Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Octoplus« Terug naar discussie overzicht

Jaarresultaten gepubliceerd op vrijdag 18 februari

71 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. mr.Franz 1 februari 2011 15:19
    Geachte heer Postma,



    We hebben zojuist de website aangepast. We zullen de jaarresultaten 2010 publiceren op 18 februari a.s. Daarnaast hebben we ook de datum van de aandeelhoudersvergadering op de website geplaatst, t.w. 20 mei 2011.

    We vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en danken u voor uw interesse in ons bedrijf.



    Met vriendelijke groeten,



    Jannie van der Meer

    Executive Assistant

    OctoPlus N.V.

    Zernikedreef 12

    2333 CL LEIDEN
    The Netherlands

    Phone: +31(0)71.5241061

    Fax : +31(0)71.5244041

    vandermeer@octoplus.nl

  2. peebee 1 februari 2011 21:03
    goed gedaan Postma !

    18 februari wordt het dus... een maand eerder dan gepland.

    Ben benieuwd wat de uiteindelijke cijfers van 2010 zullen worden, hoewel natuurlijk de aandacht grotendeels uitgaat naar de outlook voor 2011...

    En ben benieuwd hoe het staat met de verdere ontwikkeling van OP-145 (en de zoektocht naar een partner)

    mijn suggestie voor de cijfers:
    omzet: ± 12 mio
    resultaat: -2 mio

    maar ben zeer benieuwd wat de trouwe volgers in gedachten hebben omtrent de cijfers

  3. [verwijderd] 2 februari 2011 06:54
    Soort effect Uitgevende instelling Aantal effecten Aantal stemmen
    Personeelsoptie OctoPlus N.V. 218.411,00 0,00
    Gewoon aandeel OctoPlus N.V. 22.500,00 22.500,00
    Conditional options OctoPlus N.V. 167.000,00 0,00

    WijzigingenSoort effect Uitgevende instelling Aantal effecten Valuta Waarde per aandeel Aantal stemmen Vrije hand beheer
    Personeelsoptie OctoPlus N.V. -9.000,00 EUR 0,00 0,00 Nee

    NapositiesSoort effect Uitgevende instelling Aantal effecten Aantal stemmen
    Personeelsoptie OctoPlus N.V. 209.411,00 0,00
    Gewoon aandeel OctoPlus N.V. 22.500,00 22.500,00
    Conditional options OctoPlus N.V. 167.000,00 0,00

    Moolhuizen heeft 9k personeelsopties minder........getuigd niet van vertrouwen in de zaak?

    Datum laatste update 02 feb 2011
  4. [verwijderd] 2 februari 2011 08:09
    quote:

    peebee schreef:

    goed gedaan Postma !

    18 februari wordt het dus... een maand eerder dan gepland.

    Ben benieuwd wat de uiteindelijke cijfers van 2010 zullen worden, hoewel natuurlijk de aandacht grotendeels uitgaat naar de outlook voor 2011...

    En ben benieuwd hoe het staat met de verdere ontwikkeling van OP-145 (en de zoektocht naar een partner)

    mijn suggestie voor de cijfers:
    omzet: ± 12 mio
    resultaat: -2 mio

    maar ben zeer benieuwd wat de trouwe volgers in gedachten hebben omtrent de cijfers

    Omzet: 9 mio.
    Resultaat: -4,5 mio.

    Dus binnenkort weer een emissie?
  5. patient 2 februari 2011 09:05
    quote:

    Whippet schreef op 2 februari 2011 06:54:

    Soort effect Uitgevende instelling Aantal effecten Aantal stemmen
    Personeelsoptie OctoPlus N.V. 218.411,00 0,00
    Gewoon aandeel OctoPlus N.V. 22.500,00 22.500,00
    Conditional options OctoPlus N.V. 167.000,00 0,00

    WijzigingenSoort effect Uitgevende instelling Aantal effecten Valuta Waarde per aandeel Aantal stemmen Vrije hand beheer
    Personeelsoptie OctoPlus N.V. -9.000,00 EUR 0,00 0,00 Nee

    NapositiesSoort effect Uitgevende instelling Aantal effecten Aantal stemmen
    Personeelsoptie OctoPlus N.V. 209.411,00 0,00
    Gewoon aandeel OctoPlus N.V. 22.500,00 22.500,00
    Conditional options OctoPlus N.V. 167.000,00 0,00

    Moolhuizen heeft 9k personeelsopties minder........getuigd niet van vertrouwen in de zaak?

    Datum laatste update 02 feb 2011
    9000 opties zijn op 31 januari 2011 geexpireerd. zie blz 74 jaarverslag 2009

    En we gaan het meneer Moolhuizen toch niet kwalijk nemen dat hij ze niet gekocht heeft voor de gemiddelde expiratiekoers van ca E2,83.
    reken maar dat hij ze toebedeeld heeft gekregen tegen E 1,18 bij de laatste emissie.
  6. patient 2 februari 2011 09:25
    quote:

    peebee schreef op 1 februari 2011 21:03:

    goed gedaan Postma !

    18 februari wordt het dus... een maand eerder dan gepland.

    Ben benieuwd wat de uiteindelijke cijfers van 2010 zullen worden, hoewel natuurlijk de aandacht grotendeels uitgaat naar de outlook voor 2011...

    En ben benieuwd hoe het staat met de verdere ontwikkeling van OP-145 (en de zoektocht naar een partner)

    mijn suggestie voor de cijfers:
    omzet: ± 12 mio
    resultaat: -2 mio

    maar ben zeer benieuwd wat de trouwe volgers in gedachten hebben omtrent de cijfers

    Het hangt er volgens mij vanaf hoe ze de gerealiseerde resultaten van Locteron fase 2b mogen toerekenen aan 2010.
    De milestone is weliswaar nog niet betaald, maar kan bij ontvangst wellicht gedeeltelijk toegerekend worden aan het jaar waarin de resultaten zijn behaald. Zonder Milestone van Biolex reken ik op een 60% omzetstijging ten opzichte van 1e helft 2010 dus circa E6,5 opbrengsten.
    Eenkosten basis van E7,5 miljoen per half jaar resulteert dan in een verlies van E1 miljoen voor 2e helft en dus in E4,5 miljoen verlies over heel 2010. Indien er geen milestone aangekondigd wordt voor die tijd krijgen de grote jongens nog één kans om goedkoop in te kopen. Wij dus ook :)).
    Ik ben inmiddels ook al een grote jongen vindt ik zelf :))
  7. patient 2 februari 2011 09:52
    quote:

    Whippet schreef op 2 februari 2011 09:34:

    Wanneer heeft dan de particuliere belegger mee kunnen doen met de emissie?
    Dat locteron verhaal wil maar niet vlotten en dat maakt mij toch wat angstvallend.
    Ik denk niet dat er nog een emissie komt. De 40.000.000 aandelen die Octoplus mag uitgeven zijn voor 36500000 vergevenn ze moeten ook nog wat ruimte houden voor de personeelsopties die gaan expireren.
    Wat ik bedoel is dat indien op 18 februari het verlies wordt gepubliceerd voordat fase 3 en dus de deal van Biolex is bekend gemaakt het aandeel door vele niet kenners wordt verkocht. Dan volgt er nog een inkoopronde voor de grote jongens.
    En angst beste Whippet is een slechte raadgever, de behaalde resultaten spreken voor zich. De inkoop van de vriendjes en vriendinnetjes bij en na laatste emissie ook. Er werdt gesproken van beleggers uit VS die zijn ingestapt. Wie zijn dat Biolex, Vertex?? voor mij in ieder geval reden om te blijven kopen op de dips
  8. mr.Franz 2 februari 2011 10:26
    quote:

    patient schreef op 2 februari 2011 09:52:

    [...]
    Ik denk niet dat er nog een emissie komt. De 40.000.000 aandelen die Octoplus mag uitgeven zijn voor 36500000 vergevenn ze moeten ook nog wat ruimte houden voor de personeelsopties die gaan expireren.
    Wat ik bedoel is dat indien op 18 februari het verlies wordt gepubliceerd voordat fase 3 en dus de deal van Biolex is bekend gemaakt het aandeel door vele niet kenners wordt verkocht. Dan volgt er nog een inkoopronde voor de grote jongens.
    En angst beste Whippet is een slechte raadgever, de behaalde resultaten spreken voor zich. De inkoop van de vriendjes en vriendinnetjes bij en na laatste emissie ook. Er werdt gesproken van beleggers uit VS die zijn ingestapt. Wie zijn dat Biolex, Vertex?? voor mij in ieder geval reden om te blijven kopen op de dips
    Ik kan me erg vinden in je redenering, en handel vrijwel hetzelfde. plukjes bijkopen in de dips. Maar welke koersen zie jij nu nog als dips, zelf heb ik voor het laatst gekocht op 1,38. En mijn grootste partij op 1,21.

    Ik hoop dat we die niveau's niet meer terug zien.

    De kopers van aandelen octoplus vielen vorige week over elkaar heen, gister en vandaag is de rust wedergekeerd. Heb je mogelijk daar ook een verklaring voor, dat men vorige week zo gehaast stond in te kopen? Vooral in de slotveilingen werden er met stukken gesmeten, 25.000 stuks bestens max 1.70 zelfs.

    Ik ben blij dat de cijfers al over 2 weken komen, en verwacht net als jou eerst het zuur, voordat het zoet komt.

    we wachten voorlopig nog even af, en handelen maar niet naar de waan van de dag.

  9. mr.Franz 2 februari 2011 10:38
    Nog even een tip,

    U heeft allemaal waarschijnlijk wel een eigen manier om makkelijk en snel het laatste nieuws te vinden.

    Toch wil ik u ook op het gemak van Google Alerts wijzen
    www.google.nl/alerts

    U kunt hierop eenvoudig een zoekterm intypen, en d.m.v. diverse opties een inzicht krijgen in alle websites op het internet die iets over die zoekterm hebben gepubliceerd de laatste 24 uur bijvoorbeeld. Zoeken op Octoplus, locteron, op-145 is zo eenvoudig te doen.

    als u een zoekterm intypt, en dan op voorbeeld resultaten klikt kunt u de resultaten inzien. Ik raad u aan om alle resultaten te tonen! Soms zit er dan een noorse speksteenkachel tussen maar tegelijk ook echt alle sites waarop u zoekterm voorkomt!

    ps: ik heb geen aandelen google!

  10. [verwijderd] 2 februari 2011 10:45
    quote:

    f.postma schreef:

    Nog even een tip,

    U heeft allemaal waarschijnlijk wel een eigen manier om makkelijk en snel het laatste nieuws te vinden.

    Toch wil ik u ook op het gemak van Google Alerts wijzen
    www.google.nl/alerts

    U kunt hierop eenvoudig een zoekterm intypen, en d.m.v. diverse opties een inzicht krijgen in alle websites op het internet die iets over die zoekterm hebben gepubliceerd de laatste 24 uur bijvoorbeeld. Zoeken op Octoplus, locteron, op-145 is zo eenvoudig te doen.

    als u een zoekterm intypt, en dan op voorbeeld resultaten klikt kunt u de resultaten inzien. Ik raad u aan om alle resultaten te tonen! Soms zit er dan een noorse speksteenkachel tussen maar tegelijk ook echt alle sites waarop u zoekterm voorkomt!

    ps: ik heb geen aandelen google!

    Ik heb dat ook al maanden aanstaan.
    Zowel Octoplus en Biolex, van Octoplus krijg ik alerts over die steenkachel en van dit forum en soms nog andere onbeduidende sites
    Van Biolex nihil alerts..........
  11. patient 2 februari 2011 11:51
    quote:

    f.postma schreef op 2 februari 2011 10:26:

    [...]

    Ik kan me erg vinden in je redenering, en handel vrijwel hetzelfde. plukjes bijkopen in de dips. Maar welke koersen zie jij nu nog als dips, zelf heb ik voor het laatst gekocht op 1,38. En mijn grootste partij op 1,21.

    Ik hoop dat we die niveau's niet meer terug zien.

    De kopers van aandelen octoplus vielen vorige week over elkaar heen, gister en vandaag is de rust wedergekeerd. Heb je mogelijk daar ook een verklaring voor, dat men vorige week zo gehaast stond in te kopen? Vooral in de slotveilingen werden er met stukken gesmeten, 25.000 stuks bestens max 1.70 zelfs.

    Ik ben blij dat de cijfers al over 2 weken komen, en verwacht net als jou eerst het zuur, voordat het zoet komt.

    we wachten voorlopig nog even af, en handelen maar niet naar de waan van de dag.

    Geen idee hoever de koers terug kan. Ik geloof namelijk nog steeds dat er eerder een bericht naar buiten komt voor publicatie jaarcijfers
  12. [verwijderd] 2 februari 2011 11:55
    quote:

    patient schreef:

    [...]

    Geen idee hoever de koers terug kan. Ik geloof namelijk nog steeds dat er eerder een bericht naar buiten komt voor publicatie jaarcijfers
    In die berichtjes van jouw geloof ik niet meer in.
    Oct- nov 2010 wist je ook te voorspellen dat voor het einde van het jaar berichten over locteron naar fase 3 te tillen zouden komen.......
    We zijn nu 3 maanden verder en wat hebben we gehoord?
  13. [verwijderd] 2 februari 2011 12:15
    quote:

    patient schreef op 2 februari 2011 09:05:

    [...]

    9000 opties zijn op 31 januari 2011 geexpireerd. zie blz 74 jaarverslag 2009

    En we gaan het meneer Moolhuizen toch niet kwalijk nemen dat hij ze niet gekocht heeft voor de gemiddelde expiratiekoers van ca E2,83.
    reken maar dat hij ze toebedeeld heeft gekregen tegen E 1,18 bij de laatste emissie.
    G. Moolhuizen
    Mr. Moolhuizen held 22,500 shares in the Company
    at 31 December 2008 and 2009. Mr. Moolhuizen
    unconditional share options rights in the Company
    are as follows:
    2009 2008
    Average Number Average Number
    exercise of exercise of
    price in € options price in € options
    per share per share
    At 1 January 2.82 61,411 2.82 61,411
    Granted - -
    Forfeited - -
    Exercised - -
    Lapsed 3.43 (10,000) -
    At 31 December 2.70 51,411 2.82 61,411
    The outstanding share options held by Mr.
    Moolhuizen on 31 December 2009 expire as
    follows:==== 9,000 options on 31 January 2011, 5,600
    options on 31 March 2011 and 36,811 options on
    31 December 2011.======
    In March 2010, Mr. Moolhuizen received 334,000
    options as part of the Company’s 2010 option plan,
    as explained in detail in Note 32.

    ten tijde van het jaarverslag maken, is er nog geen jaar verstreken en verwacht zeer significant nieuws eerdaags.

    vr gr
    gisteren......
    krijg elke dag per mail de uptrends en downtrends. over het algemeen reageren de koersen hierop.kan een dag later weer anders zijn.

    Nieuwe downtrends in aanmaak.
    Er start een downtrend vanaf de trigger.
    Aandeel Slot Trigger
    Ageas 2.19 Toon trigger
    Befimmo-Sicafi 60.50 Toon trigger
    Bekaert 74.28 Toon trigger
    Draka 18.11 Toon trigger
    Elia 29.14 Toon trigger
    Montea C.V.A. 24.66 Toon trigger
    Octoplus 1.47 Toon trigger
    Ordina 3.86 Toon trigger
    Real Software 16.25 Toon trigger
    SBM Offshore 17.85 Toon trigger
    Spyker Cars 6.05 Toon trigger
    Telegraaf Media 14.98 Toon trigger
    Tie Holding 0.12 Toon trigger
    Tomtom 7.26 Toon trigger
    Transics Int. 6.22 Toon trigger
    Tubize-Fin 22.75 Toon trigger
    UCB 26.19 Toon trigger
    Vopak 35.21 Toon trigger

  14. patient 2 februari 2011 13:13
    quote:

    Whippet schreef op 2 februari 2011 11:55:

    [...]

    In die berichtjes van jouw geloof ik niet meer in.
    Oct- nov 2010 wist je ook te voorspellen dat voor het einde van het jaar berichten over locteron naar fase 3 te tillen zouden komen.......
    We zijn nu 3 maanden verder en wat hebben we gehoord?
    Ja sorry! Soms zit ik er een paar maanden naast!
    Kan gebeuren toch.
    Gelukkig zetten jouw berichtjes zoden aan de dijk. Jij voorspelt al maanden rampspoed zelfs toen ze een E1, stonden. Gelukkig heb ik niet naar jou geluisterd.
    En nu ga ik een boterham met pindakaas eten.Pindakaas gekocht op krediet, want mijn centen zitten in aandeeltjes Octoplus (+50%) Crucell (+60%)Beacon Power (+98%) Bioniche (-5%) Oxigene(-10%) Raser Technologies(+10%).
  15. patient 2 februari 2011 13:29
    Voor mijn vrienden bij Octoplus:Heeft niets met Octoplus te maken overigens.

    PJM Moves Toward Pay-for-Performance Pricing

    Beacon Power Flywheel Plants in PJM Area Expected to Benefit From Revenue Enhancement TYNGSBORO, Mass., Feb 2, 2011 (GlobeNewswire via COMTEX) --


    Ik denk dat dit bericht van vanmiddag (ochtend VS) goed is voor extra 20% stijging aandeel Beacon Power (nasdaq BCON).
  16. [verwijderd] 2 februari 2011 16:37
    quote:

    Whippet schreef op 2 februari 2011 11:55:

    [...]

    In die berichtjes van jouw geloof ik niet meer in.
    Oct- nov 2010 wist je ook te voorspellen dat voor het einde van het jaar berichten over locteron naar fase 3 te tillen zouden komen.......
    We zijn nu 3 maanden verder en wat hebben we gehoord?
    Handel jij op basis van quote's op dit forum dan ?
  17. Mr sponge 2 februari 2011 17:01
    Het lijkt wel als of er nu helemaal niemand meer durft te kopen/verkopen zo vlak voor de cijfers. De bied staat redelijk vol en de laat ook. Toch is er zo goed als geen handel. Wat een verschil in vergelijking met vorige week....
    De posities zijn duidelijk ingenomen. Wel raar dat dat is gebeurd vlak voor het bekend worden van de agenda. En waarom worden de cijfers met een maand vervroegd? Ik vind het fijn hoor, dat er sneller duidelijkheid komt. Ik ben benieuwd of het vervroegen van de cijfers een speciale reden heeft die de koerssprong van de afgelopen week kan verklaren.
71 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.