Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Boycot Bud Light breidt uit: wat AB InBev van Uber kan leren

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 
Arend Jan Kamp

Auteur:

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes after hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. Van aandelen en indices, via commodities, langs de rentemarkten, naar haute finance tot politiek en centrale banken. Arend Jan is ...

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Jestbread 10 mei 2023 13:12
    Bijzonder hoe triggered AJ Kamp is door een simpele reclame. Al z’n 2e artikel in een paar dagen want woke maakt alles kapot. Ondertussen schiet een nazi mensen overhoop in Texas en zijn nog geen half jaar geleden LGBTQ mensen neergeknald in een club daar. Maar niets zo gevoelig als de ware snowflakes.

    Uiteindelijk zal dit een storm in een glas water zijn, maar goed. Toch even tegen woke kunnen plassen
  2. Phyla 10 mei 2023 19:47
    Ik ben juist méér geneigd producten te kopen als een bedrijf bepaalde waarden uitdraagt die ik belangrijk vind. Hoewel dat soms natuurlijk ook gewoon maar marketing betreft en dus niet per sé de bedrijfscultuur reflecteert, bv 'rainbow-washing'.

    Deze ophef laat echter wel zien dat deze soort reclames, om welke reden dan ook, nodig zijn om te demonstreren dat we samen nog een lange weg te gaan hebben..
  3. wojc 11 mei 2023 01:36
    Het is een beetje wijsneuzerig stuk. Voor bizarre anti-trans geluiden. Wat is het punt dat je wilt maken? Dat bedrijven maar niets moeten vinden om conservatieve mensen met een onzichtbaar vriendje te vriend te houden?
    Misschien moet je ook het advies van de marketing specialist volgen en hier vanaf blijven.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.