met zo'n luchtig tweetje vanaf maken.
    Niets aan de hand lijkt me.
  2. [verwijderd] 2 juni 2017 10:09

    @ Harry
    klopt vergeet niet een provider verleent een service, die worden uiteindelijk uit de wind gehouden voor exposure op de transactie

    als we gewoon nuchter nadenken kan het ook niet anders , de kaarten van TT zijn volgens kenners top of the range en volgens de CFO is het eigenlijk allemaal nog niks," we zijn in feite een start-up vergeleken met HERE" of woorden van die strekking.
    wat voor onzin moeten we nog allemaal aanhoren ?
    wat speelt hier verdorie nu echt allemaal.
  3. Wipo 2 juni 2017 10:16
    [quote alias=Bert van M id=10076977 date=201706020852

    Er is weinig vertrouwen onder beleggers van Tomtom hier op het forum. Als AND meldt dat Schiedam in hun 1e HD kaart is verwerkt, dan siddert men onder de bedreiging en openheid van AND. Als Tomtom meldt dat er honderdduizenden kilometers in HD is verwerkt, wordt dit als non issue melding op het forum aangeduid.
    Tomtom heeft de beleggers heel veel pijn gedaan, alleen het helen van die wonden wordt door de beleggers zelf ook voorkomen doordat men ze zelf weer open krabt.
    [/quote]

    Dit geldt niet voor mij
    Ik ben wel vol vertrouwen
  4. Bert van M 2 juni 2017 10:18
    quote:

    xynix schreef op 2 juni 2017 09:32:

    Bert, behalve als het inderdaad om een "imitatie" gaat die GEEN patent-inbreuk maakt. Dan kan zo'n tweet van TomTom de geschiedenis ingaan als het zoveelste bewijs van zelfingenomen zelfoverschatting, zoals ze eerder hebben laten zien bij bedreigingen als mobiele navigatie, Google, de Bandit en de binnenkort waarschijnlijk aan het lijstje toe te voegen sportwatches. TomTom heeft geen bijzonder goed track record op het gebied van het inschatten van hun eigen sterktes/zwaktes.

    En ze hebben al helemaal totaal geen clou hoe ze de waarde van het fonds zouden moeten opvoeren tot Mobileye/Waze-achtige niveaus. Alsof het beschamend zou zijn om jezelf trots en overtuigend op de kaart te zetten. Tot dusver heeft de club een bijzonder amateuristische uitstraling in mijn visie.
    Xynix,

    Ik begrijp je "zorgen/gevoel" omtrent de communicatie van Tomtom. Maar heeft dat gevoel ook niet te maken met je persoonlijke wens ten aanzien wat te horen en zien moet zijn. Kortom je hebt een beeld van wat Tomtom in jouw ogen zou moeten zijn. Je wilt Tomtom vormen naar jouw beeld.

    Een ander insteek kan zijn dat met het beleggen in een bedrijf als Tomtom je een groot gedeelte van hun manier van bedrijfsvoering en communicatie voor lief neemt. Daar hoort het risico bij dat je vaak niet te horen krijgt wat je zou willen horen.

    Persoonlijk heb ik niets met de Mobileye-achtige manier van lucht blazen in de waarde. Er komt een moment dat de lucht weg loopt omdat blijkt dat niet alle kieren en gaatjes gedicht zijn. Indien de waarde is opgebouwd uit vaste gegevens, dan zal het volume niet snel toenemen maar zal de opbouw een stuk stabieler zijn. Voor snelle handel is de Mobileye versie voor velen de beste manier, maar er komt een tijd dat ook dit tot slachtoffers lijdt.

    De Tomtom manier is ook verre van ideaal, we denken niet veel te weten. Aan de andere kant weten we ook heel veel. We weten dat ze niet erg scheutig zijn met info, we weten dat ze enkele potentiële goudmijnen bezitten en een speeltje dat wij onnodige ballast vinden, het bedrijf denkt hier duidelijk anders over. Dat weten we en we kunnen er naar handelen.
    Treurzangen hierover laten horen geeft aan dat wij eigenlijk de weg ook kwijt zijn. Je zou toch wel gek zijn om jezelf jaar in jaar uit te plagen met een belofte die pijn doet,...of is het echte liefde waar je pijn voor wil lijden?
  5. forum rang 6 tatje 2 juni 2017 10:27
    quote:

    W schreef op 2 juni 2017 10:09:

    @ Harry
    klopt vergeet niet een provider verleent een service, die worden uiteindelijk uit de wind gehouden voor exposure op de transactie

    als we gewoon nuchter nadenken kan het ook niet anders , de kaarten van TT zijn volgens kenners top of the range en volgens de CFO is het eigenlijk allemaal nog niks," we zijn in feite een start-up vergeleken met HERE" of woorden van die strekking.
    wat voor onzin moeten we nog allemaal aanhoren ?
    wat speelt hier verdorie nu echt allemaal.

    Here kan HD maps maken.
    Tom Tom kan HD maps maken.

    Verschil: Tom Tom heeft een platform en kan die kaarten live verwerken, Here handmatig !

    Tom Tom heeft Road dna Here niet.

    Tom Tom is wereldleider in live trafic.

    Heb ergens gelezen dat live trafic ook super belangrijk gaat worden voor SDC !

    Er was toch ergens te lezen, de data van BMW gaat, kan TT kopen voor live trafic !

    "" Peter Wakkie : We willen in de finale staan en die ook winnen ""

    Dan moet je toch goede kaarten hebben, letterlijk en figuurlijk :-)

    Die zin uit het Morgan Stanley rapport gebracht door W, krijg ik gewoon niet uit mijn gedachten.

    HET GROTE TECH GELD GAAT OVERHEERSEN.

    Bij the way : ze hebben het in dat rapport over AUTONOMOUS DRIVING EXPERIENCE.

    Misschien MOET de CFO voor marionet spelen.

    Pijpen kan op veel manieren, er naar dansen is er 1 van :-)
  6. [verwijderd] 2 juni 2017 10:31
    quote:

    Hik schreef op 2 juni 2017 10:05:

    [...]
    Dit is zoals Groeibriljant al zo vaak heeft aangehaald bij Mobileye's REM, een voorbeeld van het patentvrije gebruik van Landmarks. Dat het nu toevallig met gele (stationary objecten/landmarks, bijna 100% zeker afkomstig van Mobileye's REM) en rode kleurtjes wordt aangeduid. So be it. Maar het lijkt daarmee nog niet op de 'Gordijnen' die we met RoadDNA zien.
    Ik zie twee mogelijkheden:
    Als TomTom de leverancier (of partner van HERE) zou zijn, dan zouden ze het niet hebben over imitatie maar over licencing.
    Als TomTom niet de leverancier zou zijn, maar de indruk zou hebben dat HERE inbreuk pleegt op hun patenten, dan zouden ze zich er niet met zo'n luchtig tweetje vanaf maken.
    Niets aan de hand lijkt me.
    Dat is precies hoe ik het inschat, Hik. Alleen is dan dus de volgende vraag: is dit weer een TomTom miskleun door zelfoverschatting?
  7. [verwijderd] 2 juni 2017 10:52
    quote:

    Hik schreef op 2 juni 2017 10:05:

    [...]
    Dit is zoals Groeibriljant al zo vaak heeft aangehaald bij Mobileye's REM, een voorbeeld van het patentvrije gebruik van Landmarks. Dat het nu toevallig met gele (stationary objecten/landmarks, bijna 100% zeker afkomstig van Mobileye's REM) en rode kleurtjes wordt aangeduid. So be it. Maar het lijkt daarmee nog niet op de 'Gordijnen' die we met RoadDNA zien.
    Ik zie twee mogelijkheden:
    Als TomTom de leverancier (of partner van HERE) zou zijn, dan zouden ze het niet hebben over imitatie maar over licencing.
    Als TomTom niet de leverancier zou zijn, maar de indruk zou hebben dat HERE inbreuk pleegt op hun patenten, dan zouden ze zich er niet met zo'n luchtig tweetje vanaf maken.
    Niets aan de hand lijkt me.
    Dat is precies zoals ik het interpreteer, Hik. Tot jouw zinnetje "Niets aan de hand".

    Dat is nog maar de vraag. Als de uitspraken MdD wat waard zijn, als NVidia inderdaad ook succesvol met HERE HD-maps test, als HERE niet uit paniek maar uit kracht zich weer sterk aan het profileren is, met sterke partners en erg veel top-of-bill probes (voor het pre-Lidar-tijdperk) in de pocket, dan kun je je afvragen of HERE toch niet over een bruikbaar alternatief voor RoadDNA beschikt dat GEEN inbreuk maakt op de RoadDNA-patenten en dat dus de zelf geclaimde voorsprong van TomTom in ieder geval op dat punt veel minder groot is.

    Als ze dan ook nog eens onderschatten welke mogelijkheden AI (ondersteund door Intel) gaat bieden om eerder dan door het TomTom-clubje verwacht een realtime datafabriek klaar te hebben (2019 is voldoende op tijd!!!!) dan zou die Tweet wel eens het zoveelste voorbeeld van arrogante zelfoverschatting van TomTom kunnen zijn. Misschien zit TomTom dan wel vast in verouderde concepten van voor het AI-tijdperk en worden ze keihard geconfronteerd met de wet van de remmende voorsprong.

    Het tijdelijke rockstar-gevoel van de PND's (en voor Alain van zijn Teleatlas stunt) is nog niet uit de hoofden van de founders. En dat is gevaarlijk!
  8. [verwijderd] 2 juni 2017 11:13
    quote:

    Hik schreef op 2 juni 2017 10:05:

    [...]

    Dit is zoals Groeibriljant al zo vaak heeft aangehaald bij Mobileye's REM, een voorbeeld van het patentvrije gebruik van Landmarks. Dat het nu toevallig met gele (stationary objecten/landmarks, bijna 100% zeker afkomstig van Mobileye's REM) en rode kleurtjes wordt aangeduid. So be it. Maar het lijkt daarmee nog niet op de 'Gordijnen' die we met RoadDNA zien.
    Ik zie twee mogelijkheden:
    Als TomTom de leverancier (of partner van HERE) zou zijn, dan zouden ze het niet hebben over imitatie maar over licencing.
    Als TomTom niet de leverancier zou zijn, maar de indruk zou hebben dat HERE inbreuk pleegt op hun patenten, dan zouden ze zich er niet met zo'n luchtig tweetje vanaf maken.
    Niets aan de hand lijkt me.

    De gele vlakken komen uit de database en de rode vlakken zijn real-time(die ze vergelijken?!). Het geel, oranje en rood van TomTom komt uit de database (RoadDNA). Mijns inziens hebben ze 1 overeenkomst: de kleuren

    De berichten op Twitter illustreren de paranoia perfect.
  9. [verwijderd] 2 juni 2017 11:16
    quote:

    Accuboor schreef op 2 juni 2017 10:33:

    Mooi basis vandaag om volgende week met mogelijk USA nieuws richting EUR9,70 van NIBC te gaan.
    die zijn al in beeld geweest en staan nu met neutraal/hold even aan de zijlijn
    UBS 9,70 is ook bereikt

    de volgende is Kepler @ 10 en dan de outperform van Morgan @ 10,40

    Kepler gaat met Mevr Bisera opstap en daarna mogen we zeker een update verwachten, ook MdD en ABN gaan nog op pad met Mevr Bisera

    en dan nog de te verwachten uitstap van de CEO of CFO of beiden naar London, even op bezoek bij Morgan en Barclays, de één met een outperform, de ander met een underweight
  10. [verwijderd] 2 juni 2017 11:29
    quote:

    xynix schreef op 2 juni 2017 10:31:

    [...]
    Dat is precies hoe ik het inschat, Hik. Alleen is dan dus de volgende vraag: is dit weer een TomTom miskleun door zelfoverschatting?
    Het is toch volstrekt logisch dat HERE ervoor zorgt (al dan niet in samenwerking met Nvidia/Intel/Mobileye/..vulmaarin..) dat localisatie mogelijk is? Wat heb je anders aan kaarten voor een zelfrijdende auto?
    Er lijkt me echt niets aan de hand. Sterker nog: had jij je dan voorgesteld dat ze dit niét zouden doen?
  11. [verwijderd] 2 juni 2017 11:45
    quote:

    xynix schreef op 2 juni 2017 10:52:

    [...]
    Dat is precies zoals ik het interpreteer, Hik. Tot jouw zinnetje "Niets aan de hand".

    Dat is nog maar de vraag. Als de uitspraken MdD wat waard zijn, als NVidia inderdaad ook succesvol met HERE HD-maps test, als HERE niet uit paniek maar uit kracht zich weer sterk aan het profileren is, met sterke partners en erg veel top-of-bill probes (voor het pre-Lidar-tijdperk) in de pocket, dan kun je je afvragen of HERE toch niet over een bruikbaar alternatief voor RoadDNA beschikt dat GEEN inbreuk maakt op de RoadDNA-patenten en dat dus de zelf geclaimde voorsprong van TomTom in ieder geval op dat punt veel minder groot is.

    Als ze dan ook nog eens onderschatten welke mogelijkheden AI (ondersteund door Intel) gaat bieden om eerder dan door het TomTom-clubje verwacht een realtime datafabriek klaar te hebben (2019 is voldoende op tijd!!!!) dan zou die Tweet wel eens het zoveelste voorbeeld van arrogante zelfoverschatting van TomTom kunnen zijn. Misschien zit TomTom dan wel vast in verouderde concepten van voor het AI-tijdperk en worden ze keihard geconfronteerd met de wet van de remmende voorsprong.

    Het tijdelijke rockstar-gevoel van de PND's (en voor Alain van zijn Teleatlas stunt) is nog niet uit de hoofden van de founders. En dat is gevaarlijk!
    Volgens mij gaat de zelfgeclaimde TomTom voorsprong over het automatisch kunnen verwerken van kaartwijzigingen. Dat is de hogeschool van mapping en moeilijker te realiseren dan localisatie. Ik kan me best voorstellen dat TomTom hier een langer bewezen trackrecord heeft dan HERE. Ik zie TomTom toch meer als een pure mapping company. HERE profileert zich nadrukkelijk als de location provider. Wat niet minder belangrijk is.
    Overigens: de discussie over de kwaliteit van locations speelde eerder deze week.
    Wat opvallend is, is het feit dat er zoveel verschil zit in de actuele gegevens van Google/HERE/TomTom(Apple). Naar ik begrijp hebben al deze bedrijven namelijk banden met Yext en zou de actualiteit vergelijkbaar moeten zijn.

    Yext Inc. is a knowledge engine provider. Yext puts business on the map. The Yext Knowledge Engine enables companies to manage their digital knowledge in the cloud and sync it to over 100 services in the PowerListings Network, including Apple Maps, Bing, Cortana, Facebook, Google, Google Maps, Instagram, Siri and Yelp. Yext Listings, Pages and Reviews help businesses around the globe and facilitate face-to-face digital interactions. Yext Knowledge Engine enables businesses to control and manage their digital knowledge and makes it available through the PowerListings Network of over 100 third-party maps, apps, search engines, intelligent GPS systems, digital assistants, vertical directories and social networks in a complete, up to date and accurate manner.

    Kijk maar eens op hun site:
    www.yext.com/partners/
    www.yext.com/blog/2014/07/adding-noki...

  12. [verwijderd] 2 juni 2017 11:50
    quote:

    Hik schreef op 2 juni 2017 11:29:

    [...]
    Het is toch volstrekt logisch dat HERE ervoor zorgt (al dan niet in samenwerking met Nvidia/Intel/Mobileye/..vulmaarin..) dat localisatie mogelijk is? Wat heb je anders aan kaarten voor een zelfrijdende auto?
    Er lijkt me echt niets aan de hand. Sterker nog: had jij je dan voorgesteld dat ze dit niét zouden doen?
    Zie jij RoadDNA dan nog USP's hebben?

    Zo niet, dan blijft de geclaimde voorsprong van de TomTom-fabriek als belangrijkste USP voor TomTom over. En dat zou wel eens een gevalletje "zelfoverschatting" kunnen zijn.
  13. [verwijderd] 2 juni 2017 11:57
    quote:

    xynix schreef op 2 juni 2017 11:50:

    [...]
    Zie jij RoadDNA dan nog USP's hebben?

    Zo niet, dan blijft de geclaimde voorsprong van de TomTom-fabriek als belangrijkste USP voor TomTom over. En dat zou wel eens een gevalletje "zelfoverschatting" kunnen zijn.
    Beste Xynix, denk aan je hart. Er komen vast nog meer 'disruptors', maar op dit moment zie ik toch enkele partijen enige straatlengtes voorliggen op de concurrentie. Ik zie HERE (dankzij Mobileye) en TomTom als kansrijke mapping providers voor de eerste generatie(s ?) zelfrijdende auto's.

    De zelfoverschatting zou kunnen zijn dat HERE uit onverwachte hoek (deelnemende partijen als Mobileye en Delphi, aangevuld door Nvidia) het automatisch verwerken van kaartwijzigingen zou kunnen klaarspelen binnen afzienbare tijd. Dat lijkt me niet geheel onmogelijk gezien de stroomversnelling die deze partijen de laatste maanden teweeg hebben gebracht. Maar vooralsnog horen we ook niets over nieuwe contracten voor HERE toch?

    Mijn gedachte omtrent de koers:
    Het downplayen van TaTi is m.i. bedoeld om de koers laag te houden om consumer er voor weinig uit te kunnen lichten. Als de kaartenbusiness van TomTom wordt overgenomen, dan staan de founders niet meer in de door hen zo gewenste spotlights, daarom krijgen ze nog even de tijd om het merk extra sterk in de markt te zetten en te profileren. (Niet dat ze daar echt in slagen overigens). Ik denk dat het dit jaar moet gebeuren en dat de investeerder, overnamepartij of wat dan ook, er koste wat kost in wil. Dan is het zwaaien naar de founder, einde van het merk TomTom aangaande maps en..... de aandeelhouder wordt afgescheept met een magere 12-14 euro.
  14. harrysnel 2 juni 2017 12:14
    quote:

    W schreef op 2 juni 2017 10:09:

    @ Harry
    klopt vergeet niet een provider verleent een service, die worden uiteindelijk uit de wind gehouden voor exposure op de transactie

    als we gewoon nuchter nadenken kan het ook niet anders , de kaarten van TT zijn volgens kenners top of the range en volgens de CFO is het eigenlijk allemaal nog niks," we zijn in feite een start-up vergeleken met HERE" of woorden van die strekking.
    wat voor onzin moeten we nog allemaal aanhoren ?
    wat speelt hier verdorie nu echt allemaal.

    Als ik uitga van een scenario zoals Den Drijver heeft geschetst (verkoop TomTom aan grote partij + terugkoop Consumer/Telematics door eigenaren) dan kan ik het wel plaatsen.

    Dat downplayen van de CFO van de waarde Telematics en de "zorgen" over Consumer zijn dan een manier om het bedrag waarvoor de Founders deze 2 onderdelen terugkopen te drukken. De grote partij zal bereid zijn om een bepaald bedrag (stel: E2,5 miljard) neer te leggen voor de Maps. Als de Founders minder betalen voor terugkoop Consumer + Telematics dan zal het uiteindelijke overnamebod voor heel TT door grote partij lager komen te liggen. Founders delen voor grof gezegd 50% (hun huidige belang in TT) mee in de overnamesom maar draaien volledig op voor terugkoop Consumer + Telematics. Heb daar eerder ook al over geschreven (verhaal over manege + paarden) maar doe het hier nu nogeens met voor TT relevante getallen:

    1 Als een partij bereid is E2,5 miljard te betalen voor de Maps dan wordt heel TT bij een bod van E15 gewaardeerd op ongeveer E3,5 miljard (235mln aandelen x E15). Founders betalen dan E1 miljard terug aan de partij die bod van E15 doet op heel TomTom.

    Resultaat voor founders: 50%x E3,5 miljard (opbrengst aandelen) - E1miljard (aankoop Consumer/Telematics) = +E750 miljoen en volledig eigenaar van Consumer/Telematics.

    2 Als een partij bereid is E2,5 miljard te betalen voor de Maps dan wordt heel TT bij een bod van E17 gewaardeerd op E4 miljard (235mln aandelen x E17). Founders betalen dan E1,5 miljard terug aan de partij die bod van E17 doet op heel TomTom.

    Resultaat voor founders: 50%x E4 miljard (opbrengst aandelen) - E1,5 miljard (aankoop Consumer/Telematics) = +E500 miljoen en volledig eigenaar van Consumer/Telematics.

    Natuurlijk zullen er veel meer zaken spelen dan in het simpele voorbeeld dat ik hierboven geef (gaat Traffic wel/niet mee met Maps, hoe zit het met IP, afspraken met huidige klanten in Automotive, de bestaande samenwerking met Bosch/NVIDIA etc.) Wat ik wil schetsen is de mogelijkheid dat de founders bij het "Den Drijver fantasietje" meer gebaat zijn bij een bod van E15 dan bij een bod van E17. De waarde voor de overnemende partij, een bedrijf dat in eerste instantie een bod doet op het hele bedrijf TomTom, zit in de Maps. Daar wordt een bedrag op geboden en die assetwaarde zal ontsloten worden. Vervolgens hangt het van de waardering die geplakt wordt op Consumer en Telematics af in welke mate de particuliere belegger <------> founders hiervan profiteren.

    Dat de CFO de waarde van TT Telematics bagatelliseert (als het klopt wat ik op forum lees over interview met Probeleggen) en dat Den Drijver bij zijn laatste analyse de risico's naar beneden voor de koers benadrukt en de tegenwind voor Consumer aanhaalt doet mij vrezen dat deze personen de kant van de founders gekozen hebben als het gaat om het verdelen van de premie op de Mapping asset bij overname. Het wijzen op vereiste investeringen voor "het kleine TT", het juist groot neerzetten van Here (zelfs door CFO)....het idee dat ik erbij heb is dat dit past bij het verzenden van de mogelijke boodschap dat "een bod van E15 is cadeautje voor de particuliere belegger".

    Jmho
  15. [verwijderd] 2 juni 2017 12:22
    quote:

    Hik schreef op 2 juni 2017 11:57:

    Beste Xynix, denk aan je hart. { LOL :) }

    de aandeelhouder wordt afgescheept met een magere 12-14 euro.
    Dan zou het toch wel echt een sneue club zijn toch?! Consumer niks van gebakken omdat ze niet agile genoeg zijn. TTT niks van gebakken omdat ze daar de "luie" club die eerder al heeft gecasht nooit hebben weten te prikkelen tot voortgaande innovatie en dan tot slot ook nog de kaas van het brood laten eten t.a.v. de briljante vooruitziende mapping-visie destijds bij de Teleatlas acquisitie.

    Dan ben je toch echt "The king of bad execution".

    Zou het echt ZO dramatisch uitpakken en is 5-7 jaar wachten/hopen/pappen/nathouden ("next year will be better") dan uiteindelijk één grote desillusie?

    TomTom founders als de innovators die het niet echt konden?

    Tesla 2? (die van de tijd van Edison)
3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.