Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Take Two Interactive

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. Mr-Bojangles 24 juni 2024 23:48
    Hallo allen!

    Ik ben een beginnend 'belegger', leuke schappelijke kleine portefeuille van 15K. Een andere hobby die ik heb is gamen, en 1 van de games die ik speel is GTA (Grand Theft Auto). Dit komt vanuit Rockstar Games en het moederbedrijf is Take Two Interactive. Dit is toevallig een beursgenoteerd bedrijf. Nou wil het toeval dat volgend jaar (oktober 2025 uit mijn hoofd) er een nieuwe game uitkomt uit deze franchise.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie denken van dit aandeel met de wetenschap dat er mogelijk een nieuwe bomb gedropt gaat worden, zeker met de wetenschap dat de huidige game meer dan 10 jaar oud is en tot voor kort een top verkoper was

    Bij voorbaat dank voor jullie mening!
  2. forum rang 4 bearishbull 25 juni 2024 04:05
    quote:

    Mr-Bojangles schreef op 24 juni 2024 23:48:

    Hallo allen!

    Ik ben een beginnend 'belegger', leuke schappelijke kleine portefeuille van 15K. Een andere hobby die ik heb is gamen, en 1 van de games die ik speel is GTA (Grand Theft Auto). Dit komt vanuit Rockstar Games en het moederbedrijf is Take Two Interactive. Dit is toevallig een beursgenoteerd bedrijf. Nou wil het toeval dat volgend jaar (oktober 2025 uit mijn hoofd) er een nieuwe game uitkomt uit deze franchise.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie denken van dit aandeel met de wetenschap dat er mogelijk een nieuwe bomb gedropt gaat worden, zeker met de wetenschap dat de huidige game meer dan 10 jaar oud is en tot voor kort een top verkoper was

    Bij voorbaat dank voor jullie mening!
    Ik ben aandeelhouder.

    Simpel gezegd is het verwachting vs werkelijkheid. Gaat gta6 de omzet verwachtingen overtreffen?

    De verwachtingen zijn hoog. Wat opzich een slecht teken is. Want overtreffen wordt lastiger.

    Ik verwacht dat take 2 veel heeft geleerd van V. GTA heeft long legs, dlc en een online mode die toegankelijk is met veel support en micro transacties of andere trucjes om te monetizen zal helpen.

    Ook zal AI het maken van games van dit kaliber goedkoper maken in de toekomst. Ik ben positief.
  3. Mr-Bojangles 25 juni 2024 13:54
    Ik heb er ook al een aantal, schommelt meer dan de gemiddelde kinderspeeltuin op woensdagmiddag, maar goed. Wil er ook absoluut meer van aanschaffen. Misschien een suggestie voor wanneer? Vlak voor de release? X aantal maanden ervoor?

    En ja, ik ben een amateur. Schaam me er niet voor, durf best toe te geven dat 1 van de eerste aandelen waar ik vol in dook PostNL was ??
  4. forum rang 4 bearishbull 27 juni 2024 14:57
    quote:

    Mr-Bojangles schreef op 25 juni 2024 13:54:

    Ik heb er ook al een aantal, schommelt meer dan de gemiddelde kinderspeeltuin op woensdagmiddag, maar goed. Wil er ook absoluut meer van aanschaffen. Misschien een suggestie voor wanneer? Vlak voor de release? X aantal maanden ervoor?

    En ja, ik ben een amateur. Schaam me er niet voor, durf best toe te geven dat 1 van de eerste aandelen waar ik vol in dook PostNL was ??
    Ook de proffesionals kiezen weleens een verkeerd aandeel. Weet je alleen achteraf. Je fout is vooral vol erin in plaatst van spreiden.

    Heb je 10 goede ideeen met minimale correlatie? Koop ze alle 10, in plaats van vol in 1.

    Wanneer kopen. Hoe eerder hoe beter. Je kunt ook gestaffeld instappen. Beetje nu, beetje straks. Aandeel fluctueert naarmate de verwachtingen veranderen. Je kunt niet weten of het positief of negatief verandert.
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.